Muusikoiden.net
25.04.2024
 

Rock, pop, alternative »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Ozzy Osbourne
1 2 3 4 57 8 9 10 11
Tande
19.04.2010 15:09:28
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

En löytänyt haulla mitään sopivaa Ozzy-topicia, joten avaan uuden. (Voitte vapaasti lukottaa, mikäli olen väärässä)
 
Ozzyn joukot julkaisevat kesäkuussa uuden albumin. Scream nimeä kantava pitkäsoitto on Ozzyn ensimmäinen uuden kitaristin Gus G:n kanssa.
Ensimmäinen single tulevalta albumilta on levyn aloittava "Let Me Hear You Scream"
 
http://www.youtube.com/watch?v=5e-T … playnext_from=TL&videos=3qXd1-CpHt8
 
Minulle biisi ei ainakaan aiheuta kovinkaan suuria odotuksia levyä kohtaan. Tylsää heavya voimakkaasti auto-tunetuilla vokaaleilla ja moderneilla soundeilla varustettuina. Miksi Ozzylta ei tule enää oikeasti iskeviä ja tarttuvia biisejä? Toivottavasti kyseessä on kuitenkin se levyn heikoin lenkki.
 
Ja sitten se kitaristi.. Tähän mennessä jokainen Ozzyn kitarisita toiminut on jättänyt jälkensä raskaan rockin historiaan. Gus G:n soitossa ei ole mitään omaperäistä. -tylsää tiluttelua. Erittäin positiivinen asia on kuitenkin se, ettei tässä biisissä kuultu yhtään pinch harmonicia, joiden järjettömästä määrästä en ole Wylden soitossa koskaan pitänyt.
 
Anteeksi.
Jokapaikanapina
19.04.2010 16:00:31
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Pitkän kirjotuksen kirjottelin, mut sanottavaa oli vaan sen verran, ettei Ozzylta kyllä mitään suurta odotakaan. Tollasta perusheviä.
 
Mohla
19.04.2010 23:16:15
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tande: En löytänyt haulla mitään sopivaa Ozzy-topicia, joten avaan uuden. (Voitte vapaasti lukottaa, mikäli olen väärässä)
 
Hä? Eikö tuo haun kolmas tulos esim. ole nimenomaan se?
http://muusikoiden.net/keskustelu/haku/tulokset.php?seek_id=1192715&
 
No, anyway. Munkin korvaan kuulostaa aika perusmeiningiltä, eli aika turboahdettua meininkiä. Omalla tavallaan ihan pirteää menoa tuossa on, mutta ei nyt mitenkään pääräjähdä. "Ihan jees".
 

"Kova ruumiillinen työ ei ole koskaan tappanut ketään - mutta miksi ottaa riski?" -Charlie McCharthy
nappero
20.04.2010 01:41:22
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mohla: Hä? Eikö tuo haun kolmas tulos esim. ole nimenomaan se?
http://muusikoiden.net/keskustelu/haku/tulokset.php?seek_id=1192715&

 
"Fatal Error: Invalid Seek Id!"
 
Zakk
20.04.2010 10:28:15
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ihan pirteää menoa munkin mielestä, parannusta edelliseen 2 levyyn ehdottomasti tulossa tämän perusteella. Mun mielestä jopa vähän No More Tears levyn aikasen kuulosta matskua vaikka hevimmällä tatsilla. Odotukset eivät ole enää aikoihin olleet kovin korkealla, mutta kyllä tämä nyt kuitenkin positiivisesti yllätti.
 
jigsore
20.04.2010 10:30:37
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Vieläköhän Mike Bordin on rummuissa?
Zakk
20.04.2010 10:31:59
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

m/: Vieläköhän Mike Bordin on rummuissa?
 
Ikäväkyllä ei..
 
Drums: Tommy Clufetos
Bass: Blasko
Guitar: Gus G.
Keyboards: Adam Wakeman
 
krautio
20.04.2010 13:16:52
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Yllättävän hyvä veto tuo "Let Me Hear You Scream". Laulumelodia jää kyllä hyvin mieleen ja kitarasoolokin on mukava.
 
Kuitenkin edelleen tätäkin kappaletta vaivaa Ozzyn 2000-luvun syndrooma, että tuotanto on hirveetä alavirejytinää. Onneksi biisi ei ole kuitenkaan niin paha kuin edellisen levyn eka sinkku. Silti salaa toivon, että tulisi muutama biisi normivireellä tyyliin Rhoads/Lee.
 
Hey Ho, Let's Go!
geeza
20.04.2010 13:49:20
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

onks zäkki saanu siis fudut vai mitä? gusi gee on ny ihan virallisesti ossin kitaristi?
 
"I was wearing my wolf shirt, and this bitch was all like "rARLKEGLEKLAR!!!1!one" and then she just jumped my bones!"
Torniojaws
20.04.2010 15:17:30
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jostain syystä tulee kovasti mieleen Marty Friedmanin soololevy Music for Speeding.
 
Vortech | Relativity | Relativity @ Nuclear Nightclub, Oulu, 23.4.2010
krautio
20.04.2010 17:13:36
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Semmonen käsitys mulla ainakin on. Joskus törmäsin Juutuben puolella videoon missä Zakk kertoi miksi ei enää jatkanut Ozzyn kanssa.
 
geeza: onks zäkki saanu siis fudut vai mitä? gusi gee on ny ihan virallisesti ossin kitaristi?
 
Hey Ho, Let's Go!
Tande
20.04.2010 19:12:48
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Täytyy sanoa, että Ozzyn "pahimman kilpailijan" Dion uusi single "Electra" voittaa "Let me hear you screamin" kevyesti.
 
http://www.youtube.com/watch?v=K0FjYOCMzE0
 
Anteeksi.
JIRPPI
20.04.2010 19:35:19
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tande: Täytyy sanoa, että Ozzyn "pahimman kilpailijan" Dion uusi single "Electra" voittaa "Let me hear you screamin" kevyesti.
 
http://www.youtube.com/watch?v=K0FjYOCMzE0

 
On joo parempi ja paljonkin. Hieno tunnelma. Toi Ozzyn biisi taas kuulosti mun mielestä lähinnä ärsyttävältä.
 
marke-
21.04.2010 01:16:29
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

vittu mitä paskaa :D
nauran tälle
 
haha
 
back to black sabbath ->
 
No more metal
Terry Pantheras
21.04.2010 12:32:00
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Aika laiska ja väsähtänyt hömppäbiisi. Skebasooloon oli tumpattu suurinpiirtein kaikki nykykliseet... Taitaa Gus olla vähän tommonen parasiittikitaristi, että imetään kaikki jostain muualta kuulostamatta itseltään millään tavalla. Tylsää... R.R. & J.E.L. rules.
 
MASTEROID ~~ stonerdoom[jotain] ~~
Icy-Sun
21.04.2010 13:39:25 (muokattu 21.04.2010 13:40:23)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Periaatteessa tuohan on ihan hyvä biisi, mutta työnnetty täyteen kliseitä. Alkuriffi alkoi vituttaa heti alkuun. Oikeastaan Ozzyssa ei ole tuossa minusta mitään vikaa: säkeistössäkin vanhoja kivoja Ozzy nyansseja, mutta se mikä tuossa mua ärsyttää on tuotantopuoli ja bändi. Kunnon mössösoundit ja bändikin tuommoinen... hevibändi.
 
E: Noh eipä se ole oikeasti hyvää levyä pukannut ulos sitten Ozzmosiksen. Master Of Reality soittimeen --->
Velli
21.04.2010 13:44:51
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Terry Pantheras: Tylsää... R.R. & J.E.L. rules.
 
Tällaisia tuntemuksia myös tältä suunnalta. Ultimate Sin on mun mielestä edelleenkin paras Ozzy levy.
 
Tande
21.04.2010 17:04:36 (muokattu 21.04.2010 17:13:49)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Velli: Tällaisia tuntemuksia myös tältä suunnalta. Ultimate Sin on mun mielestä edelleenkin paras Ozzy levy.
 
Olisi ollut kyllä mahtavaa, jos Jake E. Lee olisi tullut Wylden potkujen jälkeen takaisin Ozzyn yhtyeeseen! :) Olisikohan tämä edes teoriassa mahdollista, onko sillat poltettu? Toisaalta, saattaa olla parempi, ettei hän alennu Sharonin palkolliseksi vaan jatkaa omia soolosysteemeitään.
 
Anteeksi.
stickyfinger
21.04.2010 18:08:11
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Karmean muovisen kuuloista autotune-heviä. Ei paljoa orgaanisuutta ja nyansseja kuulu. Ankean paska biisikin.
 
Tyhjänpäiväistä.
 
"I feel sorry for people who don't drink. When they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day." - Dean Martin
arppah8
21.04.2010 18:29:51
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Velli: Tällaisia tuntemuksia myös tältä suunnalta. No rest for the wicked on mun mielestä edelleenkin paras Ozzy levy.
 
Status: Asiallinen mies, puhaltaa 1.37 promillea klo 7.30.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 57 8 9 10 11

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «