Aihe: Voi että harmittaa..
1 2
scath
13.03.2004 10:11:30

Niin tai tulkaa Savukoskelle. Lähin musaliike on about 200 km päässä.

Tuo kuullostaa jo aika pahalta.
Du siehst so sexy aus wenn du luftgitarre spielst..
Sammakko
13.03.2004 11:35:10

Mä asun mikkelissä eikä täällä ole mitään vikaa. Ihan vitun siistii. Ku on pienet piirit niin saa tuntea yhteenkuuluvuutta. Yllättävän paljon täällä on hyviä soittajia. Mullekkin se on vasta auennut kavereitten kautta.
Sammakko
13.03.2004 11:48:59

Soittokavereista ei ole pulaa. Ei nyt vaan kiinnosta soittaa vähään aikaan missään bändissä. Pitää keräillä vähän lisää biisejä ja sitten ku kaikki natsaa niin perustaa taas bändi tällä kertaa tosissaan...
ICE
13.03.2004 22:30:38
Soittokavereista ei ole pulaa. Ei nyt vaan kiinnosta soittaa vähään aikaan missään bändissä. Pitää keräillä vähän lisää biisejä ja sitten ku kaikki natsaa niin perustaa taas bändi tällä kertaa tosissaan...

Olet onnellisessa asemassa. Mun mielestä ja valtaosa Mklin nuorista aikuisista on sitä mieltä että kaupunki kusee..

Mun mielestä noi "pienet soittopiirit" on just se ongelman ydin. Uusia kavereita/lahjakkuuksia ei tule kun on ne vanhat tutut soittopiirit ja niillä omat inside -juttunsa.

Että näin. Heitän pallon takaisin.
- Kitaranrunkkaus on henkiselle terveydelle vaarallista. Ei suositella heikkohermoisille eikä huumorintajuttomille. -
Skywalker
13.03.2004 23:35:14
erm...mitä järkeä on syödä jäätynyttä leipää?
Polje perkele, polje!!
ICE
14.03.2004 13:01:10
erm...mitä järkeä on syödä jäätynyttä leipää?

Mitä järkeä on asua esim. Mikkelissä?
- Kitaranrunkkaus on henkiselle terveydelle vaarallista. Ei suositella heikkohermoisille eikä huumorintajuttomille. -
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)