Muusikoiden.net
28.03.2024
 

Elektroniikka ja soitinrakennus »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Hyviä paikkoja ostaa kytkentälevyä netistä?
1
Midrange
30.04.2010 21:16:35 (muokattu 30.04.2010 21:20:25)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kiinnostaisi tietää mistä sakki on hankkinut kytkentälevyjänsä? (eli tässä tapauksessa ns. perf boardeja) Uraltonesta kattelin alustavasti mutta hinnat vaikuttais olevan moninkertaiset joihinkin ulkomaisiin kauppoihin..
 
Vai löytyiskö joltain ylimääräistä levyä jota vois myydä mulle postin kautta? Köyhä opiskelija suunnittelee suurta rikosta eli mm. BFJ:n Honey Been ja MI audion crunch boxin kloonaamista.
 
"rikoksen tunnusmerkit täyttynevät siinä kohtaa, kun viimoisen ruuvin boksiisi ruuvaat" - Klapp pedaalin kloonaamisesta.
Kitaravirtuaali
30.04.2010 22:01:24
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Midrange: Kiinnostaisi tietää mistä sakki on hankkinut kytkentälevyjänsä? (eli tässä tapauksessa ns. perf boardeja) Uraltonesta kattelin alustavasti mutta hinnat vaikuttais olevan moninkertaiset joihinkin ulkomaisiin kauppoihin..
 
Vai löytyiskö joltain ylimääräistä levyä jota vois myydä mulle postin kautta? Köyhä opiskelija suunnittelee suurta rikosta eli mm. BFJ:n Honey Been ja MI audion crunch boxin kloonaamista.

 
http://www.partco.biz/verkkokauppa/index.php?cPath=1174_1905
http://www.spelektroniikka.fi/kuvat … 2%20piirilevyt,%20kalvot%20jne..pdf
http://www.bebek.fi/kauppa/tuotteet.php?tuoteryhma_id=39
 
Mistä nyt lähimpää löytyisi myymälä, postikuluthan noissa tuppaavat olemaan isompia kuin itse tuotteen hinta.
 
Allekirjoittaneelta löytyy myös n. 100x130mm levy täpläkuparoitua turhana (n. 2,5mm reikien keskipisteitten väli). 2e niin heitän kirjekuoressa postiin, pistä pikaviestiä jonsei kaupasta kiinnosta hakea.
 
... ja nimenselvennys.
Midrange
01.05.2010 03:31:59
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kannattaako muuten perfboardissa yhdistellä melko lähellä olevia pisteitä toisiinsa pelkkien tinasiltojen avulla? paljon oon nähnyt noita mutta hieman epäilyttää tuon kestävyys..
 
"rikoksen tunnusmerkit täyttynevät siinä kohtaa, kun viimoisen ruuvin boksiisi ruuvaat" - Klapp pedaalin kloonaamisesta.
Kitaravirtuaali
01.05.2010 08:17:24 (muokattu 01.05.2010 08:19:20)
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Midrange: Kannattaako muuten perfboardissa yhdistellä melko lähellä olevia pisteitä toisiinsa pelkkien tinasiltojen avulla? paljon oon nähnyt noita mutta hieman epäilyttää tuon kestävyys..
 
En kyllä parin pikkurakentelun perusteella lähtisi itse tekemään niin, on niin paljon helpompaa taitella niitä komponenttien jalkoja. Tähän malliin: http://www.home-wrecker.com/uglyperf-bottom.jpg . Mekaaninen kestävyys varmasti toiselta planeetalta.
 
... ja nimenselvennys.
okabass
01.05.2010 11:22:55 (muokattu 03.05.2010 21:17:01)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Midrange: Kannattaako muuten perfboardissa yhdistellä melko lähellä olevia pisteitä toisiinsa pelkkien tinasiltojen avulla? paljon oon nähnyt noita mutta hieman epäilyttää tuon kestävyys..
 
Miksei. Ne tinasillat ovat minusta Verolevyn vitsaus: niitä kun tahtoo tulla sinne, minne ei haluaisi. Suurennusvisiiri tms auttaa.
 
In porto perse vitulus est. Käännös: "Satamassa on vasikka".
Midrange
01.05.2010 13:32:51
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

okabass: Miksei. Ne tinasillat ovat minusta Verolevyn vitsaus: niitä kun tahtoo tulla siinne, minne ei haluaisi. Suurennusvisiiri tms auttaa.
 
Juu, semmoinen löytyy kyllä ja pienten kohteiden juottaminen onnistuu tarkasti.
 
"rikoksen tunnusmerkit täyttynevät siinä kohtaa, kun viimoisen ruuvin boksiisi ruuvaat" - Klapp pedaalin kloonaamisesta.
Speed63
01.05.2010 16:30:39
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Oon tilannu Banzailta ja DasMusikdingiltä saksasta verolevyä(jä), on toiminu ku junan vessa, ei voi moittia.
 
JK
 
Kefiiri
03.05.2010 16:01:21
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Oletko Tampereen Elektorista kysynyt? Luulisin joskus nähneeni siellä hyllyssä verolevyä.
 
Midrange
03.05.2010 17:13:29
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kefiiri: Oletko Tampereen Elektorista kysynyt? Luulisin joskus nähneeni siellä hyllyssä verolevyä.
 
hehe, tunti sitten kävin hakemassa juuri sieltä :)
 
"rikoksen tunnusmerkit täyttynevät siinä kohtaa, kun viimoisen ruuvin boksiisi ruuvaat" - Klapp pedaalin kloonaamisesta.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «