Aihe: Yamaha sarjanumerokysely RC/9000 omistajille +muut (laatu)sarjat
1 2 3 4 514 15 16 17 1828 29 30 31 32
iekku84
14.04.2010 12:39:04
Vallu-Veke: Ei kannata odotella.
Lohduttaudun sillä, että ostin n. 2000e pellit (normihinta käytettynä) muutamalla satasella tässä talvella. Iskin silloin heti ja ei ole kaduttanut :)

Se kyllä aina vähän lohduttaa kun voi muistella niitä onnistuneita kauppoja.
Taitaa vaan olla nyt vähän ostajan markkinat ainakin rumpuhommissa, joten hyviä kauppoja kannattaa katsella... Jos olisi ylimääräistä rahaa...
Paha saa palkkansa ja hyvä jos jää omilleen.
passe
14.04.2010 12:47:58
"Eihän tämä saatanan osa sovi tähän perkele alkuunkaan. Voe vittu saatana sentään minkä paskan se lykkäsi nyt kouraan. Voe ristuksenperkele...
Tillaat perkele osan, niin ei saatana kun tee se sitten ite. Aina perkele sama juttu. Vittu saatana että se ossaa jo olla sitkasta tämäkin homma....
Voe jumalauta perkele se jo ossaa saatana mennä kyllä vituiksi, kun se alkaa menemään. Perkele että se jo kivestää...

Kiitos tästä päivän piristyksestä! Makeimmat naurut vähään aikaan:)
Joskus virta katkeaa tai sitä on liikaa - mut voi tahto nuorallatanssijan nostaa ilmaan.
OPJ1974
15.04.2010 09:44:01

iekku84: Juu noi remppajutut on aina ärsytäviä mut ne voi kyllä lisätä kämpän hintaa ainakin pienemmät rempat kuten ikkuna jne.. Mutta tuohan ne asumismukavuutta.
Toi "vähän" kuullostaa aika mielenkiintoiselle summalle.. Eli taitaa olla jonkin aikaa harraste budjetti jäissä kun katsoo remontti listaa..

Mut kuolalapuksi kannattaa kokeilla sellaista lasten kaukalollista ruokalappua. Kun tulee tarpeeksi kuolaa siinä voi uittaa vaikka paperiveneitä... Jos ne harraste kalusto pysyisi hetken pois mielestä=)

No se "vähän" tarkottaa tässä tapauksessa myös "ihan tarpeeksi" ja "liikaa" ja "naurettavaa summaa" samalla kertaa :) Tosin sijoituksena ihan hyvä, kämpän arvon pitäisi nousta noin 1,5 -kertaisesti sijoitukseen nähden. Joten ainakin teoriassa voitolla ollaan.

Kuolakaukaloita varmaan saa tuolta meidän pikkuneidiltä, se niistä luopunee kun täytti viime viikonloppuna jo kaksi vuotta. Taidan valkata sen keltaisin Baby Björnin... :)
It's so hard to be a rumpalimies.
iekku84
15.04.2010 13:06:11
OPJ1974:Kuolakaukaloita varmaan saa tuolta meidän pikkuneidiltä, se niistä luopunee kun täytti viime viikonloppuna jo kaksi vuotta. Taidan valkata sen keltaisin Baby Björnin... :)

Erittäin hyvä valinta=)
Meilläkin niitä on jokunen. Pitäisi viskata pois kun neiti 3½v ei olekäyttäny pariin vuoteen ja pikkuherra reilu 1½v. ei ole käyttänyt ollenkaan..
On noi remontit aika tosiaan asumismukavuuteen vaikuttavia asioita. Meille tulu pari kk sit uudet ruudut ja ovet=) Eipä enää vedä. Lämpitilakin siirtyi plussalle, vaik kevään tulolla ei iinävaiheessa ollut asiaan vaikutusta=)
Jupi57
16.04.2010 18:26:55 (muokattu 16.04.2010 18:27:17)
Vallu-Veke: Kyllä ainakin Etelä-Suomen traktorimiehiä voi herrasmiehinäkin pitää ihan hyvin. Helvetin fiksua porukkaa, mutta ei päde kaikkiin ilmansuuntiin :)

