Aihe: Keskustelua Roots-skabasta Vol IV
1 2 3 4 563 64 65 66 67121 122 123 124 125
Zeeboo
11.04.2010 17:57:25
blues guitar: Onko täällä ihan oikeita Savolaisia?
http://www.youtube.com/watch?v=TP_oidc_qEw&feature=related

Itse olen Etelä-Savosta....en siis ihan oikeesta Savosta.

Heh, osu ja uppos! Tosin, entinen oikea, nykyinen Etelä-Savon asukki olen... eippääkku oun...
"Kaikki äänet, jotka saat soitettua, syntyvät tekniikasta. Ne äänet, jotka jätät soittamatta syntyvät hyvästä mausta."
Illu
11.04.2010 18:01:31
Zeeboo: Heh, osu ja uppos! Tosin, entinen oikea, nykyinen Etelä-Savon asukki olen... eippääkku oun...

Savo on ainoa oikea kaupunki teille savolaisille...
Perse edellä puuhun menemisessä on se huono puoli, että pudotessaan tippuu pää edellä maahan.
Zeeboo
11.04.2010 18:08:22 (muokattu 11.04.2010 18:11:16)
Illu: Savo on ainoa oikea kaupunki teille savolaisille...

Herkijä venkoelemasta, halavatun lättähattu, tae se on kohta jiu ja jitsu! =D

E: Ainii, murteen puolestahan Savo on Suomen Texas...
"Kaikki äänet, jotka saat soitettua, syntyvät tekniikasta. Ne äänet, jotka jätät soittamatta syntyvät hyvästä mausta."
t-tyrjä
11.04.2010 19:42:53 (muokattu 11.04.2010 21:11:13)
"t-tyrjä: Eipä ole oikein ideaa ja sitä myöten soittokin vähän junnaa. Rytmiä oli hetken
komppi osastolla tarjolla joka oli parasta antia"

kaikesta muusta olen samaa mieltä,mutta idea tässä nimenomaan oli. Se idea oli varastaa koko alkuosa tuon yhen savolaisen suomijuureksi itse laskemani herran alkupäään tuotannosta.Tämä siksi kun en tuohon mitään muutakaan järkevää keksiny.
Kai tämän joku tunnisti vai tunnistiko?
krk
11.04.2010 21:19:04

t-tyrjä: "t-tyrjä: Eipä ole oikein ideaa ja sitä myöten soittokin vähän junnaa. Rytmiä oli hetken
komppi osastolla tarjolla joka oli parasta antia"

kaikesta muusta olen samaa mieltä,mutta idea tässä nimenomaan oli. Se idea oli varastaa koko alkuosa tuon yhen savolaisen suomijuureksi itse laskemani herran alkupäään tuotannosta.Tämä siksi kun en tuohon mitään muutakaan järkevää keksiny.
Kai tämän joku tunnisti vai tunnistiko?

Tunnustan että Einarin tunnistin :)
"Son, can you play me a memory? I'm not really sure how it goes, But it's sad and it's sweet and I knew it complete, When I wore a younger man's clothes" - Billy Joel
krk
11.04.2010 21:20:24

Onnittelut MaQille skabavoitosta, ja kiitokset kaikille kollegoille taas mukavasta meiningistä!
"Son, can you play me a memory? I'm not really sure how it goes, But it's sad and it's sweet and I knew it complete, When I wore a younger man's clothes" - Billy Joel
BigPapa
11.04.2010 21:33:13 (muokattu 11.04.2010 21:35:41)

Onnittelut MaQlle ja sillee...
For me, it's about the music. I'm just the messenger, and I hope to do it as long as I live. - Eric Clapton
MaQ
11.04.2010 21:36:09
No jopas napsahti.. Kiitoksia nöyrästi kannatuksesta. Tasaista oli

Taustaa kyllä tarvis taitaa omat olla aika vähissä? Koitampa katella.
BigPapa
11.04.2010 21:41:34

MaQ: No jopas napsahti.. Kiitoksia nöyrästi kannatuksesta. Tasaista oli

Taustaa kyllä tarvis taitaa omat olla aika vähissä? Koitampa katella.

No toivottavasti seuraavakin tausta on rootsia.
For me, it's about the music. I'm just the messenger, and I hope to do it as long as I live. - Eric Clapton
JarnoH
11.04.2010 21:50:37

Hienoa MaQ ja muut! Hauska skaba oli.
Zeeboo
11.04.2010 21:53:40
Onnee MaQ!
Kiitoksia hyvästä skabasta kaikille bluestajille.
MaQ
11.04.2010 22:22:45
Uutta putkeen. Toivottavasti tausta kelpaa. Leikkaa liitä lopusta huolimatta :)
krk
11.04.2010 22:24:35

MaQ: Uutta putkeen. Toivottavasti tausta kelpaa. Leikkaa liitä lopusta huolimatta :)

Makoisa tausta, ajattelin pitää taukoa mutta malttaako sitä... saa nähdä.
latuska90
15.04.2010 10:11:57

Mahtiveto krk! Mahtiveto, jiihaa! ...äänestyksessä sitten lisää. ;)
"Valkoinen mies on viisas sen sähkön kanssa, mutta mitäs sitten tehdään kun sähkö loppuu?" - Albert Järvinen
krk
16.04.2010 20:46:47

MaQ: Jos mahdollista niin pyytäisin että joku skabailijoista laittais illalla äänestysketjun
tulille. Joudun itse lähtemään tien päälle ja menee huomiselle ennekuin pääsen koneelle...

Pistelasku jne. hoituu kyllä sunnuntaina

Kiitos etukäteen jos homma hoituu.

No kyllähän minä sen voin laittaa kun kerran näköjään täällä nyt olen.
BigPapa
16.04.2010 22:29:02

krk:Oliko tuo keskivaiheen kipakka kampivibra kenties kommentti tai viittaus johonkin :)

Sen verran tarkentaisin että kyseessä oli sormivibrato, ja viittauskin oli kyllä kintaalla PG:n suuntaan mahdollinen.
krk
16.04.2010 22:31:28

BigPapa: Sen verran tarkentaisin että kyseessä oli sormivibrato, ja viittauskin oli kyllä kintaalla PG:n suuntaan mahdollinen.

Olipa ärhäkkä sormilla tehdyksi! :)
BigPapa
16.04.2010 22:35:51

krk: Olipa ärhäkkä sormilla tehdyksi! :)

Sitäkin aikoinaan tuli treenattua juurikin BB:n ja PG:n vuoksi.
Grugi
18.04.2010 12:26:36
Hemmetti ku osuis seuraava tausta niin että siihen osais jotain soittaakki.
SDMF
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)