Muusikoiden.net
20.04.2024
 

Funk, soul, hip hop, rap, reggae, r'n'b »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Hannibal & Joku Roti Mafia - Streets Of Nekala
1 2
miscage
11.06.2009 21:33:30
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onkos jengi tutustunut tähän Tulenkantajista alunperin tunnetun räbäyttäjän soololevyyn? Mukana "Joku Roti Mafia" eli jengiä löytyy mm. Tykopaatti, Soppa, Stepa, Ilari Autio yms..
 
Tylyä yhteiskuntakriittistä ja vihaista menoa, unohtamatta tietenkään gansta-kliseitä..kunnon tykitystä koko levy. Hieman ylipitkä makuuni, koska meno on sen verran päällekäyvää, toisaalta ihan huonoja biisejä ei levyltä löydy ja huippukohdatkin erottuvat selvästi.
 
Levyltä erottuvat näille tyypeille tavaramerkiksi muodostunut tinkimättömyys ja "tee se itse"-meininki. Rispekitä, toivottavasti tällaista kuullaan viellä pitkään.
 
en vittu tiiä. juon vaan - Grunge-Jukka Naapurisi voi olla terrori. Osta pyssy.
TommiW.
12.06.2009 11:35:43
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jaaha, tuli tänä aamuna kuunneltua ko. lätty aamukahvin kylkeen.
 
Mua viihdytti erityisesti mainiot taustat parittajasoul-soundeineen ja Hannibalin flow. Tekstit ovat suurimmaksi osaksi ihan asiallisia, vaikka mua aina jonkin verran mietityttääkin nää kulutetut aiheet. Silti esimerkiksi "Nyt ammutaan pankkiiri" putoaa vallan mainiosti.
 
Kokonaisuudessaan oikein hieno levy hienoilla soundeilla ja hienolla flow'lla.
 
"VITTU SE ON AGUILAR GEELLÄ SAATANA!" -Unskelotti
MaD PiAnIsT
07.07.2009 19:56:05
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Nyt toinen kerta pyörimässä soittimessa ja saas nähdä avautuuko tämä vai ei. Jotenki tuntuu, että Hanen läpät on vähän kuluneita ja ideat hieman lopussa. Biititkään ei nyt kovasti ole vakuuttanut, tosin peruslätkää hasarinkiin kipaleessa on hyvää G-funk poljentaa. Jospa tämä tästä vielä kun kuunteluita kertyy. Ei Hane yleensä ole pettänyt lyriikan eikä biittien kanssa. Jotenkin Asan uusimman jälkeen läpät tuntuu liian simppeliltä, mut se nyt johtuu vain Asan lyriikoiden kryptisyydestä. Saapa nährä miten tän levyn kanssa käy.
 
"Olen edelleenkin sitä mieltä että kakkonen on mielettömästi ykköstä parempi." -Kikolaa
MaD PiAnIsT
28.07.2009 22:36:27
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

http://www.basso.fi/keskustelu_aihe.php?aihe_id=56653
 
"Olen edelleenkin sitä mieltä että kakkonen on mielettömästi ykköstä parempi." -Kikolaa
Coran
31.07.2009 14:35:00 (muokattu 31.07.2009 14:42:24)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

MaD PiAnIsT: http://www.basso.fi/keskustelu_aihe.php?aihe_id=56653
 
Vähän pahahan se on roolipelin perusteella arvailla, mutta kyllä Sopan muuntautuminen Puukko-B:ksi ehkä jotain kertoo. Harmillista, Tulenkantajien comeback olis ollu kovuutta.
 
Niin, Popeda on vähän sellainen Suomen Tool. Jos ei diggaa, nii ei vaan ymmärrä. -dixi19
MaD PiAnIsT
08.08.2009 21:46:56
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Coran: Vähän pahahan se on roolipelin perusteella arvailla, mutta kyllä Sopan muuntautuminen Puukko-B:ksi ehkä jotain kertoo. Harmillista, Tulenkantajien comeback olis ollu kovuutta.
 
Onhan Soppa ollut AKA Puukko-B jo ties kuinka kauan. Että ei tää nyt niin uusi juttu ole tämä "muuntautuminen". Mutta tosiaan, TK ois ollu siisti nähä livenä. Eipä taida enää paljon olla mahiksia siihen.
 
"Olen edelleenkin sitä mieltä että kakkonen on mielettömästi ykköstä parempi." -Kikolaa
Coran
09.08.2009 00:53:49
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

MaD PiAnIsT: Onhan Soppa ollut AKA Puukko-B jo ties kuinka kauan. Että ei tää nyt niin uusi juttu ole tämä "muuntautuminen". Mutta tosiaan, TK ois ollu siisti nähä livenä. Eipä taida enää paljon olla mahiksia siihen.
 
Tiedän, jotenkin on vaan helppo vedellä analogioita mahdolliseen päihdeongelmaan. Hannibal myös mainitsi Basso-lehden haastattelussa Sopalla olleen ongelmia tuottaa tekstejä tarpeeksi nopeaan tahtiin, ja Puukko-B:n tekstithän ovat yksinkertaisempia. Mutta niin, kunhan pyörittelin ajatuksia.
 
Niin, Popeda on vähän sellainen Suomen Tool. Jos ei diggaa, nii ei vaan ymmärrä. -dixi19
MaD PiAnIsT
09.08.2009 10:15:21
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Coran: Tiedän, jotenkin on vaan helppo vedellä analogioita mahdolliseen päihdeongelmaan. Hannibal myös mainitsi Basso-lehden haastattelussa Sopalla olleen ongelmia tuottaa tekstejä tarpeeksi nopeaan tahtiin, ja Puukko-B:n tekstithän ovat yksinkertaisempia. Mutta niin, kunhan pyörittelin ajatuksia.
 
Jep kyllähän siellä tuo päihdeongelma varmasti on takana + velkaantuminen. Eli toisinsanoen Soppa kuositti itsensä pysyvästi Puukko-B:ksi.
 
"Olen edelleenkin sitä mieltä että kakkonen on mielettömästi ykköstä parempi." -Kikolaa
vantage
11.08.2009 15:34:03
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Yllätyin kun mikkelissä viime viikonloppuna esiintynyt pahat viinit ei sitten esiintynytkään sopan kanssa lauteilla. Tästä lähtien on kuulemma iha vaan joku roti mafia pelkiltään. Harmi, sillä se mitä suomihoppi groovaa niin näillä jäbillä se ainakin irtos.
 
Mutta itse tuohon levyyn tulisi kyllä ihmisten tutustua. Jäi youtube tsekkailun ja muutaman perehtymisoluen jälkeen aikoinaan hyvinkin mieleen.
*cheerssss*
 
Lähdetäänkö meille kuuntelemaan Peter Toshia?
Milkop
14.08.2009 14:48:44
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

vantage: Yllätyin kun mikkelissä viime viikonloppuna esiintynyt pahat viinit ei sitten esiintynytkään sopan kanssa lauteilla.
 
KB:ssa (baari) veivasivat viikonlopun keikkaa ennen. Mestoilla taisi olla ainakin Tykopaatti, Hane ja Ilkka Kalevi Tillanen. Ilmeisesti DJ Massimo myös. Hyvä oli meno ja porukalla hauskaa.
 
"People are fucking boring. You know what would be great for a guy like me? To be in a coma." -George Carlin
HaloOfFlies
17.09.2009 15:16:49
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Edorfin kanssa kävivät Raahessa viikko sitten ja kova meno oli. Yhden ihan uudenkin biisin vetivät toisena encorena.
 
"Kolme yötä jouluun on, laskin aivan itse eilen..." "Urpo laski väärin, joulu meni jo". S.M.A.K.-jäsen #5
miscage
18.04.2010 12:50:18
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ja uutta shittiä muuten puskee täältäkin suunnalta:
 
HANNIBALIN TOINEN ALBUMI "AD PORTAS" ILMESTYY TOUKOKUUSSA
 
Rap-artisti Hannibalin ja Joku Roti Mafian toinen studioalbumi Ad Portas julkaistaan 5. toukokuuta. Levyn ensimmäinen näytebiisi "Kuten Funkadelic" on nyt kuultavissa MySpacessa.
 
20-vuotista taivaltaan rap-musiikin saralla juhlistava artisti on uransa aikana vaikuttanut kokoonpanoissa kuten Tulenkantajat, Anno Fallo sekä Hannibal & Soppa. Vuonna 2009 aika oli vihdoin kypsä viralliselle soolodebyytille. Alkuvuodesta ilmestynyt Streets of Nekala nousi heti avausviikollaan Suomen viralliselle albumilistalle.
 
Joku Roti Recordsin kautta julkaistava uusi pitkäsoitto pitää sisällään ajan henkeä kuvaavaa yhteiskunnallista räppiä. Hannibalin lisäksi porteilla kolkuttelee kourallinen muita nimekkäitä suomalaisia riimittelijöitä sekä ulkomainen yllätysvieras.
 
Ad Portas -levyn julkaisua juhlistetaan jo 23. huhtikuuta Helsingin Virgin Oilissa. Ainutlaatuisen illan aikana lavalle nousevat niin ikään omien albumeidensa ilmestymistä juhlivat Petos (3rd Rail Music) ja Ritarikunta (Monsp Records). Hannibalin mukana matkaa livebändi Joku Roti Mafia, johon kuuluu dj, rumpali, perkussiot ja fonisti.

