Aihe: Michael Monroe
1 2 3 4 523 24 25 26 27100 101 102 103 104
oulukyllosa
12.04.2010 21:54:06

sirdickyj: No ei se nyt kyllä ollut, mutta se ei ole tämän jutun pointti.

Sovitaan vaikka, että oli, jos se helpottaa.

Tälläistä provosointia käyttää muuten päiväkoti-ikäiset, ja hyvin tuntuu toimivan muus.netissäkin.Ikäänkuin vasemmalla kädellä puolihuolimattomasti tehty heitto;

"No leikitään vaikka niin että on"
Gov`t Mulea ja Allman Brothers Bandiä oululaisittain coveroituna www.myspace.com/allmancousins
j2ri
12.04.2010 23:17:21 (muokattu 12.04.2010 23:30:21)
sirdickyj: no kun ei viittis alkaa mitään linkittelyhelvettiä tähän, niin olkoon.

jokainen varmaan omistaa korvat.

Tää on just sitä idioottimaisinta provoa. Provotaan, provotaan ja provotaan, sitten todetaan ylimielisesti "jokainen varmaan omistaa korvat", jolla perustellaan oma mielipide. Ja tottakai jengi provosoituu "Zappa on paska kitaristi" kommenteista. J. Ahosella eli sirDickHead:lla on liikaa aikaa, ei se muuten täällä niin hanakasti kirjoittelis ja messuais. Mies vuodattaa täällä ties minkä musan aitoudesta ja sen puutteesta ja ite soittaa coverpumpussa passoa, kun ei omat hommat koskaan ottaneetn tulta alleen. Ja kyselit minun bändin jne perään ja kutsuit apinaksi, kun en linkitä profiiliin musaani. Ei se niin mene, arvaa kuka se apina on? Ja vastaus edelliseen: kyllä soitan bändissä, kyllä soitan omaa musaa ja kyllä viime vuonna enemmän keikkoja ulkomailla kuin Suomessa. Ja niitä keikkoja ei lasketa edes teidän bändiläisten yhteisten käsien sormilla.

Soita vaikka enemmän sitä bassoa ja kirjoita vähemmän.

Niin ja siitä Monroe:sta. Hieno mies, hienoa musaa ja Suomen ainoita todellisia rockstaroja, niin kuin koko vanha Hanoi. En ymmärrä myöskään miten täällä spekuloidaan sivukaupalla Monroen/Stevensin yhteistyötä ja "varmana tietona" päätellään miten hommat on menny. Ja toisaalta tuo bändijäsenkuvio. Niin kuin joku aiemmin sanoi, homman nimi on "Michael Monroe" ja sillä sitä bändiä myydään, joten ihan sama kuka siinä soittaa ja kuinka kauan. Monroe kuitenkin saa hommaan toimimaan ja menee eteenpäin, toisin kuin muut. Ja on mahtavaa, että Yaffa on bändissä.

Eli palataan aiheeseen, kiitos. Ja annetaan provojen jäädä omiin nurkkiinsa pyörimään.
sirdickyj
13.04.2010 10:00:32
j2ri: Tää on just sitä idioottimaisinta provoa. Provotaan, provotaan ja provotaan, sitten todetaan ylimielisesti "jokainen varmaan omistaa korvat", jolla perustellaan oma mielipide. Ja tottakai jengi provosoituu "Zappa on paska kitaristi" kommenteista. J. Ahosella eli sirDickHead:lla on liikaa aikaa, ei se muuten täällä niin hanakasti kirjoittelis ja messuais. Mies vuodattaa täällä ties minkä musan aitoudesta ja sen puutteesta ja ite soittaa coverpumpussa passoa, kun ei omat hommat koskaan ottaneetn tulta alleen. Ja kyselit minun bändin jne perään ja kutsuit apinaksi, kun en linkitä profiiliin musaani. Ei se niin mene, arvaa kuka se apina on? Ja vastaus edelliseen: kyllä soitan bändissä, kyllä soitan omaa musaa ja kyllä viime vuonna enemmän keikkoja ulkomailla kuin Suomessa. Ja niitä keikkoja ei lasketa edes teidän bändiläisten yhteisten käsien sormilla.

se on hienoa että sulla hommaa riittää.

mä en kuitenkaan muista kertoneeni yhtään pointtia minkään musan aitoudesta, vähän kummaa tarinaa.

ja joo, semmoset on MULLE ihan täysiä spedejä ja apinoita jotka tulee tänne hillumaan nimimerkin takaa, oli kuinka kovia jätkiä hyvänsä.

ja sitten vetää vielä toisten oikeet nimet näihin keskusteluihin, millä ei sinänsä ole mitään mua loukkaavaa merkitystä, mutta jos ite hilluisin täällä pelkän nimimerkin turvin, niin pitäisin pääni visusti kiinni.

Etenkin jos suuni olisi pelkkä vittu joka on pilattu hampailla.

Soita vaikka enemmän sitä bassoa ja kirjoita vähemmän.

No tämä ei varmaan ole sun juttusi olla siitä kiinnostunut.
Tiukempaa linjaa
Terry Pantheras
13.04.2010 10:25:10
sirdickyj: se on hienoa että sulla hommaa riittää.

mä en kuitenkaan muista kertoneeni yhtään pointtia minkään musan aitoudesta, vähän kummaa tarinaa.

ja joo, semmoset on MULLE ihan täysiä spedejä ja apinoita jotka tulee tänne hillumaan nimimerkin takaa, oli kuinka kovia jätkiä hyvänsä.

ja sitten vetää vielä toisten oikeet nimet näihin keskusteluihin, millä ei sinänsä ole mitään mua loukkaavaa merkitystä, mutta jos ite hilluisin täällä pelkän nimimerkin turvin, niin pitäisin pääni visusti kiinni.

Etenkin jos suuni olisi pelkkä vittu joka on pilattu hampailla.

No tämä ei varmaan ole sun juttusi olla siitä kiinnostunut.

Riippumatta siitä tuleeko kenenkin kommentit nimimerkin takaa vai ei, niin sun kommenteissa on aika ärsyttävä kaikkitietävä ja provosoiva sävy. Ehkä sitä haetkin, että porukka ärsyyntyy ja pidät ihmisiä vähän tyhminä, en tiedä... In person voit mahdollisesti olla todella mukavakin tyyppi, mutta kirjoituksien perusteella susta saa aika vittumaisen kuvan. Mikäli kuitenkin yrität saada aikaan yleistä yhteisymmärrystä ja "rakentavaa" (vihaan tuota termiä, mut en muutakaan keksinyt) keskustelua ja saada mielipiteillesi tukea, niin silloin sun viestinnässä on jotain pielessä...

Peace anyway.
einzweidreivier MASTEROID ~~ stonerdoom[jotain] ~~
sirdickyj
13.04.2010 10:42:26
Terry Pantheras: Riippumatta siitä tuleeko kenenkin kommentit nimimerkin takaa vai ei, niin sun kommenteissa on aika ärsyttävä kaikkitietävä ja provosoiva sävy. Ehkä sitä haetkin, että porukka ärsyyntyy ja pidät ihmisiä vähän tyhminä, en tiedä... In person voit mahdollisesti olla todella mukavakin tyyppi, mutta kirjoituksien perusteella susta saa aika vittumaisen kuvan. Mikäli kuitenkin yrität saada aikaan yleistä yhteisymmärrystä ja "rakentavaa" (vihaan tuota termiä, mut en muutakaan keksinyt) keskustelua ja saada mielipiteillesi tukea, niin silloin sun viestinnässä on jotain pielessä...

Peace anyway.

Älä anna sävyn hämätä, siitä seuraa tulkintaa, joka on jokaisen omassa päässä.

Jos toki haluat valistaa, niin osoita jokin tällainen kommentti, jossa on "kaikkitietävä sävy" ja sen jälkeen jokin siitä seurannut vastakommentti, jossa sellaista ei ole.

Oliskohan tässä nyt sohaistu sitten jotain Pyhää Lehmää, kun erehdyin Zappan kitaristintaitoja epäilemään?

Mulla ei -onneksi- ollut hajuakaan siitä, että sitä ihan oikeasti pidetään hyvänäkin soittajana. Olen aina kuvitellut sen ansioiden olevan ihan jotain muuta kuin yksittäisen instrumentin hallinta, ja ne sen soolojen soittamiset olen tulkinnut vittuiluksi ja musiikillisiksi ärsykkeiksi, siltä ne mun korviin kuulostaa.

