Aihe: "metro-housut"
1 2 3 4 5 6 7
All Reggae
11.04.2010 11:20:16

WolleForever: Mulla on kahdet : vihreät perusmaastohousut ja citycamot. Rennot ja mukavat; mä tykkään.

Hyvä nosto!

Itellä on semmoset vanhat aavikkomyrskyt, ne uudet on ihan rumia. Harvemmimpa noita tulee enää vedettyä jalkaan.
Nidhöggr
18.04.2010 04:32:06
mä oon juntti
"Joo tiede, heh. Matikka, heh. heh. Semmosta." -ruuvimeisseli
BMF
04.05.2010 06:30:28
Eilen ostin uudet, taidan olla juntti.
Jeszse
04.05.2010 08:15:10
Juntti ilmottautuu täältäkin. En juuri muunlaisia housuja käytäkkään. Näitä perus citymetroja, armeijanvihreitä ja kokomustia pääasiassa. Mukavat on, ei näin monen vuoden jälkeen osaa enää olla farkuissa tai suorissa housuissa. Sitäpaitti on kehittyny sen sortin taskujärjestelmäki näihin ettei farkkuihin saa kaikkee mukaan millään.
JOPPA
13.05.2010 22:31:45
Jeszse: Juntti ilmottautuu täältäkin. En juuri muunlaisia housuja käytäkkään. Näitä perus citymetroja, armeijanvihreitä ja kokomustia pääasiassa. Mukavat on, ei näin monen vuoden jälkeen osaa enää olla farkuissa tai suorissa housuissa. Sitäpaitti on kehittyny sen sortin taskujärjestelmäki näihin ettei farkkuihin saa kaikkee mukaan millään.

Tässä! Kuvailit minut. Eihän mulla taida oikeen ollakaan muita kuin citymetroja, armeijanvihreitä maastokuvioisia ja kokomustia. Tai on mulla vissiin jotkut farkutki, mutten osaa sellaisia pitää, koska eivät vain ole niin mukavat kuin reisitaskuhousut ja ei farkkujen taskuihin mitään mahdu.
Äskeinen kirjoitus ansaitsee plussan.
BondakeBunny
13.05.2010 23:58:46

Mulla on jo pari vuotta ollu nuo mustavalkeet urban camot. Kerran vuoteen tilaan uudet.
Totuus on sitä, mitä minä sanon sen olevan
Jeszse
14.05.2010 08:12:55
JOPPA: Tässä! Kuvailit minut. Eihän mulla taida oikeen ollakaan muita kuin citymetroja, armeijanvihreitä maastokuvioisia ja kokomustia. Tai on mulla vissiin jotkut farkutki, mutten osaa sellaisia pitää, koska eivät vain ole niin mukavat kuin reisitaskuhousut ja ei farkkujen taskuihin mitään mahdu.

Jaha, potkasit takasi mulle. :D On meinaan farkuista sanasta sanaan sama mielipide.
Ginga
16.05.2010 22:57:49
Jeszse: Jaha, potkasit takasi mulle. :D On meinaan farkuista sanasta sanaan sama mielipide.

Mistä sä löydät maastonvärisiä farkkuja :D?
JIRPPI
17.05.2010 18:42:36
JOPPA: Tässä! Kuvailit minut. Eihän mulla taida oikeen ollakaan muita kuin citymetroja, armeijanvihreitä maastokuvioisia ja kokomustia. Tai on mulla vissiin jotkut farkutki, mutten osaa sellaisia pitää, koska eivät vain ole niin mukavat kuin reisitaskuhousut ja ei farkkujen taskuihin mitään mahdu.

Hihihi. Juntti.

No on yhdet mullakin maastohousut. Nyt opin että niitä kutsutaan myös "metro-housuiksi". Minä oon aina sanonut maasto- tai reisitaskuhousuiksi.

https://www.leatherheaven.com/?m=pro&a=pf&p=3&fid=3587

Tommoset siis. Ajattelin muuten tehdä noista shortsit kun noi alkaa nyt olemaan mulle liian lyhyet. Ja kesäkin tulee...
Jeszse
18.05.2010 09:46:44
Ginga: Mistä sä löydät maastonvärisiä farkkuja :D?

Eh, nyt et taida olla ihan kärryillä?
geeza
18.05.2010 13:55:53

eilen shortsit maastokuvioiset ostin, juurikin rankat, saatana
"I was wearing my wolf shirt, and this bitch was all like "rARLKEGLEKLAR!!!1!one" and then she just jumped my bones!"
Spike
21.05.2010 00:18:42
metrohousut on vähän niinkuin raitapaidat. Alkaa vituttaa heti aivan suunnattomasti.
Shadow Dragon
23.05.2010 21:09:21
Itselläni on juuri tuollaiset metrokuvioiset maastohousut, pidin niitä koko talven :D
Myös "normaalit" maastohousut löytyy. Tykkään pitää niitä ja maihareita.
Etsitään kiinnostuneita soittajia kuopion alueelta bändiin.
Påskägg
07.08.2010 11:49:35
Ei oo metroja, muttei viitsi uuttakaan aihetta perustaa tämän takia.
Elikkä onko kokemuksia: http://www.varusteleka.fi/product.p … &US+Ranger+BDU-housut,+Woodland ?
Halpa hinta houkuttaisi. Vai kannattaako pitäytyä ripstopeissa, 14 e kalliimmat, mutta laatu on ainakin kohdillaan.
"Ruotsalaiset ovat viikinkien jälkeläisiä, me emme sitä valitettavasti ole, mutta tällä hetkellä me olemme viikinkejä"
Nidhöggr
07.08.2010 13:14:35
H8machine: Ei oo metroja, muttei viitsi uuttakaan aihetta perustaa tämän takia.
Elikkä onko kokemuksia: http://www.varusteleka.fi/product.p … &US+Ranger+BDU-housut,+Woodland ?
Halpa hinta houkuttaisi. Vai kannattaako pitäytyä ripstopeissa, 14 e kalliimmat, mutta laatu on ainakin kohdillaan.

Minulla on parit tuollaiset. Kyllä ne hyvät ovat, jos useinkin meinaat hiekalla konttailla tai varvikossa kieriä niin suosittelen ripstopeja, mutta itselläni ovat nuo hajoamatta pari vuotta kestäneet. Väri nyt luonnollisesti haalistuu.
"Joo tiede, heh. Matikka, heh. heh. Semmosta." -ruuvimeisseli
rapture
07.08.2010 20:39:46
H8machine: Ei oo metroja, muttei viitsi uuttakaan aihetta perustaa tämän takia.

mullaki on

on ne vaan hyvät
nypdjaz
08.08.2010 16:38:35 (muokattu 08.08.2010 16:53:34)
Tämmöset tuntus olevan about joka toisella Death tai Thrash Metallia soittavalla jätkällä. Ja skininatseilla tietty kans. Sinällään kyllä käytännölliset.
JIRPPI
09.08.2010 20:03:23
nypdjaz: Tämmöset tuntus olevan about joka toisella Death tai Thrash Metallia soittavalla jätkällä. Ja skininatseilla tietty kans. Sinällään kyllä käytännölliset.

Totta. Ei mulla vaan enää ole. Oon siirtyny kokonaan farkkuihin.
En ole aina itsekkään samaa mieltä kirjoituksieni kanssa.
Kersu
09.08.2010 23:00:32

nypdjaz: Tämmöset tuntus olevan about joka toisella Death tai Thrash Metallia soittavalla jätkällä. Ja skininatseilla tietty kans. Sinällään kyllä käytännölliset.

Meikä on ihan tietosesti vältelly noita housuja, vaikka rässi onki parasta musiikkia mitä on ikinä tehty, eikä nuo metrot oo kyllä ees kovin siistit omasta mielestä. Pillifarkut jalassa painelen mieluummin menemään.
"Ananas on 'no' sanana." -Sikisijä
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 5 6 7
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)