 
Biisilistaa:
 
1. VIIMISET PÄIVÄT
2. BABYLON PALAA
3. TÄHÄ VOIT LUOTTAA
4. KUTEN FUNKADELIC
5. SIELUNRUOKAA
6. LEGENDASTATUS
7. PORTEILLAS
8. EILEN-TÄNNÄÄN-HUOMENA
9. PERUSGETTOARKEA
10. KUULETKO KAMA KUTSUU
11. HYVINKÄÄ LADA RIDE
12. PUURATTI
13. NERON HEIKKOUET

 
Tässä vielä myspace linkki uuteen biisiin: http://www.myspace.com/bigbaali
 
Viddu ite ainakin innoistuin kybällä tuosta uudesta biisistä. Tuli melkein TK-mieleen kun niin funkisti mentiin. Hienoja suomiräp-julkaisuja tänä vuonna puskee....Stepa teki jo vitun kovan lätyn, Kemmurulta voi aina odottaa kovuutta. Nii ja puskihan se Arekin lättyä pihalle, en ole vielä vaan paljoa kuullut. Ja Rotilta on tulossa vielä 2010 useampia julkaisua, kuten Tykoa ja Edorfia... Jeah.
 
en vittu tiiä. juon vaan - Grunge-Jukka
Milkop
18.04.2010 12:59:09
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

miscage: 11. HYVINKÄÄ LADA RIDE
 
Wunder-Vepa? :--D
 
"Jos olet suuren hotellin aulassa ja kuulet 'Tonava Kaunoisen' soivan, häivy vähän helvetin äkkiä. Älä mieti. Juokse."
TheNamelessGuy
18.04.2010 13:08:03
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Pakko-ostos kyllä tuo Hannibalin tuleva, Streets of Nekala olisi varsin kova myös. Livenä toimii myös loistavasti tällä nykyisellä kokoonpanolla, pari kertaa olen nähnyt. Olisi hienoa kyllä jos tuo Joku Roti tekisi jonkun yhteislevyn enemmin kuin näitä soololevyjä. Onhan noilla toki aina runsaasti fiittejä mutta silti.
 
MaD PiAnIsT
18.04.2010 17:28:29
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olin tsekkailemassa Hanea Stepaa + muita kolleja tuossa perjantaina ja uuden levyn matskua Hane heitti myös. Läski meininki ainakin oli ja kyllä ainakin siinä känneissä kuulosti hyvältä. Levynjulkkarit piti olla siellä viime perjantaina, mutta niitä jouduttiin jostain syystä siirtämään. Noh eipä mitää, nimmarit tuli kaikilta paitaan ja muutenki jotain päästiin jannujen kanssa turisemaan. Pitänee tuohon levyyn tutustua jahka putoaa:)
 
"Olen edelleenkin sitä mieltä että kakkonen on mielettömästi ykköstä parempi." -Kikolaa
miscage
23.04.2010 10:05:57
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Uus biisi "Porteillas" tullu Myspaceen. Ja odotukset senkun kasvaa.
 
en vittu tiiä. juon vaan - Grunge-Jukka
MaD PiAnIsT
03.05.2010 20:47:41
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hannibalin uusi levy nyt esittelyssä Ylex:ssä!
 
"Olen edelleenkin sitä mieltä että kakkonen on mielettömästi ykköstä parempi." -Kikolaa
MaD PiAnIsT
07.05.2010 20:25:15
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Siitä uudelta levyltä biisiä:
 
Puuratti
 
http://www.youtube.com/watch?v=M7-2-VuKnYI
 
Oli helmi muuten livenä, Tykopaatti oli kyllä mahtava!
 
"Olen edelleenkin sitä mieltä että kakkonen on mielettömästi ykköstä parempi." -Kikolaa
miscage
08.05.2010 11:17:52
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Pari kertaa pyörinyt levy ja ainakin tällä hetkellä voi sanoa että helposti menee Streets Of Nekalan ohi, joka oli hieman ylipitkä ja tasoltaan vaihteleva.
 
en vittu tiiä. juon vaan - Grunge-Jukka
MaD PiAnIsT
27.05.2010 16:41:12
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

miscage: Pari kertaa pyörinyt levy ja ainakin tällä hetkellä voi sanoa että helposti menee Streets Of Nekalan ohi, joka oli hieman ylipitkä ja tasoltaan vaihteleva.
 
Kerran tässä pyörittäny läpi ja samaa mieltä kyllä tästä. Paljon parempi meininki ja muutenkin jotenki iskee kovemmin ku Nekala. En olisi kyllä uskonut, mutta hyvä näin päin. Babylon palaa ja porteilla + puuratti ehkä jäänyt nyt eniten mieleen. Ehkäpä johtuu siitäkun nuo kuuli livenä. G-funk vinkuna ei itseä häiritse, mutta ymmärrän jos alkaa joitain nyppimään. Westside!
 
"Olen edelleenkin sitä mieltä että kakkonen on mielettömästi ykköstä parempi." -Kikolaa
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «