Aihe: Kyhmyt äänihuulissa
1 2 3
insight
16.09.2009 12:22:41
Kiva kuulla moraalienkeli, että äänesi toimii taas.

Mulla oli joskus vuos, kaks sitten sellasta palan tunnetta kurkussa, muttei enää ole ollut. Se satunnainen laulukin sujuu paremmin kuin koskaan aiemmin. Yks kaveri sano, että levossa kehittynyt =)
Can you feel the atmosphere
sararouvinen
26.08.2015 10:59:25

Hei!

Käheytyykö äänesi? Pelkäätkö äänikyhmyjä? Paras tapa suojella ääntä on äänen lämmittelyt ja hengitystekniikan harjoittelu.

Olen Sara Rouvinen. Laulaja, yrittäjä ja äänenkäytön kouluttaja. Olen kouluttanut laulajia, näyttelijöitä, virkamiehiä, opettajia, päiväkodin opettajia käyttämään ääntä oikein. Koulutukseltani olen puheviestinnän maisteri ja vokologi. Olen opiskellut puheoppia Tampereen yliopistossa ja klassista laulua Tampereen konservatoriossa. Laulan myös kevyttä musiikkia.

Tarjoan äänenkäytön koulutuksia, joissa osallistuja saa vinkkejä taloudelliseen äänenkäyttöön, äänenhuoltoon ja äänen suojelemiseen. Äänianalyysin toteuttaminen on myös mahdollista. Äänianalyysissa analysoidaan äänen piirteet, käheys, narina, vuotoisuus ja tehdään harjoitteita, joilla ääntä voi kehittää. Tarjoan yksityisopetusta ja opetusta pienryhmille, sekä luentoja.

Otathan rohkeasti minuun yhteyttä jos äänen suojeleminen kiinnostaa.

Suojele ääntäsi, säilytä työkykysi.

Lisätietoja: www.sanaboc.co

Sara Rouvinen
sara.rouvinen@sanabox.co
050-5410592
Sanabox Oy
Pikaisiin tapaamisiin, Sara R. http://www.speakbox.biz/
sararouvinen
26.08.2015 11:00:07

Hei!

Käheytyykö äänesi? Pelkäätkö äänikyhmyjä? Paras tapa suojella ääntä on äänen lämmittelyt ja hengitystekniikan harjoittelu.

Olen Sara Rouvinen. Laulaja, yrittäjä ja äänenkäytön kouluttaja. Olen kouluttanut laulajia, näyttelijöitä, virkamiehiä, opettajia, päiväkodin opettajia käyttämään ääntä oikein. Koulutukseltani olen puheviestinnän maisteri ja vokologi. Olen opiskellut puheoppia Tampereen yliopistossa ja klassista laulua Tampereen konservatoriossa. Laulan myös kevyttä musiikkia.

Tarjoan äänenkäytön koulutuksia, joissa osallistuja saa vinkkejä taloudelliseen äänenkäyttöön, äänenhuoltoon ja äänen suojelemiseen. Äänianalyysin toteuttaminen on myös mahdollista. Äänianalyysissa analysoidaan äänen piirteet, käheys, narina, vuotoisuus ja tehdään harjoitteita, joilla ääntä voi kehittää. Tarjoan yksityisopetusta ja opetusta pienryhmille, sekä luentoja.

Otathan rohkeasti minuun yhteyttä jos äänen suojeleminen kiinnostaa.

Suojele ääntäsi, säilytä työkykysi.

Lisätietoja: www.sanabox.co

Sara Rouvinen
sara.rouvinen@sanabox.co
050-5410592
Sanabox Oy
Pikaisiin tapaamisiin, Sara R. http://www.speakbox.biz/
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)