Muusikoiden.net
23.04.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Esp Ltd MMV-09TE vs. Jackson RR5
1
Henkka--
25.04.2010 19:46:41
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tuommosia oon pähkäilly jo vähän aikaa. MMV tulis hankittua uutena ja Jackson käytettynä-----> sama hintaluokka. Mitä mieltä olette kyseisistä peleistä? Olen omistanut jo kaksi Ltd:tä joten oletan että toi MMV olisi hyvä ostos mutta vastikään olen tutustunut tohon Jacksoniin, joka puheiden mukaan olisi kanssa ihan laatupeli. Soittelen rässiä ja joskus hieman puhtaampaakin kamaa.
 
mhaarala
25.04.2010 20:36:13
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

On RR5 ainakin pirusti kauniimpi. :)
 
Noh, vakavasti ottaen minulla ei olisi minkäänlaisia vaikeuksia valita noiden kahden välillä, ottaisin ilman muuta RR5:n. Syyt:
 
- Mikityksen puolesta monipuolisempi
- Sirompi, MMV:n kanssa joutuu varomaan sakaroita enemmän
- Paljon nätimpi
- Todennäköisesti pitää arvonsa paremmin
- Jos löytää transparent-värillä niin näyttää vielä paremmalta
- Naturalina vielä parempi.... ;)
 
Ja ei, en ole myymässä omaani. :D
 
Hymyä huuleen kun kuset vastatuuleen
Mr. Speed
25.04.2010 22:23:52
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Henkka--: Tuommosia oon pähkäilly jo vähän aikaa. MMV tulis hankittua uutena ja Jackson käytettynä-----> sama hintaluokka. Mitä mieltä olette kyseisistä peleistä? Olen omistanut jo kaksi Ltd:tä joten oletan että toi MMV olisi hyvä ostos mutta vastikään olen tutustunut tohon Jacksoniin, joka puheiden mukaan olisi kanssa ihan laatupeli. Soittelen rässiä ja joskus hieman puhtaampaakin kamaa.
 
Ihan mielenkiinnosta, mitäs LTD:itä olet omistanut? Miksi haluaisit tollasen uuden kalliin paskan, jos jo kaksi kappaletta on löytynyt/löytyy?
 
Telecasterilla soittavissa ihmisissä täytyy olla jotain vikaa.
lavaamo
25.04.2010 22:47:07
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Sulla on käyny virhe avatarin kanssa.
 
Huonoja juttuja jo vuodesta 1981
Muuki
25.04.2010 23:18:11
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

lavaamo: Sulla on käyny virhe avatarin kanssa.
 
Samaa kahtelin :D

Ja asiaan: RR5.
 
Keksitään kun keretään.
Mandarax
25.04.2010 23:30:29
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Henkka--: Tuommosia oon pähkäilly jo vähän aikaa. MMV tulis hankittua uutena ja Jackson käytettynä-----> sama hintaluokka.
 
Kyllä ehdottomasti tuo RR5. Jacksonissa on melkolailla enemmän monipuolisuutta jo ihan noiden kahden humpparin johdosta (versus tuo LTD:n pelkkä tallamikki).
 
Soittelen rässiä ja joskus hieman puhtaampaakin kamaa.
 
Rässiin ehdottomasti Jaska. Ja jos "puhtaampaakin kamaa" aikoo joskus veivata, niin tarvitseeko edes sanoa..
Jos nyt kuitenkin jostain syystä päätyisit tuohon Älteedeehen, niin miksi ihmeessä se juuri pitää uutena ostaa..? Noitahan lojuu nytkin torilla käytettynä.
 
I don't care to belong to a club that accepts people like me as members. -Groucho Marx-
Johann Onn
26.04.2010 00:19:33
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mandarax: Jos nyt kuitenkin jostain syystä päätyisit tuohon Älteedeehen, niin miksi ihmeessä se juuri pitää uutena ostaa..? Noitahan lojuu nytkin torilla käytettynä.
 
Ja (pantti-)huutokaupasta olisi lähtenyt 08 malli, näin huikeaan hintaan:
 
"SÄHKÖKITARA ESP/LTD MMV-08FD - 100 e". Hyvin noissa pysyy se arvo...
 
Esp
26.04.2010 01:25:16
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Johann Onn: Ja (pantti-)huutokaupasta olisi lähtenyt 08 malli, näin huikeaan hintaan:
 
"SÄHKÖKITARA ESP/LTD MMV-08FD - 100 e". Hyvin noissa pysyy se arvo...

 
Samasta paikasta olisi saanut JCM800:n 500 euroon yms. Olenpa itsekin ostanut panttihuutokaupasta tavaraa huomattavasti halvemmalla kuin millä käytetty tavara yleensä liikkuu, sitä ei välttämättä kannata verrokkina käyttää (joskus taas niissä hinnat nousee järjettömiksi, kuten eBayssakin).
 
Topicin aloittajalle ei voi muuta sanoa, kuin osta se mikä tuntuu omaan käteen paremmalta. Täältä ja maailmalta löytyy miljoona ihmistä, jotka kaikki kertovat sinulle mitä sinun pitäisi ehdottomasti heidän mielestään tehdä, ja kaikki nuo ihmiset ovat väärässä (ja oikeassa, riippuu ihan täysin siitä mistä kulmasta katsoo ;)). Kokeilet kumpaakin kitaraa (mahdollisesti myös jotain muita kiinnostavia malleja?) ja päätät itse mikä sopii käteesi paremmin ja mikä vastaa lähemmin soundi-ihanteitasi yms. Tuskin tuo kitara kuitenkaan tulee olemaan loppuelämäsi ainoa kitara, eli turha ruveta nyt miettimään, että loppuelämä on pilalla jos ostan nyt mahdollisesti "väärän" (ts. ei muusikoiden.net tyyppihyväksytty :P) kitaran.
 
Täh?!?
Henkka--
26.04.2010 16:57:23
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

lavaamo: Sulla on käyny virhe avatarin kanssa.
 
:). Pääsin tänään kokeileen kaverille Jaskaa niin kyllähän se ihan hyvältä vaikutti ja tosiaan se että Jaskassa on kaulamikkikin tuo lisää monipuolisuutta.
 
Kyllä taidan enemmän sinne Jaskan kannalle kallistua. RR5 ainakin puheiden mukaan oikein hoidettuna pitää pestinsä erittäin hyvin ja siitä on todennäköisesti myös elinikäiseksi soittopeliksi.
 
joomake
26.04.2010 17:05:22
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tässä asiassa on vain yksi vaihto: RR5. Se pesee ton Ltd:n 100-0. Aivan helvetin hyvännäköinen, varsinkin transparent värisinä.
 
Fantasmic
26.04.2010 18:11:37
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onhan se jaska laadultaan parempi mutta mistä sen sitten tuohon Mmv:n hintaluokkaan saa, onkin eri asia.
 
mhaarala
26.04.2010 18:46:27
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Uutena ei välttämättä saakaan mutta käytettynä noita jonkin verran liikkuu. Jostain saarivaltakunnasta voi tietysti saada jonkun erityisen edullisen, siellä tuntuu olevan hinnat aika edullisia välillä...
 
Hymyä huuleen kun kuset vastatuuleen
Henkka--
30.04.2010 23:57:16
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mieleen juolahti myös Jacksonin RR24, mikä vaikuttaisi ulkonäkönsä ja hinnan kannalta hyvältä mutta vähän arvelluttaa toi floikka.
 
Onko kyseisessä mallissa se "aito ja oikea" floikka vai taas niitä mitkä kestää pari vuotta ja sit alkaa menemään turinoiks?
 
Ihmissyöjä
01.05.2010 08:16:55
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Henkka--: Mieleen juolahti myös Jacksonin RR24, mikä vaikuttaisi ulkonäkönsä ja hinnan kannalta hyvältä mutta vähän arvelluttaa toi floikka.
 
Onko kyseisessä mallissa se "aito ja oikea" floikka vai taas niitä mitkä kestää pari vuotta ja sit alkaa menemään turinoiks?

 
Ei ole aito ja oikea. RR24:ssa on Floyd Rose_ FRT-O2000-talla, joka ei ole aidon veroinen muttei myöskään missään nimessä huonoimpia lisenssifloikkia.
 
Suosittelisin kuitenkin ennemmin sitä RR5:tä kiinteän tallan ja jo mainitun mikkien monipuolisuuden vuoksi.
 
lavaamo
01.05.2010 13:11:28
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ihmissyöjä: Ei ole aito ja oikea. RR24:ssa on Floyd Rose_ FRT-O2000-talla, joka ei ole aidon veroinen muttei myöskään missään nimessä huonoimpia lisenssifloikkia.
 
Suosittelisin kuitenkin ennemmin sitä RR5:tä kiinteän tallan ja jo mainitun mikkien monipuolisuuden vuoksi.

 
Kumpikin Jackson on hyvä valinta, ovat ihan eriluokkaa kuin tuo LTD.
 
Huonoja juttuja jo vuodesta 1981
Zamppa0
25.07.2010 15:08:23
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

itse omistan jacksonin ja vie kaikki ltd kitarat mitä olen kokeillut.otaa rr5.
 
Ei osaa vielä sooloilla...MetallicA on paras ;D
ballfish
25.07.2010 15:15:46
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Zamppa0: itse omistan jacksonin ja vie kaikki ltd kitarat mitä olen kokeillut.otaa rr5.
 
Mahtava nosto.
 
"Vaikka ajatus 170 euron pitsasta Simpeleellä, kera omien PA-kamojen, eräänä maanantaina houkuttelee, tämä ilmoitus kuulunee torille." -moderaattori
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «