Aihe: Guitar Pro 6
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Scythes96
21.04.2010 20:47:21
January: Mulle tulee tuo sama 0O3.dll pari kertaa, jonka jälkeen se vetää koko koneen niin jumiin, ettei sitä saa edes kiinni, ellei vedä johtoja irti...
juikkipuikki
21.04.2010 23:23:42

En kyl tajuu mikä ihme vineeminen tosta guitar pro vitosesta. Tommonen violation on tullu kaks kolme kertaa, mut se siitä. Eikä mitään yleistä kaatumista ole ollut havaittavissa. Se nyt vaan on raskas softa(varsinkin med RSE), joten ei sillä millään vanhalle pc:llä pysty pyörittää. Itellä tän hetken nopeimpi neliydin rossuja ja iha tuoreahkot ddr3:t sisällä, no problemo :) niinku sanotaan: get better PCs!
Ruokangas Hellcat Artist/Custom tulossa :)
Ianuarius
21.04.2010 23:43:27 (muokattu 21.04.2010 23:48:20)

juikkipuikki: En kyl tajuu mikä ihme vineeminen tosta guitar pro vitosesta. Tommonen violation on tullu kaks kolme kertaa, mut se siitä.

No v**** onneks olkoon! :D

Mulle se on tullu (pyöree arvio) noin 500 kertaa. Ja sit ku se tulee, ohjelmalla ei voi tehdä mitään järkevää. Mulla on hyvä kone (ainaki ku ottaa huomioon GP5:n iän) ja toi on vitun raskas softa. Sen avaaminen kestää jäätävän kauan ja sen takia toi kaatuilu just on niin iso kynnys. Ei se ESTÄ ton ohjelman käyttöä, mutta tekee siitä todella, todella, todella, TODELLA rasittavaa... ottaen huomioon, että sen vois vaan korjata.

Eli, tää ei oo mitään "vineemistä", vaan se on aidosti rikkinäinen softa. Ehkä mä käytän sitä vaan enemmän ku sä ja teen sillä asioita, jotka sen oikeasti saa kaatumaan. Ei mulla ikinä tuu tota violationia ku vaan selailen sillä jotain netistä ladattuja tabeja, ei se siihen kusekaan. Mut ku mä teen sillä tosi paljon omia biisejä ja pistän ylös muiden biisejä. Silloin toi violation tulee about 2-5 minuutin välein, vähän ilmoista riippuen.
And we got caught in the whirlwind // Torn by the storms of our lives.
Neponen
22.04.2010 00:50:58

January: No v**** onneks olkoon! :D

Mulle se on tullu (pyöree arvio) noin 500 kertaa. Ja sit ku se tulee, ohjelmalla ei voi tehdä mitään järkevää. Mulla on hyvä kone (ainaki ku ottaa huomioon GP5:n iän) ja toi on vitun raskas softa. Sen avaaminen kestää jäätävän kauan ja sen takia toi kaatuilu just on niin iso kynnys. Ei se ESTÄ ton ohjelman käyttöä, mutta tekee siitä todella, todella, todella, TODELLA rasittavaa... ottaen huomioon, että sen vois vaan korjata.

Eli, tää ei oo mitään "vineemistä", vaan se on aidosti rikkinäinen softa. Ehkä mä käytän sitä vaan enemmän ku sä ja teen sillä asioita, jotka sen oikeasti saa kaatumaan. Ei mulla ikinä tuu tota violationia ku vaan selailen sillä jotain netistä ladattuja tabeja, ei se siihen kusekaan. Mut ku mä teen sillä tosi paljon omia biisejä ja pistän ylös muiden biisejä. Silloin toi violation tulee about 2-5 minuutin välein, vähän ilmoista riippuen.

Niin, veikkaanpa että vaikka juikkipuikilla ois penta/hexa/oktacore-prossu, niin yks hailee jos selaa vaan netistä ladattuja tabeja.
Itse en ole myöskään muuta tuolla tehnyt. Itellä on DualCore, 4gb rammia jne. Silti aukeaminen kestää kohtuu kauan ja sulkeutuminen vielä kauemmin.
En tiedä, mutta uskoisin, että monet nuo ns. työkalu-ominaisuudet syövät resursseja vielä enemmän.
Kampela77
22.04.2010 10:37:31
juikkipuikki: En kyl tajuu mikä ihme vineeminen tosta guitar pro vitosesta. Tommonen violation on tullu kaks kolme kertaa, mut se siitä. Eikä mitään yleistä kaatumista ole ollut havaittavissa. Se nyt vaan on raskas softa(varsinkin med RSE), joten ei sillä millään vanhalle pc:llä pysty pyörittää. Itellä tän hetken nopeimpi neliydin rossuja ja iha tuoreahkot ddr3:t sisällä, no problemo :) niinku sanotaan: get better PCs!

No jos se sun koneella toimii, niin eihän siinä silloin vikaa voi olla.
Interviewer: "So Frank, you have long hair. Does that make you a woman?" Frank Zappa: "You have a wooden leg. Does that make you a table?"
Ianuarius
22.04.2010 12:02:29 (muokattu 22.04.2010 12:20:52)

tender.insanity: Jos on paska kone tai paska käyttäjä, niin turha siitä softan tekijöille on vittuilla.

Totta. Mutta kun ei ole. Toisin sanoen, jos on hyvä kone ja hyvä käyttäjä, mutta paska softa, niin silloin siitä kannattaa "vittuilla" (eli antaa kritiikkiä, mikä on näköjään sulle sama asia) nimenomaan niille softan tekijöille.

tender.insanity: Koko sinä aikana kun GP5:ä olen käyttänyt, kyseinen varoitus on tullut muutaman kerran.

Niin? Luepa noita aikaisempia viestejäni tältä sivulta.

tender.insanity: Eipä tuo paljoa ole haitannut. Painaa OK, savettaa sen hetkisen projektin, sulkee ohjelman ja käynnistää uusiksi.

Joo, lue noi aikaisemmat viestini tältä sivulta.

tender.insanity: RSE:n kanssa varoitusta ei koskaan ole tullut

Eli se ei liity RSE:hen mitenkään, mitä ei oo kukaan väittänykään.

tender.insanity: Reasonin kanssa ole koskaan mitään ongelmia ollut. Tästä voisin veikkailla, että ongelma on MS GS Wavetable Synthissä.

Tosta voi veikkailla, että Reason on hyvä softa ja Guitar Pro paska. Toi violation tulee yksistään vain ja ainoastaan Guitar Proossa ja tulis takuuvarmasti, vaikka sen pistäis käyttään jotain toistaki syntikkaa. Lisäksi, mikään muu midi-softa ei heitä tollasia varotuksia. Tossa sun veikkauksessa ei ollu mitään päätä eikä häntää.

Yhtä hyvin oisit voinu sanoa "voisin veikkailla että vika on Logitechin hiiressä, koska tää toinen softa joka ei käytä hiirtä, on toiminu ihan hyvin."
tender.insanity
22.04.2010 12:28:43 (muokattu 22.04.2010 12:44:15)
January:
Tosta voi veikkailla, että Reason on hyvä softa ja Guitar Pro paska. Toi violation tulee yksistään vain ja ainoastaan Guitar Proossa ja tulis takuuvarmasti, vaikka sen pistäis käyttään jotain toistaki syntikkaa. Lisäksi, mikään muu midi-softa ei heitä tollasia varotuksia. Tossa sun veikkauksessa ei ollu mitään päätä eikä häntää.

No mitäköhän herra tekee sillä softalla kun tuota violation erroria pukkaa koko ajan? Jos sulla on ongelma, mitä mulla ei ole, niin tottakai olen sitä mieltä että olet vitun tyhmä.

Yhtä hyvin oisit voinu sanoa "voisin veikkailla että vika on Logitechin hiiressä, koska tää toinen softa joka ei käytä hiirtä, on toiminu ihan hyvin."

Mulla oli vika logitechin hiiressä. Nyt on M$:n hiiri.

January voisi perustaa oman valitushuoneen tuonne. Eikös täällä pidä puhua GP 6:sta, eikä Januaryn itkupotkuvinkuilusta?

EDIT: Ja en tajua meuhkaamista. Äänestä jaloillasi. Jos itse ostan Saarioisten maksalaatikon, enkä pidä siitä, heitän roskiin enkä osta enää uutta. Miksi pitää kituuttaa toimimattoman softan kanssa?

http://i44.tinypic.com/fw6pao.jpg

Ja kaiken lisäksi jakelet täällä tekijänoikeuden alaisia kuvia, vai onko tekijän lupa? Jäähylle tuollaiset.
Ianuarius
22.04.2010 12:46:38

Painoin varoitusta.
tender.insanity
22.04.2010 12:49:37 (muokattu 22.04.2010 12:50:30)
January: Painoin varoitusta.

Mä laitoin vinkin sun tekijänoikeusrikkomuksesta:
www.poliisi.fi/nettivinkki

EDIT: Hyvä ketju meni pilalle keskenkasvuisen meuhkaajan takia. Hieno homma.
Ianuarius
22.04.2010 12:56:44

tender.insanity: Mä laitoin vinkin sun tekijänoikeusrikkomuksesta:
www.poliisi.fi/nettivinkki

Heh, mielenkiintosta nähä, tehdäänkö noille mitään. :)
tender.insanity
22.04.2010 12:58:01
January: Heh, mielenkiintosta nähä, tehdäänkö noille mitään. :)

KRP on ovella ennen kuin arvaatkaan. Oisko forkkauksen paikka pian? =)
geeza
22.04.2010 13:08:02

Näähän päivittää tätä aina vaan paskemmaks. Vitonen oli jo ihan paska, eikä tätä kutosta viitti ees imuttaa, ko on vielä paskempi varmana. Niim.
"I was wearing my wolf shirt, and this bitch was all like "rARLKEGLEKLAR!!!1!one" and then she just jumped my bones!"
Ianuarius
22.04.2010 13:11:12

tender.insanity: KRP on ovella ennen kuin arvaatkaan. Oisko forkkauksen paikka pian? =)

Haha, siinähän tulevat, jos ei mitään parempaa tekemistä oo. Voin vaikka keittää kahvit. :D
Kampela77
22.04.2010 13:12:07
tender.insanity: No mitäköhän herra tekee sillä softalla kun tuota violation erroria pukkaa koko ajan? Jos sulla on ongelma, mitä mulla ei ole, niin tottakai olen sitä mieltä että olet vitun tyhmä.

Jos softa kaatuilee jatkuvasti käytössä on kyseessä paska softa. Piste. Hyvä softa ei ole sellainen, joka toimii toisilla konekonfiguraatioilla ja kaatuilee toisilla tai jos käyttäjä sattuu painelemaan nappeja väärässä järjestyksessä.
Interviewer: "So Frank, you have long hair. Does that make you a woman?" Frank Zappa: "You have a wooden leg. Does that make you a table?"
williampratt
22.04.2010 13:43:36

- Rumpujen teko työläämpää, kun tottunut tablatureen kirjoittamaan niitä

Mitä tarkoittaa käytännössä? Erillinen rumpueditori?
atimoc
22.04.2010 14:13:19

Täytyy komppailla Januarya, että kyllähän tuo GP5 kaatuu ihan luvattoman usein. DAW-puolella, jossa tarjontaa ja valinnanvaraa on enemmän, tuollaista ei kovin moni suostuisi katselemaan. Koneeni ei ole mnetin standardia "I am your new God" -tasoa, mutta ihan semimoderni dual core -mylly kuitenkin. Ihmettelen kovasti jos asia olisi siitä kiinni.

Access violation tulee itselläni useimmiten silloin, kun kirjoittaa nuotteja 7. kielelle - sattumaa vai ei, mene ja tiedä. Ihan valmiiden biisien toistossakin tuota kyllä tapahtuu usein mm. spacea (pause/play) painaessa.
"These songs are long... and there are fast parts... so that automatically means that they're good!"
Neponen
22.04.2010 14:46:25

Menkee January ja tender.insanity johokki muualle riitelee. Jaksa kattella tommosta, kun tulen lukemaan omista kirjoituksista, että onkohan jotain uutta tullu gp6 (=tietoa, kokemuksia jne "hyödyllistä), niin astunkin kahden henkilön sotatantereelle. -.-
geeza
22.04.2010 14:48:43

Neponen: Menkee January ja tender.insanity johokki muualle riitelee. Jaksa kattella tommosta, kun tulen lukemaan omista kirjoituksista, että onkohan jotain uutta tullu gp6 (=tietoa, kokemuksia jne "hyödyllistä), niin astunkin kahden henkilön sotatantereelle. -.-

Unohdiksä mille foorumille nyt kirjottelet?
"I was wearing my wolf shirt, and this bitch was all like "rARLKEGLEKLAR!!!1!one" and then she just jumped my bones!"
Neponen
22.04.2010 14:51:35

geeza: Unohdiksä mille foorumille nyt kirjottelet?

Todellakin.
Niin paljonko tuossa nyt on niitä RSE hommia ladattavana vielä ostamisen jälkeen? Gp5 taisi selvitä jollaan 600megallam..
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)