Muusikoiden.net
25.04.2024
 

Rummut: soittaminen »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Niinpä sitten sattui se legendaarinen..
1 2 3
sutikomppi
27.04.2010 21:49:45
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Keikalle lähdettiin kamat mukana. Rupesin hyvällä tuulella kasailemaan settiä, kunnes huomasin telinelodjun, jossa tietysti kapulat sisällä, jääneen kotiin. Kyseessä oli koululaiskonsertti ja koululla oli tietty Trax - setti. Siitä virveli ja peltistandi. Basarinpedaali oli loppuun väännelty. No keikka tuli hoidettua yhdellä crashillä ja basari virppa yhdistelmällä.
 
Rumpujensoitto on yksinkertaisten rytmikuvioiden toistoa, erilaisilla nopeuksilla.
moderndrummer88
27.04.2010 21:52:21
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Selvä pyy!
 
"Well I like drummers baby you're not my bag..."
Bacchus
28.04.2010 00:05:38
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Johan on markkinat!
 
When the Going Gets Weird, the Weird Turn Pro
sahkuifk
28.04.2010 01:59:13
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulla on viimeisen parin vuoden aikana ollu keikkamatkat 5-500 metriä:) Voi jotain unohtaakkin...
 
Ei se ei ole väärin, ja itseasiassa meidän likaisten nettirunkkareiden mielissä mikään ei ole väärin
Epämuusikko
28.04.2010 13:02:26
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jätkä tekee jotain koululaiskonsertteja.
 
Ämpärit täyttyvät, mieli on iloinen.
jazzmies
28.04.2010 13:18:30
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Epämuusikko: Jätkä tekee jotain koululaiskonsertteja.
 
Epämuusikko on loman tarpessa, otahan sitten kesä rennosti!
 
Pottery Is Gay!
Sonormies
28.04.2010 15:06:57
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Epämuusikko: Jätkä tekee jotain koululaiskonsertteja
 
Kovat jätkät ei tanssi. Eiku ei nussi. Eiku ei tee koulukosertteja. :-0
 
OPJ1974: Mystisenä kaupunkilegendana on kiertänyt villi huhu venäläisestä perseenpäristimestä, joka a) ei mahdu perseeseen ja b) ei pärise.
sutikomppi
28.04.2010 16:43:07 (muokattu 28.04.2010 16:44:37)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Sonormies: Kovat jätkät ei tanssi. Eiku ei nussi. Eiku ei tee koulukosertteja. :-0
 
Pyydän anteeksi, etten ole niin lahjakas ja kaikinpuolin suosittu ja kova rumpali, kuin te. Naissä kolmessa bändissä, joissa nyt soitan on joskus tällä bändillä pakko soittaa juhlasaleissa ja kouluissa. Mutta vielä kerran anteeksi hyvät pro-luokan mestarit.
 
Rumpujensoitto on yksinkertaisten rytmikuvioiden toistoa, erilaisilla nopeuksilla.
Sonormies
28.04.2010 17:05:54 (muokattu 28.04.2010 17:08:46)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Sorry, Sutikomppi! Nyt ei mennyt mun viesti oikein tarkoitettuna perille. Kommentti oli suunnattu epämuusikon heitolle "Jätkä tekee jotain koululaiskonsertteja". Tai sitten mä puolestani tajusin sen viestin väärin.
 
Itse arvostan koulu- ja päiväkotikonsertit korkealle. Toissa viikolla mulla meni omassa päiväkodissani kaikki aamupäivät rumpusadun, settiesittelyjen, rytmiikkatuokioiden ja rytmi-laulutuokion kanssa. 60 muksua ja 8 eri tuokiota. Oli prkleen nastaa.
 
Konsertit ja muut esitykset ovat ensiarvoisen tärkeitä. Ne auttavat lapsia kasvamaan kulttuurin kuluttajiksi. Perusasiat - se, että ollaan hiljaa esityksen aikana ellei esitys ole vuorovaikutteinen. Ja se, että herätetään mielenkiintoa eri taiteen lajeihin pohjustaa sitä, että kaikilla meillä saattaa olla keikantynkää siellä sun täällä. Ne samat muksut ovat hetken päästä teinejä, nuoria, nuoria aikuisia jne. Ja haluavat kulttuurisia kokemuksia, jos ovat saaneet mallia siihen, että on ihan nastaa olla kuuntelemassa, katsomassa ja osallistumassa erilaisiin kulttuurisiin asioihin. Peace.
 
EDIT: Kovat jätkät tanssii, nussii ja tekee koulukonsertteja. :-)
 
OPJ1974: Mystisenä kaupunkilegendana on kiertänyt villi huhu venäläisestä perseenpäristimestä, joka a) ei mahdu perseeseen ja b) ei pärise.
Bobana
28.04.2010 17:17:34
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Itellä alkoi tulemaan hiki ottaan kun huomasin setin kasattuani että missäs hiivattia se lattiatomi oikeen on... Oltiin, no, ei sen enempää kuin 150 km päässä mutta aikataulut ei antaneet periksi ylimääräiselle roudausmatkalle. Onneksi oli eräs bändin jäsen juuri kämpillä tulossa perästä päiten ja koppasi karkulaisen matkaan. Juuri ja juuri saatiin homma kasaan.
 
Endeed, Epämuusikolla on kevät burnout.
 
Illalla hilpeenä kaljaa ja aamulla kalpeena hiljaa.
Analuuk
28.04.2010 17:24:23
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulla meinas kerran käydä niin, että Porissa keikalla veny soundchecki yhdeksään saakka enkä ehtinyt juosta kaljakauppaan. Nenän edestä vedettiin ovi kiinni. Onneks sitten repun pohjalta löytyi korkkaamaton jallupullo. Hikipisarat valuivat jo otsaa pitkin kun hetken luulin joutuvani olemaan illan selvin päin, Porissa!
 
http://youtube.com/watch?v=U2w4ZVWb3_Y
Kailis
28.04.2010 18:15:05 (muokattu 28.04.2010 18:29:30)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Analuuk: Mulla meinas kerran käydä niin, että Porissa keikalla veny soundchecki yhdeksään saakka enkä ehtinyt juosta kaljakauppaan. Nenän edestä vedettiin ovi kiinni. Onneks sitten repun pohjalta löytyi korkkaamaton jallupullo. Hikipisarat valuivat jo otsaa pitkin kun hetken luulin joutuvani olemaan illan selvin päin, Porissa!
 
Voi helvetti. Kalpeaksi veti pelkästään ajatella... +
 
Sonormies
28.04.2010 18:26:41
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

...luulin joutuvani olemaan illan selvin päin, Porissa!
 
Tämä on niitä asioita, joita ei toivo kuin korkeintaan pahimmille vihamiehilleen. :-)
 
OPJ1974: Mystisenä kaupunkilegendana on kiertänyt villi huhu venäläisestä perseenpäristimestä, joka a) ei mahdu perseeseen ja b) ei pärise.
Epämuusikko
29.04.2010 00:00:14 (muokattu 29.04.2010 00:08:14)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

jazzmies: Epämuusikko on loman tarpessa, otahan sitten kesä rennosti!
 
Otahan läppä. Olen koululaiskonsertteja lusinut, ja mielelläni.
 
Voimia ketjun aloittajalle, itse näen painajaisia kamojen unohtamisesta tärkeissä tilanteissa.
 
e: ja stressaa kyllä, mutta on se nyt kumma että kolme edellistä viestiä kuitenkin näkyivät sarkasmitutkassa.
 
e2: ja voin kertoa että ei musahommat stressaa. kalenterissa on toukokuun lopulle yksi kuorosäestys ja kesäkuussa onkin sitten vähän hiljaisempaa.
 
Ämpärit täyttyvät, mieli on iloinen.
markkuliini
29.04.2010 09:51:46
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Analuuk: Hikipisarat valuivat jo otsaa pitkin kun hetken luulin joutuvani olemaan illan selvin päin, Porissa!
 
Ha! :) Mä olin just eilen keikalla Porissa(ja olen täällä edelleenkin). Selvinpäin olin keikkaan asti. Sen jälkeen pääsi padot auki. Eli muusikkojen perinteitä kunnioittaen näköjään mentiin kyllä. :D
 
Jupi57: Yrität välttää jälki-istuntoa, kaltaisesi pikkuhitlerit pistän ojennukseen oikeasssa elämässä alta aikayksikön.
markkuliini
29.04.2010 09:57:11 (muokattu 29.04.2010 09:59:33)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Epämuusikko:
e: ja stressaa kyllä, mutta on se nyt kumma että kolme edellistä viestiä kuitenkin näkyivät sarkasmitutkassa.

