PBbass62 18.04.2010 19:04:20 | |
---|
peittu: Ostin Kiinan poikien kaupasta 51 precision basson bodyn ja kaulan, loput osat ebaysta ja Suomesta. Basso soi niin kuin pitääkin, mutta pieniä mittavirheitä Kiinan pojille oli bodyyn tullut. Mikkireikä on liian iso ja väärässä paikassa. Pleksi ei osu aivan kohilleen, mutta se onkin nurkista löytynyt Mike Dirnt malli. Alkuperäinen pleksi ehkä istuu paremmin. Bodyssa piti olla tallan paikka ja reijät kielille valmiina, mutta eipä ollut. Reikien poraaminen etenkin maadoitusjohtoa varten onnistui ihme kyllä ihan hyvin. Myyjä on kadonnut kauppapaikaltaan iOfferista kauppojen jälkeen. Mielenkiintoinen projekti, jolle tuli hintaa noin 300€. Kuva löytyy omistakuvista kaikkine virheineen(mikkireikä ja pleksi). Ääninäyte tulee kun maihinnousu toimii taas. Tässä olisi narinaa vanhaan bassolinjaskaba pohjaan http://maihinnousu.net/s/?song_id=7372 Onko vielä pitkä matka jonnekkin? |
M.E.Mikkola 20.04.2010 10:39:02 | |
---|
Klubiin pari viikkoa sitten hankitulla ameriikan precisionilla vuosimalli 2004, butterscotch blonde, tykkään kovasti... |
Knoppix 20.04.2010 15:23:47 | |
---|
Liityn klubiin 2-kuukautta vanhalla Squierin Vintage Modified presarilla. J.A.L. |
McManaman 25.04.2010 21:29:34 | |
---|
Moikka presarilaiset! Tiedustelisin asiantuntijoilta, onko joitain presarimalleja olemassa kapeammalla (j-bassomaisella) kaulalla? Jos on, niin osaako joku sanoa mitkä mallit? Ongelma on se, että en pysty soittamaan peruspresarilla kaulan paksuuden/leveyden vuoksi. Presarissa olisi kyllä vaan enemmän sellainen soundi jota haen, joten ajattelin vielä tiedustella täältä ennen päätymistä jazzariin. Kiitos avusta jo etukäteen! |
J.Nikkanen 25.04.2010 21:42:50 | |
---|
McManaman: Moikka presarilaiset! Tiedustelisin asiantuntijoilta, onko joitain presarimalleja olemassa kapeammalla (j-bassomaisella) kaulalla? Jos on, niin osaako joku sanoa mitkä mallit? Ongelma on se, että en pysty soittamaan peruspresarilla kaulan paksuuden/leveyden vuoksi. Presarissa olisi kyllä vaan enemmän sellainen soundi jota haen, joten ajattelin vielä tiedustella täältä ennen päätymistä jazzariin. Kiitos avusta jo etukäteen! Jazz bass special (P/J mikit) tai Duff mc Kagan Pbass. Jo pentatoninen duuriasteikko sai sormeni pahasti solmuun. |
hollstro 25.04.2010 22:44:16 (muokattu 25.04.2010 22:44:54) | |
---|
McManaman: Moikka presarilaiset! Tiedustelisin asiantuntijoilta, onko joitain presarimalleja olemassa kapeammalla (j-bassomaisella) kaulalla? Jos on, niin osaako joku sanoa mitkä mallit? Ongelma on se, että en pysty soittamaan peruspresarilla kaulan paksuuden/leveyden vuoksi. Presarissa olisi kyllä vaan enemmän sellainen soundi jota haen, joten ajattelin vielä tiedustella täältä ennen päätymistä jazzariin. Kiitos avusta jo etukäteen! 60- ja 70-lukujen vaihteessa presaria tehtiin myös ohuella A-tyypin kaulalla joka on mitoiltaa sama kuin Jazz Bass:on kaula: http://www.gbase.com/gear/fender-pr … cision-bass-1970-see-thru-blonde-fi vasemmassa lahkeessa-klubin elinikäinen kannatusjäsen |
hollstro: 60- ja 70-lukujen vaihteessa presaria tehtiin myös ohuella A-tyypin kaulalla joka on mitoiltaa sama kuin Jazz Bass:on kaula: http://www.gbase.com/gear/fender-pr … cision-bass-1970-see-thru-blonde-fi Kyllä niitä myöhemminkin tehtiin, esim. pajalla on parhaillaan 70-l puolivälin A-kaulainen presari. Hiton hieno basso tossa sun linkin takana. Pidän väristä. Always play on one and don't fake the funk. -Bootsy- |
M.E.Mikkola 26.04.2010 11:36:49 | |
---|