Tässä Eero Schroderuksen (Suomussalmi) kääntämää oikeata kaenuuta:

"Eihän tämä saatanan häkkyrä passoa tähän vitun reikään kumminkaan päin. Ei, tämä saatanan hyrrä tähän sovi vaikka päivän tätä vittua käsissään pyörittää. Minkä näkösen helevetin vekottimen se Heikkisen mulukku työnti sieltä hyllystä minun kouraan. Voe ristuksen perkele, että minua vituttaa!
Meet muka ja tillaat niiltä poijjankyrviltä ensin jonku perkeleen helistimen, niin ei muuta kun ota ja tehä nyherrä se saatana sitten ite. Sama perkeleen juttu joka jeesuksen kerta. Tämä vittuhan on paljo isompi ja pyöreä kun kyrvän nokka. Perkele, että osaa olla yhtä saatanata tämä vitun homma....
Perkele jos on mitenkään mahollista, että nämä hommat pystyy menemään vituksi, niin takuulla ne sitten mennöö. Tämmönen jos mikä syöpi ketä tahasa ja rupejaa saatanasti vituttamaan. Katohan perkele, nuin päinhän se vittu piti panna.
Myytävänä...
Vallu-Veke
16.04.2010 21:11:32
Jupi57: Tässä Eero Schroderuksen (Suomussalmi) kääntämää oikeata kaenuuta:

"Eihän tämä saatanan häkkyrä passoa tähän vitun reikään kumminkaan päin. Ei, tämä saatanan hyrrä tähän sovi vaikka päivän tätä vittua käsissään pyörittää. Minkä näkösen helevetin vekottimen se Heikkisen mulukku työnti sieltä hyllystä minun kouraan. Voe ristuksen perkele, että minua vituttaa!
Meet muka ja tillaat niiltä poijjankyrviltä ensin jonku perkeleen helistimen, niin ei muuta kun ota ja tehä nyherrä se saatana sitten ite. Sama perkeleen juttu joka jeesuksen kerta. Tämä vittuhan on paljo isompi ja pyöreä kun kyrvän nokka. Perkele, että osaa olla yhtä saatanata tämä vitun homma....
Perkele jos on mitenkään mahollista, että nämä hommat pystyy menemään vituksi, niin takuulla ne sitten mennöö. Tämmönen jos mikä syöpi ketä tahasa ja rupejaa saatanasti vituttamaan. Katohan perkele, nuin päinhän se vittu piti panna.

Jees. Kyllä se elämä taitaa pyöriä vähän tuohon malliin siellä ;)
arhipp
16.04.2010 21:41:33
OPJ1974: vierasta pääomaakin sitä varten pitää ottaa, "vähän".

Itse olen rahoittanut joskus omia pieniä hankintojani pankin avustuksella. Kun tiedetään, että tulee remontti, joka maksaa jotain, mutta siihen ei omat säästöt riitä - lainaa pankista. Kun ei etukäteen voi yleensä sanoa aivan tarkasti, paljonko tulee lopulta maksamaan, pitää varautua kerralla summaan, mikä riittää. Jos joskus on muutama kymppi tai satku sattunut lainasta jäämään yli, on saattanut ehkä rumpuostoksilla, tuosta ylimääräisestä taskuja polttelevasta summasta päästä nopeasti eroon. Asuntolainoissa kun on suhteellisen pieni tuo korkoprosentti. On loppupelissä ihan sama, onko sitä lainaa sitten esim. 8200 euroa tai 8800 euroa.

Tätä ei toki pidä pankintädille mennä kertomaan - saati omalle rouvalle.
OPJ1974
16.04.2010 22:55:18

arhipp: OPJ1974: vierasta pääomaakin sitä varten pitää ottaa, "vähän".

