Muusikoiden.net
16.04.2024
 

Kilpailut »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Sooloskaba 200 äänestys
1
Gary Enfield
21.04.2010 21:19:01 (muokattu 21.04.2010 22:26:49)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Pari päivää riittänee eli pe 23.4. klo 21.00 asti.
Ai niin, siis kuusi pistettä jaossa.
 
ÄÄNESTYS :
Osallistujat voivat halutessaan kommentoida antamansa pisteet.
Myös muut äänestämiään sooloja kommentoivat voivat äänestää, vaatii kirjautumisen Mnettiin.

PISTEET :
Äänestyksessä jokaisella äänestäjällä on jaettavanaan pisteitä seuraavasti:
alle 15 osallistujaa: 6 pistettä
15 - 25 osallistujaa: 8 pistettä
yli 25 osallistujaa: 10 pistettä
Pisteet voi jakaa niin kuin itse haluaa, kuitenkin niin, että yhdelle kilpailijalle voit antaa max 3 pistettä. Vain kokonaisia pisteitä saa antaa!

ÄÄNESTYSAIKA JA MUUT EHDOT :
Äänestys on voimassa 5 - 7 päivää.
Itseään ei saa äänestää.
Osallistuminen skabaan velvoittaa myös äänestämään.
Jos osallistuja ei äänestä hänen mahdollisesti saamiaan pisteitä ei lasketa.

SOOLOTIEDOSTON NIMEÄMINEN :
Nimeä soolotiedostosi siten, että käyttäjätunnuksesi on siitä selvästi havaittavissa.

SOOLOSKABAN KOMMENTIT :
Kaikki äänestysketjuun kuulumattomat kommentit Sooloskabojen jälkipyykki -threadiin, ei äänestyshreadiin.

VOITTAJALLE:
Skaban voittaja valitsee seuraavan taustan ja vie seuraavan kisan läpi.
(Skaban aloitusthread, äänestysthread, voittajan ilmoittaminen sekä pikaviestin lähettäminen, jossa pyydetään aloittamaan seuraava skaba.)
Jos sama kilpailija voittaa 2 kertaa peräkkäin, toiseksi sijoittunut saa päättää seuraavan taustan. Tällä rajoitetaan mahdollisia "taustan tekijän" voittoputkia.

Nämä säännöt tulee laittaa jokaisen sooloskaban aloitusketjuun.
 
Osallistujat:
 
Korggari: http://www.mikseri.net/playsong.php?id=421402
NekroKallo: http://www.mikseri.net/playsong.php?id=421412
gary field: http://80.69.162.42/m/e05/130026428785/gary_field__sooloskaba_200.mp3
Vapour: http://maihinnousu.net/s/?song_id=7427
opaa: http://www.mikseri.net/playsong.php?id=421597
 
NekroKallo
22.04.2010 13:54:39
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Korggari 3p: Hyvä solidi veto ja sävelet kohdillaan. Aika äkänen tatsi oli tosin
gary field 1p: Toimi tasaisen hyvin kaikki
Vapour 2p: Sait tommosen vähän flamenkomeininkin tuohon. Kiva saundi tuli siitä
Opaa: Mielenkiintonen valinta toi slide mut meni vähän duurin puolelle mun makuun tohon taustaan
 
On sulla hampaat Jeesuksen, Daa-dirlan-dirlan-daaaa!
Gary Enfield
22.04.2010 19:15:19
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Korggari: Hyvä fiilis ja meininki soitossa, erityisesti ajassa 00:38-40 oli allekirjoittaneen mieleen oleva kuvio. 2p
NekroKallo: Maisemaa maalaavaa soittoa, toimii kyllä, mainitaan nyt erityisesti vaikka linja kohdassa 00:12-16. 1p
Vapour: Mainio aloitus ja muutenkin kiva lähestymistapa, ajautui vähän nurkkaan loppua kohti. 1p
opaa: Hyvä lähestymistapa ja muutenkin mainio, paranee vaan loppua kohti. 2p
 
Korggari
23.04.2010 16:15:20
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

1p NekroKallo-hyvät melodiat ja kuulakas soundi, oivallista soittoa
1p garyfield-hyvää revittelyä hyvällä soundilla, toimii kyllä !
1p Vapour- jotenkin jännä itämainen tunnelma tässä, hyvä veto
3p Opaa-tyylikkään hillitty soolo, välillä 0:22 0:30 tosi hienoja oktaaviääniä ! hieno soundikin- tää oli kyllä ehdottomasti mun suosikki
 
Vapour
23.04.2010 19:59:49 (muokattu 23.04.2010 20:00:12)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Noniin, taas saan hävetä silmät päästä näiden vetojen rinnalla ;) No minkäs teet.
 
Kommentit:
Korggarilla mageeta fraseerausta ja kiva soundi. Hyvä bluesfuusio -lähestymistapa. Tykkään.
 
Nekrokalliolla kiva kelluva saundi. Hyvin istuu, mutta ei revi hirveitä tunteita irti. Loppunuotit istuivat hyvin. Hyvä soolo.
 
Opa tekee kaiken sen mitä en itse vain millään osaa. Upea soundi, mahtavia fraaseja ja upea sovitus pohjaan. Kertakaikkisen onnistunut huippuvetäisy.
 
Gary Fieldin omaan mieleeni turhan terävä soundi ei ihan istu taustaan. Hyvä veto kuitenkin, joskaan ei nouse kivaa kuunneltavaa -tasolta orgasmiosastolle. Kuitenkin tämäkin oli varsin hyvä veto
 
Pisteet:
 
3p. Opaa
1p. Gary Field
1P. Nekrokallio
1p. Korggari
 
If the real jesus christ were to stand up today, He'd be gunned down cold by the c.i.a. -TheThe.
Gary Enfield
23.04.2010 23:56:00
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Odotetaan nyt vielä huomiseen jos opaakin äänestäisi.
 
opaa
24.04.2010 13:38:31 (muokattu 24.04.2010 13:41:20)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Vapour - Tosi nappaava alotus. Tosi hauska idea toi itämainen meininki, harmoninen molli siis. Näppärää rytmiikkaa ja luritusta. Vähän enemmän olisi voinut mun mielestä rakentaa sooloa (kasvattaa, melodiaa, vaihtelua, jotain), tai siis ihan vain punaista lankaa ja sisältöä ettei jää pelkäksi näppäräksi luritukseksi. Mutta oli tää kyllä tosi persoonallinen!
 
Korggari - Toimiva soundi, tommonen vähän terävä. Hankala sanoa mitään erityistä, hyvää soittoa tosiaan ja hyvää pentatonisen käyttöä ja kaikkea. Ei kuitenkaan mitenkään tarttunut erityisesti.
 
Nekrokallo - Paras soundi, tosi miellyttävä! Tommonen Santana.. :) Maltilla vedetty silleen ilmavasti ja siitä mä tykkäsin. Tää kuulosti mulle eniten siltä että on oikeaa sanottavaa ja melodista ideaa. Välillä tuli cissää C:n päälle vähän raakasti tosin.
 
Gary Field - Tästäki jotenkin hankala sanoa mitään. Hyvää soittoa kyllä. Se tritonus siellä puolivälin paikkeilla pomppasi esiin hyvällä tavalla, sen rytmin kanssa varsinkin :) Hyviä juttuja perä jälkeen mutta tässäkään ei mulle välittynyt semmonen olo että soittajalla olisi paljon sanottavaa ja annettavaa, kunhan vetäisee.
 
Hyviä sooloja kaikki! :)
 
Pisteet:
Gary Field - 1p
Nekrokallo - 2p
Korggari - 1p
Vapour - 2p
 
Gary Enfield
24.04.2010 14:59:36
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Äänestys on päättynyt, voittajaksi valittiin opaa. Onneksi olkoon ja tulkoon seuraavalle kierrokselle enemmän osallistujia.
 
Korggari 3 2 1 1 = 7
NekroKallo 1 1 1 2 = 5
gary field 1 1 1 1 =4
Vapour 2 1 1 2 =6
opaa 2 3 3 = 8
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «