velipesonen 28.04.2010 20:26:43 | |
---|
arsu: No jo on. Eikö mieheen voi enää yhtyä ilman että heti leimataan homoksi? Jokin leima pitää aina olla, vapaus on mennyttä. Vaikka nykyisin rockbändiltä vaatii suurempaa uskallusta mennä esiintymään punaniskajunttien urheilijoiden baariin kuin homoklubille. http://www.youtube.com/watch?v=0h35sLducKg |
velipesonen: No joo kyllä määkin kuuntelen edelleen Motörheadiä mutta eikös poikapopbändillä tarkoiteta samaa kuin ns. poikabändillä eli näitä 90-luvun poikabändibuumin porukoita NKOTB/Take That jne. sekä näiden samantyyppisiä edeltäjiä ja jäljittelijöitä? Motörhead on poikapopbändi helvetistä, mutta nää heitti vähän kevyempää kamaa: http://www.youtube.com/view_play_li … ;playnext_from=PL&v=9ICuHfw5w7k |
Rotuvaari 29.04.2010 08:59:05 | |
---|
Jos otat kollin voit hörhiä muiden natu kissojen kanssa. Ja näin saat extraa tekemiseen eli tekeminen nousee yli maximin. Kissan elämää -tietokonepeli |
varakeef 29.04.2010 10:22:23 | |
---|
Jos mentäisiin aikajärjestyksessä haarukoimaan porukoita, jotka tähän kyseenalaiseen kategoriaan kuuluvat. Ideana on kai keskustella ryhmistä, joiden kokoonpanoon, esitettävään materiaaliin, soittamiseen, laulamiseen ja imagoon levy-yhtiöt ovat puuttuneet siinä määrin, että vakavasti musiikkiin suuntautuneet harrastajat ovat katsoneet olevan syytä niitä ylenkatsoa. Perussyytöksinä on olleet: eivät soita itse soittimiaan, eivät laula itse, eivät tee kappaleitaan itse ja mikä pahinta, ovat harjoitelleet tanssikoreografiansa. Lievemmässä muodossaan kyse ei ole täydellisestä osaamattomuudesta tai itse tekemättömyydestä, vaan niiden huonosta hallinnasta. Tässä esimerkkitapauksia muutamilta aikakausilta 60-luku: - Monkees 70-luku: - Bay City Rollers 80-luku: - New Kids on the Block 90-luku: - Take That Tämän jälkeen olen pudonnut pop-musiikin kelkasta. Onko näitä vieläkin? Mainitsemistani paras on Monkees, koska biisit, laulu, soitanto jat tuotanto toimivat kuin tauti. Lisäksi plussaa tulee Gretschin signature-kitaramallista. "Käytös siivo ja hillitty sopii lehmälle"
- Laura Latvala |
MK73 29.04.2010 10:36:30 | |
---|
Jokapaikanapina: Ehdottomasti The Beatles. Se on muutenkin kaikkien aikojen paras bändi. Totuuden sanoja :) Olen joutunut myöntämään tämän viimein itsellenikin. Hiki ja vääntö. |
StJerky 29.04.2010 10:43:52 | |
---|
varakeef: 60-luku: - Monkees 70-luku: - Bay City Rollers 80-luku: - New Kids on the Block 90-luku: - Take That Nuo minullakin tulisi ensimmäisenä mieleen. |
digitaalimies 29.04.2010 11:04:49 | |
---|
Parista tämän ketjun viestistä voi harjaantumaton lukija saada sellaisen kuvan, että Take That eli olisi kirjoittanut omia biisejään. Käsitys on ehdottoman väärä, sillä päinvastoin kuin esim. NKOTB, TT teki paria hassua coveria lukuunottamatta biisinsä itse. Biisit väsäsi Gary Barlow, joka sittemmin pokkasikin tuon edellisellä sinulla mainitun 'Greatest British Songwriter' -äänestyksen voiton. Paha tuollaiselle äänestykselle on toisaalta mitään painoarvoa antaa, kakkoseksikin kun tuli kuollut kaveri ja kolmoseksi joku paikallinen Sir Christus. http://entertainment.stv.tv/showbiz/73521-top-songwriter-gary-barlow/ |
lukethesis 29.04.2010 12:04:45 | |
---|
digitaalimies: Parista tämän ketjun viestistä voi harjaantumaton lukija saada sellaisen kuvan, että Take That eli olisi kirjoittanut omia biisejään. Käsitys on ehdottoman väärä, sillä päinvastoin kuin esim. NKOTB, TT teki paria hassua coveria lukuunottamatta biisinsä itse. Biisit väsäsi Gary Barlow, joka sittemmin pokkasikin tuon edellisellä sinulla mainitun 'Greatest British Songwriter' -äänestyksen voiton. Paha tuollaiselle äänestykselle on toisaalta mitään painoarvoa antaa, kakkoseksikin kun tuli kuollut kaveri ja kolmoseksi joku paikallinen Sir Christus. http://entertainment.stv.tv/showbiz/73521-top-songwriter-gary-barlow/ Barlow'lla on kyllä muutama hyvin kirjoitettu pop-sävellys, mutta ei hänellä kyllä tuossa seurassa olis mitään asiaa tuohon ykköspallille. Mutta tuo taitaakin olla taas näitä "fanit äänestää" -osaston juttuja. Mun henk koht mielipide on, että kärki menis suurinpiirtein Lennon/McCartney, Sting ja Bee Gees. Ja siitä sit eteenpäin...mutta tämä on jo sit eri aihetta. |
