Aihe: Jalkapallokeskustelu
1 2 3 4 536 37 38 39 40122 123 124 125 126
Simo78
21.04.2010 22:20:32
Olikos Henry kokoonpanossa? Jäi eka puoliaika väliin, joten jäi näkemättä kokoonpanot. Jos oli, niin pitää kyllä ihmetellä miksi ei laitettu kentälle. Muutenkin yksi vaihto koko pelin aikana, mitä järkee? Toisaalta eipä haittaa mua, eikä haittaa sekään että Tarzan on pelikiellossa ens pelin...
dipshit
22.04.2010 00:34:43
Loistava peli Bayernilta, ei ollut kyllä Lyonilla yhtään mitään mahdollisuuksia missään vaiheessa. Riberyn ulosajo oli kyllä aika liioiteltu, keltainen olis tosta riittänyt ihan hyvin. Müller oli ihan vitun paska, mutta kyllähän se sitten tuurilla sen maalin sai aikaan, eli jotain hyvää siitäkin.

Tuossa päällimmäiset mietteet matsista. Tästä on hyvä jatkaa, kyllä se Bayern sinne finaaliin astelee.
Simo78
22.04.2010 09:44:04 (muokattu 22.04.2010 09:45:18)
1-0 ei kuitenkaan ole ihan maailman paras asetelma, onneksi ei sentään Lyon tehnyt vierasmaalia. Tässä vaiheessa näyttää kuitenkin hyvältä, että mun unelmafinaali(tai siis niin unelma kuin ilman realia voi olla) ois toteutumassa, ainut ongelma on sitten siinnä kumpaa kannattaisi:-)

E: ja tais tosiaan olla seksiskandaalilla vaikutusta pelisuoritukseen, niinku studiossa tiistaina epäilivät.
DJKaaos
22.04.2010 11:18:49
Dipsetcityboy: Riberyn ulosajo oli kyllä aika liioiteltu, keltainen olis tosta riittänyt ihan hyvin.

Munsta ei. Riberyn rike kelpaa hyvin "EI NÄIN" -esimerkiksi. Nappulat edellä suoraan nilkkaan, mitään muuta vaihtoehtoa ei pitäisi olla kuin suora punainen.

Mutta taitaa Bayern mennä tuosta parista jatkoon. Lyon jäi ilman vierasmaalia ja Bayernilla 1-0 himasta. Toki Lyonilla kotiottelu, mutta Bayernilla mahdollisuus tehdä yksikin vierasmaali.
Minä olen minä.
Simo78
22.04.2010 12:42:53
djKaaos: Munsta ei. Riberyn rike kelpaa hyvin "EI NÄIN" -esimerkiksi. Nappulat edellä suoraan nilkkaan, mitään muuta vaihtoehtoa ei pitäisi olla kuin suora punainen.

http://www.youtube.com/watch?v=uv1iAal7l-M
Tosta voi jokainen tehdä omat johtopäätökset. Mä nyt laitan kanssa "EI NÄIN"-osastoon. Vituttaa muutenkin kun nykyään nää kumipäät joukkueesta riippumatta tekevät esim. liukutaklaukset nappulat edelle--> voisivat ottaa mallia Kuningas Maldinista, se osasi liukua. Mun mielestä tiukempi linja vaan kehiin, koska onhan näitä nähty jo mitä saa aikaa tuolla nappulat edellä meiningillä!
touhis
25.04.2010 17:56:16 (muokattu 25.04.2010 19:59:51)
djKaaos: Munsta ei. Riberyn rike kelpaa hyvin "EI NÄIN" -esimerkiksi. Nappulat edellä suoraan nilkkaan, mitään muuta vaihtoehtoa ei pitäisi olla kuin suora punainen.

Samaa mieltä. Nuo on niitä paikkoja, joissa menee jäseniä rikki. Oli se tarkoituksella tai ei, niin vähintään varoitus. Eikä suora punainen mielestäni vääryys ollut.

