Aihe: Magyar Posse - Kings Of Time
1 2 3 4 5
paranoid android
12.03.2004 20:01:38
Pakko tulla hehkuttamaan, on nimittäin uskomaton levy!
Tosin välillä GY!BE-vaikutteet tulevat ehkä liiankin selvästi esille, vaikka bändin jäsenet ovatkin sanoutuneet irti post rockista. Jota GY!BE:kään ei oikeastaan ole.
Tai sitten GY!BE:nkin jäsenet kuuntelevat Morriconea..
Mutta aivan mahtava levy, ja ehkä parasta mitä Suomessa on ikinä tehty!!
krushing
12.03.2004 20:26:21

Alkuhuumassa oon aika samoilla linjoilla...vitun hienoa tavaraa. Kuulin tän jo jokin aika sitten pariin kertaan, mutta nyt vasta kun sai oman kopion käsiin pääsi kunnolla kiinni levyyn. Levyn nimibiisi on kyllä semmoinen ralli että oksat pois, oon sitä keikoilla digannut jo jonkin aikaa.
PomppoK
12.03.2004 20:26:28

Tampereelta olen yrittänyt etsiä, mutta ei löyvy. Ostoslistalla kuitenkin.
"I've been busier than one-armed bass player."
    Liity sinäkin TIISTAI-klubiin. Kaupan päälle klubitakki kuolakaukalolla ja keskuslämmityksellä!
1960-1980
12.03.2004 20:46:56
Loistava. Hakkaa debyytin mennen tullen, joka oli sekin todella upea tapaus. Ykkösbiisi kuulostaa aika helvetisti GY!BE:n Staticilta, mutta ei se mittään. Kyllä siellä Porissa osataan.
schism
12.03.2004 21:39:41

Tampereelta olen yrittänyt etsiä, mutta ei löyvy. Ostoslistalla kuitenkin.

kyllä ne Platasta ainakin tänne turkuun postissa lähettivät, että eiköhän liikkeestäkin löydy..
PomppoK
12.03.2004 21:42:57

kyllä ne Platasta ainakin tänne turkuun postissa lähettivät, että eiköhän liikkeestäkin löydy..

Kyllähän niissä kaikissa pitäis olla, mutta eipä näy. Eiköhän kohta löydy.
"I've been busier than one-armed bass player."
    Liity sinäkin TIISTAI-klubiin. Kaupan päälle klubitakki kuolakaukalolla ja keskuslämmityksellä!
paranoid android
13.03.2004 11:00:29
Uusin levy on aivan erilainen kuin debyytti, aivan kuin eri bändi. Tosin pidän kyllä ekastakin levystä. Uudempi on paljon mahtipontisempaa ja jotenkin lämpimämpää. Biisit toimivat livenä aivan loistavasti!!
1960-1980
13.03.2004 15:33:19
Minua ei Posse ole vielä livenä onnistunut vakuuttamaan. Jotenkin ponnetonta säätämistä ja samaan hurmokseen ei päästä kuin levyllä. Tämä on sellaista musiikkia jota pitää kuunnella kotona nojatuolista. Täytyy kuitenkin ottaa huomioon, että ainut keikkakokemukseni bändiltä on Nosturista, joka ei ole niitä kaikkein parhaita paikkoja tällaiselle musiikille.
pimeys
13.03.2004 22:28:30 (muokattu 13.03.2004 22:28:54)

Minua ei Posse ole vielä livenä onnistunut vakuuttamaan. Jotenkin ponnetonta säätämistä ja samaan hurmokseen ei päästä kuin levyllä. Tämä on sellaista musiikkia jota pitää kuunnella kotona nojatuolista. Täytyy kuitenkin ottaa huomioon, että ainut keikkakokemukseni bändiltä on Nosturista, joka ei ole niitä kaikkein parhaita paikkoja tällaiselle musiikille.

Glorian keikka oli paljon parempi. Bändiä oli kiva katsella parven nojatuoleista, siemaillen samalla viskiä. Toimi.

Kings of Time uppoaa hyvin ainakin minulle. Hieman liian lyhyeltä tuntuu, mutta asiaan saattaa vaikuttaa se, että ostin pari päivää aikaisemmin GY!BE:n "Skinny Fistsin", joka onkin sitten lähes parituntinen teos. Kings of Timen voi tilata vaikka suoraan bändin levy-yhtiöltä osoitteessa http://www.verdurarecords.com/ . Kysymällä sain vielä nimikirjoitukset kansipapereihin. :)
paranoid android
14.03.2004 12:15:19
Minusta se oli livenä ehkä jotenkin vähän liian heviä, mutta toimi silti hyvin. Levyltä kuunneltuna se on kyllä parasta.
doolittle
16.03.2004 13:08:51
Tuiman näköistä porukkaa ovat nuo miehet...vieläkö ne vetää ne itäsaksalaiset kauluspaidat päällä?
"It´s a mad world, but I´m proud to be a part of it" -Bill Hicks-
parinc.
16.03.2004 22:56:20
Eipä ole aikoihin, jos koskaan, kotimainen levy kolahtanut näin kovaa.
tollo
17.03.2004 07:59:41

Kaisse pittää ostaa
Dunga
17.03.2004 08:08:40
Uudessa Soundissa erittäin hyvä juttu (Porin uudet ässät) Porin musiikkikulttuurista ja erityisesti Kuusumusta, Circlestä ja Magyar Possesta juttua. Kannattaa kattoo, on meinaan hyvin saatu Rätön ja kumppaneiden ajatukset kerättyä.
Yes sir, jag är boogie.
paranoid android
17.03.2004 18:39:11
Uudessa Soundissa erittäin hyvä juttu (Porin uudet ässät) Porin musiikkikulttuurista ja erityisesti Kuusumusta, Circlestä ja Magyar Possesta juttua. Kannattaa kattoo, on meinaan hyvin saatu Rätön ja kumppaneiden ajatukset kerättyä.

oli kyllä hyvä juttu. siinähän se komeili stratovariuksen ja niskalaukauksen välissä...
1960-1980
17.03.2004 19:22:20

Ihan ok juttu. Ei sinänsä tuonut mitään uutta infoa, mutta olikin vissiin suunnattu Porista vähemmän tietäville.
Dunga
18.03.2004 09:03:01
Ihan ok juttu. Ei sinänsä tuonut mitään uutta infoa, mutta olikin vissiin suunnattu Porista vähemmän tietäville.

Joo ei paljoa uutta tuonut, mutta oli mukava lueskella esim. herrojen suosikkilevyjä sun muuta. Hitto kun tuo Mikko I Elo käveli joku päivä minua vastaan täällä Porin pikkukaduilla, olisi voinut vaikka jututtaa äijää, mutta en tietenkään uskaltanut kun äijä näytti niin möröltä.
When I get to the bottom I go back to the top of the slide
krushing
18.03.2004 14:09:13

Joo ei paljoa uutta tuonut, mutta oli mukava lueskella esim. herrojen suosikkilevyjä sun muuta. Hitto kun tuo Mikko I Elo käveli joku päivä minua vastaan täällä Porin pikkukaduilla, olisi voinut vaikka jututtaa äijää, mutta en tietenkään uskaltanut kun äijä näytti niin möröltä.

Päh, Mikko on mukava tyyppi. Rättö samaten. Molemmat ne on kaikesta musiikkiasioista (ja aika paljon muustakin) niin innoissaan että juttelevat varmaan ihan mielellään...
Dunga
18.03.2004 19:19:34
Päh, Mikko on mukava tyyppi. Rättö samaten. Molemmat ne on kaikesta musiikkiasioista (ja aika paljon muustakin) niin innoissaan että juttelevat varmaan ihan mielellään...

Emmää varmaan kehtaisi siltikään.

Tuosta Kings of timestä on tulos meikäläiselle ikuisuusprojekti. Tänäänkin levykaupassa olin jo menossa sen kanssa kassalle kun huomasin toisen ikuisuusprojektini Beatlesin White albumin, ja sekös sekoitti pienen pääni. Lisää kapuloita rattaisiin löi Helmetin Unsung kokoelma, joka lopulta veikin voiton. Pitäisikö huomen koittaa uudestaan ja mennä side silmillä kassalle ja pyytää myyjältä ajan kuninkaita.
When I get to the bottom I go back to the top of the slide
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 5
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)