DJKaaos 17.04.2010 17:19:19 | |
---|
Secreterial: Olipa melkonen Manchesterin derby. Ei kummaltakaan mitenkään häikäisevää peliä, omasta mielestä ManU pelas huonosti. Mutta komea päätös derbylle. Kiitos Scholes! Aika laimeeta peliä molemmilta, mutta Unitedilla oli selkeästi paremmat maalintekopaikat. Viimeistely oli kehnoa. Vikat kymmenisen minuuttia oli jo sitten ihan kivaa katsottavaa. Mielenkiintoiset ajat menossa. Tottenham ja Chelsea pelaavat tuossa illemmalla ja siinä pelissä Tottenhamilla on helvetin isot panokset. 4. sija varmasti kiiluu silmissä - etenkin nyt, kun United jätti Cityn pisteittä... Puhumattakaan Chelsean panoksista. Minä olen minä. |
Ziggy Bubba 17.04.2010 17:21:15 | |
---|
Secreterial: Olipa melkonen Manchesterin derby. Ei kummaltakaan mitenkään häikäisevää peliä, omasta mielestä ManU pelas huonosti. Mutta komea päätös derbylle. Kiitos Scholes! Toivotaan ettei tommosella nysväämisellä ylletä mestariksi, ei olisi hienon liigan arvoista se. Toki Manun roikkuminen mukana lisää jännistystä vikoihin peleihin, eli siinä mielessä hyvä homma. |
DJKaaos 17.04.2010 17:30:57 | |
---|
sikki-six: Toivotaan ettei tommosella nysväämisellä ylletä mestariksi, ei olisi hienon liigan arvoista se. Eiköhän sulla ole ihan muut syyt sille, ettet halua Manua mestariksi. Ja eipä tuo Chelseakaan mikään vakuuttavuuden huipentuma ole ollut. Jos ajatellaan vaikka tuota muutaman päivän takaista hikistä Boltonista otettua 1-0 voittoa, jossa Boltonilta vietiin selvät kaksi rankkaria tai mestaruuden kannalta mahdollisesti hyvinkin ratkaisevaa Drogban paitsiomaalia Manua vastaan. En valita näistä tuomioista yhtään, koska en kannata videotarkastuksia, mutta hyvin pienillä eroilla saattaisi tilanne olla ihan toinen. Mestaruuden ansaitsee (ja voittaa) se, joka kerää eniten pisteitä ja pulinat pois. Minä olen minä. |
carlos 17.04.2010 17:59:12 | |
---|
Grau.. Vois City pelata noi derbyt joskus ihan loppuun asti.... by the grace of God |
Ziggy Bubba 17.04.2010 18:08:15 | |
---|
djKaaos: Eiköhän sulla ole ihan muut syyt sille, ettet halua Manua mestariksi. Onhan siinä tuokin puoli :) Mutta en tosissaan näe nyky-Manua mestaruuden arvoisena, vaikka mitäs mä sille voin jos voittavat. Ehkä tänä vuonna paskemmallakin pelillä pääsee maaliin. Ankeata se musta silti on. |
Deg 17.04.2010 18:14:52 | |
---|
Älkää hätäilkö, kyllä Chelsea hoitaa. Ei kai kukaan tosissaan uskonut että City veisi Manulta pisteitä? Sexual chocolate, baby! |
Ziggy Bubba 17.04.2010 18:18:17 | |
---|
Derek Riggs: Älkää hätäilkö, kyllä Chelsea hoitaa. Ei kai kukaan tosissaan uskonut että City veisi Manulta pisteitä? Olisko ollut iso yllätys? Olikos toissa kaudella kun voittivat molemmat matsit, vaikka nimimiehiä ei ollu yhtään niin paljon - ja manulla paljon kovempi sakki. Justhan nyky-manu tiputteli pojoja Blackburnillekin pari. Vähän realismia peliin, tänks :) |
DJKaaos 17.04.2010 18:28:38 (muokattu 17.04.2010 18:31:25) | |
---|
sikki-six: Onhan siinä tuokin puoli :) Mutta en tosissaan näe nyky-Manua mestaruuden arvoisena, vaikka mitäs mä sille voin jos voittavat. Ehkä tänä vuonna paskemmallakin pelillä pääsee maaliin. Ankeata se musta silti on. Tämän kauden juttuhan on nimenomaan se, että mestaruus voitetaan "paskalla" suorituksella. Voittipa mestaruuden kumpi tahansa, niin ei kummankaan liigakautta kokonaisvaltaisesti voi pitää minään erinomaisena. Valioliigan taso noin muutenkin kärjen osalta on ollut tällä kaudella selvästi heikompi kuin viime kaudella ja paskin sitten 2000-luvun alun. Minusta joukkue on yksiselitteisesti mestaruuden arvoinen, jos se kerää eniten pisteitä kauden aikana. Nyky-Manu ei toden totta ole mikään häikäisevä joukkue, mutta mestaruuden arvoinen se voi silti olla, ja tämä kertoo siten myös jotain vastustajista. E: Derek Riggs: Älkää hätäilkö, kyllä Chelsea hoitaa. Ei kai kukaan tosissaan uskonut että City veisi Manulta pisteitä? Chelsea todennäköisesti viekin koko potin, vaikka vielä tilanne on auki. Ja kyllä meikäläinen odotti, että City olisi Manulta saattanut pisteet ottaa, mutta yllättävän surkea oli. Minä olen minä. |
Deg 17.04.2010 18:28:58 | |
---|
sikki-six: Olisko ollut iso yllätys? Olikos toissa kaudella kun voittivat molemmat matsit, vaikka nimimiehiä ei ollu yhtään niin paljon - ja manulla paljon kovempi sakki. Justhan nyky-manu tiputteli pojoja Blackburnillekin pari. Vähän realismia peliin, tänks :) Tässä vaiheessa kautta realismina toimikoon taikauskot, mitäs mä sanoin -viestit ja muut vastaavat. En mä jaksa näitä analysoida, ja siks en tähän ketjuun ikinä kirjoittelekaan. Nyt hetken mielijohteesta kirjoitin kun vitutti tuo Cityn normaali tyyli niin paljon. Signing out --> Sexual chocolate, baby! |
Ziggy Bubba 17.04.2010 18:32:28 | |
---|
Olisipa Liverpoolin viime kauden kuntopiikki osunut vuotta myöhemmälle, ois ollu kovat saumat mestaruuteen :) |
carlos 17.04.2010 22:59:19 | |
---|
Näyttää Tottenhamin vire jatkuvan. by the grace of God |
carlos 20.04.2010 23:47:10 | |
---|
Inter iski kyllä tehokkaasti vastahyökkäyksistään maalit. Turha jossitella viimeistä paitsiomaalia. Kuitataan se vaan sillä, että jos Barca saa pelinsä rullaamaan, niin 2-0 voitto ei oo viikon päästä mikään ongelma. Tuomarin vihellykset ja kortit - puolin ja toisin - ihmetytti kyllä kovasti. by the grace of God |
Osaa se Messi näköjään sikailla, ainakin mun mielestä näytti Maiconin loukkaantumistilanteessa tahalliselta päähän kohdistuvalta taklaukselta. Messi nyt oli muutenkin ihan unessa ja aika kaukana täällä mainostetusta "selkeästi maailman parhaasta pelaajasta". Tosi viihdyttävä peli ja paras lopputulos kaiken lisäksi:-D |
dipshit 21.04.2010 00:26:49 | |
---|
Lopputulos aivan syvältä perseestä. Inter oli kyllä selkeesti parempi, sai pidettyä Messin ja Xavin totaalisesti pimennossa, ja sehän näkyi samantien. Ei Barca saanut hyökkäspäässä oikein mitään aikaan, muuta kuin sitten ihan viimesillä minuuteilla. Ansaittu voitto siis Interille, pakko se on myöntää. Mutta kyllä ketuttaa. No, huomenna onneksi Bayern München näyttää miten ne matsit pitää hoitaa. |
masterhat 21.04.2010 01:17:37 (muokattu 21.04.2010 01:18:00) | |
---|
ite taas ihan innoissaan tost matsista. hyvä inter, hienosti hoideltu barca. no viel on toinen matsi ''On moraalitonta antaa tyhmien ihmisten pitää rahansa'' |
losalvaros 21.04.2010 08:56:01 | |
---|
Ihmeellinen vaihto ottaa Zlatan pois ja laittaa tilalle Eric Abidal, mutta jos en ihan väärin muista, vaihtoa oltiin tekemässä ennen kuin Inter teki kolmannen maalinsa...? Kuitenkin, jos Gerard Pique heiluu hyökkäyksen kärkenä, ei liikaa voine odottaa maaleja. Forza Inter! http://www.myspace.com/stonerainband |
Tuomas. 21.04.2010 12:50:11 | |
---|
Miks toi Busquets on ylipäätänsä kentällä tossa jengissä? Ihan hirveetä sähläystä joka matsissa minkä oon nähny. Vähän kynäilee ja menettää pallon jollekin oikealle pelaajalle joka kerta? |
Sergei Fallinen 21.04.2010 14:11:15 | |
---|
joo olipa barca paska, dani alvesil ei kulkenut ollenkaan, messi oli (ehkä odotetusti?) ihan kunnolla ja asenne tuntu muutenkin vähän kaikilla kusevan välillä. Zlatan oli ihan pimennos taas vaihteeks inter sen sijaan pelas koval asenteel kuitenkin uskon viel et barca tosta nousee camp noul, vaik tuskin mourinho ja kumppanit siitä liian helppoa tekee losalvaros: Kuitenkin, jos Gerard Pique heiluu hyökkäyksen kärkenä, ei liikaa voine odottaa maaleja. barcan pique-johtonen hyökkäyspeli sai kyl eilen välil koomisia piirteitä:) |
Jebe- 21.04.2010 15:32:24 | |
---|
Sergei Fallinen: barcan pique-johtonen hyökkäyspeli sai kyl eilen välil koomisia piirteitä:) Itselläkin meinasin face palmia pukata, kun Piqué yritti yksin kikkailla Interin rankkarialueella ja pallo ei meinaa millään ilveellä pysyä jaloissa. Oli muutenkin aivan törkeän seisovaa peliä Barcalta tai sitten Inter vain tukki keskikentän niin hyvin, että ei tartte ihmetellä kun Xavilla meni hermot omien pelaajien sijoittumiseen ja pallon hakemattomuuksiin. Und hallo everyone I'm amazing check me out! |
carlos 21.04.2010 17:02:21 | |
---|
Tuomas.: Miks toi Busquets on ylipäätänsä kentällä tossa jengissä? Ihan hirveetä sähläystä joka matsissa minkä oon nähny. Vähän kynäilee ja menettää pallon jollekin oikealle pelaajalle joka kerta? Samaa olen ihmetelly. Vielä melko toistuvasti on avauksessa. Kyllä mä mieluummin siihen Touren ottaisin ihan selkeesti puolustavaan rooliin. Sais Xavikin silloin nostaa hitusen ylöspäin. by the grace of God |