joku muu sikko 13.04.2010 14:03:37 | |
---|
Ei hlvetti tuota Hammettia :O) Olis edes aisaparinsa Hetfield, siinä on sentään yksi ihan kovimmista hevikomppaajista. "Lets go fucking crazy". -Ozzy Osbourne- |
Zeeboo 13.04.2010 19:57:09 | |
---|
No mutta ilman muutahan nämä tämän kaltaiset gallupit saavat asiat objektiiviseen paremmuusjärjestykseen. "Kaikki äänet, jotka saat soitettua, syntyvät tekniikasta. Ne äänet, jotka jätät soittamatta syntyvät hyvästä mausta." |
JIRPPI 13.04.2010 21:51:01 (muokattu 13.04.2010 21:51:35) | |
---|
Listaa, jossa on Hammett kuudentena, ei voi ottaa tosissaan. E: Itseasiassa mitään tämmöstä listaa ei voi ottaa tosissaan. |
hevikukko 13.04.2010 22:46:10 (muokattu 13.04.2010 22:47:17) | |
---|
Tuota noin....eikös John Petrucci kuulu tähän kategoriaan...on aika kova nimi kuiteskin??? Hammett taitaa kyllä olla suositumpi, mutta annan taas kerran ääneni JP:lle. =) Niin tai näin & aina väärinpäin! |
hevikukko: Tuota noin....eikös John Petrucci kuulu tähän kategoriaan... Kyllähän se taitaa kitaraa soitella...? :D einzweidreivier MASTEROID ~~ stonerdoom[jotain] ~~ |
Tande 13.04.2010 23:00:29 | |
---|
Nyt herääkin kysymys, missä on Keith Richards? :) Ritchie Blackmore olisi todellakin ansainnut paikkansa.. Anteeksi. |
hevikukko 13.04.2010 23:04:03 | |
---|
Nyt herääkin kysymys, missä on Keith Richards? :) Se on Beachillä ja ottaa prunaa päällensä!!! Niin tai näin & aina väärinpäin! |
Vladi 13.04.2010 23:04:35 | |
---|
hevikukko: Tuota noin....eikös John Petrucci kuulu tähän kategoriaan...on aika kova nimi kuiteskin??? Hammett taitaa kyllä olla suositumpi, mutta annan taas kerran ääneni JP:lle. =) Kyllä mä mieluummin kuitenkin Hammetin laittaisin listalle, kuin Petruccin. JP on kyllä erittäin kova soittaja ja tykkään hepun tyylistä noin 1000x enemmän kuin Hammetista, mutta Hammetilla oli paljon enemmän vaikutusta musamaailman kuin Petruccilla. Listalta puuttuu kyllä ehdottomasti Steve Vai. Hyvin hyvin harva pystyi enää tuossa vaiheessa luomaan selvästi oman soundin ja tyylin. Paul Gilbert on kans vieny sen verta pitkälle tuon rockriffittelyn ja tiluttelun, että ansaitsisi paikan listalla. Nääh, turha näitä on vatvoa, kitarisoinnin hyvyyttä on kun on hyvin vaikea lähteä määrittelemään. ;) Kyllä se siitä. |
hevikukko 13.04.2010 23:12:31 (muokattu 13.04.2010 23:12:55) | |
---|
Kyllä mä mieluummin kuitenkin Hammetin laittaisin listalle, kuin Petruccin. JP on kyllä erittäin kova soittaja ja tykkään hepun tyylistä noin 1000x enemmän kuin Hammetista, mutta Hammetilla oli paljon enemmän vaikutusta musamaailman kuin Petruccilla. Tää kyllä tiedetään ja siksi en selittele enempää. Metallica on kova ku kivi! Listalta puuttuu kyllä ehdottomasti Steve Vai. Hyvin hyvin harva pystyi enää tuossa vaiheessa luomaan selvästi oman soundin ja tyylin. Kuuluu listaan ehdottomasti! Paul Gilbert on kans vieny sen verta pitkälle tuon rockriffittelyn ja tiluttelun, että ansaitsisi paikan listalla. Kuuluu listaan, kuin hyttynen meidän kesään! :D Niin tai näin & aina väärinpäin! |
Vladi 13.04.2010 23:15:51 | |
---|
hevikukko: :D Noni, löytyhän se rauha ja rakkaus välillämme. Hienoa! ;) Kyllä se siitä. |
hevikukko 13.04.2010 23:22:35 (muokattu 13.04.2010 23:29:38) | |
---|
Noni, löytyhän se rauha ja rakkaus välillämme. Hienoa! ;) Mennään back to 70's niin saadaan koko musiikkikerhoon hellä fiilis! :D Mua ei kyllä kiinnosta nuo 70's mömmöt, mutta musiikki kyllä. Niin tai näin & aina väärinpäin! |
Vladi 13.04.2010 23:23:40 | |
---|
hevikukko: Mennään back to 70's niin saadaan koko musiikkikerhoon hellä fiilis! :D Haluan afron! Ja kunnon diskoteekkiasun! Kyllä se siitä. |
Funkånaut 14.04.2010 00:17:34 | |
---|
Vladi: Haluan afron! Ja kunnon diskoteekkiasun! Ja mä vuoden -71 Dodge Chargerin kolmeen tuhanteen dollariin. "He must be smokin' some heavy doobies." |
Ianuarius 14.04.2010 07:57:53 | |
---|
Joo, kylhän tosta puuttuu sejasejase... Tässäpä vaihtelun virkistämiseksi The Rolling Stones lehden kirjottelijoiden mielestä 100 parasta kitaristia. http://www.myguitarsolo.com/usenet/threads_guitar/115519-1.html Kaikilla on omat syynsä, että miks sen ja sen pitäis olla tolla sijalla ja miks toi ei saa olla. Mun top 10 (ihan omista syistäni) ois varmaan jotain tällasta: 1. Guthrie Govan 2. Eric Johnson 3. John Petrucci 4. Jimi Hendrix 5. Frank Zappa 6. Al DiMeola 7. Paul Gilbert 8. Alex Lifeson 9. Jimmy Page 10. Allen Van Wert Mut siis ei tonkaan pitäis ketään kiinnostaa... jos ei ny välttämättä halua alkaa tappeleen! :D Jos vittuuntuu kaikesta ja joka asiasta pitää alkaa itkeenparkuunjalyömään, niin kaipa nää listat on sellasten juttujen kirvoitteluun ihan hyviä. Mä en edes keksi, että miten keskustelu tällasesta asiasta vois olla mitenkään rakentavaa. Jos yks tyyppi saakin toisen vakuuteltua siitä, että KYLLÄ, se Kirk Hammet todellakin on kahdeksanneksi paras kitaristi koko maailmankaikkeudessa, niin ENTÄ SITTEN? Onko maailma muuttunut jotenkin? Onko nää tyypit muuttunu jotenkin merkittävästi? Vaikuttaako tämän mielipiteen muuttuminen jotenki tän toka tyypin käytökseen? Ei. Ainoa mitä tosta seuraa, on et sillä ekalla tyypillä on about 5 minuutin ajan hyvä olo siitä, kun se sai jonku toisen mielipiteen korjattua. Sen jälkeen se unohtaa senkin, ja koko se 4 tuntia, mitä se sitä toista tyyppiä vakuutteli, on hukkaan heitetty. :) And we got caught in the whirlwind // Torn by the storms of our lives. |
JnZm 14.04.2010 10:15:28 | |
---|
Funkonaut: Ja mä vuoden -71 Dodge Chargerin kolmeen tuhanteen dollariin. Ota huomioon inflaatio. Rahan arvo oli tuolloin vähän kovempi kuin nyt. Mut mä haluan -70 Challengerin...;-) Vussia, kompuraa ja plaastkomppia |
Numb 14.04.2010 10:39:07 | |
---|
Kun minä kuolen, vaadin, että kuolinilmoitus laitetaan Myydään: Veneet ja Moottorikelkat -osastolle. -Sir Härö |
Ianuarius 14.04.2010 10:46:20 (muokattu 14.04.2010 10:49:35) | |
---|
Pitääkö olla elossa? :D Walli! Walli! Walli! No ohan Marzi ihan jees... ja Latvala. Varmaanki Laiho voittaa. :D EDIT: Point being... pitää olla tarpeeks aivovammanen että osallistuu johonki "äänestyksiin" ja sit ku ainoastaan sellaset ihmiset osallistuu, niin tulos on myös sen mukainen. Saman ilmiön voi huomata myös eduskuntavaaleissa... ;) And we got caught in the whirlwind // Torn by the storms of our lives. |
Vladi 14.04.2010 11:09:40 | |
---|
Numb: YLE X hakee Suomen parasta kitaristia: http://ylex.yle.fi/tapahtumat/kuka-on-suomen-paras-kitaristi Sinne vain omaa nimea kohtaan "joku muu" =) Aivan järkyttävän paskat vaihtoehdot. Millä perusteella joku Stalingrad Cowgirlsin likka tungetaan tuolle listalle? Pääsenkö mäkin listalle, osaan soittaa toisten säveltämää punkkimusaa? Listalla oli myös eräs kaveri, pitipä häntä käydä äänestämässä ;) Kyllä se siitä. |
blaekie 14.04.2010 11:14:34 (muokattu 14.04.2010 11:15:59) | |
---|
JnZm: Ota huomioon inflaatio. Rahan arvo oli tuolloin vähän kovempi kuin nyt. Mut mä haluan -70 Challengerin...;-) Jos Mopar pitäisi ottaa, olisi se varmaan E Body , Plymouth 'Cuda , 426 HEMI:llä. Oikeesti olen hoppa miehiä, ja sen vuoksi ainoa oikea on -70 Ford Mustang Boss 429 HEMI:llä, väri vois olla Grabber Orange. No niin asiaan. Lista on toudella outo. Tuossa brittilistassa ei mielestäni yhtään varsinaista kitaristia, joka olisi meikälle kolahtanut. Suomi listaan kävin lisäämässä Timo Kämäräisen. Nii onkii ... vai oliko sittenkään .. ja jos onkii , nii entäs sitten ... |
Blain 14.04.2010 11:24:20 | |
---|
MISSÄ ON YNKKÄ??? Ancilla face mea laganum! |