Alkaa muuten olla valjuliigan ratkaisut käsillä. Ihan kohta alkaa chelsea-stoke, jonka hoitamalla läski-lampard kumppaneineen palaa liigakärkeen. Tuskinpa ne sitä pystyy sössimään. Meinaa vaan mennä kanavasurffailuksi kun samaan aikaan on menossa kaksi muutakin matsia.. :/

Edit: chelsea - stoke 7-0 aikamoisella tyrmäyksellä chelsea sarjakärkeen.
Funkånaut
25.04.2010 18:24:57

touhis: Samaa mieltä. Nuo on niitä paikkoja, joissa menee jäseniä rikki. Oli se tarkoituksella tai ei, niin vähintään varoitus. Eikä suora punainen mielestäni vääryys ollut.

Alkaa muuten olla valjuliigan ratkaisut käsillä. Ihan kohta alkaa chelsea-stoke, jonka hoitamalla läski-lampard kumppaneineen palaa liigakärkeen. Tuskinpa ne sitä pystyy sössimään. Meinaa vaan mennä kanavasurffailuksi kun samaan aikaan on menossa kaksi muutakin matsia.. :/

Osta kaksi telkkaria lisää, niin voi katsella kolmea matsia samaan aikaan.
"He must be smokin' some heavy doobies."
touhis
25.04.2010 18:54:51
Funkonaut: Osta kaksi telkkaria lisää, niin voi katsella kolmea matsia samaan aikaan.

Moi trolli.
Funkånaut
25.04.2010 20:12:28

Cheelseaa!!! Komea voitto, mutta vielä ois pari matsia jäljellä mestaruuteen...
DJKaaos
25.04.2010 22:15:53 (muokattu 25.04.2010 22:32:47)
Jännäksi menee.

Chelsealla 80p ja Manulla 79p. Chelsealla pelit vielä Liverpoolia ja Wigania vastaan, Manulla Sunderlandia ja Stokea vastaan.

Tuo Chelssin ensi sunnuntain Pool-peli voi olla hyvin ratkaisevassa asemassa. Liverpool taistelee edelleen tosissaan liigan 4. sijasta, joten molemmilla on tuossa ottelussa suuret panokset. Chelsea myös tietää, että voittamalla kauden loput kaksi peliä, se on mestari.

E:

Niin juu, meinasi ihan unohtua. Olipahan erikoinen viikonloppu Valjussa, kun kaksi maalivahtia loukkaantui lähes samalla tavalla. Eilen Man Cityn Shay Givenin olkapää paukahti pahasti ja tänään Stoken Thomas Sörensenin kyynärpää meni päreiksi. Molemmat maalivahdit vietiin sairaalaan lisähapen kera.
Minä olen minä.
Landola59
25.04.2010 22:21:38
Voisitteko laittaa tänne muuten ottelutietoja, milloin ja mistä tulee seuraavat ottelut että itekin ehtisi kattelemaan. Tavalliset kanavat näkyvissä, ei minkäänsortin korttia olemassa.
Tulivuori laukesi Eyjafjallajökullin jäätiköllä.
Landola59
25.04.2010 22:57:12
djKaaos: Tiistaina tulee Yleltä Mestareiden liigan välierä, 2. osaottelu Lyon- Bayern München.

Mihinköhän aikaan? 21.20 on ruukannu alkaa nuo ottelut, onko aika sama?
_Petri_
25.04.2010 23:00:41

Landola59: Mihinköhän aikaan? 21.20 on ruukannu alkaa nuo ottelut, onko aika sama?

21:35 alkaa lähetys ja 21:45 peli.
PROG OUT WITH YOUR FROG OUT
Landola59
25.04.2010 23:03:28 (muokattu 25.04.2010 23:04:13)
_Petri_: 21:35 alkaa lähetys ja 21:45 peli.

Tää pitää sitten kattoa.