McManaman: Moikka presarilaiset! Tiedustelisin asiantuntijoilta, onko joitain presarimalleja olemassa kapeammalla (j-bassomaisella) kaulalla? Jos on, niin osaako joku sanoa mitkä mallit? Ongelma on se, että en pysty soittamaan peruspresarilla kaulan paksuuden/leveyden vuoksi. Presarissa olisi kyllä vaan enemmän sellainen soundi jota haen, joten ajattelin vielä tiedustella täältä ennen päätymistä jazzariin. Fenderin Deluxe Active Pbass special. Presarin body, jazzin kaula, aktiivieq, p/j mikitys. Made in Mexico, hinta n.700 euroo värityksestä riippuen. Itsekin tästä kiinnostunut, löytyskö kokemuksia? |
aho 26.04.2010 11:48:27 | |
---|
Käsittääkseni Laklandin Donald Dunn presarissa olisi myös jazzarimainen kaula. Ahjo -yhtyeen debyytti "talvi vasta tekee tuloaan" ulkona nyt! AHJO |
poppamies 26.04.2010 12:15:27 | |
---|
aho: Käsittääkseni Laklandin Donald Dunn presarissa olisi myös jazzarimainen kaula. Duck Dunn sanoi jossain haastattelussa että häntä oikeesti vitutti koko se presarilaitos jatsin kaulalla eikä sitä käytännössä paljon käyttnytkään. Sattui vain mutamaan sellaiseen kuvaan mitä julkaistiin enemmän. Lord Of The Strings |
hollstro 26.04.2010 13:12:34 | |
---|
poppamies: Duck Dunn sanoi jossain haastattelussa että häntä oikeesti vitutti koko se presarilaitos jatsin kaulalla eikä sitä käytännössä paljon käyttnytkään. Sattui vain mutamaan sellaiseen kuvaan mitä julkaistiin enemmän. Joo, yhdessäkään nissä kymmenissä livepätkissä jonka minä olen nähnyt ei toi peli ole käytössä. vasemmassa lahkeessa-klubin elinikäinen kannatusjäsen |
Hannu A 26.04.2010 19:09:24 | |
---|
GrassRootsin presareissa on mun kokemuksen mukaan jatsahtava profiili. Ja squierin vint.mod.presarissa. (olikohan tää nyt enää sitä mitä haettiin?) all you need is five strings, two fingers and one asshole.
- Keith Richards |
UncleFester 26.04.2010 22:19:49 | |
---|
www.mikseri.net/superbullets - Demo 2010 kuunneltavissa! |
himppe 30.04.2010 08:44:38 | |
---|
Liitynpä klubiin Tokain APB-50GSR Hard Puncherilla. Ihan kivan oloinen soittopeli! |
leksi-B 01.05.2010 11:58:34 | |
---|
http://www.myspace.com/thecelene |
aho 01.05.2010 17:35:54 | |
---|
leksi-B: Kai sitä klubiseen voi liittyä G&L LB-100:lla http://muusikoiden.net/dyn/users/73175.jpg Hyvännäköinen peli! Olen yleensä allerginen helmiäisille, mutta tossa se toimii. Nuo hihanlukot mallia jeesusteippi ei kyllä toimi. Ahjo -yhtyeen debyytti "talvi vasta tekee tuloaan" ulkona nyt! AHJO |
leksi-B 02.05.2010 12:15:06 | |
---|
aho: Hyvännäköinen peli! Olen yleensä allerginen helmiäisille, mutta tossa se toimii. Nuo hihanlukot mallia jeesusteippi ei kyllä toimi. Jeesusteippi oli hyvä hätävara -hihnalukko keikalle. http://www.myspace.com/thecelene |
BassoSisko 02.05.2010 12:52:31 | |
---|
Jos ei minusta ole mitään hyötyä, on minusta sitäkin enemmän iloa. |
pekezu 02.05.2010 13:23:59 | |
---|
BassoSisko: Jos soittamisen motiivina on naiset, niin jeesusteippi karkoittaa ne. Mä tiiän, oon karkottunut. Mun mielestä ne näyttää muutenkin kornilta ja pahalla tavalla "amikselta". Ei yhtään rok. Normi hihnalukot hakkaa satanolla. Itsetehdyt hihnalukot taas on esimerkki siitä, että osaa tehdä käytännöllisiä ja visuaalisesti ei-häiritseviä ratkaisuja. Ne on kans roch. "Kiireessä ei tule kuin kusipäisiä lapsia. Ja paskaa housuun." |
Teijo K. 02.05.2010 15:37:19 | |
---|
BassoSisko: Jos soittamisen motiivina on naiset, niin jeesusteippi karkoittaa ne. Mä tiiän, oon karkottunut. Eli jos soittamisen motiivinen on naisten karkoittaminen, niin jesseä vaan muutama rulla sekä basson että kamojen ympärille. |