velipesonen 29.04.2010 12:37:21 | |
---|
digitaalimies: Paha tuollaiselle äänestykselle on toisaalta mitään painoarvoa antaa, kakkoseksikin kun tuli kuollut kaveri ja kolmoseksi joku paikallinen Sir Christus. KKK-TTT: Koko KärkiKolmikko Täysin Toivottomia Tapauksia. Englantilaisten musiikkimaku nyt on mitä on; meillä pokaalin olisi pokannut varmaan Lasse Hoikka. |
Atomic Cafe 29.04.2010 16:04:41 (muokattu 29.04.2010 16:16:49) | |
---|
Tämä oli mielenkiintoinen projekti, näitähän ei ole tässä maassa näkynyt tämän jälkeenkään. Ei ainakaan näin laajassa ja laskelmoidussa mittakaavassa: Vuonna 1976 Joni Heinonen haistoi neljä 16-vuotiasta kundia Lahden musiikkilukiosta. "Siitä tuli ensimmäinen todella tehty bändiprojekti Suomessa", Heinonen väittää. Laskelmointi meni kuta kuinkin näin: neljä musikaalista teinisiloposkea tekee selvää jälkeä pikkutyttöjen sydämissä. Ohjelmisto oli rakennettu sydäntenmurskajaisiin: Teenager in Love, True Love That's a Wonder ja sen sellaista. Toteutuskin toimi. Manageri Heinonen uurasti sponsorisopimusten kimpussa. Micmac puki bändin denimiin, Tunturi antoi vaihdepyörät ja Tom Pyynösen päätoimittama Suosikkiakin teinimpi Help!-lehti jakoi lukijoilleen pehmeän Bamboo-singlen. Ja menestys tuli. Bamboo nousi Suosikin Karvapäägallerian sijalle kaksi, mutta sekään ei riittänyt kunnianhimoiselle managerille, jonka unelmana oli tehdä Bamboosta kansainvälinen teinituote. Yhtye kiersi Ruotsia Hurriganesin kanssa ja Saksan EMI suostui jopa julkaisemaan singlen, joka silminäkijähavaintojen mukaan oli näyttävästi esillä saksalaisissa levyliikkeissä. Parin vuoden popunelma sortui lopulta vanhempiin, jotka pakottivat poikansa takaisin lukioon. "Jopa Smokien Chris Normanin piti tehdä heidän seuraavalle levylleen pari biisiä. Myös Harpo oli lupautunut yhteistyöhön", Heinonen harmittelee. -City-lehti |
velipesonen 29.04.2010 16:40:07 | |
---|
Ai se hyytyi vanhempien väliintuloon. Siinähän olisi ollut mielenkiintoinen skenaario jatkaakin kun 50-luvun villitys iski suomalaisiin juuri samoihin aikoihin kun Bamboo lopetti. Nehän pelasivat 50-lukulaisilla unelmilla jo valmiiksi eikä managerilla olisi varmaankaan ollut mikään iso työ transformoida poikia vähän enemmän tonne South's Gonna Rise -osastolle. |
Kailis 29.04.2010 17:36:35 | |
---|
Tukee: The Beatles. Kuuntelen. Hahaa! Tää tuli jo ekana! Samiksii =D |
geeza 30.04.2010 15:14:48 (muokattu 30.04.2010 15:15:07) | |
---|
Kyllä mun elämään henkilökohtaisesti suurimman vaikutuksen on tehnyt Backstreet Boys. Ne hienot sävellykset ja sanoitukset, ei vaan oo Bäkkäreiden voittanutta. "I was wearing my wolf shirt, and this bitch was all like "rARLKEGLEKLAR!!!1!one" and then she just jumped my bones!" |
oo-p 02.05.2010 19:00:47 | |
---|
..olikohan jostain Turun seudulta ollu -90-2000-luvun taitteessa semmonen poikabändi ku UNIT. Hyi hyi. ..ja hihhih. Ja vielä lisää hyi hyi ja yökyök. Terve, ja kiitos kaloista!
..Delay, missä viivyt?! |
Bluesmies 02.05.2010 21:26:34 (muokattu 02.05.2010 21:28:19) | |
---|
Tande: Beatleshan poikkeaa, näistä 90's levy-yhtiöiden kokoamista "bändeistä", että Beatlesit tekivät itse biisinsä ja myös soittivat instrumentteja itse. Näistä 90-luvun poikabändeistä (oletin, että otsikko tarkoittaa näitä) Take That taisi tehdä itse omat biisit. Tai lähinnä Gary Barlow. Joten vastaan Take That. edit: Nonnih, toihan tuli jo näköjään käytyä läpi yllä. |
padaa@dadaa! 02.05.2010 21:56:39 | |
---|
varakeef: 60-luku: - Monkees 70-luku: - Bay City Rollers 80-luku: - New Kids on the Block 90-luku: - Take That
2000-luvun versio taisi olla Jonas Brothers. Mutta mene ja tiedä, kun en itse tämän haaran musiikkia kuuntele. |
velipesonen 03.05.2010 13:04:05 | |
---|
|
jortsu 04.05.2010 17:55:28 | |
---|
The JoyBoys tietysti. Leuka rinnassa kohti uusia pettymyksiä! |