immortalredneck 02.04.2010 19:53:48 | |
---|
pistäppä vinkkiä |
Heartwood 03.04.2010 10:17:48 | |
---|
Irlantilaista black metalia maalailevammalta laidalta. Biisi bändin tähän mennessä ainoalta pitkäsoitolta. "Thus men forgot that all deities reside within the human breast"
Romantikkoitkijät #42 |
Heartwood 09.04.2010 20:37:12 | |
---|
No pannahinen. Altar of Plaguesin kappale Through the Collapse: Watchers Restrained. Jos vaihtas sit vähän kaliiberia, josko rupeais perketi selviimähän. W.BUSH - REAR WINTER Winter arrives at the rear REAR WINTER REAR WINTER REAR WINTER I thought drifts already finally melted and the light from the sun brought a gift of life creatures Not because they believe may have information worth their own, when the rear gurse winter has come on top of the Thus arrived at the back of winter REAR WINTER REAR WINTER REAR WINTER I was hoping to still manage to spring, I put aside the rope, hand-frosty the viewfinder again And the snow was icy vestibule of hell, arm wrestling with Frost took the last batch Winter arrives at the rear REAR WINTER REAR WINTER REAR WINTER "Thus men forgot that all deities reside within the human breast"
Romantikkoitkijät #42 |
TheMurno 09.04.2010 21:28:30 | |
---|
Mokoma - Takatakatakatakatakatakatalvi taitaa olla. Nimenselvennys |
Heartwood 09.04.2010 21:29:06 | |
---|
KYLLÄ. Liian lyhyt kyllä-kirjoitus. "Thus men forgot that all deities reside within the human breast"
Romantikkoitkijät #42 |
TheMurno 09.04.2010 23:10:58 | |
---|
Joku muu laittakoon nyt, koska ehtisin vasta huomenna. Nimenselvennys |
Flamethrower 13.04.2010 18:14:34 (muokattu 13.04.2010 18:19:48) | |
---|
Do not Swear to nothing Hell to the east is moving Do not Swear to nothing It is a long journey, but what can happen This is like a foreign place It may be that I get lost lives Or it may be that this ice Ei enkku kymppi ole mutta eiköhän siittä selvää saa ;) |
JIRPPI 13.04.2010 18:36:12 | |
---|
Flamethrower: Ei enkku kymppi ole mutta eiköhän siittä selvää saa ;) Kotiteollisuus - Helvetistä Itään. |
Flamethrower 13.04.2010 19:18:37 | |
---|
JIRPPI: Kotiteollisuus - Helvetistä Itään. Sehän se.... |
JIRPPI 13.04.2010 19:35:25 (muokattu 13.04.2010 19:36:24) | |
---|
Aamun koittaessa... Kultainen kuu oli kiiltävän kirkas Kanssa hopeisten kuoleman silmien He olivat nähneet minut kunnioittamassa liekkejä taivaalla ...Pohjoiset Valot... ...Pohjoiset Valot... Kun sinä nukuit, minä olin hereillä ollakseni osa pimeää Kun sinä nukuit, minä olin hereillä löytääkseni totuuden, jota olin etsinyt |
immortalredneck 13.04.2010 20:31:33 | |
---|
JIRPPI: Aamun koittaessa... Kultainen kuu oli kiiltävän kirkas Kanssa hopeisten kuoleman silmien He olivat nähneet minut kunnioittamassa liekkejä taivaalla ...Pohjoiset Valot... ...Pohjoiset Valot... Kun sinä nukuit, minä olin hereillä ollakseni osa pimeää Kun sinä nukuit, minä olin hereillä löytääkseni totuuden, jota olin etsinyt Puhdas veikkaus: Catamenia-Aurora borealis |
JIRPPI 13.04.2010 20:46:28 | |
---|
immortalredneck: Puhdas veikkaus: Catamenia-Aurora borealis Eio. Hyvä arvaus kylläkin. |
Ottoko 13.04.2010 22:06:19 | |
---|
Sentenced - Northern Lights Tunnetteko itsenne jotenkin hienoiksi ihmisiksi kun vedätte talomaalia naamaan ja kiljutte tukka heiluen saatana nimeä? - flownew |
JIRPPI 14.04.2010 20:39:00 | |
---|
Ottoko: Sentenced - Northern Lights Jep. Sinä jatkat. |
Ottoko 18.04.2010 14:36:48 | |
---|
Piiloitettu kammio Maan alla Rakennettu kivestä, hyvin pimeä Pitäen kätkössä kadonneita atomiaseita Taistelemattomasta sodasta Ilkeät suunnitelmat, Paholaisen omat Aseet hänen hallussaan Herra halkaisee maan, tähdäten taivaalle Isku pyhää kohtaa, on aika kuolla Tunnetteko itsenne jotenkin hienoiksi ihmisiksi kun vedätte talomaalia naamaan ja kiljutte tukka heiluen saatana nimeä? - flownew |
Ottoko 20.04.2010 21:38:13 | |
---|
Vinkki: USA:sta kotoisin olevaa mustaa thrashia soittava yhdenmiehen yhtye kyseessä. Tunnetteko itsenne jotenkin hienoiksi ihmisiksi kun vedätte talomaalia naamaan ja kiljutte tukka heiluen saatana nimeä? - flownew |
reos 20.04.2010 22:13:38 | |
---|
Ottoko: Vinkki: USA:sta kotoisin olevaa mustaa thrashia soittava yhdenmiehen yhtye kyseessä. MIDNIGHT ALL HAIL HELL!!!!!!!!!!!!!!!!1 tuskin kuitenkaan. "Nokkela sanonta ei todista mitään." François-Marie Arouet
"Nyt iloitsen siitä, että kokeilujen jälkeen on löytynyt siedettävä kipulääkearsenaali." Päivi Räsänen |
reos: MIDNIGHT ALL HAIL HELL!!!!!!!!!!!!!!!!1 tuskin kuitenkaan. Ei ihan. Paljastettakoon oikea vastaus: Toxic Holocaust - Nuke the Cross. Nopein jatkakoon. Tunnetteko itsenne jotenkin hienoiksi ihmisiksi kun vedätte talomaalia naamaan ja kiljutte tukka heiluen saatana nimeä? - flownew |
TheGreatJesus 28.04.2010 00:38:17 | |
---|
Nyt heitän vaikeen! Onko hän menettänyt järkensä? Pystyykö hän näkemään vai onko hän sokea? Pystyykö hän kävelemään ollenkaa, vai jos hän liikkuu tippuuko hän? Onko hän elossa vai kuollut? Onko hänellä ajatuksia päässänsä? Me vain ohitamme hänet siellä. Miksi meidän pitäisi edes välittää? Hänet muutettiin teräksiseksi mahtavassa magneettikentässä, kun hän matkasi ajassa ihmiskunnan tulevaisuuden puolesta. |
Oan 28.04.2010 03:23:20 | |
---|
TheGreatJesus: Nyt heitän vaikeen! Ettei vain, ihan säkällä heittäen, sattuisi ehkäpä olemaan Black Sabbathin Iron Man? "I asked for a peppermint, I asked for her to get one." |