south_of_heaven 18.04.2010 17:20:09 (muokattu 18.04.2010 17:20:26) | |
---|
Ako66: En tiedä kuuluuko tää aihe tälle palstalle mutta kysäsempä silti! Laitoin tossa IMAC koneen ja oon rapannu ja erittäin hyväksi havainnu mutta kysymys kuuluu! Jos vaikka imuroin jonku ohjelman " skypen" netistä ja haluunki sen sitte POISTAA koneelta niin mitenkä se tapahtuu?? Kiitos!! jos se on sulla Ohjelmat-kansiossa, niin poistaminen tapahtuu yksinkertaisesti siirtämällä haluttu kuvake roskakoriin. Toisin kuin windowsilla, OSX:llä ohjelmat ovat yleensä sijoiteltu "kuvakkeiden sisään", kun ne ovat Ohjelmat-kansiossa. http://www.myspace.com/chaotechband |
Tigerstedt 22.04.2010 19:34:54 | |
---|
Osaisiko kukaan auttaa M-Audion FireWire 410 ongelmien kanssa? Mulla on MacBook Pro, jossa käyttiksenä OS X 10.5.7. Kone ei tunnista M-Audiota, vaikka olen uusimmat ajurit ladannutkin. Kokeilin myös poistaa kaikki M-audioon viittavat jutut koneelta, ja asensin sitten uudestaan. Eipä auttanut. Firewire-portissa ei voi olla vikaa, sillä sen kautta toimii kyllä ulkoinen kovalevyni. Mikä voisi olla vikana? Together we stand, divided we fall. |
Tunnistaako se sitten sen, jos nyppäät muut firewire-laitteet irti, esim kovalevyn? |
Tigerstedt 22.04.2010 20:01:56 | |
---|
anapena: Tunnistaako se sitten sen, jos nyppäät muut firewire-laitteet irti, esim kovalevyn? Ei tunnista, olen kokeillut sitä yksikseen ja kovalevyn kans. Together we stand, divided we fall. |
Aki 22.04.2010 20:54:50 | |
---|
Tigerstedt: Osaisiko kukaan auttaa M-Audion FireWire 410 ongelmien kanssa? Mulla on MacBook Pro, jossa käyttiksenä OS X 10.5.7. Kone ei tunnista M-Audiota, vaikka olen uusimmat ajurit ladannutkin. Onhan sulla varmasti juuri tuolle käyttikselle tehty ajuri? Se ei ole kovinkaan uusi. 1.8.4-3 näyttää m-audio.com tuolle käyttikselle sopivaksi ajuriksi. Se on julkistettu kesäkuussa 2008. Olethan myös käynnistänyt koneen uudestaan ajureiden asennuksen jälkeen? "Epäreilua tuomita koko paketti 99,9%:n perusteella."
-Jucciz, 2008 |
Tigerstedt 22.04.2010 22:19:00 | |
---|
Aki: Onhan sulla varmasti juuri tuolle käyttikselle tehty ajuri? Se ei ole kovinkaan uusi. 1.8.4-3 näyttää m-audio.com tuolle käyttikselle sopivaksi ajuriksi. Se on julkistettu kesäkuussa 2008. Olethan myös käynnistänyt koneen uudestaan ajureiden asennuksen jälkeen? Juurikin tuo ajuri on kyseessä ja olen kyllä koneenkin käynnistänyt uudelleen. Todella mystistä hommaa, kaikki pitäisi olla näennäisesti kunnossa. Together we stand, divided we fall. |
anapena 23.04.2010 14:52:23 (muokattu 23.04.2010 14:55:06) | |
---|
Koeta vaihtaa firewire-piuhaa. Antaako virtalähde ulos sitä mitä pitää? |
Titares 24.04.2010 12:51:33 (muokattu 24.04.2010 12:52:25) | |
---|
Voikohan iPadin kosketusnäyttöä käyttää kontrollerina? |
sami_sumea 24.04.2010 13:54:24 (muokattu 24.04.2010 13:55:23) | |
---|
http://www.soundreel.com
http://www.adamantiumstudios.com |
Johnny Buzz 24.04.2010 14:46:25 | |
---|
Titares: Voikohan iPadin kosketusnäyttöä käyttää kontrollerina? Veikkaan, että sitä laitetta tullaan näkemään tossa käytössä aika paljonkin. |
Titares 30.04.2010 11:07:51 | |
---|
Ideana olisi luokitella synaäänet aaltomuodon mukaan Teuvo Kohoson SOM-algoritmilla ja käyttää siten saatua SOM-karttaa 2D-kontrollerina. Aika hurja näkymä minusta. |
sami_sumea 30.04.2010 11:46:58 | |
---|
Titares: Ideana olisi luokitella synaäänet aaltomuodon mukaan Teuvo Kohoson SOM-algoritmilla ja käyttää siten saatua SOM-karttaa 2D-kontrollerina. Aika hurja näkymä minusta. Äkkiäkös tommosen ite tekee ;) ... http://www.soundreel.com
http://www.adamantiumstudios.com |
Petrucciani 02.05.2010 00:32:57 | |
---|
Onko neuvoa mistä sais hyvää peruskaikuplugaria (ehkä ilmaiseksi tai ainakin halvalla?) macciin. Mulla on Logic Express 8 mutta jotenkin vaan ne omat (silver, gold, platinum) tuntuu metallisilta tai luonnottomilta. Vaikea uskoa, että ihan käyttäjästäkään on kiinni kun kaikissa preseteissä tuntuu olevan tuo problematiikka... |
Danko 02.05.2010 00:42:36 | |
---|
Petrucciani: Onko neuvoa mistä sais hyvää peruskaikuplugaria (ehkä ilmaiseksi tai ainakin halvalla?) macciin. Mulla on Logic Express 8 mutta jotenkin vaan ne omat (silver, gold, platinum) tuntuu metallisilta tai luonnottomilta. Vaikea uskoa, että ihan käyttäjästäkään on kiinni kun kaikissa preseteissä tuntuu olevan tuo problematiikka... Tsekkaapa tuolta Poor Plate: http://www.vacuumsound.de/plugins.htmlItse ainakin tykästyin tuohon kovasti Pro Toolsin D-Verb-peräröörikaikuun kyllästyttyäni. keltainen on uusi punainen (+4 = -16 dBFS) |
Ziggy Bubba 02.05.2010 00:48:19 | |
---|
Petrucciani: Onko neuvoa mistä sais hyvää peruskaikuplugaria (ehkä ilmaiseksi tai ainakin halvalla?) macciin. Mulla on Logic Express 8 mutta jotenkin vaan ne omat (silver, gold, platinum) tuntuu metallisilta tai luonnottomilta. Vaikea uskoa, että ihan käyttäjästäkään on kiinni kun kaikissa preseteissä tuntuu olevan tuo problematiikka... Prossa on tuo Space Designer, joka on ihan kurko kaikinpuolin. Se ei tietty ole lopulta ihan ilmainen :) Tuoretta sludgea/post-metallia: Burweed |
JPQ 02.05.2010 00:59:37 | |
---|
sikki-six: Prossa on tuo Space Designer, joka on ihan kurko kaikinpuolin. Se ei tietty ole lopulta ihan ilmainen :) sitä paitsi jossain toimii algoritmi kaiku paremmin kuin convoluutiokaiku joka tuo space designer lienee? ps. molemmille on paikkansa. Laajan musiikkityylien kirjon edustaja. Tähän asti kehutuin kappale musiikki näytteessä download linkkinä. Ehkäpä toinen puolisko tyylistäni jota eniten edustan. |
Aki 02.05.2010 01:30:08 | |
---|
"Epäreilua tuomita koko paketti 99,9%:n perusteella."
-Jucciz, 2008 |
moscowian 03.05.2010 10:10:13 | |
---|
Petrucciani: Onko neuvoa mistä sais hyvää peruskaikuplugaria (ehkä ilmaiseksi tai ainakin halvalla?) macciin. Mulla on Logic Express 8 mutta jotenkin vaan ne omat (silver, gold, platinum) tuntuu metallisilta tai luonnottomilta. Vaikea uskoa, että ihan käyttäjästäkään on kiinni kun kaikissa preseteissä tuntuu olevan tuo problematiikka... Ennen kuin itse päivitin Logic Studio 9:ään, korvasin nuo expressin reverbit usein Applen Matrix Reverbillä (vai mikä se oli), joka löytyy sieltä AU-listasta. Lelut:
-Mac Pro 2x2.26GHz (8-core), neljä räväkkää kovoa ja 6Gt muistia. Logic Studio 9, Spectrasonics Omnisphere, EWQLSO Play Platinum+, HAlion Symphony Orchestra, QL Voices Of Passion, QL Stormdrum, Kontakt3 and so many more.. |
anapena 04.05.2010 20:35:50 | |
---|
moscowian: Ennen kuin itse päivitin Logic Studio 9:ään, korvasin nuo expressin reverbit usein Applen Matrix Reverbillä (vai mikä se oli), joka löytyy sieltä AU-listasta. Ääni tälle. Matrixi on ihan kelpo kaiku. Sitä mäkin käytin ennen vanhaan, ja välillä vieläkin. |
rantes 04.05.2010 22:31:36 | |
---|
Olen ihmetelly kun toi MBP on ruvennut käynnistymään aikas hitaasti alkaa kestää kohta saman kuin mun entinen puucee. Onkos kellään muulla samoja ongelmia??? dick.b |