Aihe: X Factor
1 2 3 4 521 22 23 24 2527 28 29 30 31
Secreterial
18.04.2010 20:03:32
Ehdottamasti tän ohjelman parasta antia on ne hetket, kun Paasonen vittuilee Rennelle.

"Oo jo kaljupää hiljaa"

"Ottakaa nyt kunnon lähikuva Rennen kravaatista. Ei herranjumala, mitä se on taas ajatellu"
Toveri
18.04.2010 20:06:11

Mä oon aina kuvitellut, että tämmösissä laulukilpailuissa se esitysten taso nousis kilpailun edetessä, mutta oon näköjään väärässä.
matkalla on odotellaantavaraa saapvukasi saksa holanitoiosta.
Deep Shadow
18.04.2010 20:12:43
Tässä on kyllä kaikki ainekset Pop Starsin kakkoskauden kaltaisiin menestystarinoihin.
"Piristypä nyt, pahin on vielä tulossa." - Philander Case Johnson
FatSam
18.04.2010 20:13:36

On tää ihan jäätävää skeidaa taas, mut mitä sitte hei. Pakko katsoa, tää on jotain tragikoomista.
"Kappale on yhtyeen tunnetuimpia. Se sisältää yhtyeen kitaristin Dimebag Darrellin soittaman tunnetun kitarariffin. Myös kappaleen musiikkivideo on hyvin tunnettu, jossa kuvataan muun muassa yhtyettä soittamassa erikoisista kuvakulmista välillä hidastettu
Teksu
18.04.2010 20:15:10
Tän ohjelman taso on kyllä jotain aivan järkyttävää, pitäiskö näiden olla finaalit? Ei nyt jumalauta hei.
Ampumahiihto on hieno laji. Tykkään ampua ohi ja itkeä itseni uneen.
nappero
18.04.2010 20:16:56

Olipa virkaa sellolla tuossa alussa.
FatSam
18.04.2010 20:17:57

Deep Shadow: Tässä on kyllä kaikki ainekset Pop Starsin kakkoskauden kaltaisiin menestystarinoihin.

Sieltä tuli kaksiki huippubändiä, mä en muista kummankaan nimee enkä yhtäkään biisiä. Paitsi Tea Hiillosteen sen tytöt-jutskan.
"Kappale on yhtyeen tunnetuimpia. Se sisältää yhtyeen kitaristin Dimebag Darrellin soittaman tunnetun kitarariffin. Myös kappaleen musiikkivideo on hyvin tunnettu, jossa kuvataan muun muassa yhtyettä soittamassa erikoisista kuvakulmista välillä hidastettu
marleh
18.04.2010 20:28:09
FatSam: Sieltä tuli kaksiki huippubändiä, mä en muista kummankaan nimee enkä yhtäkään biisiä. Paitsi Tea Hiillosteen sen tytöt-jutskan.

Miten tällaisen kuolemattoman klassikon voi unohtaa?:

http://www.youtube.com/watch?v=jo_nYBv7UgM
slipkorn
18.04.2010 20:31:17
Soulsisters, voi tätä myötähäpeän määrää.
M.A.C.H.O. # 4 "Come on Bennett, lets party!"
I see you using an old style, I wondered where you had learned it from
FatSam
18.04.2010 20:34:11

marleh: Miten tällaisen kuolemattoman klassikon voi unohtaa?:

http://www.youtube.com/watch?v=jo_nYBv7UgM

Voijjuma! Kiitos nyt sitte tästä.

Soul Sisters oli todellakin upea. NOOT.
Toveri
18.04.2010 20:44:52

Leenan vetohan oli ihan hyvä kokonaisuus noin esityksenä, varsinkin kun en kattonut ruutua vaan pelkästään kuuntelin.

Plussaa myös siitä, että mainostaukojen määrä on saatu kyllä hienosti maksimoitua!
matkalla on odotellaantavaraa saapvukasi saksa holanitoiosta.
Deep Shadow
18.04.2010 20:46:00
FatSam: Sieltä tuli kaksiki huippubändiä, mä en muista kummankaan nimee enkä yhtäkään biisiä. Paitsi Tea Hiillosteen sen tytöt-jutskan.

Joo. Kyl tästäkin voi alkukarsinnoissa pudonneiden joukosta löytyä helmiä. :)
"Piristypä nyt, pahin on vielä tulossa." - Philander Case Johnson
Wolfgang
18.04.2010 21:01:45
Itchy: Lapsikuoro, hoho.

Ei helvetti... Edelliselle sivulle avauduin tuosta Eliaksesta ja sen tunteen palosta musiikkia kohtaan. Toi "lapsikuoro" (eikös se oikeesti ollu vaan joku perus ala-asteen luokka...) veti kyllä niin maton alta... Miten tuollaista voi pokkanaamalla esittää!? Ja lopuksi vielä mies on vähällä pillahtaa itkuun ne lapset oli niin upeita ja "mä en kestä" ei jumalauta!!
Don't think twice it's all right.
All Reggae
18.04.2010 21:05:16

Wolfgang: Ei helvetti... Edelliselle sivulle avauduin tuosta Eliaksesta ja sen tunteen palosta musiikkia kohtaan. Toi "lapsikuoro" (eikös se oikeesti ollu vaan joku perus ala-asteen luokka...) veti kyllä niin maton alta... Miten tuollaista voi pokkanaamalla esittää!? Ja lopuksi vielä mies on vähällä pillahtaa itkuun ne lapset oli niin upeita ja "mä en kestä" ei jumalauta!!

Jummmmmallllauta! Oli kyllä niin säälittävä. Niin hienoa ja tunteellista ku pienet, viattomat lapset laulaa koskettavaa laulua siellä!
nappero
18.04.2010 21:05:38

Toveri: Leenan vetohan oli ihan hyvä kokonaisuus noin esityksenä, varsinkin kun en kattonut ruutua vaan pelkästään kuuntelin.

Joo. Mielyttävän kuuloinen oli.. ei ainakaan tullut jumalatonta myötähäpeää tosin kun muiden kisailijoiden kohdalla.
carlos
18.04.2010 21:30:49
Mistä nää tuomarit repii noi biisivalinnat? Samulin selloilut, hohhoh... Kiva että soitti, mut neljä ääntä alkuun ei oikein tuonut lisäarvoa tolle esitykselle. Soulsistersin esitys oli kyllä surkuhupaisa, mut onneks ne tyypit taitaa itekin suht läppämeiningillä olla tuolla mukana? Viimekertainen New York oli mielestäni hyvä veto, tämä ei ollenkaan. Leena ainut hyvä, mut ei noi senkään biisivalinnat oo kovin nappeja ollu.
by the grace of God
Wolfgang
18.04.2010 21:31:23
All Reggae: Jummmmmallllauta! Oli kyllä niin säälittävä. Niin hienoa ja tunteellista ku pienet, viattomat lapset laulaa koskettavaa laulua siellä!

Toi lapsikuoro on noloa sillon kun joku Bono tekee sen. Ja kun sen tekee Elias äxfaktorissa se on vaan jotenkin liikaa. Kun se vielä suhtautuu itseensä ja siihen esitykseensä niin vakavasti... Jotenkin sietämättömän tuskallinen kontrasti syntyy sen välille minkälaisia tunteita Elias luulee herättävänsä ja minkälaisia hän oikeasti herättää. Ainakin minussa. Hiukan samaa fiilistä kuin Konttori-sarjan pomossa, mutta Elias on kai oikea ihminen. Jouduin poistumaan telkkarin edestä.

Ja miksi sen pitää vakuuttaa että "en oo koskaan pitänyt lauluäänestäni!"? Miksi toi tyyppi ärsyttää minuu niin helvetisti?:D No tää avautuminen hiukan helpottaa...

"Mä oon niin onnellinen aina kun näen koiria ja lapsia yhdessä...."!!11!1!!!
Don't think twice it's all right.
DJKaaos
18.04.2010 22:50:55
- Noi taustat häiritsee aivan saatanasti

- Sellopojassa häiritsee totisuus, tasapaksuisuus ja tuo englanninkieli

- Tämä on kaikkien aikojen parhain kirjoitukseni
Minä olen minä.
carlos
18.04.2010 22:57:39
djKaaos: - Noi taustat häiritsee aivan saatanasti

Tämä. Lama vai taantuma? Levottoman prinssin tekemät munattomat taustat...
by the grace of God
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)