Kailis 29.04.2010 09:53:57 | |
---|
Mutta on aika reteetä puhetta silti jätkältä jonka isovanhemmat piti sinunkin puoliasi. Ei mulla ollut mitään negaatiota, älä yritä sitä ängetä, vaikka en "KIITOS SUOMI 1939-44" paitaa pidäkään. |
SikaPete 29.04.2010 12:33:00 | |
---|
Bobana: Joo. Niinhän niitä puhdetöinä tehtiin. Mutta on aika reteetä puhetta silti jätkältä jonka isovanhemmat piti sinunkin puoliasi... Mut ei se mitään. Kyllähän se menneisyys aika nopsaan unohtuu tällasessa vilskeessä. Ei siinä mitn. Kahvia ja pullaa. ääääääääääääääääääääääääääääääääääääääää, vapun kunniaksi räjähti pää. |
BanZai88 29.04.2010 12:59:31 | |
---|
RstoU: Ovat. Mistä, mihin hintaan, minkälaiset jne? :) Äijä on aika hai yhyttämään kaikenlaista, itse pitää hillitä rahapulassa tuota kamanetsintää ettei iske harmistus päälle.. Hollannista sattui tulemaan vastaan ja en ollut ennen tommosia nähnyt, niin ajattelin kysäistä. Koot on 20x16, 10x9, 12x10, 13x11, 14x12, 15x13 + kaikille tomivarret ja basariin tomitellinki. Ilmoituksen ja kuvien mukaan kuin uudet. Pyynti näyttää olevan 1750€, ei vissiinkään sitten kovin paha. Laitoin postia menemään. Ei mullakaan nyt niin akuuttia setin tarvetta ole, lähinnä vain on ylimääräistä aikaa (jota ei kuitenkaan todellisuudessa edes ole) kattella mitä kaikkea tuolta netin syövereistä löytyykään. Melkolailla himotti pistää yksi Noble & Cooleyn CD-sarjan setti tulemaan, kun tuli vastaan 22, 10, 12, 14 1900€. Niin ja viime viikolla meni Le Sopranon custom-sarjaa vastaavan kokoinen satsi 2000€. Onneksi ei oo ylimäärästä rahaa, muuten varmaan ois kämppä täynnä rumpuja. Emäntä sitä tuskin paljoa arvostaisi :) Tosin saishan niistä ihan nättejä kukkaruukkuja parvekkeelle kesäksi... |
Rawpe 29.04.2010 14:12:36 | |
---|
haa, kiitos vastauksista! epäilinkin että virveli saattaa olla aika pommi. :D ehkä mä sen vajaa 200 euroa pystyn kummitädille noista pulittamaan... :DD onko kellään tietoa noista pöntöistä sen enempää? eli omista kuvista punainen ehkä 60/70-lukujen Pearl-setti. Soittamista on myös soittamatta jättäminen. |
Kailis 29.04.2010 14:43:01 | |
---|
FinDrumster: haa, kiitos vastauksista! epäilinkin että virveli saattaa olla aika pommi. :D ehkä mä sen vajaa 200 euroa pystyn kummitädille noista pulittamaan... :DD onko kellään tietoa noista pöntöistä sen enempää? eli omista kuvista punainen ehkä 60/70-lukujen Pearl-setti. Kattelehan tuolta jos tärppäis; http://www.vintagedrumguide.com/pearl_drumsets.htm Se on munsta hieno setti. |
hansakemanelius 29.04.2010 17:51:31 | |
---|
Kailis: Meillä kissat ei syö Sonorin syvistä visapinnoitetuista kipoista. Ne on tarkkoja elukoita. Meidän kissa syö vaikka Milleniumeista kunhan ruuassa on vähän chilikastiketta.... Jos maitua haluat, älä orota, jotta lehemä koputtaa ovelle. |
M. Kekki 29.04.2010 20:05:27 | |
---|
FinDrumster: onko kellään tietoa noista pöntöistä sen enempää? Teininä paukuttelin useat treenit tuollaisella Pearl-setillä. Ei se hassummalta kuulostanut - ainakaan silloin. Osta pois, pura ja puunaa & tsekkaa viisteet. Varmasti oikein soittokelpoiset pelit. Ei surkutella vaan tehdään! |
Kailis 29.04.2010 22:35:24 (muokattu 29.04.2010 22:35:52) | |
---|
Kailis: Kattelehan tuolta jos tärppäis; http://www.vintagedrumguide.com/pearl_drumsets.htm Se on munsta hieno setti. Itse asiassa tutkittuani pikaisesti katalogia ensiarvioni meni enemmän kuin nappiin. Sen mukaan tuon setin lugit ja wrap ovat pre 70's ja badge tuli -70. Oonpa hyvä. Taidan ihan sen kunniaksi juoda pari *kymmentä* pari kaljaa. |
hansakemanelius 29.04.2010 22:39:45 | |
---|
Kailis: Taidan ihan sen kunniaksi juoda pari *kymmentä* pari kaljaa. Älähän nyt, joudut taas jäähylle..... Jos maitua haluat, älä orota, jotta lehemä koputtaa ovelle. |
kincy 29.04.2010 22:42:44 | |
---|
Kailis:Taidan ihan sen kunniaksi juoda pari *kymmentä* pari kaljaa. Mua kiinnostas ihan jo oikeasti, että mitä sä teet työksesi ja millanen vaimo sulla on? Miten sä voit juoda kaljaa ihan aina ja hillua yömyöhään vielä netissä? Vai onko kaikki puheet työstä ja perheestä vain rekvisiittaa:D Huh! Kääntämällä L-raudat osoittamaan alaspäin, muuttuu rummun sointi heti paljon vapaammaksi, sellaiseksi riippuvaisemmaksi. |
Kailis 29.04.2010 22:42:51 | |
---|
hansakemanelius: Älähän nyt, joudut taas jäähylle..... Eespäin, eespäin, tiellä taistojen!!! |
Kailis 29.04.2010 22:44:26 | |
---|
kincy: Mua kiinnostas ihan jo oikeasti, että mitä sä teet työksesi ja millanen vaimo sulla on? Miten sä voit juoda kaljaa ihan aina ja hillua yömyöhään vielä netissä? Vai onko kaikki puheet työstä ja perheestä vain rekvisiittaa:D Huh! Tsori, mä oon hetero ja naimisissa. Kokeile vaikka www.homorumpalit.sm |
kincy 29.04.2010 22:46:29 | |
---|
Kailis: Tsori, mä oon hetero ja naimisissa. Kokeile vaikka www.homorumpalit.sm Hoh, nyt se jo rupes kierteleen. Ei uskalla vastata. Luumu. Kääntämällä L-raudat osoittamaan alaspäin, muuttuu rummun sointi heti paljon vapaammaksi, sellaiseksi riippuvaisemmaksi. |
Kailis 29.04.2010 22:59:20 | |
---|
kincy: Hoh, nyt se jo rupes kierteleen. Ei uskalla vastata. Luumu. Vastasin privana. |
south_of_heaven 01.05.2010 18:42:24 | |
---|
Onkos Yamahan Oak Customit kotoisin mistään? Customeitahan nekin kyllä... Mutta puu on tammea. Olen kuitenkin kuullut, että soundi olisi jostain koivun ja vaahteran välimaastosta. http://www.myspace.com/chaotechband |
Mikäs virveli ja haitsu ständit olis hyviä? Enintään 250€ yhteensä |
passe 01.05.2010 22:18:45 | |
---|
brembo: Mikäs virveli ja haitsu ständit olis hyviä? Enintään 250€ yhteensä Yamaha ja Yamaha. Aina luotettavat sotaratsut. Itse tykkään Taman IC-haitsuständistä, niitä saa satasen pintaan käytettynä. Aika harvoin vain näkyy myynnissä. Joskus virta katkeaa tai sitä on liikaa -
mut voi tahto nuorallatanssijan nostaa ilmaan. |
south_of_heaven 01.05.2010 22:24:35 (muokattu 01.05.2010 22:24:50) | |
---|
edit. ei mitään http://www.myspace.com/chaotechband |
Velli 02.05.2010 03:29:07 | |
---|
south_of_heaven: Onkos Yamahan Oak Customit kotoisin mistään? Customeitahan nekin kyllä... Mutta puu on tammea. Olen kuitenkin kuullut, että soundi olisi jostain koivun ja vaahteran välimaastosta. Siis mitä tarkoitat customeilla? Kaikki Yamahan mallit ovat jotain customeita poislukien Rydeen (valmistetaanko sitä edes enää). Mielipiteitä on monia, mutta mun mielestä Oakit on pahinta kuraa mitä Yamaha on koskaan suoltanut ulos. |
south_of_heaven 02.05.2010 04:14:01 (muokattu 02.05.2010 04:17:37) | |
---|
Velli: Siis mitä tarkoitat customeilla? Kaikki Yamahan mallit ovat jotain customeita poislukien Rydeen (valmistetaanko sitä edes enää). Mielipiteitä on monia, mutta mun mielestä Oakit on pahinta kuraa mitä Yamaha on koskaan suoltanut ulos. Nojoo, mutta tarkoitin Yamahan high-endimpää customia, johon olen ainakin ymmärtänyt että Oak kuului myös. Tänään kun tutustuin aiheeseen, niin noi näyttäisi olevan melko äärimmäinen mielipiteiden jakaja, toiset sanoo että helvetin hyvä soundi ja toiset että soundi on kolkko. Mitä tarkalleen tarkoittaa toi "pahinta kuraa"? Et pidä soundista, vai onko niissä muutakin väärin? Tekisi mieli jotkut hyvät jammut hankkia, ehkä se kannattaa mieluummin hankkia jotkut hyvät birch customit tai recording customit, jos noita ei kerran pääse itse kokeilemaan missään, semminkin kun valmistus on lopetettu. http://www.myspace.com/chaotechband |