Aihe: Jalkapallokeskustelu
1 2 3 4 538 39 40 41 42122 123 124 125 126
touhis
28.04.2010 22:45:27 (muokattu 28.04.2010 23:27:34)
Simo78: teksti-tv:n mukaan keltainen pohjalla...

Oliko näin.. noh, siitä huolimatta yhden vajaalla toinen jakso.

Markka veikkaa niin zlatan ei osu, messi sen sijaan saattaa osuakin.

Edit: Zlatan ulos, Bojan sisään.

Ohoh, ensin pukkasi heppu ohi ja sitten meni sisään barca johtaa 1-0
Petrukki
28.04.2010 23:28:08
Melko yllättävää, että Pique teki maalin. ;)
touhis
28.04.2010 23:38:09 (muokattu 28.04.2010 23:43:24)
Petrukki: Melko yllättävää, että Pique teki maalin. ;)

nojoo, ei tullut perseraiskausta barcalta. ja se ainoa maali oli handbollia näköjään.

Edit; ansaittu jatkoonmeno interillä.. ei tullut perseraiskausta barcalle ja nolla maalia... missä vika??
DJKaaos
28.04.2010 23:55:41
Inter otti omansa. Kyllä se Barca vaan pysähtyi sittenkin tuohon Inter-merkkiseen jarruun, jota tossa joku aika sitten mietin. Interillä ei tainnut olla ainoatakaan organisoitua hyökkäystä, tai no minkäänlaista hyökkäystä, koko pelin aikana.
Minä olen minä.
dipshit
29.04.2010 00:16:53
Kiitos viihdyttävästä pelistä, Internazionale...

No pakko se on kyllä myöntää että helvetin hienosti puolustivat ja tappoivat kaiken mielenkiinnon pelistä. 2-0 maali hylättiin kyllä mun mielestä väärin perustein, olihan se käsi aika selvästi kropassa kiinni. Eka maali sitä vastoin tais olla paitsio, eli aika tasanhan toi meni. Kyllä Inter ansaitsi finaalipaikkansa, no can do.
carlos
29.04.2010 00:47:14
djKaaos: Inter otti omansa. Kyllä se Barca vaan pysähtyi sittenkin tuohon Inter-merkkiseen jarruun, jota tossa joku aika sitten mietin. Interillä ei tainnut olla ainoatakaan organisoitua hyökkäystä, tai no minkäänlaista hyökkäystä, koko pelin aikana.

Eläköön antijalkapalloilu!

Jossiteltavaa toki riittää, mutta se ei vaikuta mihinkään... Ainahan se kuitenkin ärsyttää, kun tuomarin rooli käy liian ratkaisevaksi - nytkin oli harvinaisen ulalla: ensin Motta ihan naurettavan helposti pihalle ja sen jälkeen kaikki vihellykset olivat Barcaa vastaan näin kärjistetysti. Piquen maali oli siisti.

Toivottavasti Bayern vie finaalin omalla hyökkäävällä pelillään, sillä ei tuollainen Interin vastaiskuihin perustuva futis ansaitse Euroopan parhaan futisjoukkueen titteliä. Kuraa.
by the grace of God
Niskamies
29.04.2010 01:09:24
carlos: Eläköön antijalkapalloilu!

Jossiteltavaa toki riittää, mutta se ei vaikuta mihinkään... Ainahan se kuitenkin ärsyttää, kun tuomarin rooli käy liian ratkaisevaksi - nytkin oli harvinaisen ulalla: ensin Motta ihan naurettavan helposti pihalle ja sen jälkeen kaikki vihellykset olivat Barcaa vastaan näin kärjistetysti. Piquen maali oli siisti.

Toivottavasti Bayern vie finaalin omalla hyökkäävällä pelillään, sillä ei tuollainen Interin vastaiskuihin perustuva futis ansaitse Euroopan parhaan futisjoukkueen titteliä. Kuraa.

Jalkapallossa voittaa joukkue joka tekee enemmän maaleja, ja kyllä Inter sillä 3-1 voitolla finaalpaikan ansaitsi. Jos haluaa katsoa viihdyttävää urheilua, kannattaa vissiin sitten vaihtaa lajia.
carlos
29.04.2010 09:57:30
Niskamies: Jos haluaa katsoa viihdyttävää urheilua, kannattaa vissiin sitten vaihtaa lajia.

Väärin. Kannattaa vaan valita ottelut tarkasti.
by the grace of God
leka
29.04.2010 10:02:59
Niskamies: Jalkapallossa voittaa joukkue joka tekee enemmän maaleja, ja kyllä Inter sillä 3-1 voitolla finaalpaikan ansaitsi. Jos haluaa katsoa viihdyttävää urheilua, kannattaa vissiin sitten vaihtaa lajia.

Jep. Miksi nämä "antijalkapallosta" valittavat eivät kritisoi maalivahtikäytäntöä? Onhan se epäreilua että joukkueessa on pelaaja joka pyrkii estämään vastustajaa tekemästä maaleja.
Silloin taottava on kun leka on lämmin Kyse on vain siitä kuka takoo vikkelämmin
Simo78
29.04.2010 13:21:06
carlos: Eläköön antijalkapalloilu!

Mun käsittääkseni ekassa osaottelussa inter hyökkäsi näyttävästi ja kävi tekemässä kolme maalia? Se nyt on jumalauta väistämätön fakta, että jos pelaat yli tunnin alivoimalla ja meinaat finaaliin mennä, niin siinnä on turha hakea mitään hienouksia. Revi siitä kurasi...
Funkånaut
29.04.2010 15:47:57

Eilisen ottelun häpeällisin hetki oli Sergio Busquetsin kalastama punainen Mottalle. Ei jumanskekka, tollasille filmaajille pitäs antaa pelikieltoa. Pyrkii pilaamaan kauniin lajin noilla kuoleva joutsen -imitaatioillaan.

Yleisesti ottaen: Oikeat joukkueet finaalissa. Jos Inter voittaa kotonaan 3-1, niin miksi riskeeraamaan toisessa osaottelussa? Mourinhon taktiset suunnitelmat veivät Barcan voiton, vaikka tuomari koitti hieman Mottan punaisella helpottaa Barcan kulkua.
"He must be smokin' some heavy doobies."
DJKaaos
29.04.2010 15:58:09
Mä en lähde lainkaan tohon antijalkapalloilun manaamiseen, sillä futis on sellainen peli, jota voi pelata erilaisilla tyyleillä ja taktiikoilla ja helvetin hyvä, että niin myös tehdään. Lisäksi futis on tulosurheilua, ymmärrän siis täysin, että jotkut pelaavat todella tylsästi saavuttaakseen tuloksen. Visuaalisesti ei varmasti niin näyttävää, mutta jännitystä eilisessä pelissä piisasi kyllä. En minäkään niin hirveästi pidä tuollaisesta puolustäytteisestä taktiikasta, mutta en sitä myöskään tuomitse.

Eilinen Inter oli kyllä aivan äärimmäinen esimerkki tuosta pelkkään puolustukseen pohjautuvasta jalkapallosta, mutta kyllä mä silti näkisin, että finaalipaikka on "ansaittu". Tai oikeastaan on turha puhua aina jostain, että mikä on ansaittua tai ei ole ansaittua, sillä maalit/vierasmaalit/pisteet ovat ne, jotka ratkaisevat oikeutetun voittajan. Ansaitsemisesta voidaan puhua korkeintaan silloin, jos peli ratkeaa esim. törkeän tuomarivirheen seurauksena, mutta muutoin voiton ansaitsee aina se joukkue, joka tekee enemmän maaleja/kerää enemmän pisteitä.

Interillä oli erittäin riskialtis taktiikka, mutta tällä kertaa se toimi. Jokainen tietää miten vaikeaa on pelkästään puolustaa ja se on myös helvetin raskasta, etenkin jos pelaa miesalivoimalla.
Minä olen minä.
Sergei Fallinen
29.04.2010 16:52:10
mikä mua eniten vituttaa futikses on ihmiset, jotka jaksaa valittaa filmaamisesta ja teatraalisuudesta futiksessa. Aina kun meet baariin peliä kattoon niin voit olla varma et kuuloetäisyyden pääs istuu joku neropatti ja hokee koko ajan "MUA NIIV VITUTTAAM KU NOI ITKEE; ISOT MIEHET".
Ziggy Bubba
29.04.2010 16:59:37 (muokattu 29.04.2010 17:00:14)

Sergei Fallinen: mikä mua eniten vituttaa futikses on ihmiset, jotka jaksaa valittaa filmaamisesta ja teatraalisuudesta futiksessa. Aina kun meet baariin peliä kattoon niin voit olla varma et kuuloetäisyyden pääs istuu joku neropatti ja hokee koko ajan "MUA NIIV VITUTTAAM KU NOI ITKEE; ISOT MIEHET".

Ehkä niillä neropateilla on joku pointti - jos filmaaminen on ihmisten mielestä vaan noloa hommaa?

Enemmän voisi noista härskeimmistä sukelluksista heitellä musta korttia. Monasti vois antaa sekä rappaajalle että filmaajalle kortit, jos siis tarve vaatii. Vielä härskimpää on muuten loukkaantumisten teeskenteleminen ja ajanpeluu sitä kautta, yök.
Tuoretta sludgea/post-metallia: Burweed
kozmik
29.04.2010 17:14:35

sikki-six: Ehkä niillä neropateilla on joku pointti - jos filmaaminen on ihmisten mielestä vaan noloa hommaa?

Enemmän voisi noista härskeimmistä sukelluksista heitellä musta korttia. Monasti vois antaa sekä rappaajalle että filmaajalle kortit, jos siis tarve vaatii. Vielä härskimpää on muuten loukkaantumisten teeskenteleminen ja ajanpeluu sitä kautta, yök.

Munsta pitäis ottaa sellainen käytäntö, että jos ottelun jälkeen kuvanauhalta voidaan todeta, että oli selvä filmaus, niin automaattinen yhden ottelun pelikielto. Jos filmauksella saatiin selkeää ja/tai suurta hyötyä (esim. aiheutti vastustajalle punaisen kortin tai sillä saatiin rankkari), niin pitempi pelikielto. Ja nämä siis täysin riippumatta siitä, miten ottelun tuomari tilanteeseen reagoi. Luulis että tuolla meiningillä alkais filmaukset karisemaan.

Ei tällä munsta ole mitään tekemistä sen kanssa onko filmaus noloa vai ei. Vituttaa se, että pelejä voidaan pahimmillaan voittaa huijaamalla. Vaikka tästä menosta on omatkin suosikit joskus hyötyneet.
"Pimeinä aikoina uskonto sopii parhaiten ohjaamaan ihmisiä, aivan kuten sokea mies on paras opas säkkipimeänä yönä... Mutta kun päivä koittaa, on typerää käyttää oppaina sokeita vanhuksia." -Heinrich Heine
Sergei Fallinen
29.04.2010 18:44:17 (muokattu 29.04.2010 18:44:44)
no mut monesti sitä on nauhoilta vaikea sanoa, oliko toi ja toi nyt kuinkakin kova kosketus, vaan sen näkee parhaiten tuomari paikan päällä

sitä paitsi tietty teatraalisuus sopii jalkapalloon, siitä saa hyviä kuvia ja muuta media-aspektia you know
Ziggy Bubba
29.04.2010 18:49:06 (muokattu 29.04.2010 18:50:14)

kozmik: Ei tällä munsta ole mitään tekemistä sen kanssa onko filmaus noloa vai ei. Vituttaa se, että pelejä voidaan pahimmillaan voittaa huijaamalla. Vaikka tästä menosta on omatkin suosikit joskus hyötyneet.

Näinhän se on, mutta onhan tuo nyt myös noloa toimintaa. Kummallisen hyväksyttyä tosin futiskentillä, siltä ainakin vaikuttaa... Tosta oman joukkueen hyötymisestä, David N'Gog filmasi oikein härskisti Poolille pojot joku aika sitten. Ankeeta kun menee vielä läpi, vaikka pongot kuin maistuu.
Tuoretta sludgea/post-metallia: Burweed
DJKaaos
30.04.2010 15:07:58
Fulham eteni upeasti Euroopan liigan finaaliin voittamalla eilen HSV:n 2-1. Hampurilaisille jäi kotifinaali siis haaveeksi. Olihan muuten yksi kauden parhaista matseista.

Finaalissa vastaan tulee Atletico Madrid, joka hoiteli jännitysnäytelmässä Liverpoolin. Liverpoolin kurakausi sai näin ollen kruununsa.

Benitez saa varmaan pakata kapsäkkinsä kauden päätteeksi. Rafaa tuskin tulee kellään ikävä. Mestareiden liiga 05 ja FA Cup 06 ovat kiistattomasti hienoja suorituksia, mutta Liverpool on ollut Benitezin kuuden kauden aikana tasan kerran liigan mestaruustaistossa mukana vielä joulun jälkeen, viime kaudella. Hankintoihin on palanut 250 miljoonaa euroa ja tuloksena on ollut toinen toistaan surkeampia pelaajia ja käsittämättömän kapea runko. Viimein, kun homma alkaisi toimimaan, niin koko korttitalo romahtaa yhden pelaajan lähtemisen seurauksena. Asiaan reagoidaan hankkimalla tilalle loukkaantunut pelaaja, joka ei terveenä ollessakaan pysty vastaamaan huutoon.

"Tarvitsemme neljä, viisi pelaaja. Se on välttämättömyys." -Rafa
Minä olen minä.
masterhat
30.04.2010 15:12:20 (muokattu 30.04.2010 15:13:02)
voitostahan tuolla pelataan. toisen vahingoittamista en hyväksy, mut mitä pahaa filmaamises on? jos voittaa ni saa fydyy ja menestyy, jos häviää ni on paska.

niin yksinkertaista se on ammattiurheilussa.

puulaaki pelit sit erikseen mis vedetään läpäl ja mistä kukaan ei kostu rahallisesti
''On moraalitonta antaa tyhmien ihmisten pitää rahansa''
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)