 
Sarkasmin tutkimuskeskuksestä päivää!
Tässä "Jätkä tekee jotain koululaiskonsertteja." tai sen lähiympäristössä ei, ikävä kyllä, ole mitään sarkasmiin viittaavaa. Ainoa tajuamismahdollisuuden oljenkorren viimeinen toivo on se, että tuntisi sinut henkilökohtaisesti (kuten esim. minä) jolloin sarkasmi välittyy kyllä. Tuntemattomalle tuo on ihan melko hapokasta ja ymmärrän väärät tulkinnat. :)
 
T:Sarkasmi smarkasmi.
 
Edit: Sori avautuminen. Mua vaan ehkä kyllästyttää täällä sellaisten "läppien" ja "vedätysten" käyttö (et siis ole tässä mitenkään ainoa) joita ei kellään/harvalla on mahdollisuus tajuta. Yleisinä keskustelun osallistumisina ne ovat tuomittu epäonnistumaan, ja aiheuttavat aina joissain närää.
 
Jupi57: Yrität välttää jälki-istuntoa, kaltaisesi pikkuhitlerit pistän ojennukseen oikeasssa elämässä alta aikayksikön.
Analuuk
29.04.2010 11:30:05
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ha! :) Mä olin just eilen keikalla Porissa(ja olen täällä edelleenkin). Selvinpäin olin keikkaan asti. Sen jälkeen pääsi padot auki. Eli muusikkojen perinteitä kunnioittaen näköjään mentiin kyllä. :D
 
Itse vietän vappuni Porissa. Kaksi päivää aina ihanassa PK:ssa. Tampereen kohdalla sihahtaa...
 
http://youtube.com/watch?v=U2w4ZVWb3_Y
sutikomppi
29.04.2010 12:18:53
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

No siis olin ollut yön valvomassa mielisairaalassa ja pinna jkv. kireällä, kun tuohon vastasin. Oletin kyllä, ettei nyt suorasta vittuilusta ollut kysymys, mutta pohjalaisena
otin heti seipään käteen. ( tulkaa kaikki päälle yhtäaika) Viime yönä taas siis hölmölässä valvoessani ajattelin ottaa kirjoituksen pois. Tunnustan tässä myös oman pienuuteni. Toivotan KAIKILLE kommunistirumpaleille hyvää vappua.
 
Thomanilla on Gretshin settejä käsittämättömän halvalla. Toki Kiinalaisia mutta kotiin kakkossetiksi. Mitä mieltä ?
 
http://www.thomann.de/fi/gretsch_catalina_ash_cherry_red.htm
 
Rumpujensoitto on yksinkertaisten rytmikuvioiden toistoa, erilaisilla nopeuksilla.
Kailis
29.04.2010 14:18:25 (muokattu 29.04.2010 14:19:03)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onpahan halpa ja hyvännäköinen setti. Kootkin on just hyvät =D Ai niin, ettei mene "vedätyksen" tai "läpän" puolelle, niin mulla on samat tomikoot.
 
Epämuusikko
29.04.2010 14:48:07
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

sutikomppi: No siis olin ollut yön valvomassa mielisairaalassa ja pinna jkv. kireällä, kun tuohon vastasin. Oletin kyllä, ettei nyt suorasta vittuilusta ollut kysymys, mutta pohjalaisena
otin heti seipään käteen. ( tulkaa kaikki päälle yhtäaika) Viime yönä taas siis hölmölässä valvoessani ajattelin ottaa kirjoituksen pois. Tunnustan tässä myös oman pienuuteni. Toivotan KAIKILLE kommunistirumpaleille hyvää vappua.

 
Juu ei todellakaan ollut tarkoitus vittuilla. Sori että semmoisen kuvan sait.
 
Ja itsekin kohta kaksi viikkoa todella lyhyillä yöunilla kiitos koulukiireiden: olisin voinut sutkautukseni paremmin valita.
 
Ämpärit täyttyvät, mieli on iloinen.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «