thonmix 23.04.2009 12:04:48 | |
---|
Juu olen mäkin tästä hyvää kuullut ja itsekkin käynyt testaamassa ja tosi hyvältä tuntu. Ei vaan kukaan tunnu omistavan RH:ta vielä :) Mutta laita ihmeessä raporttia, mitä enempi mielipiteitä sitä parempi. |
velluh 09.04.2010 08:45:20 | |
---|
RebelHead 450, TC 2x12 sekä 2x10 hankittu. Loistavat laitteet. On kokeiltu Ampegin vintage-combot, rantasaunat, Mesan isot combot, GK:t..... Tämän parempaa settiä ei ole eteeni tullut. Voin vain suositella.... It's A Wrap |
absqua 09.04.2010 10:21:02 | |
---|
velluh: RebelHead 450, TC 2x12 sekä 2x10 hankittu. Loistavat laitteet. On kokeiltu Ampegin vintage-combot, rantasaunat, Mesan isot combot, GK:t..... Tämän parempaa settiä ei ole eteeni tullut. Voin vain suositella.... Tuosta TC:n setistä on kuulunut paljon hyvää. Pitäis varmaan itsekin käydä joskus kokeilemassa. Always play on one and don't fake the funk. -Bootsy- |
jaakonam 14.04.2010 20:10:41 | |
---|
"Basso on yksinkertaisten miesten monimutkainen instrumentti." |
absqua 14.04.2010 21:13:36 | |
---|
Always play on one and don't fake the funk. -Bootsy- |
Teijo K. 14.04.2010 21:26:51 | |
---|
absqua: Mä en tosta oikein sävähdä, mutta kiitos linkistä silti! Eikö ollut riittävän musikaalinen? |
absqua 15.04.2010 00:24:58 (muokattu 15.04.2010 00:26:14) | |
---|
Teijo K.: Eikö ollut riittävän musikaalinen? On musikaalisen näköinen neito kyl ja soittaakin hienosti, mutta tossa kokonaisuudessa on jotain vähän halpaa. Lyödään vyön alle hitusen. Sen sijaan jos neidon nimi on oikeastikin Funkhouser, niin siitä täydet pojot. Always play on one and don't fake the funk. -Bootsy- |
jaakonam 15.04.2010 01:11:51 (muokattu 15.04.2010 01:12:06) | |
---|
absqua: On musikaalisen näköinen neito kyl ja soittaakin hienosti, mutta tossa kokonaisuudessa on jotain vähän halpaa. Lyödään vyön alle hitusen. Sen sijaan jos neidon nimi on oikeastikin Funkhouser, niin siitä täydet pojot. Mutta esittelyvideosta huolimatta minusta tuossa nupissa on paljon ominaisuuksia, jotka tekevät siitä mielenkiintoisen: muistipaikat, kompura, virimittari, kuulokevahvari kotisoittelua varten, putkiemu... Idan oikea nimi on Ida Kristine Nielsen ja tanskalainen basistihan hän on, joten täydet pisteet jäi saamatta. "Basso on yksinkertaisten miesten monimutkainen instrumentti." |
absqua 15.04.2010 01:16:57 | |
---|
jaakonam: Mutta esittelyvideosta huolimatta minusta tuossa nupissa on paljon ominaisuuksia, jotka tekevät siitä mielenkiintoisen: muistipaikat, kompura, virimittari, kuulokevahvari kotisoittelua varten, putkiemu... Idan oikea nimi on Ida Kristine Nielsen ja tanskalainen basistihan hän on, joten täydet pisteet jäi saamatta. Joo toi nuppi ja kaapitkin ovat sinänstä erittäin kiinnostavaa kamaa. Pitää käydä testaamassa asap. Always play on one and don't fake the funk. -Bootsy- |
jvakeva 15.04.2010 01:17:11 | |
---|
jaakonam: Mutta esittelyvideosta huolimatta minusta tuossa nupissa on paljon ominaisuuksia, jotka tekevät siitä mielenkiintoisen: muistipaikat, kompura, virimittari, kuulokevahvari kotisoittelua varten, putkiemu... Idan oikea nimi on Ida Kristine Nielsen ja tanskalainen basistihan hän on, joten täydet pisteet jäi saamatta. jos vahvistin on hyvä, niin ei siinä vonikan lisäksi muitanappeja tarvittaisikaan. Bassoneuvos |
jvakeva: jos vahvistin on hyvä, niin ei siinä vonikan lisäksi muitanappeja tarvittaisikaan. Niin, tuossa minun kommentissa oli sisäänrakennettuna vakiona jo se, että nuppi + kaapit soundasivat minusta hyvälle. Muut fiitsöt olivat sitä houkuttelevaa ekstraa, mitä kovin monista muista vehkeistä ei löydykään... "Basso on yksinkertaisten miesten monimutkainen instrumentti." |
hollstro 15.04.2010 10:29:59 | |
---|
jaakonam: Niin, tuossa minun kommentissa oli sisäänrakennettuna vakiona jo se, että nuppi + kaapit soundasivat minusta hyvälle. Muut fiitsöt olivat sitä houkuttelevaa ekstraa, mitä kovin monista muista vehkeistä ei löydykään... Netissä oleva saundinäytteet bassovahvistimesta ovat enemmän tai vähemmän turhia. Ainoastaan bändikontekstissa bändivoluumilla tehdyt omakohtaiset arviot ovat relevantteja. vasemmassa lahkeessa-klubin elinikäinen kannatusjäsen |
absqua 15.04.2010 10:40:09 | |
---|
hollstro: Netissä oleva saundinäytteet bassovahvistimesta ovat enemmän tai vähemmän turhia. Ainoastaan bändikontekstissa bändivoluumilla tehdyt omakohtaiset arviot ovat relevantteja. Tästä asiasta en vois olla enempää samaa mieltä. Efektien ääninäytteistä voi olla jotain hyötyä valinnan hetkellä, mutta kaikki muut on paitsi berberistä niin sen lisäksi totaalisen turhia. Always play on one and don't fake the funk. -Bootsy- |
Teijo K. 15.04.2010 10:44:08 | |
---|
absqua: Tästä asiasta en vois olla enempää samaa mieltä. Efektien ääninäytteistä voi olla jotain hyötyä valinnan hetkellä, mutta kaikki muut on paitsi berberistä niin sen lisäksi totaalisen turhia. Kuin myös samaa mieltä. Toi konsepti on sikäli mielenkiintoinen, että kun se on digipohjalta, niin uusien ominaisuuksien ymppääminen tohon pitäisi olla ihan ohjelmointitekninen juttu. Mulla olis pieni toivelista koskien ideaalia kontravahvaria... |
absqua 15.04.2010 10:47:19 | |
---|
Teijo K.: Kuin myös samaa mieltä. Toi konsepti on sikäli mielenkiintoinen, että kun se on digipohjalta, niin uusien ominaisuuksien ymppääminen tohon pitäisi olla ihan ohjelmointitekninen juttu. Mulla olis pieni toivelista koskien ideaalia kontravahvaria... Kuinka digipohjalta noi onkaan? Muunnetaanko signaali väliaikaisesti digitaaliseksi tuolla TC:n sisuksissa? Vai tarkoitetaanko tollo digi-sanalla päätevahvistimen toimintaperiaatetta. Ehkä mun pitäis vähän vielä perehtyä noihin spekseihin. Always play on one and don't fake the funk. -Bootsy- |
Teijo K. 15.04.2010 10:48:57 (muokattu 15.04.2010 10:49:24) | |
---|
absqua: Kuinka digipohjalta noi onkaan? Muunnetaanko signaali väliaikaisesti digitaaliseksi tuolla TC:n sisuksissa? Vai tarkoitetaanko tollo digi-sanalla päätevahvistimen toimintaperiaatetta. Ehkä mun pitäis vähän vielä perehtyä noihin spekseihin. Mä ymmärsin että kaikki nuo efektit ja muut on digihärpäkettä. Eli joo, signaali muunnettaisiin digiksi ja sitten taas takaisin. Nyt kun noin yllättäen kysty niin en olekaan ihan 100% varma. Itsehän en siis viittaa d-luokan päätteeseen "diginä". |
absqua 15.04.2010 10:52:03 | |
---|
Teijo K.: Mä ymmärsin että kaikki nuo efektit ja muut on digihärpäkettä. Eli joo, signaali muunnettaisiin digiksi ja sitten taas takaisin. Nyt kun noin yllättäen kysty niin en olekaan ihan 100% varma. Itsehän en siis viittaa d-luokan päätteeseen "diginä". Aivan. Täytyypä ottaa selvää. Toi TC:n muotoilupolitiikka jotenkin miellyttää mua ja lisäksi toi ämyreiden pinoaminen tollaiseksi tornimaiseksi viritykseksi on ajatuksena aika hyvä. Lukuunottamatta laivakeikkoja. Always play on one and don't fake the funk. -Bootsy- |
Heikki L. 15.04.2010 11:06:22 | |
---|
hollstro: Netissä oleva saundinäytteet bassovahvistimesta ovat enemmän tai vähemmän turhia. Ainoastaan bändikontekstissa bändivoluumilla tehdyt omakohtaiset arviot ovat relevantteja. Talkbassin puolelta löysin jotain pätkiä, missä oli A/B-vertailtu Markbassin nuppia TC:n vastaavaan. Niistä kyllä sai pientä osviittaa, miltä ko. nupit kuulosti. Mutta se on kyllä totta, että jos referenssi puuttuu, niin saundiklipin informaatioarvo on melkein olematon. TC taisi muuten saundata MB:iin verrattuna enemmän "vintagelta" ja "ampegmaiselta". Basso sanoo pum pum ja pitää suunsa kiinni. |
M.Hanski 15.04.2010 19:24:38 | |
---|
absqua: Toi TC:n muotoilupolitiikka jotenkin miellyttää mua ja lisäksi toi ämyreiden pinoaminen tollaiseksi tornimaiseksi viritykseksi on ajatuksena aika hyvä. Lukuunottamatta laivakeikkoja. Kän juu sei kuormaliina? |
absqua 15.04.2010 19:56:39 | |
---|
unskelotti: Kän juu sei kuormaliina? no shit sherlock! mikä briljantti idea! aina ei vaan ole sitä jotain jonka ympärille kuormaliinan kiinnittäis. Always play on one and don't fake the funk. -Bootsy- |