Itse olen rahoittanut joskus omia pieniä hankintojani pankin avustuksella. Kun tiedetään, että tulee remontti, joka maksaa jotain, mutta siihen ei omat säästöt riitä - lainaa pankista. Kun ei etukäteen voi yleensä sanoa aivan tarkasti, paljonko tulee lopulta maksamaan, pitää varautua kerralla summaan, mikä riittää. Jos joskus on muutama kymppi tai satku sattunut lainasta jäämään yli, on saattanut ehkä rumpuostoksilla, tuosta ylimääräisestä taskuja polttelevasta summasta päästä nopeasti eroon. Asuntolainoissa kun on suhteellisen pieni tuo korkoprosentti. On loppupelissä ihan sama, onko sitä lainaa sitten esim. 8200 euroa tai 8800 euroa.

Tätä ei toki pidä pankintädille mennä kertomaan - saati omalle rouvalle.

Ei pankkitädille, verottajalle eikä varsinkaan siipalle. Viimeisin virhe se, kyllä...!
It's so hard to be a rumpalimies.
Stereophile
17.04.2010 16:33:23

Tulipas kotoisa olo kun luki tätä, olen ollut jo niin kauan poissa noista maisemista että on unohtunut murre jo melkein kokonaan...

Plussan painoin!
Mikäs tässä soitellessa!
Nolte
17.04.2010 17:10:33

Hehe!

Virhe jne..........
Tätä en allekirjoita!
iekku84
17.04.2010 21:15:09 (muokattu 17.04.2010 21:16:13)
arhipp: Se on muuten sinänsä mielenkiintoinen juttu, että porukka himoitsee näitä uusia "Vintage" settejä, mutta niihin harvalla on rahaa, vaikka kiinnostusta senkin edestä. Sitten kun joku myy torilla "originaalia" 9000-settiä sanotaan nyt vaikka n.25-30 vuotta vanhaa, niin ei tunnu kelpaavan kenellekään, vaikka hintapyyntö on vain 30-60 % uusiin verrattuna.

Etenkin kun kyse on Recording Customista, joka uutena ei käytännössä eroa juuri lainkaan alkuperäisestä, mitä nyt vanhoissa voi olla jokunen kosmeettinen jälki pinnassa.

Torillahan oli useamman viikon kaupan muistaakseni 6-12 kk sitten natural wood -setti, kuin myöskin sunburst -setti, hienoja molemmat.

Nyt oli taas se vanhanliiton nw 9000 setti paukahtanut markkinoille.
Hitto on hiljasta tori alueella ainakin rc patojen osalta. Mielestäni se setti on ihan inhimmillisellä hinta tasolla. En tiiä miten olen hinnoitellu oman ft:n. Eipä sitä ole kukaan kysynyt kovin vakavissaan. Onko hinta liian kova? ei se ainakaan ruokaa vaadi=)
Bobana
17.04.2010 22:43:40
iekku84: Nyt oli taas se vanhanliiton nw 9000 setti paukahtanut markkinoille.
Hitto on hiljasta tori alueella ainakin rc patojen osalta. Mielestäni se setti on ihan inhimmillisellä hinta tasolla. En tiiä miten olen hinnoitellu oman ft:n. Eipä sitä ole kukaan kysynyt kovin vakavissaan. Onko hinta liian kova? ei se ainakaan ruokaa vaadi=)

Yksittäisen rummun hinnoittelu ei koskaan ole suhteessa setin hintaan.
Kun myyt orpoa rumpua niin se yleensä tarkoittaa setin pilkkomista. Se nostaa hintaa. Varsinkin ääripään kooissa. Eli 6" ja 8" maksaa ja taas lattiatomit, varsinkin 14" ja 18". Kyllä sulla on pyynnit kohdallaan. Kysyntää vaan ei taida olla. Lama ja tuhka ja kaikkea.
Illalla hilpeenä kaljaa ja aamulla kalpeena hiljaa.
arhipp
18.04.2010 05:34:23
iekku84: Nyt oli taas se vanhanliiton nw 9000 setti paukahtanut markkinoille.

Se on hiano setti! Suosittelen vilpittömästi kaikille sen ostamista. Mielestäni iekku84:n ft ei ole missään nimessä ylihintainen, uusi tuollainen maksaa Thomannillakin lähes 700 euroa. Jos mulla olisi tarvetta 18" tomiin, ostaisin oitis pois. En maksaisi uudesta 700 euroa, mieluummin tuollainen käytetty puoleen hintaan. Älä tiputa hintaa suotta, on väärin laatuinstrumentin tunteita kohtaan myydä se pois alihintaan. Rummulle tulee paha mieli...
iekku84
18.04.2010 12:38:47 (muokattu 18.04.2010 12:45:54)
arhipp: Se on hiano setti! Suosittelen vilpittömästi kaikille sen ostamista. Mielestäni iekku84:n ft ei ole missään nimessä ylihintainen, uusi tuollainen maksaa Thomannillakin lähes 700 euroa. Jos mulla olisi tarvetta 18" tomiin, ostaisin oitis pois. En maksaisi uudesta 700 euroa, mieluummin tuollainen käytetty puoleen hintaan. Älä tiputa hintaa suotta, on väärin laatuinstrumentin tunteita kohtaan myydä se pois alihintaan. Rummulle tulee paha mieli...

Kiitos!
Olen ilmeisesti samoilla linjoilla porukan kanssa.
Tosiaan kun sitä ei ole pakko myydä niin olkoon nurkassa. Tiiä milloin se tulee taas mieleen et se olisi kiva. Eipä tarvitse sitten ainakaan ostella sitä kun jää nurkkiin=)
Mut 16" on silti ostoslistalla. Noista nurkissa pyörivistä joutopöntöistä voisi vääntää treenisetin tai jossain pienessä tilassa jopa keikan täräyttää. siis meinaan 18":sta jos pistäisi basariksi. Onhan tomeissa vara viel valita mitä muita rc patoja haluaa käyttää..
Pitäisi perehtyä noiden tomimuhviin kiinnituleviin jalkoihin (tai taivutella itse) ja vanteet jostain romubasarista... Mut uusia reikiä/ jälkiä ei tule.
kimmokel
18.04.2010 15:29:38

Tuli ostettua SD865C -virveli. Aika nuhjusessa kunnossa tuo on, ja tuli heti purettua osiin ja alotettua puunaaminen. Osa inserteistä ja ruuveista kaipaa vaihtoa ja noista inserttejä pitävistä metalliliuskoista/kumeista puuttuu muutama. Onko tietoa löytyykö jostain noita samoilla mitoilla?

Koko komeus:
http://muusikoiden.net/dyn/users/72679.jpg

Badge:
http://muusikoiden.net/dyn/users/72678.jpg
iekku84
18.04.2010 15:37:00
kimmokel: Tuli ostettua SD865C -virveli. Aika nuhjusessa kunnossa tuo on, ja tuli heti purettua osiin ja alotettua puunaaminen. Osa inserteistä ja ruuveista kaipaa vaihtoa ja noista inserttejä pitävistä metalliliuskoista/kumeista puuttuu muutama. Onko tietoa löytyykö jostain noita samoilla mitoilla?

Koko komeus:
http://muusikoiden.net/dyn/users/72679.jpg

Badge:
http://muusikoiden.net/dyn/users/72678.jpg

Nätti 8000 pata. Mielettömän hyvä soundinenkin. Itsellä oli aijemmin vastaava 6" syvä. Vähän kosmetiikkaa niin siisti tulee!
Kailis
18.04.2010 23:26:14

Tuli ostettua SD865C -virveli.

Onko toi 8-luginen ja prässivanteilla? Miehekkäät on lugit =D
kimmokel
19.04.2010 00:45:13

Kailis: Onko toi 8-luginen ja prässivanteilla? Miehekkäät on lugit =D

Vastaus on 3xKyllä! =)
iekku84
19.04.2010 07:45:58 (muokattu 19.04.2010 07:57:41)
kimmokel: Vastaus on 3xKyllä! =)

Mulla oli lyhyemmillä lugeilla ja powerhoop vanteilla. Myös oli vanhempi mattoohjuri vai mikä se nyt on. Säätöjä siinä oli ainakin reilusti.
Eikös 8000:t ole aina virveleiden osalta 8lugiset?
Taidan viskata kuvan omastani profiiliin jos löydän.

Ei löytynyt muita kun missä se on setissä kiinni eli siinä 8000:en jatkeena.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)