Aihe: TAMK/Virrat (entinen PIRAMK)
1 2 3 4 526 27 28 29 3036 37 38 39 40
PasiP84
07.04.2010 13:57:52
Nyt niitä ennakkotehtäviä valmiiksi vaan ja laput postiin. Viikko hakuaikaa jäljellä jos ei oo vielä hakenut.

Tervetuloa Virroille!
http://www.pasipitkanen.fi
Dark Avenger
10.04.2010 19:46:54 (muokattu 12.04.2010 12:50:31)
PasiP84: Nyt niitä ennakkotehtäviä valmiiksi vaan ja laput postiin.

Det är valmis, maanantaina postiin.

edit: Sinne meni, godspeed. Ei kistus mitä settiä tuli äänimainokseen. Varsinainen huonon huumorin riemuvoitto :D.
"Korkeakouluissa paskan määrä on vakio, se vain ilmenee eri muodoissa."
Fishfinger
12.04.2010 10:57:30
Det är valmis, maanantaina postiin.

Sama, pientä tsekkailua vielä ja ennen neljää postiin että lähteepi tänään matkaan.
Kemppilä
14.04.2010 12:03:29
Ja kaikki sitten fiilistelemään Virtoja 7.5. MayDayhin Hiekkarannalle :D
"Jos olet kävelyllä ja aivot putoavat päästä, niin emme löydä tietä kotiin, sillä emme enää pysty ajattelemaan selvästi."
Väinämöinen
15.04.2010 10:11:59
Viime tinkaan meni, mut pitäispä silti Postin mukaan ehtiä perille määräajan puitteissa. Saas nähdä taas...
Danko
21.04.2010 18:19:31

Dark Avenger: Millaisellas aikataululla ilmoittelevat pääsykoekutsujen muodossa niitä, jotka saivat ennakkotehtävään ääntä aikaiseksi?

Eikö se viime vuosina ole mennyt niin että samalla tai pääsykokeita edeltävällä viikolla ilmoittelevat. Eli toukokuun loppupuolella postilaatikkoa kyttäämään!
keltainen on uusi punainen (+4 = -16 dBFS)
Arranger
25.04.2010 17:08:57
Viikkoa, korkeintaa kahta aiemmin taitavat tulla.
Mutta ensisijaisena hakeneet ja ennakkotehtävät kunnialla/huolella tehneet voivat kyllä käydä jo katselemaan kuljetuksia tännepäin ;)

Ja mitä omasta pääsykokeesta osaan sanoa: kannattaa vaikka täällä sumplia kimppakyytejä siinä vaiheessa kun on koepäivä (taitaa olla kahtena päivänä?) selvä.
Busseja kulkee todella nihkeästi, ja autolla tulijoita kuitenkin on.
VITTI mie oon Lappeenrannasta! ...ja asun Virroilla.
Dark Avenger
14.05.2010 07:51:59
Kappas - tapahtumassa, jota menen tänään ja viikonloppuna roudaamaan, esiintyy mm. Kolmas Nainen. Pitäisiköhän nyhtäistä Kivikangasta hihasta ja vaihtaa muutama sana :).
Fishfinger
17.05.2010 16:31:17
Tänään tuli kutsu postissa. :) 1.6 sitten sinne ihmettelemään. Luultavasti oon autolla täältä Himangalta päin tulossa, jos joku on matkan varrella niin kyytiin toki pääsee!
Väinämöinen
17.05.2010 20:39:22
Fishfinger: Tänään tuli kutsu postissa. :) 1.6 sitten sinne ihmettelemään. Luultavasti oon autolla täältä Himangalta päin tulossa, jos joku on matkan varrella niin kyytiin toki pääsee!

Rokrok, mulla olis 2. kesäkuuta. Onks joku menossa autolla pääkaupunkiseudulta tuolloin (tai samapa se vähän kauempaakin)? Voisin tulla kimppakyytiläiseksi bensakuluja tappamaan. Saa laittaa pikaviestiä!
patrikkivekas
17.05.2010 23:25:32

Noniin, tulihan se kutsu sieltä.
Tarvitteeko kukaan kyytiä Turun suunnalta sillon 1. kesäkuuta???
Oon itse Paraisilta ajelemassa joten matkan varrelta pääsee autoon.
(Matkan varrelta ei siis ole Raisio/Naantali-akseli, mutta jos raahautuu vaikka Kaarinaan, Turun keskustaan tms, niin kyytiin vaaan.)
"Älä hiplaa niitä kannuja, lyö!"
Dark Avenger
18.05.2010 10:58:44 (muokattu 18.05.2010 10:59:12)
Tännekin pamahti kutsupreivi, toiselle päivälle. Ns. autoon mahtuu tarvittaessa pari bensarahakyytiläistä, Rauman suunnalta lähden liikkeelle 12-tietä pitkin.
Danko
18.05.2010 16:19:38

Edellisvuosiin verrattuna hakukäytäntö on muuttunut siten, ettei työkokemusta oteta enää huomioon. Pääsykokeisiinkin pääsee, jos on ennakkotehtävän 20 pisteestä saanut edes 5, joten pääsykokeiden kävijämäärä moninkertaistuu.
Arranger
19.05.2010 01:36:26
Danko: Edellisvuosiin verrattuna hakukäytäntö on muuttunut siten, ettei työkokemusta oteta enää huomioon. Pääsykokeisiinkin pääsee, jos on ennakkotehtävän 20 pisteestä saanut edes 5, joten pääsykokeiden kävijämäärä moninkertaistuu.

Tuo työkokemus-homma tulikin uutena. Mutta muuten tosiaan taisi mennä niin, että kaikki kutsuttiin, jotka ennakkotehtävät oikein tehtyinä palauttivat. Vajaa sata taitaa uusia kokelaita olla :)
Dark Avenger
19.05.2010 10:26:22
Danko: Edellisvuosiin verrattuna hakukäytäntö on muuttunut siten, ettei työkokemusta oteta enää huomioon. Pääsykokeisiinkin pääsee, jos on ennakkotehtävän 20 pisteestä saanut edes 5, joten pääsykokeiden kävijämäärä moninkertaistuu.

Arranger: muuten tosiaan taisi mennä niin, että kaikki kutsuttiin, jotka ennakkotehtävät oikein tehtyinä palauttivat. Vajaa sata taitaa uusia kokelaita olla :)

Sata tyrkyllä siis koko viestintään vai pelkkään digiääneen? Jos jälkimmäinen niin saapa jännittää tosissaan :D.
Danko
19.05.2010 10:46:56

Dark Avenger: Sata tyrkyllä siis koko viestintään vai pelkkään digiääneen? Jos jälkimmäinen niin saapa jännittää tosissaan :D.

Jos aiemmin musan pääsykokeissa on ollut viittäkymmentä, niin taitaa tuo sata olla uusi luku sitten. Panokset kovenee!
51sth
19.05.2010 15:42:18
Heh.. kutsu tuli tännekin ja samalla kun näitä lueskeli niin fiiliksetkin laski ;D mutta tosiaan, panokset kovenee ;)
Arranger
21.05.2010 23:25:56
Musapuolelle tuo vajaa sata. Hakijoita siis enemmän, mutta toisaalta kaikki ovat suhtkoht samalla viivalla.
Dark Avenger
30.05.2010 09:44:18
Voihan venäjä, mulla on iltavuoroviikko seuraavaksi. Kiva lähteä aamulla aikaisin ajamaan Virroille :P.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)