Perza 28.04.2010 16:48:17 | |
---|
tracyjacks: Mulla on laudassa kaks tollasta Uraltonen loopperia ja on kyllä helpottunut huomattavasti efektien päälle/pois laittaminen, ei pidä ympäri ämpäri pedaalilautaa polkea, vaan kaikki pedaalit saatavilla siinä yhdessä ja samassa pötkäleessä. E. Ja mitä tuohon siisteyteen tulee ja signaalitien pituuteen - mulla menee kaikki piuhat laudan alta, joten siistiä se on siinä suhteessa. Ja signaaliketjuhan tossa lyhenee ja soundi paranee, kun ei pidä niin monen pedaalin kautta mennä, jos niitä ei käytä. Miks oot piilottanut laudan kuvan, siitä sai kivasti ideoita omaan tekeleeseen! GAS Is My Busines And Busines Is Shit!! |
tracyjacks 28.04.2010 16:50:58 | |
---|
Perza: Miks oot piilottanut laudan kuvan, siitä sai kivasti ideoita omaan tekeleeseen! Hehe, ei makiaa mahan täyeltä. Kokonaan uusi järjestys ja pienenee hieman. Viikonloppuna tulee kunnon kuvaa laudasta, joka sivulta. Kenties vois kuvata jonkun videonkin noista Uraltone-looppereista. Son, your ego is writing checks your body can't cash! |
oiva tumpeloinen 28.04.2010 16:51:29 (muokattu 28.04.2010 16:54:35) | |
---|
Perza: no kyllähän tässäkin tapauksessa http://hillsong.com/blogs/creative/files/2009/01/pedal-board1.jpg tuon Sparcle Driven käyttö helpottuu huomattavasti, kun laudassa on loopperi, vai hä? Ja kyllä se signaali tie lyhenee jos ajattelee, että signaali ei kulje koko ajan niiden kaikkein läpi? Tuossa tapauksessa Sparkle driveä ei varmaan tarttis pitää tuolla yläkulmassa, jos tuossa edessä ei olisi switcheriä? Mitä sitten tulee signaalitien lyhyyteen, niin varmasti on lyhyempi ketju, jos koko hässäkkä on pois päältä. Mutta kun alkaa laskemaan siistien vetojen imemää lakumäärää seticherin (=switcher) kanssa, niin eipä siinä tarvi olla kuin pari purkkia päällä, kun aletan olemaan samassa kaapelimäärässä kuin koko laudan läpiviemisessä ilman switcheriä. Eikä siinä, en mä ole switcheriä vastaan missään nimessä. Mä käytän itsekin moista. Mä vaan näen switcherin ehdottomasti parhaana puolena, että siinä pääsee halutessaan irti tolkuttomasta steppaamisesta, kun voi yhdellä napin painalluksella saada vaikka kaikki purkit kerrasta päälle. Mut jokainen toki tavallaan, ja miten parhaaksi näkee omiin tarkoituksiin ja budjetin kannalta. |
oiva tumpeloinen: Tuossa tapauksessa Sparkle driveä ei varmaan tarttis pitää tuolla yläkulmassa, jos tuossa edessä ei olisi switcheriä? Mitä sitten tulee signaalitien lyhyyteen, niin varmasti on lyhyempi ketju, jos koko hässäkkä on pois päältä. Mutta kun alkaa laskemaan siistien vetojen imemää lakumäärää seticherin kanssa, niin eipä siinä tarvi olla kuin pari purkkia päällä, kun aletan olemaan samassa kaapelimäärässä kuin koko laudan läpiviemisessä ilman switcheriä. Eikä siinä, en mä ole switcheriä vastaan missään nimessä. Mä käytän itsekin moista. Mä vaan näen switcherin ehdottomasti parhaana puolena, että siinä pääsee halutessaan irti tolkuttomasta steppaamisesta, kun voi yhdellä napin painalluksella saada vaikka kaikki purkit kerrasta päälle. Mut jokainen toki tavallaan, ja miten parhaaksi näkee omiin tarkoituksiin ja budjetin kannalta. Kyllä kyllä, näinhän se menee! Köyhän miehen ratkasuna ihan hyvä jos haluaa Behringerit pois signaalitiestä :) Musta ainaki on kivempi, et sää lätkiä nuo muutamat spedut miten haluaa lautaan, eikä tarvii aatella käytettävyyttä ja tällä vehkeellä se onnistuu ihan ok hinnallaki :) GAS Is My Busines And Busines Is Shit!! |
MarkoA 28.04.2010 20:21:23 | |
---|
Perza: Köyhän miehen ratkasuna ihan hyvä jos haluaa Behringerit pois signaalitiestä :)
Heikki Silvennoinenkin köyhäilee ja käyttää jotain Behringereitä kun silläkin on switch lauta mistä se ne efektit napsii päälle. :-P Positiivista sen olla pitää!!! |
Perza 28.04.2010 21:54:52 | |
---|
MarkoA: Heikki Silvennoinenkin köyhäilee ja käyttää jotain Behringereitä kun silläkin on switch lauta mistä se ne efektit napsii päälle. :-P Joo kyllä nuita Behkuja on monella muullaki kovalla jäbällä, ku se saundi lähtee sormista :) Yllättävän monella kovanluokan kitaristilla on kuitenki ihan perus keskiluokkasta kamaa! Perus Tokait esim. löytyy monelta luottokeppien seasta ;) GAS Is My Busines And Busines Is Shit!! |
SuomiRokinToivo 29.04.2010 10:16:05 | |
---|
Perza: Joo kyllä nuita Behkuja on monella muullaki kovalla jäbällä, ku se saundi lähtee sormista :) Yllättävän monella kovanluokan kitaristilla on kuitenki ihan perus keskiluokkasta kamaa! Perus Tokait esim. löytyy monelta luottokeppien seasta ;) Joo niinpä! Eräs tuttavani omistaa ameriikan jaskan ja kaikkea muuta kivaa ja on myinyt erinäisiä keppejä ihan oikeasti koville kepittäjille koska ne ittelle ollut "liika huonoja" Siunattuja ovat kuurot, sillä he eivät kuule minun laulavan |