Tubeman 12.03.2004 08:15:18 | |
---|
Tein pojalle TubeScreamerin vaimon eväskoteloon, tuli Tupper Screamer, tosin ei enää toimi. Laitoin kuvan eräälle jenkkikundille joka kysyi että mistähän moisia koteloita saa ,; vastasin että Tupperwarea on USA:ssa myyty yli 50 vuotta. Tulipa mieleen,rakentelijoille vinkiksi:Suuret marketit myy välillä tosi halvalla sähkötyökaluja,10-20 € saa jo ihan käypästä kamaa,ostin itse jokin aika sitten pistosahan 10€,2 vuoden takuu... koteloiden teossa aika näpsä.Aiempi saha oli Boschin tekemä,niin eron kylä huomaa esim ergonomiassa ja portaattoman nopeuden säätimen kohdalla,mutta ei auta valittaa,10 € ei saa edes säätimen osia jos itse haluaa sahansa tehdä... Paljon olis kolvattavaa,vaan ei aikaa.. |
sihvoh 12.03.2004 14:18:53 | |
---|
Niin tuo on se mitä siinä lukee :) Mittailin noita tuossa taannoin, ja tästä taloudesta löytyvät kolme laturia ylsivät 8 voltin hujakoille. Nyttemmin olen löytänyt yksilön, josta lähtee 8,6 volttia. Periaatteessa kuitenkin kaikki mittaamani yksilöt kävisivät hyvästi virtalähteeksi suristimelle. Ei normi patterikaan 9 volttia anna. Mittaamani patterit (kymmeniä) ovat antaneet voltteja 7,9:stä 8,8:aan. Riippuu myös siitä miten mittaa, kuormitettuna / ilman kuormaa. Jännite on ilman kuormaa suurempi, mutta oikea tapa on mitata kuorman kera. I have seen the light... let there be lights, let there be sound, drums... guitars... |
KoskPaavo 12.03.2004 19:55:37 | |
---|
Jeh, kolme viikkoa sitten ostin "Hong Kongista" pistosahan- 10€.Kreuzer -merkkinen. Soittaja selviää aina. |
Teijo K. 12.03.2004 20:11:36 | |
---|
Tulipa mieleen,rakentelijoille vinkiksi:Suuret marketit myy välillä tosi halvalla sähkötyökaluja,10-20 € saa jo ihan käypästä kamaa,ostin itse jokin aika sitten pistosahan 10€,2 vuoden takuu... koteloiden teossa aika näpsä.Aiempi saha oli Boschin tekemä,niin eron kylä huomaa esim ergonomiassa ja portaattoman nopeuden säätimen kohdalla,mutta ei auta valittaa,10 € ei saa edes säätimen osia jos itse haluaa sahansa tehdä... Tuommoista sahaa juuri tarveisin seuraavaksi... Den sanna skönheten är inte ansiktets skönhet.
- Guareschi |
Tubeman 12.03.2004 22:37:02 | |
---|
Jeh, kolme viikkoa sitten ostin "Hong Kongista" pistosahan- 10€.Kreuzer -merkkinen. Lienevät samasta sorvaamosta kaikki,oma on Fintec merkkinen,selvä Makita klooni... Paljon olis kolvattavaa,vaan ei aikaa.. |
Tuommoista sahaa juuri tarveisin seuraavaksi... CityMarket Malmilla Hesassa oli omani ostopaikka,kannattaa seurata lehtiä tai jopa käydä katsomassa tarjontaa,hiomakonetta ja poraa oli samaan aikaan samoihin hintoihin.. Paljon olis kolvattavaa,vaan ei aikaa.. |
askomiko 13.03.2004 00:48:44 | |
---|
Kookospähkinän sisään tuumailin säröpedaalia, ja sille oli joku vinkeä nimikin mietittynä. |
Teijo K. 13.03.2004 09:53:12 | |
---|
CityMarket Malmilla Hesassa oli omani ostopaikka,kannattaa seurata lehtiä tai jopa käydä katsomassa tarjontaa,hiomakonetta ja poraa oli samaan aikaan samoihin hintoihin.. Hmm, ja Kitymarketti täältäkin löytyy. Täytyykin tässä poiketa tutkimaan valikoimaa. Den sanna skönheten är inte ansiktets skönhet.
- Guareschi |