Aihe: Spotify
1 2 3 4 5114 115 116 117 118122 123 124 125 126
Jokapaikanapina
17.04.2010 16:01:38
Tande: On kyllä jokseenkin kummallista, että 16-vuotias nuori mies näyttää ja kuulostaa vähintään viisi vuotta nuoremmalta.

"Hänen" biisinsäkin ovat huomattavasti keskiverto mainstream-poppia paskempaa.

Äläs ny, varmasti olet vain kateellinen. Kaikkihan me haluamma salaa olla Hän.
M4ss3 m/
17.04.2010 17:30:09
Jokapaikanapina: Äläs ny, varmasti olet vain kateellinen. Kaikkihan me haluamma salaa olla Hän.

Voin kai olla ylpeä etten ole ainakaan tietoisesti kuullut tyypin yhtään biisiä tai edes tiedä minkä näköinen hän on.
Quru
17.04.2010 17:50:39
Jaahas, äsken vissiin kuulin mainoksen tuosta Bieberistä. Aika hassu ääni, en tykkään tällälailla haukkua näitä tapauksia mutta kyllähän se nyt on sanottava että se ihan tytöltä kuulosti. Ihan hauska kontrasti siihen muhevaan spiikkiääneen joka sen rallatuksen jälkeen tulee.
Kun viikset omaava mies koskee hammondiin, syntyy AINA suhinaa ja pörinää. Hammondeja on valmistettu kahta sorttia: hyviä ja huonoja.Tyypillinen hammondien soittotekniikka on murjominen.
Jokapaikanapina
17.04.2010 18:47:00
M4ss3 m/: Voin kai olla ylpeä etten ole ainakaan tietoisesti kuullut tyypin yhtään biisiä tai edes tiedä minkä näköinen hän on.

Joo en kyllä minäkään : D
Tuomoo
20.04.2010 20:16:07
Justiin hehkutin itsekseni että oon kuunnellu hyvää musiikkia Spotifystä kohta puoli tuntia, ilman ainoatakaan mainoskatkoa. Sitten pärähti luureista ilmoille se vitun ärsyttävä ja naiselta kuulostava Bieber. Meinasi itku tulla. Vielä kun noita mainoksia tuli yhteen putkeen sitten useampi kappale....

Ärsyttää kun se joskus tekee tätä: voi kuunnella puoli tuntia putkeen, ja sen jälkeen kymmenen minuutin mainoskatko. Yleensä mainokset tulee kahden tai kolmen biisin jälkeen, mutta jos kuuntelee jotakin puolen tunnin mittaisia kappaleita, mainokset tulee joka biisin väliin. Ei nuo mainokset mua haittaa, kun en tuosta maksakaan, mutta vituttaa vaan nuo 10 minuutin mainoskatkot missä soi Bieberit, Uscherit ja Chisut koko ajan takana. RAAAAH!
>< (((((*>
Johnny Buzz
20.04.2010 20:21:41

Tuomoo: Justiin hehkutin itsekseni että oon kuunnellu hyvää musiikkia Spotifystä kohta puoli tuntia, ilman ainoatakaan mainoskatkoa. Sitten pärähti luureista ilmoille se vitun ärsyttävä ja naiselta kuulostava Bieber. Meinasi itku tulla. Vielä kun noita mainoksia tuli yhteen putkeen sitten useampi kappale....

Ärsyttää kun se joskus tekee tätä: voi kuunnella puoli tuntia putkeen, ja sen jälkeen kymmenen minuutin mainoskatko. Yleensä mainokset tulee kahden tai kolmen biisin jälkeen, mutta jos kuuntelee jotakin puolen tunnin mittaisia kappaleita, mainokset tulee joka biisin väliin. Ei nuo mainokset mua haittaa, kun en tuosta maksakaan, mutta vituttaa vaan nuo 10 minuutin mainoskatkot missä soi Bieberit, Uscherit ja Chisut koko ajan takana. RAAAAH!

Sieltä mitään kymmentä minuuttia tuu mainontaa putkeen. 3 minsaa tuntiin on Spotifyn ilmoittama määrä.
nappero
20.04.2010 20:28:03

Tuomoo: Justiin hehkutin itsekseni että oon kuunnellu hyvää musiikkia Spotifystä kohta puoli tuntia, ilman ainoatakaan mainoskatkoa. Sitten pärähti luureista ilmoille se vitun ärsyttävä ja naiselta kuulostava Bieber. Meinasi itku tulla. Vielä kun noita mainoksia tuli yhteen putkeen sitten useampi kappale....

Voi harmi.. Mulla ei oo tullut yhtään mainoskatkoa moneen viikkoon.
EddieTheHead
20.04.2010 20:29:03
nappero: Voi harmi.. Mulla ei oo tullut yhtään mainoskatkoa moneen viikkoon.

Hmm.... Mistäköhän vois johtua? Ei varmaankaan premiumista.
Tuomoo
21.04.2010 10:48:05
Johnny Buzz: Sieltä mitään kymmentä minuuttia tuu mainontaa putkeen. 3 minsaa tuntiin on Spotifyn ilmoittama määrä.

No vessassa ehdin käymään, eikä mitään muuta kuulunut kuin mainoksia. Ei niitä yleensä paljoa tule, mutta varmaan kaksi kertaa on käynyt näin, että mainoksia tuleekin yhtäkkiä paljon enemmän yhteen putkeen.
>< (((((*>
aivokuolio
21.04.2010 13:25:12
Tuomoo: No vessassa ehdin käymään, eikä mitään muuta kuulunut kuin mainoksia. Ei niitä yleensä paljoa tule, mutta varmaan kaksi kertaa on käynyt näin, että mainoksia tuleekin yhtäkkiä paljon enemmän yhteen putkeen.

Pöyristyttävää. Rahat takasin!
Hipelius
21.04.2010 13:25:48
nappero: Voi harmi.. Mulla ei oo tullut yhtään mainoskatkoa moneen viikkoon.

Sama. Muistaa vaan klikata seuraavan biisin käyntiin pari sekuntia ennen edellisen loppumista.
Johnny Buzz
21.04.2010 13:33:57

Hipelius: Sama. Muistaa vaan klikata seuraavan biisin käyntiin pari sekuntia ennen edellisen loppumista.

Melko kätevää etten sanoisi. Itse ainakin maksan mielelläni kympin kuussa välttääkseni moisen vaivan. Eikä siinä vielä kaikki! Kaupan päällä pääsee vielä koko mainoksista eroon.
reos
21.04.2010 14:19:29
Johnny Buzz: Melko kätevää etten sanoisi. Itse ainakin maksan mielelläni kympin kuussa välttääkseni moisen vaivan. Eikä siinä vielä kaikki! Kaupan päällä pääsee vielä koko mainoksista eroon.

eikai kukaan oikeesti jumalauta päivystä siinä sormi nappulalla että koska on vikat sekunnit jäljellä :D varsinaista kuuntelunautintoa :D, no ehkä se on se on sitä nykyaikaa taas.
"Nokkela sanonta ei todista mitään." François-Marie Arouet "Nyt iloitsen siitä, että kokeilujen jälkeen on löytynyt siedettävä kipulääkearsenaali." Päivi Räsänen
papitsu
21.04.2010 14:38:01 (muokattu 21.04.2010 15:46:17)
E: Pois tämmöiset.
Mielipiteeni on fakta.
Manuel Pyrhullo
21.04.2010 15:32:20
Johan tuohon mainosongelmaan tuli ratkaisu muutama sivu sitten, tosin pc/windows-käyttäjille

esyk: Miksi vaivata itseään, kun on paremmatkin keinot? Tosin PC/Windows-käyttäjille vain: http://www.youtube.com/watch?v=euY4S2228V8&fmt=22
Aakoo
21.04.2010 15:40:13
papitsu: Nyt tuli pakottava tarve saada käyttöön Spotify, auttakaa ihmiset. Kutsuilla tuo vissiin toimii? Jos kellään on laittaa nimeäni kantavaan @hotmail.com -osoitteeseen kutsua, tarjoan mielelläni suurta kiitollisuutta ja plussaa vastineeksi.

http://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=1&t=188684
papitsu
21.04.2010 15:45:58
Aakoo: http://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=1&t=188684

Aa, en huomannut. Pahoitteluni.
Mielipiteeni on fakta.
nappero
21.04.2010 16:13:07

Hipelius: Sama. Muistaa vaan klikata seuraavan biisin käyntiin pari sekuntia ennen edellisen loppumista.

Aa niin, itse ainakin kuuntelen kappaleet loppuun saakka.
Hipelius
21.04.2010 16:42:51
reos: eikai kukaan oikeesti jumalauta päivystä siinä sormi nappulalla että koska on vikat sekunnit jäljellä :D varsinaista kuuntelunautintoa :D, no ehkä se on se on sitä nykyaikaa taas.

Hoho, no ei. Eikä tuota tule käytettyäkään edes viikottain. Yleensä yksittäisiä kappaleita kuuntelen.

Jos tulisi enemmän käytettyä koko palvelua, maksaisin mielelläni. Mutta en tartte.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)