Muusikoiden.net
18.04.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: F-Musiikin Outlet myymälä
1
Zerux
08.04.2010 12:46:55
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onkos kukaan käynyt pyörähtämässä? jos on niin onko ollut löytöjä? missä kunnossa soittimet mahtaa olla, jotain B-tasoisia maanantaikappaleita vai ehtaa tavaraa?
 
Tonight we gonna rock you tonight!
Grugi
08.04.2010 12:56:07
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Aika hintsusti mitään varteenotettavaa tavaraa.
 
SDMF
Hanok
08.04.2010 13:04:06
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Grugi: Aika hintsusti mitään varteenotettavaa tavaraa.
 
Pari H&K:n comboa olis kyllä varsin houkuttavaan hintaan.
 
Tuossa vielä linkki hinnastoon:
http://www.f-musiikki.fi/uutiset_it … avataan-642010-itaekeskuksessa.html
call_of_c
08.04.2010 13:06:12
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Grugi: Aika hintsusti mitään varteenotettavaa tavaraa.
 
Nyt lähtis DaisyRockkiä halavalla!
 
Guitar Zero
Grugi
08.04.2010 13:14:05
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Pitää vähän seurata tota jos sinne sattuis jotein tarpeelista ilmestymään.
 
SDMF
Freewheeler
08.04.2010 13:53:05
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Siellä on erä Samickin keppejä joista on kaula poikki satulan kohdalta. Hajonneet kuulemma kontin pudottua... Tee-se-itsemiehille hyvää projektiaihiota 30 €. Ihan laatuskeboja tuntuivat olevan.
 
Ei vinopäähevikeppejä mulle, kiitos.
Ukkovaari
08.04.2010 16:30:48 (muokattu 08.04.2010 16:36:17)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tuli tuolta ostettua sähköbasso ja eipä tuo paljoa maksanut (Yamaha BB404).
Ihan OK kunnossa tuo basso, kaulaa piti tietysti säätää hieman ja nyt kun tuolla soitellu niin huomannu, että vielä pikkasen pitänee yhden kielen intonaatiota säätää aavistuksen (aika lähellä on muttei ihan joten kyse aivan pienestä säädöstä)
 
Mikit ja säätimet, virityskoneista ym. ihan OK kunnossa.
 
Oishan myös ollu 5 kielinen basso mutta kun tämä on mun eka basso niin ajattelin, että helpompaa on aloittaa 4 kielisellä. Ihan kiva lisä tämä noiden sähkisten ja akkareiden lisäksi.
 
Kyllähän tuolta porukat varmaan itelleen jotain löytää jos tietysti osuu siihen omaan hankintatarpeeseen kohdilleen listassa olevat soittimet ja tarvikkeet.
 
Grugi
08.04.2010 17:32:57
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olikos tää outlet samoissa tiloissa itse myymälän kanssa? Meinaan että on varmaan LA auki myös.
 
SDMF
Freewheeler
08.04.2010 18:08:20
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Siellä Itäkeskuksen F-Musan kulmassahan tuo on.
 
Ei vinopäähevikeppejä mulle, kiitos.
Ukkovaari
08.04.2010 18:53:31
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Grugi: Olikos tää outlet samoissa tiloissa itse myymälän kanssa? Meinaan että on varmaan LA auki myös.
 
Kyllä, tuo Outlet on siellä myymälän tiloissa ihan siellä perällä.
 
lukeman
11.04.2010 03:50:45
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Grugi: Aika hintsusti mitään varteenotettavaa tavaraa.
 
Niin, mutta nuo sulle hintsusti varteenotettavat saattaa olla kuitenkin jollekin aika hyvä vaihtoehto. =)
 
Ostakkee ostakkee.
Zerux
14.04.2010 12:43:01
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

hyvää vasuria tuntuu olevan edullisesti
 
Tonight we gonna rock you tonight!
Jaaba
14.04.2010 14:10:49
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Zerux: hyvää vasuria tuntuu olevan edullisesti
 
Jep, mutta vain kaksi kappaletta näyttää tällä hetkellä olevan listalla.
 
Twinkle
14.04.2010 17:55:54
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kattelin tuolta että siellä olisi myynnissä Phonic Helixboard12 Firewire, ainoa mikä noista minua kiinnostaisi. Sitten tsekkasin keskieuroopan kaupat niin sieltä sen saman laitteen saa kolme euroa halvemmalla. F-musiikki ei tollaiselle outletille edes tarjoa takuuta saatika palautusoikeutta, joten itse en ainakaan ole kauhealla kiireellä syöksymässä tuonne.
 
Ukkovaari
14.04.2010 20:46:13
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Twinkle: F-musiikki ei tollaiselle outletille edes tarjoa takuuta saatika palautusoikeutta, joten itse en ainakaan ole kauhealla kiireellä syöksymässä tuonne.
 
Tuosta takuusta sen verran, että kun tuolla Outletissa viimeksi käväsin niin kysäisin, että eikö missään Outletin kamoissa ole takuuta jne. niin myyjä kertoi, että osassa olisi kyllä takuuta, ite kun tuolta basson ostin Yamahan niin siinä ei takuuta ollut, tosin eipä tuo pahasti edes maksanut.
 
Twinkle
14.04.2010 20:50:39
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ukkovaari: Tuosta takuusta sen verran, että kun tuolla Outletissa viimeksi käväsin niin kysäisin, että eikö missään Outletin kamoissa ole takuuta jne. niin myyjä kertoi, että osassa olisi kyllä takuuta, ite kun tuolta basson ostin Yamahan niin siinä ei takuuta ollut, tosin eipä tuo pahasti edes maksanut.
 
Tuolla sivulla vaan lukee että "ei vaihto- eikä palautusoikeutta" niin siitä vähän päättelin.
 
Ukkovaari
15.04.2010 11:42:30
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Twinkle: Tuolla sivulla vaan lukee että "ei vaihto- eikä palautusoikeutta" niin siitä vähän päättelin.
 
Jep, netissa tuo lukee ja siksi oli pakko vielä paikan päällä myyjältä kysyä tuota.
 
aristoteles666
15.04.2010 12:28:26
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ukkovaari: Jep, netissa tuo lukee ja siksi oli pakko vielä paikan päällä myyjältä kysyä tuota.
 
vaihto ja palautusoikeus ovat eri asioita kuin takuu
 
Ukkovaari
15.04.2010 14:30:06
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

aristoteles666: vaihto ja palautusoikeus ovat eri asioita kuin takuu
 
Älä ihmeessä ;-)
 
Mä olen puhunut tuosta takuusta
Lainaus musafasun sivulta Outletin ilmoituksesta "* EI TAKUUTA - EI PALAUTUSOIKEUTTA *"
 
Numb
15.04.2010 14:31:49
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Myyjällä on kyllä vastuu tavarasta, vaikka sille ei erikseen mitään takuuta annettaisikaan. Takuu on lisäetu.
 
Kun minä kuolen, vaadin, että kuolinilmoitus laitetaan Myydään: Veneet ja Moottorikelkat -osastolle. -Sir Härö
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «