Kailis 30.04.2010 05:21:29 | |
---|
Tankero: Mitenkä määrittelet tässä tapauksessa yleissivistyksen? Minä kun melekolailla kevyen musiikin hallihen. Taas. Se kevyt sarkasmitutka. Jeesus että jengi tuntuu olevan sekaisin. Ei siinä. En itse tunne kaikkia ullakollani asuvia oravia. Mutta on tässä aikaa tutustua. Ja tiedän että siellä on muutama aika yllättävä tyyppi. Olli Orava on se perus. Lasse Liito on yllättävä. Pekka Pussi perusti perheen. Matti Maa vakuuttelee että kaikki on hyvin. Mitä vittua näille kaneiile tekis? Onko kukaan lukenut "Ruohometsän Kansa" kirjaa? http://fi.wikipedia.org/wiki/Ruohomets%C3%A4n_kansa Eksyinkö? No hyvä. |
hansakemanelius 30.04.2010 09:13:35 | |
---|
Kailis: Taas. Se kevyt sarkasmitutka. Jeesus että jengi tuntuu olevan sekaisin. Ei siinä. En itse tunne kaikkia ullakollani asuvia oravia. Mutta on tässä aikaa tutustua. Ja tiedän että siellä on muutama aika yllättävä tyyppi. Olli Orava on se perus. Lasse Liito on yllättävä. Pekka Pussi perusti perheen. Matti Maa vakuuttelee että kaikki on hyvin. Mitä vittua näille kaneiile tekis? Onko kukaan lukenut "Ruohometsän Kansa" kirjaa? http://fi.wikipedia.org/wiki/Ruohomets%C3%A4n_kansa Eksyinkö? No hyvä. Siellä Larussahan näyttää olevan mukavia naapureita..... Osaaks ne soittaa kans? http://www.youtube.com/watch?v=KGR0BriodkM Jos maitua haluat, älä orota, jotta lehemä koputtaa ovelle. |
markkuliini 30.04.2010 09:46:42 | |
---|
Kailis: Taas. Se kevyt sarkasmitutka. Mitä tuo tarkoittaa? Jupi57: Yrität välttää jälki-istuntoa,
kaltaisesi pikkuhitlerit pistän ojennukseen oikeasssa elämässä alta aikayksikön. |
hansakemanelius 30.04.2010 10:11:58 (muokattu 30.04.2010 10:13:07) | |
---|
markkuliini: Mitä tuo tarkoittaa? "kevyt sarkasmitutka" Tuon taakse kätkeytyy kaikki se mitä me muut ei ymmärretä....? (Kailis näkee pikkuoravia, vaaleanpunaisia elefantteja ja hattupäisiä pikku-ukkoja...). Jos maitua haluat, älä orota, jotta lehemä koputtaa ovelle. |
Epämuusikko 30.04.2010 12:32:14 | |
---|
Komppaan Tankeroa: En ole koskaan kuullut bändistä nimeltä H.C. Andersen. Mutta Teho on kova soittaja, irregardless (Sopranos-englantia). Ämpärit täyttyvät, mieli on iloinen. |
Kailis 30.04.2010 13:41:44 | |
---|
markkuliini: Mitä tuo tarkoittaa? Tuohon Sonormiehen heittoon kun takerruttiin. Ei sulle mitään. Ihan rauhassa. |
markkuliini 30.04.2010 16:14:29 (muokattu 30.04.2010 16:26:42) | |
---|
Kailis: Tuohon Sonormiehen heittoon kun takerruttiin. Ei sulle mitään. Ihan rauhassa. Juu, olen ihan rauhassa. Ymmärsin ettei mulle puhuttu. En vain löytänyt hirveästi sitä sarkasmia jota pitäis nyt tutkalla tutkia. Onhan nyt kaikilla varmasti tiedossa sen sanan merkitys? Jupi57: Yrität välttää jälki-istuntoa,
kaltaisesi pikkuhitlerit pistän ojennukseen oikeasssa elämässä alta aikayksikön. |
passe 30.04.2010 16:24:52 | |
---|
Joskus virta katkeaa tai sitä on liikaa -
mut voi tahto nuorallatanssijan nostaa ilmaan. |
Kailis 30.04.2010 16:29:43 | |
---|
Sonormies: Tuli sellainen kymysys mieleen, että mitähän toimintaa/tapahtumia DAF:illa on mahtanut olla Raumalla vuosien saatossa? Olen asunut täällä vasta muutaman vuoden ja siksi vähän huonoilla tiedoilla varustettu... Sen verran olen ollut DAF:in kanssa tekemisissä, että olin rumpukirppiksellä reilut 20 vuotta sitten Ogelissa. Eli olen todellinen aktiivi. Yritin siellä kaupata Jammun RC-settiä. Ei mennyt kaupaksi. hollmi-5: Sinun ei kannata liittyä DAFryn jäseneksi. Mitenköhän mä haistan pientä sarkasmin käryä tuosta Sonormiehen kynäilystä? No, jonkun täytyy viedä tutka huoltoon. |
Jupi57: Yrität välttää jälki-istuntoa,
markkuliini 30.04.2010 16:33:54 | |
---|
Kailis: Mitenköhän mä haistan pientä sarkasmin käryä tuosta Sonormiehen kynäilystä? No, jonkun täytyy viedä tutka huoltoon. Ainoa sarkasmiin viittaava on tämä "Eli olen todellinen aktiivi.". Ei kaikki piruilu ole sarkasmia. :) Jupi57: Yrität välttää jälki-istuntoa,
Kailis 30.04.2010 16:39:06 | |
---|
markkuliini: Ainoa sarkasmiin viittaava on tämä "Eli olen todellinen aktiivi.". Ei kaikki piruilu ole sarkasmia. :) No niin. Hyvää Vappua. Lähden treenikämpälle. |
markkuliini 30.04.2010 16:40:09 | |
---|
Kailis: No niin. Hyvää Vappua. Lähden treenikämpälle. Jebu! Hyvää treeniä. :) Jupi57: Yrität välttää jälki-istuntoa,
Ruutikallo 30.04.2010 16:44:03 | |
---|
Kailis: No niin. Hyvää Vappua. Lähden treenikämpälle. Wappuja sinnekin. Eikai treeniksellä ole mtn jemmassa???? [Stubb ilmoitti myös että hänellä on kiistattomia todisteita ja hän näytti minulle räjäytyskuvan peräsuolesta.] -Sir Härö-
www.tukalaband.com
http://s1012.photobucket.com/albums/af242/henydrum/ |
Sonormies 30.04.2010 18:38:30 (muokattu 30.04.2010 19:24:34) | |
---|
Mainiota vappua kaikille tasapuolisesti! Ihan aikuisten oikeesti meinaan, että pikku piruilusta/sarkasmista ei kenenkään kannata vetää nernettä nenää pidemmälle. Eikä ilmeisesti ole vetänytkään. Nostan kaikille keskusteluun tähän mennessä osallistuneille maljan (espanjalaista Cavaa) ja sen päälle käyn antamassa alakerrassa Starkuille hetken kyytiä. Ihan vaan vapun kunniaksi. Hik. Edit: Kävin, koin, soitin. Voi tätä elämää (suom. älä mee). :-) OPJ1974: Mystisenä kaupunkilegendana on kiertänyt villi huhu venäläisestä perseenpäristimestä, joka a) ei mahdu perseeseen ja b) ei pärise. |
OPJ1974 30.04.2010 21:16:26 | |
---|
Sonormies: Mainiota vappua kaikille tasapuolisesti! Ihan aikuisten oikeesti meinaan, että pikku piruilusta/sarkasmista ei kenenkään kannata vetää nernettä nenää pidemmälle. Eikä ilmeisesti ole vetänytkään. Nostan kaikille keskusteluun tähän mennessä osallistuneille maljan (espanjalaista Cavaa) ja sen päälle käyn antamassa alakerrassa Starkuille hetken kyytiä. Ihan vaan vapun kunniaksi. Hik. Edit: Kävin, koin, soitin. Voi tätä elämää (suom. älä mee). :-) Olen tehnyt tuon saman (soittamisen HIK-olotilassa) joskus ihan keikallakin. Ei tartte tehdä toiste. :) Joo, ei kukaan ole luopio, vaikka ei nyt DAF:iin kuuluisikaan :) It's so hard to be a rumpalimies. |
hollmi-5 30.04.2010 21:38:37 | |
---|
Cavaa lasissa... Eka vappu sitten teini-iän, että olen kotona paikallaan... Menee toki näinkin, kun on Cavaa :-) Soundit, piuhat ja kajarit. |
hansakemanelius 02.05.2010 05:03:36 | |
---|
hollmi-5: Cavaa lasissa... Eka vappu sitten teini-iän, että olen kotona paikallaan... Menee toki näinkin, kun on Cavaa :-) Kah vaa, meilläkin oli Cavaa..... Jos maitua haluat, älä orota, jotta lehemä koputtaa ovelle. |