Aihe: Tanssipalstan kehut
1 2 3 4 580 81 82 83 8491 92 93 94 95
artope
09.04.2010 10:50:30

Kehutaampa Varjokuvan K.M:ää. Toimitti mulle nuotin jota olin syksyllä pyytänyt!
"Pelimanni kolmannessa polvessa. Toisessa polvessa kuluma"
matchbox
11.04.2010 01:51:50
Seurueemme aloitti Walttonin ja bändinsä hempeän teemaillan kera. Hyvä idea järjestää sellainen entisen leffateatterin tiloissa, istuimme loosissa ja nautimme samalla virvokkeita, tanssiakin sai. Ei ollut onneksi liian hempeää, nenäliinoille ei ollut käyttöä.

Seuraavaa elävän musiikin tapahtumaa odotellessa kiersimme muutamassa juottolassa tarkastamassa, oliko hallituskadulla kaikki hyvin. Oli.

Hyvissä ajoin ennen puoltayötä siirryimme entiselle paloasemalle, jossa paloi viimeksi viime syksynä. Meisseli ja orkesteri sai yleisön samantien parketille. Erityiskehut solistille, laulunopiskelija Koiviston Elinalle. Miten niin pienestä naisesta lähteekin niin upea ääni!

Koska unohdin korvatulpat kotiin, soi korvissa vielä sunnuntaiehtoonakin.....:)
"A day without a laugh is a wasted day." - Charles Chaplin
walttoni
11.04.2010 10:34:17
Kiitos käynnistä ja kiva oli tavata livenäkin. Naapuri kans.
COVS2.
Meisseli
12.04.2010 17:20:34

matchbox: Hyvissä ajoin ennen puoltayötä siirryimme entiselle paloasemalle, jossa paloi viimeksi viime syksynä. Meisseli ja orkesteri sai yleisön samantien parketille. Erityiskehut solistille, laulunopiskelija Koiviston Elinalle. Miten niin pienestä naisesta lähteekin niin upea ääni!

Koska unohdin korvatulpat kotiin, soi korvissa vielä sunnuntaiehtoonakin.....:)

Kiitoksia! Mukava oli tavata näin palstan ulkopuolella :)
Ei kelvannut Saku, ei Matiaskaan mutta Heikkipä soitteli viuluaan..
hvinnamo
12.04.2010 20:28:34 (muokattu 12.04.2010 21:12:58)
Täytyneepä mennä tänään diggailemaan Ylläksen kaivohuoneelle Mistralia.
E: Eihän se siel tänään olekaan...joten kehun näkemättä :)
humppahanuristi
13.04.2010 11:55:19

artope: Kehutaampa Varjokuvan K.M:ää. Toimitti mulle nuotin jota olin syksyllä pyytänyt!

Kuin myös kehut täältä, asia sama ja olisiko jopa nuottikin sama.
Humpasta rautalankaan...
artope
13.04.2010 12:13:15

humppahanuristi: Kuin myös kehut täältä, asia sama ja olisiko jopa nuottikin sama.

Veikkaisin Haaviston Markon tekemää asiallista humppakappaletta...
"Pelimanni kolmannessa polvessa. Toisessa polvessa kuluma"
humppahanuristi
13.04.2010 13:05:15

artope: Veikkaisin Haaviston Markon tekemää asiallista humppakappaletta...

Sitäpä juuri.
Humpasta rautalankaan...
hvinnamo
13.04.2010 20:19:57
Eilen tuli kateltua Pekkaniskan pojat. Ihan hyvin soittivat tanssimusiikkia.Lunkan T näky olevan kiippareissa ja pirunkeuhkoissa.
walttoni
20.04.2010 22:04:11
Minusta on helppo soittaa Manjaanan tanssimaan tahtiin.
COVS2.
isojussi
20.04.2010 22:14:08
walttoni: Minusta on helppo soittaa Manjaanan tanssimaan tahtiin.

Toi on muuten totta. Yhdyn mieluusti ylläolevaan lausumaan.
Humpan suurin sooloakti ja armoitettu artisti - pätevä kuin pänti, ylevä kuin yhtye, oiva kuin orkesteri ja taimissa kuin tanssimuusikko. Lisäksi lämmin käsi, suuri sydän ja iso pää.
baron
20.04.2010 23:29:51

isojussi: Toi on muuten totta. Yhdyn mieluusti ylläolevaan lausumaan.

Enhän mä mikään pro ole, mutta yhdellä meidän keikalla söpö etnotyttöpari tanssi valssia mun kiippareiden edessä täysin epätahdissa ja mun oli pakko lopettaa niitten katsominen koska mä menin itse tahdissa sekaisin.
You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine)
Tankero
21.04.2010 00:16:40
baron: Enhän mä mikään pro ole, mutta yhdellä meidän keikalla söpö etnotyttöpari tanssi valssia mun kiippareiden edessä täysin epätahdissa ja mun oli pakko lopettaa niitten katsominen koska mä menin itse tahdissa sekaisin.

No ilmeisesti et ole.
Blackmore soitti Rainbow'n keikalla selin Dioon
baron
21.04.2010 06:56:06

Tankero: No ilmeisesti et ole.

Tyttöjen katsojana vai?
You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine)
Riksteri
21.04.2010 07:25:24
walttoni: Minusta on helppo soittaa Manjaanan tanssimaan tahtiin.

Aika fakiiri täytyy Manjiksen olla, jos pystyy viennistä huolimatta tanssimaan siten, että tanssii ainakin kahta tahtia samanaikaisesti. Kehutaan nyt sitten samalla kaikkia tanssiorkestereita siitäkin, että saavat laivan kulkemaan kurssissa kovassakin ristiaallokossa siten, ettei ahteri liikaa rullaa, peräsin pysyy vedessä ja ettei laivakoira Manu horjahtele keulapiikillä.
walttoni
21.04.2010 10:16:34
Riksteri: Aika fakiiri täytyy Manjiksen olla, jos pystyy viennistä huolimatta tanssimaan siten, että tanssii ainakin kahta tahtia samanaikaisesti. Kehutaan nyt sitten samalla kaikkia tanssiorkestereita siitäkin, että saavat laivan kulkemaan kurssissa kovassakin ristiaallokossa siten, ettei ahteri liikaa rullaa, peräsin pysyy vedessä ja ettei laivakoira Manu horjahtele keulapiikillä.

Sen takia minä häntä kehunkin.
COVS2.
Martso
21.04.2010 19:37:59
manjaana: Helppoa oli tanssia, kun lauteilla oli hyvä bändi, tää kiittää :)

No aina kun näkee manjiksen lauteilla, niin on hymy huulilla ja sitä kautta helppo soittaa.
walttoni
21.04.2010 21:09:40
Martso: No aina kun näkee manjiksen lauteilla, niin on hymy huulilla ja sitä kautta helppo soittaa.

Komppia, sutikomppia. Paras asiakas, ylivoimaisesti.
COVS2.
Tankero
21.04.2010 23:41:58
baron: Tyttöjen katsojana vai?

Kumpanakaan.
Blackmore soitti Rainbow'n keikalla selin Dioon
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)