jazzmies 24.04.2010 16:46:25 | |
---|
eino mutku: Sonorilla on ollut tuollainen jo vuonna 1921 ja Gene Kuuppa soitti sellasella mut sitten kun John Bonham keksi mikittää setin kakskapulanmittaa virvelin yläpuolelta niin toi koneisto jäi tarpeettomaksi kehä kolmosen ulkopuolella!!! Nyt repesi häärumpali! Pottery Is Gay! |
hansakemanelius 24.04.2010 17:07:52 | |
---|
eino mutku: Sonorilla on ollut tuollainen jo vuonna 1921 ja Gene Kuuppa soitti sellasella mut sitten kun John Bonham keksi mikittää setin kakskapulanmittaa virvelin yläpuolelta niin toi koneisto jäi tarpeettomaksi kehä kolmosen ulkopuolella!!! Tuollaisen heiton voi jo palkita plussalla! Jos maitua haluat, älä orota, jotta lehemä koputtaa ovelle. |
hemmo 24.04.2010 17:44:05 | |
---|
eino mutku: Sonorilla on ollut tuollainen jo vuonna 1921 ja Gene Kuuppa soitti sellasella mut sitten kun John Bonham keksi mikittää setin kakskapulanmittaa virvelin yläpuolelta niin toi koneisto jäi tarpeettomaksi kehä kolmosen ulkopuolella!!! Silkkaa neroutta. Huippulia! |
JGroover 24.04.2010 18:42:23 | |
---|
hemmo: Silkkaa neroutta. Nimenomaan. Toisaalta tuon voi laskea myös muiden hölmöydeksi. :) Rough'n tough. Tä? |
hemmo 24.04.2010 18:54:25 | |
---|
JGroover: Nimenomaan. Toisaalta tuon voi laskea myös muiden hölmöydeksi. :) pientä hyväntahtoista vinoilua voi aina harrastaa, tokis Huippulia! |
Kailis 24.04.2010 18:59:54 | |
---|
Eikös vaahtomuovin sanota hankaavan kromauksia pois? Aika kovaa saa hangata. Mä oon kiillottanut Autosolilla ja vaahtomuovilla useita rumpuja, ja jotkut on vaatineet melkoista mekaanista hankausta puhdistuakseen. Ei ole kyllä kromaus lähtenyt, jos se on terve. Eri asia sitten kupruileva kromaus. |
arse 24.04.2010 19:18:06 | |
---|
George Way perusti Camcon. Taisi olla aikoinaan jo Leedylla hommissa. Ja muillakin valmistajilla. Ei varsinaisesti perustanut, mutta läheltä liippaa! Oli tosiaan Leedyn leivissä aiemmin. Alkuperäiset George H. Way -rummut ovat taatusti harvinaisia, niitä tehtiin vain 1957-1962. Camco oli alunperin vain hardwarefirma, joka toimitti metalliosia George Wayn rumpuihin. 1962 Camco osti Wayn ulos ja tämä siirtyi hetkeksi Rogersille hommiin. Sittemmin perustettu GHW Drum Company ei enää valmistanut rumpuja. 1962 jälkeiset Camcot ovat siis eri kauraa kuin George H. Way -rummut. Näin siis kertoo John Alridgen opettavainen Guide to Vintage Drums. My style is to follow the rhythm with snare (right hand) (free hand use for sure), left foot on both hi-hat and bass almost always which realistically by it self adds another layer or number (Hihat 1 bass drum 2), or rhythm lol! |
Kailis 24.04.2010 20:27:59 | |
---|
arse: Ei varsinaisesti perustanut, mutta läheltä liippaa! Oli tosiaan Leedyn leivissä aiemmin. Alkuperäiset George H. Way -rummut ovat taatusti harvinaisia, niitä tehtiin vain 1957-1962. Camco oli alunperin vain hardwarefirma, joka toimitti metalliosia George Wayn rumpuihin. 1962 Camco osti Wayn ulos ja tämä siirtyi hetkeksi Rogersille hommiin. Sittemmin perustettu GHW Drum Company ei enää valmistanut rumpuja. 1962 jälkeiset Camcot ovat siis eri kauraa kuin George H. Way -rummut. Näin siis kertoo John Alridgen opettavainen Guide to Vintage Drums. Paha takaisku Holestormille, joka juuri kehui mittavalla alaa käsittelevällä kirjastollaan. Kandeis ehkä tosiaan lukea ne =D |
hollmi-5 24.04.2010 20:29:49 (muokattu 24.04.2010 20:34:34) | |
---|
Kailis: Paha takaisku Holestormille, joka juuri kehui mittavalla alaa käsittelevällä kirjastollaan. Kandeis ehkä tosiaan lukea ne =D Mulla on tuo kirja. Siitä muistelin, mutta muistin pikkuisen väärin. Mutta silti melkolailla olin oikeassa. Jos perustan jonkun firman ja valmistan vaikkapa nimellä Mika. Sitten minut ostetaan ulos, muutetaan nimi Kailikseksi, mutta tuote, tuotantotilat ja työntekijät pysyvät samoina, olen mielestäni perustanut Kailis-firman. Ei Kailis... Soundit, piuhat ja kajarit. |
Bobana 24.04.2010 20:38:45 | |
---|
Speedy: Eikös vaahtomuovin sanota hankaavan kromauksia pois? Ensihau, itse tein (tai äiti teki :) kankaasta ja ostin k-raudasta semmosta spray-pullossa olevaa mattoliimaa.. kyllä pysyy.. Eijjole vaahtomuovia. On Thermocell:iä eli jotain saakelin puhallettua muovia. Siis telttapatjaa. Ei kuluta pintoja. Pieni kitka. Sonor. Illalla hilpeenä kaljaa ja aamulla kalpeena hiljaa. |
Kailis 24.04.2010 20:58:02 | |
---|
hollmi-5: Mulla on tuo kirja. Siitä muistelin, mutta muistin pikkuisen väärin. Mutta silti melkolailla olin oikeassa. Jos perustan jonkun firman ja valmistan vaikkapa nimellä Mika. Sitten minut ostetaan ulos, muutetaan nimi Kailikseksi, mutta tuote, tuotantotilat ja työntekijät pysyvät samoina, olen mielestäni perustanut Kailis-firman. Ei Kailis... Holestorm oli alunperin vain hardwarefirma, joka toimitti metalliosia Kailiksen rumpuihin. 1962 Holestorm osti Kailiksen ulos ja tämä siirtyi hetkeksi Rogersille hommiin. Näinkö? Vai toisin päin? |
M. Kekki 25.04.2010 10:35:03 | |
---|
Ei surkutella vaan tehdään! |
Gardiner 25.04.2010 10:37:08 | |
---|
"We got to stand side by side, we got to stand together and organize. They say power to the people, that`s what they`re Screamin`. Freedom of the soul, pass it on, pass it on to the young and old" Jimi Hendrix |
hollmi-5 25.04.2010 11:00:16 | |
---|
Soundit, piuhat ja kajarit. |
M. Kekki 25.04.2010 11:09:35 | |
---|
hollmi-5: Ja Premierin logolla vielä. Kun jossakin näen myynnissä nimenomaan oikean aikakauden Premier-logolla varustettuja kalvoja, ostan niitä kasan. Nyt on käsissä vain umpisaastaisia tai rikkinäisiä Premier-resoja. Ei surkutella vaan tehdään! |
moderndrummer88 25.04.2010 11:11:16 (muokattu 25.04.2010 11:12:00) | |
---|
hollmi-5: Tosi nätti setti. Jos yhden toiveen saisin esittää, niin valkoisen reson bassorumpuun. Ja Premierin logolla vielä. Joo ja tomeihin kanssa... Jotenkin noihin vintagesetteihin ei vaan mun mielestä clear-kalvot kuulu. E: Alakalvoina ne vielä menee, kun ne ei sieltä näy niin pahasti :) "Well I like drummers baby you're not my bag..." |
hollmi-5 25.04.2010 11:12:49 | |
---|
M. Kekki: Kun jossakin näen myynnissä nimenomaan oikean aikakauden Premier-logolla varustettuja kalvoja, ostan niitä kasan. Nyt on käsissä vain umpisaastaisia tai rikkinäisiä Premier-resoja. Vie läheiselle tarraleikkurille yksi logokalvo. Digitoitte logon ja sen jälkeen niitä logoja tulee, kuin leijonalta sontaa. Soundit, piuhat ja kajarit. |
moderndrummer88: Jotenkin noihin vintagesetteihin ei vaan mun mielestä clear-kalvot kuulu. Tämä on kyllä totta. Rohkenin nyt kuitenkin laittaa clearit, koska ne antavat haluamani soundin. Ei surkutella vaan tehdään! |
Kailis 25.04.2010 11:30:08 (muokattu 25.04.2010 11:30:19) | |
---|
Aaaaarrrrgggghhhhh!!! Ei olisi pitänyt katsoa aurinko-Premierejä, häikäistyin ja kateuduin. Ja ihan totta, mäkin miellän nuo vintage rummut coated-kalvojen valtakunnaksi. |
M. Kekki 25.04.2010 11:30:27 | |
---|
hollmi-5: Vie läheiselle tarraleikkurille yksi logokalvo. Digitoitte logon ja sen jälkeen niitä logoja tulee, kuin leijonalta sontaa. Helpostihan logon skannaa itsekin. Tarrantekijäkin löytyy tuttavapiiristä. Painettu logo olisi silti paras vaihtoehto. Ei surkutella vaan tehdään! |