BondakeBunny 17.04.2010 03:55:21 | |
---|
Netistä lainaa "ilmaisversiota" ni hyvin toimii, eikä maksa mitään. Kalja kusettaa, minä en. |
juikkipuikki 17.04.2010 08:59:09 | |
---|
Jep, pirun hyvä on tämä kutonen, helppo käyttää näin nopeena vilkaisuna. Ihan käsittämätöntä, olisi jos rupeaisin maksamaan kaikista noista: reaper, line6 shaiba ja nyt tää. Mitä noita ny tulee käytettyä. Sibeliuski piraattina :D Ruokangas Hellcat Artist/Custom tulossa :) |
Ianuarius 17.04.2010 09:02:15 | |
---|
No joo, jos johonki protoolseihin alkaa vertaan, niin kyllähän joku 39 euroo päivityksestä on aika naurettavan halpa. Erilaiset softat toki, mut siis pointti on se, ettei toi mikään kallis oo ostaakaan. Itelle pakkohankinta, joskin hiukan naurettavaa, että nyt pyydetään uudesta versiosta rahaa kun edellinenkään ei kunnolla toiminut. Noh, toivotaan että tämä toimii. And we got caught in the whirlwind // Torn by the storms of our lives. |
Neponen 17.04.2010 12:22:28 | |
---|
juikkipuikki: Jep, pirun hyvä on tämä kutonen, helppo käyttää näin nopeena vilkaisuna. Ihan käsittämätöntä, olisi jos rupeaisin maksamaan kaikista noista: reaper, line6 shaiba ja nyt tää. Mitä noita ny tulee käytettyä. Sibeliuski piraattina :D Muut sentään ostaa :) |
kimurantti1 17.04.2010 12:24:55 (muokattu 17.04.2010 12:27:23) | |
---|
juikkipuikki: Jep, pirun hyvä on tämä kutonen, helppo käyttää näin nopeena vilkaisuna. Ihan käsittämätöntä, olisi jos rupeaisin maksamaan kaikista noista: reaper, line6 shaiba ja nyt tää. Mitä noita ny tulee käytettyä. Sibeliuski piraattina :D Sulle on tulossa viiden tonnin kitara (jonka hinta muodostuu hyvin pitkälle blingblingistä), mutta fyrkkaa ei löydy paria sataa oikeasti hyödyllisiin tietokonesoftiin? Jep. Mä en ainakaan olisi kovin ylpeänä siitä, saati huutelisi sitä foorumeilla. |
juikkipuikki 17.04.2010 12:27:27 | |
---|
kimurantti1: Sulle on tulossa viiden tonnin kitara (jonka hinta muodostuu hyvin pitkälle blingblingistä), mutta fyrkkaa ei löydy paria sataa oikeasti hyödyllisiin tietokonesoftiin? Jep. Mä en ainakaan olisi kovin ylpenää siitä, saati huutelisi sitä foorumeilla. Kyse on periaatteesta, softista en ole valmis maksamaan, HÄH Ruokangas Hellcat Artist/Custom tulossa :) |
kimurantti1 17.04.2010 12:28:21 | |
---|
juikkipuikki: Kyse on periaatteesta, softista en ole valmis maksamaan, HÄH Vai että periaatteesta. Miksi et? |
Neponen 17.04.2010 12:31:16 | |
---|
kimurantti1: Vai että periaatteesta. Miksi et? Periaatteita on monenlaisia. Mutta juu, vaikuttaa ihan kivalta toi gp6, että eiköhän jatketa aiheessa. Tapelkaa te vaikka pikaviesteillä. ^o) |
aalataur 17.04.2010 13:21:40 (muokattu 17.04.2010 13:24:20) | |
---|
Ohjelmat on tuotteita siinä missä kitaratkin. Eli periaatteessa (ja käytännössä) warettaminen on rikos. Monesti kuulee selityksen, että "Eihän se ole varastamista, kun mä teen vain kopion!" Tuolla samalla periaattella rahan väärentäminen ei ole rikos, sillä siinähän tehdään vain kopio.... Itsekään ihan pulmunen noissa ole nuorempana ollut, mutta nykyään kyllä suurin osa käyttämistäni musasoftista on laillisia (kaikki mitä kamalistauksessani näkyy, lisäksi Winamp ja Transcribe). Ne jotka eivät ole, olen ladannut kokeilumielessä ja todennut etten niillä mitään tee, joten en myöskään aio maksaa. Mut mä en myöskään käytä niitä ohjelmia. Guitar Pro 5 ei tosiaan toiminut vaan jumittui säännöllisesti ym. ja mun mielestä tämä on päivitys eikä mikään uusi ohjelma, rahastuksen makua... |
Tonski 17.04.2010 13:45:51 | |
---|
aalataur: Ne jotka eivät ole, olen ladannut kokeilumielessä ja todennut etten niillä mitään tee, joten en myöskään aio maksaa. Mut mä en myöskään käytä niitä ohjelmia. Oikein! Saathan sä autollakin käydä koeajolla ennenkun ostat, eiks jeh? Ei ne sulle liikkeessä sano että "älä nyt käytä ilmastointia äläkä lasinpyyhkijöitä kun tää on nyt demokokeilu..", on se nyt hyvä saada joku käsitys siitä mitä ostaa ennenkuin sen ostaa. ihku |
tender.insanity 17.04.2010 14:12:27 | |
---|
Tonski: Oikein! Saathan sä autollakin käydä koeajolla ennenkun ostat, eiks jeh? Ei ne sulle liikkeessä sano että "älä nyt käytä ilmastointia äläkä lasinpyyhkijöitä kun tää on nyt demokokeilu..", on se nyt hyvä saada joku käsitys siitä mitä ostaa ennenkuin sen ostaa. Naistakin nussitaan ennen kuin mennään naimisiin, vaikka esiaviollinen seksi on syntiä. |
Tonski 17.04.2010 14:21:53 | |
---|
tender.insanity: Naistakin nussitaan ennen kuin mennään naimisiin, vaikka esiaviollinen seksi on syntiä. Kyllä se paavi sulle muutamankytävuoden päästä anteeksi antaa. ihku |
Tonski: Kyllä se paavi sulle muutamankytävuoden päästä anteeksi antaa. Tai sitten ei.. |
itsy 17.04.2010 16:12:44 | |
---|
Tonski: Oikein! Saathan sä autollakin käydä koeajolla ennenkun ostat, eiks jeh? Ei ne sulle liikkeessä sano että "älä nyt käytä ilmastointia äläkä lasinpyyhkijöitä kun tää on nyt demokokeilu..", on se nyt hyvä saada joku käsitys siitä mitä ostaa ennenkuin sen ostaa. Muistetaan silti se, että se on myyjän päätettävissä mitä haluavat tarjota kokeiltavaksi, omaa myyntiään vahingoittavat jos demoversio ei ketään innosta ostamaan tuotetta. Ja todella harvoin ohjelmien demoversioista mitään ohjelmaan tutustumisen estäviä ominaisuuksia rajoitetaan. |
RekoS 17.04.2010 16:29:53 | |
---|
gp4 on paras. Yksinkertainen, kevyt, tiedostot ei vie paljon tilaa, selkeä... Joten ihan sama mulle. Äänenlaadut yms. on ihan sama, koska pitänee muistaa ohjelman tarkoitus, tabiohjelmana, ei niinkään konemusiikin tuottajana. |
Ianuarius 17.04.2010 17:05:39 (muokattu 17.04.2010 17:06:23) | |
---|
mamaze: gp4 on paras. Yksinkertainen, kevyt, tiedostot ei vie paljon tilaa, selkeä... Joten ihan sama mulle. Äänenlaadut yms. on ihan sama, koska pitänee muistaa ohjelman tarkoitus, tabiohjelmana, ei niinkään konemusiikin tuottajana. Virkistäs muistiani, saiko gp4:ssä tehtyä pdf-filuja noista? Muistaakseni tulostusasettelut olivat aika hanurista kun kerran on kyse jopa gp5:ttä aikaisemmasta versiosta. En hirveenä muista gp4:stä mitään. Käytin pääasiassa gp3:a, kun senaikaisella koneellani se pyöri huomattavasti nelosta kevyemmin. Sitten uuden koneen myötä pistinkin jo gp5:n. Eihän toi 4. versio ehtiny kauaa edes olla markkinoilla. EDIT: Lisäksi gp4:stä puuttui jonkin verran noita nuottimerkintäkikkareita, mitä gp5:n myötä tuli mukaan, ja nyt gp6:ssa vielä lisää. And we got caught in the whirlwind // Torn by the storms of our lives. |
Ptlepha 17.04.2010 17:23:14 | |
---|
Mulla on ollut tällainen käytössä siitä asti, kun en enää jaksanut aina asentaa uutta gp demoa..=D Tuxguitar: http://tuxguitar.herac.com.ar/download.html Löytyy Win, mac ja linux. Avaa, muokkaa ja tallentaa gp, powertab ja jotain muitakin tiedostomuotoja. Vähän erilainen kun GP käyttöliittymältään, mutta oppii kyllä käyttämään. Ja on ilmainen ja kaiketi laillinenkin(?) ! Tonski: No itse asiassa monien huippukitaristien pimittämä salaisuus on, että se liike lähtee olkapäästä! Vaivattominta, nopeinta ja tarkinta! |
Ianuarius 17.04.2010 17:26:12 (muokattu 17.04.2010 17:27:33) | |
---|
On ilmanen ja kaikkea, mutta hieman erilainen, eli ominaisuuksiltaan niin riisuttu, etten tuota käyttäis muuhun ku niitten gp-tiedostojen avaamiseen ja lueskeluun. Ei tuo edes soita niitä täysin oikein... juuri niiden riisuttujen ominaisuuksien takia. Ei puhettakaan että tolla alkais mitään tekemään. :) Vähän niinku vertais jotain Photoshoppia ja XP:n Painttia. Kyllähän tolla Paintillakin saa niitä Photarilla tallennettuja JPG-kuvia auki, muttei sillä silti paskaakaan ala oikeasti tekemään. :D And we got caught in the whirlwind // Torn by the storms of our lives. |
M4ss3 m/ 17.04.2010 17:35:15 | |
---|
Latasin trialin ja siihen meni varmaan tunti ja sitten ei edes toiminut kunnolla. Äänet vaan lagas ja ketä vittu kiinnostaa jotkut straton tuhat eri mikitysvaihtoehtoa? Ei niillä sitä soundia paljoa muutella etenkään missään midi paska ohjelmassa. Vahvistin mallinnokset tai jotkut auttaisi asiaa edes vähän. |
kimurantti1 17.04.2010 17:40:13 | |
---|
M4ss3 m/: Vahvistin mallinnokset tai jotkut auttaisi asiaa edes vähän. Tää ei muuten olisi yhtään paskempi idea. Siis että tehtäisiin Guitar Pro ja vaikka joku Amp Farm, sekä pari muuta mallinnossoftaa yhteensopiviksi. Toki Guitar Pron tarkoitus ei ole tehd julkaistavaa musaa, mutta silti. |