Muusikoiden.net
16.04.2024
 

Rock, pop, alternative »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Poikapop-bändit - mikä on paras?
1 2
sub zero
28.04.2010 16:55:35
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

mikä on mielestäsi paras poikapop-bändi kautta historian? kuunteletko sitä yhä?
 
en ole kännissä, en elä huumeessa, kirjoitan vaan viestini kovassa kuumeessa / rölötysketjut ovat mulle aika vaikeita, aina ei voi aavistaa moderaattorin aikeita
Booombox
28.04.2010 17:08:44
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

The Beatles. Kuuntelen.
 
Get your money for nothin' Get your chicks for free
kyseinen
28.04.2010 17:25:00
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Duran Duran. Olen kuunnellut n. 9-vuotiaasta ja yhä edelleen saan aivan järjettömiä kicksejä tietystä matskusta.
 
War, come with us home!
Funkånaut
28.04.2010 17:26:10
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

sub zero: mikä on mielestäsi paras poikapop-bändi kautta historian? kuunteletko sitä yhä?
 
Joko The Beach Boys tai The Beatles. Ja molempia kuuntelen vieläkin. Pet Sounds vai "The White Album," kas siinäpä pulma.
 
"He must be smokin' some heavy doobies."
-J
28.04.2010 17:50:09
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mikäli The Rolling Stones lasketaan jo ihan rockbändien kastiin, niin vaikea The Beatlesia on lähteä rökittämään. Ellei sitten Indx tee comebackia.
 
Mikä ihme teitä hevareita vaivaa?
Jokapaikanapina
28.04.2010 18:00:38 (muokattu 28.04.2010 18:01:26)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tukee: The Beatles. Kuuntelen.
 
Ehdottomasti The Beatles. Se on muutenkin kaikkien aikojen paras bändi.
 
EDIT: Funkonaut: Joko The Beach Boys tai The Beatles. Ja molempia kuuntelen vieläkin. Pet Sounds vai "The White Album," kas siinäpä pulma.
 
Vastaus on Abbey Road :)
 
velipesonen
28.04.2010 18:02:58
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

No joo kyllä määkin kuuntelen edelleen Motörheadiä mutta eikös poikapopbändillä tarkoiteta samaa kuin ns. poikabändillä eli näitä 90-luvun poikabändibuumin porukoita NKOTB/Take That jne. sekä näiden samantyyppisiä edeltäjiä ja jäljittelijöitä? Näitä poikapuolisia sliipattuja lauluyhtyeitä on ollut varmaan jo ennen popmusiikki-sanan keksimistä(?). Mikähän niistä sitten on paras. Sanoisin että Osmonds mutta heillä oli mukana myös yksi tyttö.
 
Tande
28.04.2010 18:17:33
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Beatleshan poikkeaa, näistä 90's levy-yhtiöiden kokoamista "bändeistä", että Beatlesit tekivät itse biisinsä ja myös soittivat instrumentteja itse. Toisaalta en mielellään puhuisi näistä Ghetto Avenue Boys-yhtyeistä samassa lauseessa Beatlesin kanssa..
 
Rolling Stonesin (ja Beatlesin) olen aina mieltänyt ihan oikeaksi rock-yhtyeeksi.
 
Anteeksi.
sub zero
28.04.2010 18:26:06
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tande: Beatleshan poikkeaa, näistä 90's levy-yhtiöiden kokoamista "bändeistä", että Beatlesit tekivät itse biisinsä ja myös soittivat instrumentteja itse
 
Mutta oliko Beatleseillä pokkaa hankkia alkuaikoinaan kannustimiaan esiintymällä homoklubeilla?
 
en ole kännissä, en elä huumeessa, kirjoitan vaan viestini kovassa kuumeessa / rölötysketjut ovat mulle aika vaikeita, aina ei voi aavistaa moderaattorin aikeita
arsu
28.04.2010 18:31:56
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tande: Beatleshan poikkeaa, näistä 90's levy-yhtiöiden kokoamista "bändeistä", että Beatlesit tekivät itse biisinsä ja myös soittivat instrumentteja itse. Toisaalta en mielellään puhuisi näistä Ghetto Avenue Boys-yhtyeistä samassa lauseessa Beatlesin kanssa..
 
Rolling Stonesin (ja Beatlesin) olen aina mieltänyt ihan oikeaksi rock-yhtyeeksi.

 
Eikai jokaista bändiä missä on jäseninä miehiä lasketa tähän poikapop-bändi kategoriaan?
 
Mahtaakohan tämä minun rehellinen mielipiteeni aiheuttaa älämölöä jälleen: The Beatles oli/on mahdottoman yliarvostettu pop-orkesteri. Kai se joskus oli saatanallista meininkiä jonkun hihhulin mielestä mutta nyt kuunneltuna siitä on kyllä kaikki muna hyvin kaukana. Jos näistä vanhemmista täytyy valita niin vaikka Zeppelin, Doors ja Purple on rokkia. Ja kaikki näistä melkoisesti parempia bändejä. Eihän näistä "rokin" jumalista saisi mitään negatiivista koskaan sanoa mut älkää nyt liikaa innostuko, tää on vaan mun mielipide.
 
sub zero
28.04.2010 18:38:07 (muokattu 28.04.2010 18:38:16)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

arsu: Mahtaakohan tämä minun rehellinen mielipiteeni aiheuttaa älämölöä jälleen: The Beatles oli/on mahdottoman yliarvostettu pop-orkesteri. ... Eihän näistä "rokin" jumalista saisi mitään negatiivista koskaan sanoa mut älkää nyt liikaa innostuko, tää on vaan mun mielipide.
 
Mikä tän ketjun tarkoitus ikinä olikaan, niin ei ehkä ainakaan debatti siitä, mikä on paras rokin jumalista
 
en ole kännissä, en elä huumeessa, kirjoitan vaan viestini kovassa kuumeessa / rölötysketjut ovat mulle aika vaikeita, aina ei voi aavistaa moderaattorin aikeita
arsu
28.04.2010 18:47:30 (muokattu 28.04.2010 18:54:10)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

sub zero: ...
 
Mikä tän ketjun tarkoitus ikinä olikaan, niin ei ehkä ainakaan debatti siitä, mikä on paras rokin jumalista

 
No juu ei. Mut täytyy velipesoseen yhtyä tässä, et esim. Beatles oli varmaan montaa asiaa, mut en minäkään sitä sentään NKOTB:n tai Take Thatiin (poikapop-bändit) rinnastaisi.
 
E: Ja kaikki poikapop-bändit on hirveetä kuraa, valitse nyt näistä sitten "paras". Tästä tulikin mieleeni, et mitähän helvettiä mä tähän lähdin edes mitään rustaamaan kun ei oikeasti ole edes mitään sanottavaa : D
 
foetor ex ore
28.04.2010 18:55:21 (muokattu 28.04.2010 18:57:21)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Worlds Apart tuli mieleen
http://www.youtube.com/watch?v=TK6yRdhJHUM
Bäkkärit oli kans kärkiryhmiä
http://www.youtube.com/watch?v=j5XOjnpX3-w
 
e.vaihdoin ekan linkin ääneltään parempilaatuiseen
 
Stradlin
28.04.2010 19:04:23
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

sub zero: mikä on mielestäsi paras poikapop-bändi kautta historian? kuunteletko sitä yhä?
 
XL5. En kuuntele.
 
This guy could fuck up a cup of coffee
kaljataiteilija
28.04.2010 19:13:45
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Bros.
Milli Vanilli.
 
had a rough night, and I hate the fucking Eagles, man... The Big Lebowski
Simo78
28.04.2010 19:47:59
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Stradlin: XL5. En kuuntele.
 
Mä nokitan, Seitsemäs taivas. En kuuntele ja en kyllä ees muista yhtään biisiä:-D
 
foetor ex ore
28.04.2010 19:51:25
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Simo78: Mä nokitan, Nine Inch Nails ;)
 
Chemo
28.04.2010 19:54:32
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Poikapoppiformaattiin istuvista yhtyeistä sanoisin, että The Temptations.
 
Päätän raporttini ulkoavaruudesta tähän.
velipesonen
28.04.2010 19:56:52
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

arsu: No juu ei. Mut täytyy velipesoseen yhtyä tässä,...: D
 
Kuka täällä puhuikaan homoista?
 
Täällä lienee aika yleinen mielipide että Take That on kuuntelukelvotonta ihmisrääkkäystä, ja niinhän se melkeimpä on. Mutta joskus vuosi-pari sitten Englannissa järjestettiin jonkinlaninen muistaakseni musiikkitoimittajien tai vastaavien äänestys kaikkein parhaasta popsäveltäjästä ja voittajaksi selvisi muistaakseni se kaveri joka teki Take Thatin biisejä. Että sillai.
 
arsu
28.04.2010 20:20:05
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

velipesonen: Kuka täällä puhuikaan homoista?
 
No jo on. Eikö mieheen voi enää yhtyä ilman että heti leimataan homoksi?
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «