Twinkle 11.04.2010 10:49:45 | |
---|
oo-p: Minusta tuo on moninpaikoin erittäin hyvä lista. En minä siitä sen kummemmin nettiin kirjoita, mutta tämä vain on hauskaa, kuinka helposti tänne saa hirveän kitinän päälle tämmöisellä. Provoa. joo, en minä kommenttiani sinulle tarkoittanutkaan. Olet vaan viestintuoja. Lähinnä viittaan siihen mitä yleensä nämä keskustelut tulee olemaan jos joku tekee listan parhaista jutuista. Jokainen namedroppailee omia suosikkejaan ja haukkuu listalla olevia. Plus sitten listan laatijaa joka "ei ymmärrä musiikista sitten vittu mitää!1" |
Atomic Cafe 11.04.2010 10:58:51 (muokattu 11.04.2010 11:17:20) | |
---|
Kyllä listalta olisi pitänyt ainakin yksi HIM löytyä: http://www.youtube.com/watch?v=4WA2jBMk-Pk Video on tyypillistä MTV kamaa mutta voi Jeesuksen pallit että tämä on hieno versio. Ville nikottelee vakuuttavammin kun Elvis aikoinaan ja Chris Isaak on tämän rinnalla pelkkää paperia ja pahvia. Mikä lie pula-ajan poppari. |
fuzz 11.04.2010 11:02:54 | |
---|
kaljataiteilija: Minä myös perustelin , lähinnä jatkeena JCM'n kirjoitukselle, sinä copypastaat. Ja en sanonnut HIMiä paskaksi. Tarkoitukseni oli lähinnä kärjistää(listassahan on useita omia suosikkejakin) Riehaanuin taas vaihteeksi tästä päättömästä larsonpaskakirkawah-tyylisestä inttämisestä mitä koko mnet pursuaa M4ss3 m/: No oon sentään ollu mnetis kauemmin kuin sä! |
kaljataiteilija 11.04.2010 11:05:50 | |
---|
fuzz: Tarkoitukseni oli lähinnä kärjistää(listassahan on useita omia suosikkejakin) Riehaanuin taas vaihteeksi tästä päättömästä larsonpaskakirkawah-tyylisestä inttämisestä mitä koko mnet pursuaa Juu... Siksi melkein kannattaakin täällä lukea aikaisempia kirjoituksia, koska voi olla lainauksia ym.. had a rough night, and I hate the fucking Eagles, man...
The Big Lebowski |
tsugaru 13.04.2010 18:53:01 (muokattu 13.04.2010 19:50:43) | |
---|
Tande: Olisin suonut listalle edes yhden Hurriganesin biisin... Järkyttävää on myö se, ettei mukana ole, kuin neljä englanninkielistä biisiä. Myös 2000-luvun menestynenin _muusikko_ Anssi Kela on unohdettu täysin. Hector loistaa jotenkin alleviivatusti poissaolollaan, tai Pelle läsnäolollaan. No, olihanne tietysti pikkasen "hyvinsyöneen" näkösiä keskitysleirivangeiks, mut eise ainakaan mua silleen haitannu, ku ei täs oikeestaan ollu pääosissa ne ihmiset, vaan niitten puheet. NHR |
Andy Six 13.04.2010 19:47:10 | |
---|
Tande: Myös 2000-luvun menestynenin _muusikko_ Anssi Kela on unohdettu täysin. Myös minä unohtaisin Anssi Kelan mielelläni.... And there was my guitar,electric junk..... |
miscage 14.04.2010 08:25:28 | |
---|
No ainakin ykkönen meni oikein. en vittu tiiä. juon vaan - Grunge-Jukka |
miscage: No ainakin ykkönen meni oikein. No kakkonenkin meni aika nappiin. No, olihanne tietysti pikkasen "hyvinsyöneen" näkösiä keskitysleirivangeiks, mut eise ainakaan mua silleen haitannu, ku ei täs oikeestaan ollu pääosissa ne ihmiset, vaan niitten puheet. NHR |
oo-p 14.04.2010 10:50:23 | |
---|
tsugaru: No kakkonenkin meni aika nappiin. Kakkonen on ykkönen! Terve, ja kiitos kaloista!
..Delay, missä viivyt?! |