Aihe: Snowblind : Matojen Valtakunta
1
Demostudio
07.03.2004 13:52:42
Bändin nimi: Snowblind
Kappaleen nimi: Matojen Valtakunta

URL: http://koti.mbnet.fi/nsalakka/files/Mp3/matovalta.mp3 (Mp3)

Oma teos jatkoksi tekotaiteelle, takoitettu krapulanpahennuslääkkeeksi.

Ideana oli, että... No ideaa ei ollut. Mutta kuitenkin, toteutus: ensin 10min hämärää pianoimproa, sitten saman verran hämärää effektirhodesimproa, sitten rummut, ja lopuksi synajouset. Kaikki tietenkin yhdellä otolla suoraan audiona sisään.

Eli biisi kestää 10min ja sitä EI suositella kellekkään, varsinkaan pahimmille tosikoille.

Älä ota sitä vakavasti...
Juho L
12.03.2004 15:34:54
takoitettu krapulanpahennuslääkkeeksi.

Onnistui tehtävässään. Koskettava äänimaisema.
Ruumiit ovat aina vihreämpiä aidan toisella puolen.
Liity sinäkin TIISTAI-klubiin. Kaupan päälle klubitakki kuolakaukalolla ja keskuslämmityksellä!
NHR
19.03.2004 03:17:18

Tämä taitaa tosiaan sopia hyvin sellaiseen mielentilaan, kun on paha olo ja haluaa sitä vielä pahentaa. Kuuntelen vaikka sitten joskus krapulassa loppuun asti...
...onhan ne nätit naiset usein kauniita oli ne sitten alasti tai ei. - PJS
Kitaranraiskaaja
23.03.2004 23:31:21

Tämä on paras näistä sinun ihmebiiseistäsi.
Päälause, sivulause (sulkujensisäinen huomautus). Huudahdus!
Snowblind
23.03.2004 23:37:30

Ja kaikille ihmis-olioille tiedoksi. Olen kuumeessa, kipeänä. Tämä aiheutti minussa reaktion, joka pakotti tekemään jatkoa tälle biisille. Imutettavissa:

http://koti.mbnet.fi/nsalakka/files/Mp3/matovaltapt2.mp3
Yllekirjoitus
Keskellekirjoitus
Allekirjoitus
Timo JM
23.03.2004 23:52:53

Vaikkei vakavasti otettavaksi olisikaan tarkoitettu, niin mä nään tässä silti ihan hienoja ja käyttökelpoisiakin juttuja. Tää on sellaista äänimaisemaa josta puuttuu ainoastaan sopiva kuvamateriaali. Yksinään tää ei toimi, mutta kannattais ehkä tarjota vaikka jollekin ohjelmantekijälle tai alan opiskelijalle esimerkiksi Taideteolliseen korkeakouluun.
...siis mun mielestä.
Snowblind
23.03.2004 23:56:38 (muokattu 23.03.2004 23:57:57)

Vaikkei vakavasti otettavaksi olisikaan tarkoitettu, niin mä nään tässä silti ihan hienoja ja käyttökelpoisiakin juttuja. Tää on sellaista äänimaisemaa josta puuttuu ainoastaan sopiva kuvamateriaali. Yksinään tää ei toimi, mutta kannattais ehkä tarjota vaikka jollekin ohjelmantekijälle tai alan opiskelijalle esimerkiksi Taideteolliseen korkeakouluun.

Johonkin B-luokan mustavalkoisiin taideleffoihin? Itseasiassa sellaiset on ollut kovasti mielessä näitä tehdessä, innoittajina...
Yllekirjoitus
Keskellekirjoitus
Allekirjoitus
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)
Keskustelualueet
Haku
Säännöt