Artist 14.04.2010 18:57:11 | |
---|
Juhani: Hyvä meininki kyllä. Bändistä tulee jotenkin sama fiilis kuin pitkän talven jälkeinen kevät saa aikaan. :) Uutta levyä varmaan tulee jossain vaiheessa, mutta kuka voisi olla mielestänne ihanteellinen tuottaja tuolle kiekolle?
Steve Albini olisi mielestäni loistava äänittäjä/tuottaja tuolle projektille. Pyrkii tekemään mahdollisimman luonnollisen kuuloista jälkeä, ja sellaistahan tuolta pumpulta haluaisikin kuulla. Toinen hyvä kandidaatti voisi olla edellisen Dolls levyn tuottanut Todd Rundgren, joka voisi olla ihan mahdollisuuksien rajoissakin. Samoin vaikka Demolition 23 levyn tuottanut Little Steven. Oli miten oli, hyvä tuottaja olisi kyllä tarpeen, mielestäni edelliset Monroen soolotuotokset kuin ne vikat Hanoi-lätytkin olisivat voineet hyötyä ulkopuolisesta tuottajasta. "They tell me, but I tell them, I do it my way and I always will" |
Hargon 14.04.2010 19:44:18 | |
---|
Little Steven olisi kyllä kova äijä tuottajan pallille. Tai miten olisi Michael Frondelli, joka tuotti Not Fakin' It:in? Ei kyllä mitään käsitystä mitä muuta hän on tehnyt. Minä vahingossa koko allekirjoituksen. Onko hauskaa? |
sirdickyj 14.04.2010 20:21:11 (muokattu 14.04.2010 20:45:33) | |
---|
Entä mikä vika sen Wagenerin tuotoksessa oli? Mun mielestä parasta jälkeä, mitä olen herralta Monroe kuullut. Eipä silti, se ei liene potentiaalisten tuottajien joukossa. Jotenkin veikkaan, että kukaan ei tuota levyä, vaan Michael vastaa itse pitkälti kaikesta. Mikä onkin ollut se kompastuskivi, joka jättää tuotteisiin puolivillaisuuden, hyydyttää kalkkiviivoille. Äijä olis mitä suurimmassa määrin esim. laulutuottajaa vailla. Tiukempaa linjaa |
Terry Pantheras 14.04.2010 20:45:26 | |
---|
BassoSisko: Jos viel kerran.. Ei siinä ole mitään vikaa että joku provoilee kun sen tekee tyylillä (ei vahingoita, eikä nolaa ketään, jne). Eiköhän se ole peilin paikka jos provosoituu pienestä, vaikka kyl sekin on joskus hauskaa. Joku sanoo jotain pöljää, joku ärsyyntyy huonona päivänä, joku naureskelee koko touhulle, joku suuttuu toisen puolesta, jotain ei vois vähempää kiinnostaa, joku ryhtyy iskä-äiskäksi, joku ymmärtää kaiken väärin ja sit kun joku ei ymmärrä yhtikäs mitään, ni perinteinen primitiivireaktio siihen on että "suutun" - tätä samaa paskaa tää on ollu aina. Ite voin olla vaikkapa ovenripa, tai vaikka olmi. einzweidreivier MASTEROID ~~ stonerdoom[jotain] ~~ |
Artist 14.04.2010 21:12:09 | |
---|
sirdickyj: Entä mikä vika sen Wagenerin tuotoksessa oli? Mun mielestä parasta jälkeä, mitä olen herralta Monroe kuullut. Eipä silti, se ei liene potentiaalisten tuottajien joukossa. Jotenkin veikkaan, että kukaan ei tuota levyä, vaan Michael vastaa itse pitkälti kaikesta. Mikä onkin ollut se kompastuskivi, joka jättää tuotteisiin puolivillaisuuden, hyydyttää kalkkiviivoille. Äijä olis mitä suurimmassa määrin esim. laulutuottajaa vailla. Noh, tuo Wagenerin tuotos on hyvin aikansa kuuloinen, mutta ei ole vaan koskaan kolahtanut mulle. En tosin tykkää siitä Jerusalem Slim The Demos -lätystäkään, vaikka onhan sillä jotain kuriositeettiarvoa. Little Stevenin tuottama Demolition 23 on taas huomattavasti onnistuneempi mun makuun, ehdottomasti parhaita Monroen lättyjä, muutamalla ässäbiisillä lisää olisi vielä kovempi. Toki lähestymistapa koko albumin tekoon on varmasti ollut ihan erilainen, joten sinänsä on mahdotonta sanoa kummassa tapauksessa tuottaja on tehnyt parempaa työtä. Veikkauksesi siitä, että Monroe vastaa tuotannosta itse voi hyvinkin osua oikeaan... "They tell me, but I tell them, I do it my way and I always will" |
BassoSisko 14.04.2010 21:18:18 | |
---|
Terry Pantheras: ... tätä samaa paskaa tää on ollu aina. ..ja tulee aina olemaanki. Hitto, hypätään kaikki kaivoon et tää tuska loppuu. Mut laitetaan Miikkael omaan kaivoon, ei sitä kestä kualemaa ootellessa. Jos ei minusta ole mitään hyötyä, on minusta sitäkin enemmän iloa. |
Dinorocker 16.04.2010 19:05:39 | |
---|
Turbo!!! |
RawknRawl 19.04.2010 16:19:02 | |
---|
Kuka tahansa voi hypätä järveen. |
Michael Monroe TV ykkösellä tänään klo 18.30 Puoli Seitsemän-ohjelmassa. ps. Hyvää Vappua kaikille! "Pilvi ja kokkeli kyllä maistuis, mutta muusikoksi en helvetissä rupea." - LamaAjanElvis |
kiriminni 30.04.2010 22:34:12 | |
---|
Michael oli pirteän oloinen.Keikkaa pukkaa New Yorkiin. Ohjelmassa oli karhujakin ja toimittaja pääsi samaan häkkiin niiden kanssa. |
Juhani 05.05.2010 03:12:22 | |
---|
winstoni: Michael Monroe TV ykkösellä tänään klo 18.30 Puoli Seitsemän-ohjelmassa. ps. Hyvää Vappua kaikille! Nähtävissä näköjään netistäkin vielä pari päivää: http://areena.yle.fi/video/944595 |
Satellite Kid 09.05.2010 00:48:21 | |
---|
"Ei kukaan ihminen voi arvostella rockmusiikkia tai rockmuusikkoja. Ne on ihan vääriä ihmisiä mitkä ei oo liottanu kolvia naisen perseessä, koska osa rytmistä on kotoisin sieltä." -Remu, Poika Varjoiselta Kujalta |
Atomic Cafe 30.06.2010 12:46:03 (muokattu 30.06.2010 12:47:50) | |
---|
|
HaloOfFlies 12.08.2010 18:11:01 | |
---|
Suomalainen sössii aina S.M.A.K.-jäsen #5 |
kanisteri 12.08.2010 22:03:30 | |
---|
danny: Ankkarockissa kolme viidesosaa alkuperäisestä Hanoi Rocksista lavalla. Vain Andy puuttuu. http://www.iltalehti.fi/popstars/2010081212179252_ps.shtml Toivottavasti Conte ei lähde bändistä kokonaan. Nasse on symppis, mutta en välittäisi nähdä tätä keikkaa. Sen verran setämäistä on Suiciden skulaus ollut parilla näkemälläni fiittauksella (Hanoin ja Miken keikoilla viimeisen 1,5 vuoden aikana). |
sirdickyj 12.08.2010 22:28:47 | |
---|
kanisteri: Toivottavasti Conte ei lähde bändistä kokonaan. Nasse on symppis, mutta en välittäisi nähdä tätä keikkaa. Sen verran setämäistä on Suiciden skulaus ollut parilla näkemälläni fiittauksella (Hanoin ja Miken keikoilla viimeisen 1,5 vuoden aikana). Conte on hyvä kitaristi, Nasty Suicide ei. Siinä koko homman ydin. Tiukempaa linjaa |
winstoni 13.08.2010 00:49:11 | |
---|
Kyllähän Nasse veti helvetin hyvin Demolition 23 kiertueen, mutta siitä taitaa olla varmaan 15 v aikaa? No, ihan kiva sitä on nähdä ja sunnuntainahan sen kuulee missä vedossa vanha pillerinpyörittäjä on. Siitä samaa mieltä, että Conte on paljon parempi kitaristi. "Pilvi ja kokkeli kyllä maistuis, mutta muusikoksi en helvetissä rupea." - LamaAjanElvis |
moikki 13.08.2010 19:24:04 | |
---|
Nasty Suicide on rock, Steve Conte on vähemmän rock. Albert Järvinen on kingi! |
Hargon 16.08.2010 07:41:14 | |
---|
Minä vahingossa koko allekirjoituksen. Onko hauskaa? |
winstoni 16.08.2010 17:33:31 | |
---|
Jack Douglas olisi hemmetin hyvä valinta tuottajaksi! "Pilvi ja kokkeli kyllä maistuis, mutta muusikoksi en helvetissä rupea." - LamaAjanElvis |