Muusikoiden.net
29.03.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Framus FR112CB
1
Perza
21.04.2010 14:33:24
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Oko kukaan kyseisen kaapin omistajista kokeillu tehdä tuosta umpinaista ihan vaan sopivalla laudan pätkällä?
 
Tuli hommattua kyseinen kaappi yhen diilin yhteydessä ja tuo avoin rakkenne vähä mietityttää.
 
Mites yleisesti nuiden avoimien 1x12 sulkemisella on saavutettu?
 
GAS Is My Busines And Busines Is Shit!!
Perza
22.04.2010 10:38:51
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ei oo vissiin kukaan kokeillu?
 
GAS Is My Busines And Busines Is Shit!!
dropD
22.04.2010 12:05:36
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Juuri tuosta kaapista ei ole kokemusta, mutta olen Uraltonen (mojotone) 2x12 puoliavoimeen kaappiin laitoin 15mm vanerista lisäsulkua. Helppo nikkaroida kiinni ja vanerin saa valmiiksi mittaan sahatuna tarvittaessa. Itse en laittanut kaappia aivan kiinni vaan jätin kaksi parin sentin pitkittäistä "refleksiaukkoa". Täysin suljettuun kaappiin kannattaisi sitten laittaa jonkinlaiset tiivisteet (vaikka ikkunatiivistenauhaa) levyn saumoihin. Suljettuna saat tiukempaa botnea ja ehken napakampaa reagointia. Osittain avoin kuulostaa ainakin omaan korvaan "isommalta" tuollaisessa pienessä kaapissa.
 
Virhe! Tyhmä tai liian lyhyt kirjoitus
Perza
22.04.2010 12:28:36
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

dropD: Juuri tuosta kaapista ei ole kokemusta, mutta olen Uraltonen (mojotone) 2x12 puoliavoimeen kaappiin laitoin 15mm vanerista lisäsulkua. Helppo nikkaroida kiinni ja vanerin saa valmiiksi mittaan sahatuna tarvittaessa. Itse en laittanut kaappia aivan kiinni vaan jätin kaksi parin sentin pitkittäistä "refleksiaukkoa". Täysin suljettuun kaappiin kannattaisi sitten laittaa jonkinlaiset tiivisteet (vaikka ikkunatiivistenauhaa) levyn saumoihin. Suljettuna saat tiukempaa botnea ja ehken napakampaa reagointia. Osittain avoin kuulostaa ainakin omaan korvaan "isommalta" tuollaisessa pienessä kaapissa.
 
Kävi ittelläki mielessä, et vois vaikka tehdä parit 50mm reiät tuohon, saattaa olla nuin pienelle kaapille liikaa painetta jos laittaa tiiviisti kiinni, ku ei sitä oo kuitenkaan siihen suunniteltu.
 
Sinänsä jännä ku tuossa Framuksen 2x12 on kuitenki optiona suljettu ja avoi, ni miks sitte 1x12 ei oo :(
 
GAS Is My Busines And Busines Is Shit!!
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «