hollmi-5 28.04.2010 21:49:54 | |
---|
aap: Huhhuh,mitenköhän tuohon settiin eksynyt :D On meinaan todella arvokas peli virveli siis. Holmi varmaan osaa hintaa kertoa mutta veikkaisin että jotain 600€-? 600 on hyvä hinta. Jos virveli on hyvässä kuosissa ja joku sen haluaa, niin sen siitä saa helposti. Jos saman virpan haluaa kaksi, niin hinta kohoaa. Jos on kolhua ja piksiä, niin hinta laskee suhteessa kuntoon. Soundit, piuhat ja kajarit. |
Kailis 28.04.2010 22:49:12 | |
---|
FinDrumster: Omissa kuvissani on mysteerinen Pearl setti, tietääkö kukaan, mikä mahtaa olla kyseessä? Setti kuuluu kummitätini pojalle (kuvassa), joka ei sitten koskaan innostunut soittelemaan kunnolla. Kummitäti kertoi puhelimessa infoa setistä: - rumpujen badgessa lukee "Pearl japan" - virveli on Ludwigin 75th snare - pellit on milleniumia ja muuta ryjää - hardware jotain epämääräistä Eniten kiinnostaa nyt tuo virppa ja kannut. Mitä ja minkä arvoista kamaa kyseessä? Helkkarin hieno Pearlin vanha setti! Oisko -60 loppu -70 alku? |
Bobana 28.04.2010 23:15:51 | |
---|
Kailis: Helkkarin hieno Pearlin vanha setti! Oisko -60 loppu -70 alku? Kaameet. Tollaset kissan kipot. Ei ole syvyyttä eikä Sonoria. Illalla hilpeenä kaljaa ja aamulla kalpeena hiljaa. |
south_of_heaven 28.04.2010 23:38:25 | |
---|
Pistetään nyt tänne kyselyä sitten; noiden Ludwig Black Oyster Pearlien perään kyseltiin ja vaihtoa ehdoteltiin 90-luvun alun Yamaha Recording Customeihin: http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=415459 Olisiko mitään järkeä? Välirahaa joutuisin pyytämään, ehkä vähän enemmänkin, mutta olisiko noista mihinkään noin tällaisena alustavana kyselynä? Recording Customit liikkuvat nykyään ihan hyvissä hinnoissa ainakin... http://www.myspace.com/chaotechband |
hollmi-5 28.04.2010 23:44:35 | |
---|
south_of_heaven: Pistetään nyt tänne kyselyä sitten; noiden Ludwig Black Oyster Pearlien perään kyseltiin ja vaihtoa ehdoteltiin 90-luvun alun Yamaha Recording Customeihin: http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=415459 Olisiko mitään järkeä? Välirahaa joutuisin pyytämään, ehkä vähän enemmänkin, mutta olisiko noista mihinkään noin tällaisena alustavana kyselynä? Recording Customit liikkuvat nykyään ihan hyvissä hinnoissa ainakin... Sinun pitää nämä asiat pystyä päättämään itse. Miltä sinusta tuntuu? Millä hinnalla luopuisit ja mitä sitten tekisit? Soundit, piuhat ja kajarit. |
Sonormies 28.04.2010 23:49:10 (muokattu 28.04.2010 23:49:38) | |
---|
Sinun pitää nämä asiat pystyä päättämään itse. Miltä sinusta tuntuu? Millä hinnalla luopuisit ja mitä sitten tekisit? Komppaus tälle kommentille. Fiilispohjan asioita. Erittäin näpäkkä RC-setti. Ja hyvän värinen. Jos tuntuu omalta setiltä eikä nykyinen täytä toiveita niin ei kun vaihtaen, mutta kannattaa miettiä vielä että tuleeko vanhoista luopumista jatkossa kaduttua. Toisaalta nuo kaksi settiä samalla kaverilla.. ..niillä tekisi melkein mitä vaan kulloisenkin tarpeen mukaan. Huippukamaa kumpikin setti. OPJ1974: Mystisenä kaupunkilegendana on kiertänyt villi huhu venäläisestä perseenpäristimestä, joka a) ei mahdu perseeseen ja b) ei pärise. |
Kailis 28.04.2010 23:49:35 | |
---|
Bobana: Kaameet. Tollaset kissan kipot. Ei ole syvyyttä eikä Sonoria. Meillä kissat ei syö Sonorin syvistä visapinnoitetuista kipoista. Ne on tarkkoja elukoita. |
south_of_heaven 28.04.2010 23:50:08 | |
---|
hollmi-5: Sinun pitää nämä asiat pystyä päättämään itse. Miltä sinusta tuntuu? Millä hinnalla luopuisit ja mitä sitten tekisit? Ajattelinkin, että olivatko jammut tuohon aikaan yhtä lippulaiva-mallistoa kuin Customit ovat nykyään, onko huomioitavaa tms? Ajattelin itse vaihtoa hiukan uudempiin, mutta ihan hyväkuntoisilta nuo näyttäisivät. Ajattelin 300-400 paikkeille välirahaa, myyjästä en tiedä suostuuko moiseen, mutta sen verran mun mielestä pitäisi saada kun tuon setin myyntihinta on 1200. Muutenkin pitäisi saada peltiä osteltua. Ludareiden myyntiä olen kaavaillut siksi, että vaikka olen melko varma että joskus niiden myynti tulee vituttamaan, olen silti tullut siihen tulokseen että oppisin arvostamaan niitä toden teolla joskus 20 vuoden päästä. Supraa arvostan jo nyt, sitä en myy. http://www.myspace.com/chaotechband |
Sonormies: Komppaus tälle kommentille. Fiilispohjan asioita. Erittäin näpäkkä RC-setti. Ja hyvän värinen. Jos tuntuu omalta setiltä eikä nykyinen täytä toiveita niin ei kun vaihtaen, mutta kannattaa miettiä vielä että tuleeko vanhoista luopumista jatkossa kaduttua. Toisaalta nuo kaksi settiä samalla kaverilla.. ..niillä tekisi melkein mitä vaan kulloisenkin tarpeen mukaan. Huippukamaa kumpikin setti. Kiitos, hyvä kuulla että nuo jammutkin ovat hyvät, kuten arvelinkin. Mieluiten toki säästäisin Ludwigit, mutta kuten sanottu, jokseenkin väärä aika niille. Ehkä jonkun niitä enemmän arvostavan pitäisi saada ne käyttöönsä. http://www.myspace.com/chaotechband |
Kailis 28.04.2010 23:53:45 | |
---|
Ehkä jonkun niitä enemmän arvostavan pitäisi saada ne käyttöönsä. Kaunis ja kannatettava ajatus näinä materialistisina aikoina. |
Bobana 28.04.2010 23:57:36 | |
---|
Kailis: Meillä kissat ei syö Sonorin syvistä visapinnoitetuista kipoista. Ne on tarkkoja elukoita. Ne ei ymmärrä hyvän päälle. Sitäpaitsi jos et tiennyt niin kerrotaanpa se sinullekkin nyt eli SonorLitet on ihan niitä sun Bradyn syvyisiä pannuja, Tosin paljon herkempiä... Illalla hilpeenä kaljaa ja aamulla kalpeena hiljaa. |
south_of_heaven 28.04.2010 23:57:58 | |
---|
Kailis: Kaunis ja kannatettava ajatus näinä materialistisina aikoina. Ootko vaihdosta noin muuten mitä mieltä, jos saa kysyä? http://www.myspace.com/chaotechband |
BanZai88 29.04.2010 00:02:59 | |
---|
Onkos tuommoiset creme lacquer väriset Sonorin Signature litet (sisäviilu bubingaa) harvinaisempia/kalliimpia/halvempia kuin normi bubinga-viimeistelyllä olevat? Itse kun en ole aiemmin nähnyt vastaavia missään, niin tuli mieleen kysäistä. |
RstoU 29.04.2010 00:04:16 | |
---|
BanZai88: Onkos tuommoiset creme lacquer väriset Sonorin Signature litet (sisäviilu bubingaa) harvinaisempia/kalliimpia/halvempia kuin normi bubinga-viimeistelyllä olevat? Itse kun en ole aiemmin nähnyt vastaavia missään, niin tuli mieleen kysäistä. Ovat. Mistä, mihin hintaan, minkälaiset jne? :) Äijä on aika hai yhyttämään kaikenlaista, itse pitää hillitä rahapulassa tuota kamanetsintää ettei iske harmistus päälle.. |
Bobana 29.04.2010 00:12:51 | |
---|
BanZai88: Onkos tuommoiset creme lacquer väriset Sonorin Signature litet (sisäviilu bubingaa) harvinaisempia/kalliimpia/halvempia kuin normi bubinga-viimeistelyllä olevat? Itse kun en ole aiemmin nähnyt vastaavia missään, niin tuli mieleen kysäistä. Se taitaa olla sama jolla Nicko McBrain veteli. Niitä ei oo eikä tuu. Jos et ota ni toista tilaisuutta ei tule. Se on varma. Illalla hilpeenä kaljaa ja aamulla kalpeena hiljaa. |
Kailis 29.04.2010 00:18:25 (muokattu 29.04.2010 00:21:55) | |
---|
south_of_heaven: Ootko vaihdosta noin muuten mitä mieltä, jos saa kysyä? Geesus! Älä kysy =D Toisaalta, jos sulla on NYT tarve toisenlaiselle setille ja tuolla Ludarilla pystyt rahoittamaan sen eikä se aja asiaansa, niin onhan tuo aika selvä yhtälö. En mä vaihtoa mitenkään hirveänä, elämää pilaavana toimenpiteenä näkisi. Bobana: SonorLitet on ihan niitä sun Bradyn syvyisiä pannuja, Tosin paljon herkempiä... Näillä vesillä ei pikkuvieheillä tule kalaa. Varsinkaan jos ei edes tiedä minkäkokoisilla vieheillä kalastaa. |
Bobana 29.04.2010 00:31:14 | |
---|
Kailis: Geesus! Älä kysy =D Toisaalta, jos sulla on NYT tarve toisenlaiselle setille ja tuolla Ludarilla pystyt rahoittamaan sen eikä se aja asiaansa, niin onhan tuo aika selvä yhtälö. En mä vaihtoa mitenkään hirveänä, elämää pilaavana toimenpiteenä näkisi.
Näillä vesillä ei pikkuvieheillä tule kalaa. Varsinkaan jos ei edes tiedä minkäkokoisilla vieheillä kalastaa. Ymmärrän ymmärrän. En vain ole tottunut vieläkään siihen että muilla on niin pienet vehkeet ja väärän väriset. Illalla hilpeenä kaljaa ja aamulla kalpeena hiljaa. |
Kailis 29.04.2010 00:40:27 (muokattu 29.04.2010 00:43:46) | |
---|
Bobana: Ymmärrän ymmärrän. En vain ole tottunut vieläkään siihen että muilla on niin pienet vehkeet ja väärän väriset. Ai sä oot tiger pumping miehiä =D Vakavasti puhuen, mä yhdistän visakoivun rintamalla veistettyihin muistoesineisiin. Muutenkaan ei ole käyttöä mun taloudessa, kuten ei myöskään mäntypanelilla. Mutta kukin makunsa mukaan. |
south_of_heaven 29.04.2010 00:48:56 | |
---|
Kailis: Geesus! Älä kysy =D Toisaalta, jos sulla on NYT tarve toisenlaiselle setille ja tuolla Ludarilla pystyt rahoittamaan sen eikä se aja asiaansa, niin onhan tuo aika selvä yhtälö. En mä vaihtoa mitenkään hirveänä, elämää pilaavana toimenpiteenä näkisi. Heh:) onhan se niinkin. Ja jos joskus tulee ikävä, niin sitten vaan pistää säästäen ja etsii jostain samanlaisen. Tuskin kuitenkaan niin mahroton. GAS on kyllä päällä... http://www.myspace.com/chaotechband |
Bobana 29.04.2010 01:00:46 | |
---|
Kailis: Ai sä oot tiger pumping miehiä =D Vakavasti puhuen, mä yhdistän visakoivun rintamalla veistettyihin muistoesineisiin. Muutenkaan ei ole käyttöä mun taloudessa, kuten ei myöskään mäntypanelilla. Mutta kukin makunsa mukaan. Joo. Niinhän niitä puhdetöinä tehtiin. Mutta on aika reteetä puhetta silti jätkältä jonka isovanhemmat piti sinunkin puoliasi... Mut ei se mitään. Kyllähän se menneisyys aika nopsaan unohtuu tällasessa vilskeessä. Ei siinä mitn. Kahvia ja pullaa. Illalla hilpeenä kaljaa ja aamulla kalpeena hiljaa. |