Ikävä on kyllä vähä noita Virkkusen selostamia Urheilukanavan jalkapallo-otteluita... siellä oli tunnelmaa.

e. mies veti jumalauta veikkausliigastaki taidetta pelkällä selostuksella vaikka paskaa palloa olikin. hän on nero.
Funkånaut
25.04.2010 23:18:06

Landola59: Tää pitää sitten kattoa.

Ikävä on kyllä vähä noita Virkkusen selostamia Urheilukanavan jalkapallo-otteluita... siellä oli tunnelmaa.

e. mies veti jumalauta veikkausliigastaki taidetta pelkällä selostuksella vaikka paskaa palloa olikin. hän on nero.

http://www.youtube.com/watch?v=h7L8u35YUhw&feature=related Näinpä. Virkkunen puhkuu meininkiä peliin kuin peliin.
touhis
26.04.2010 18:50:47
Landola59: Voisitteko laittaa tänne muuten ottelutietoja, milloin ja mistä tulee seuraavat ottelut että itekin ehtisi kattelemaan. Tavalliset kanavat näkyvissä, ei minkäänsortin korttia olemassa.

Eipä noita matseja peruskanavilta mestareiden liigaa lukuunottamatta juuri tule, mm-kisat sitten toivottavasti näkyy kunnolla ylen hd-kanavalta. Nettistriimejä metsästämään vaan, jos ei canal+ näy.

Olipa muuten taas vammainen suoritus Kaloulta kun sen veskarin käden teloi. Kahden jalan jalkapohjat edellä pomppu. Osuihan se ensin palloon mutta olihan sekin silti melkoisen railakas suoritus. Eikä näyttänyt tv-kuvan perusteella heppua erityisemmin kiinnostaa että sattui maalivahtia sitten enemmän kuin vähän. Kunnon idiootti mielestäni.
Ziggy Bubba
26.04.2010 19:05:36

touhis: Olipa muuten taas vammainen suoritus Kaloulta kun sen veskarin käden teloi. Kahden jalan jalkapohjat edellä pomppu. Osuihan se ensin palloon mutta olihan sekin silti melkoisen railakas suoritus. Eikä näyttänyt tv-kuvan perusteella heppua erityisemmin kiinnostaa että sattui maalivahtia sitten enemmän kuin vähän. Kunnon idiootti mielestäni.

Samaa katoin itekin. Kyllä normitilanteessa tomosesta kahet-nappulat-edellä -pompusta vähintään keltaista saa katella. Ei se aina riitä, että on ekana pallossa/osuu palloon.

Ei tuo Kalou miltään super-symppikseltä ole ennenkään vaikuttanut, mutta toi oli jo aika kusipäisen välinpitämätöntä.
Tuoretta sludgea/post-metallia: Burweed
touhis
26.04.2010 19:15:56 (muokattu 26.04.2010 20:02:39)
sikki-six: Samaa katoin itekin. Kyllä normitilanteessa tomosesta kahet-nappulat-edellä -pompusta vähintään keltaista saa katella. Ei se aina riitä, että on ekana pallossa/osuu palloon.

Oikeassa olet. Ei siellä sääntökirjassa taida lukea että on ok pelata vaarallista peliä kunhan osuu ensin palloon. Eihän se lopputulokseen vaikuttanut mutta ketuttaa silti veskarin puolesta.

Edit: Kohtuullisen harvinaisella epäsuoralla vaparilla seitsemästä metristä tps - honka 1-0 75min. Toi turkulaisten kenttä on ihan hyvässä kunnossa vuodenaikaan nähden, mutta aika surkeessa kunnossa jalkapallopeliä varten.
DJKaaos
26.04.2010 20:03:46
Jaahas, Manchester City on anonut poikkeuslupaa hankkia loppukaudeksi uusi maalivahti, kun tuohon fäärsaarelaiseen ei usko näemmä riitä. Lupaa tuskin tulee.
Minä olen minä.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)