Tuokaan ei tullut kuin salama kirkkaalta taivaalta, vaan liittyi siihen, mitä Sormunen sanoi Vain soittamisesta Zappan bändissä, versus Vain tekemisistä itsekseen.

Sikäli toki liittyy esim. tähän aiheeseen, että tässkin ketjussa on sivuttu useinkin Monroen tapaa palkata bändiinsä muusikoita, ja toisaalta sitä, kuinka tuulista siinä soittajan paikalla on. Ei se mitään, hänen bändinsä, mulle on vaan tullut julkisuuskuvan perusteella semmonen käsitys, että ukko tietää oikein hyvin, mitä EI halua, mutta osaa hieman heikommin määritellä sen, mitä haluaa.

Ja ei, meistä kukaan ei tiedä, mitä oikeesti on tapahtunut, kaikki ollaan vain sen tiedon varassa, mitä julkisuudessa on meille kerrottu. Mutta se tieto on riittävää, koska kyseessä on tässkin ketjussa rock'n rollille ominaiseen tapaan enemmän tai vähemmän fiktiivisen hahmon asiat, kyseessähän on M. Monroe, ei M. Fagerholm. Eikös niin? Silloin puhutaan asioista, jollaisina ne käsitämme tuon Monroen ja hänen kulloistenkin sidemaniensa julkisuuteen tuomien juttujen perusteella.

Onko mikään näistä sitten spekuloinnin arvoista, on toinen juttu. Mä diggaan miettiä näitä, ja musta on hassua ajtella, että Monroe edelleen jauhaa tota punk-attitudea, kun selkeästi näyttää arvoisaa kollega Teijoa lainaten, siltä, että Monroen touhuissa tosiaan herralla itsellään on oikeus olla semmoinen kuin on, ja loppujen pitäis enemmän tai vähemmän sujahtaa hänen muottiinsa.

Ei se mitään, niin nää hommat menee, mutta ei siinä ole mitään punk-attitudea. Ei sinne päinkään.
Tiukempaa linjaa
Tande
13.04.2010 17:49:30
Miksi ette voisi jatkaa, tätä sinänsä jokseenkin mielenkiintoista väittelyä jossain muualla? Perustakaa vaikka oma topic.. Nyt kun Stevensin ja Monroen välit ole enää aiheena ollenkaan.

Miksi?
Anteeksi.
Guildfinger
13.04.2010 19:20:13
Väittely on tämänpäivän miekkailua. Aihe on sivuseikka areenalla. Kansa janoaa väittelyä ja sankareita. Jatkakaa pilitystä...
BassoSisko
13.04.2010 20:05:33
Ihan niinkuin osa ymmärtäisi jopa tahallisesti väärin toisten kirjoitukset. Se vie keskustelua tosiaan pahasti sivuraiteelle.

En aio mainita nikkejä, kun ootte niin herkkiä että vedätte kuitenkin herneet nenään jokaiikka.

Monroesta jotain sanoakseni. Saas nähdä mitä tästä jutusta nyt tulee, jotenkin tuntuu että ei tää tuu vuottakaan kestämään ja sitten tää on jo unohdettu. Vaan toivonpa olevani väärässä.
Jos ei minusta ole mitään hyötyä, on minusta sitäkin enemmän iloa.
sirdickyj
13.04.2010 20:13:19
BassoSisko: Ihan niinkuin osa ymmärtäisi jopa tahallisesti väärin toisten kirjoitukset. Se vie keskustelua tosiaan pahasti sivuraiteelle.

En aio mainita nikkejä, kun ootte niin herkkiä että vedätte kuitenkin herneet nenään jokaiikka.

Monroesta jotain sanoakseni. Saas nähdä mitä tästä jutusta nyt tulee, jotenkin tuntuu että ei tää tuu vuottakaan kestämään ja sitten tää on jo unohdettu. Vaan toivonpa olevani väärässä.

nimimerkit tiskiin vaan, niin homma selviää

kaikki osaa aukoa päätään, niin kaikkien on oltava valmiita vastaamaan huutoonsa

myös mun, niinku teenkin.
Tiukempaa linjaa
BassoSisko
13.04.2010 20:17:53
sirdickyj: nimimerkit tiskiin vaan, niin homma selviää

Veli hyvä, en jaksa enään lukea uudestaan näitä tekstejä, vaikka ne niin kiehtovia onkin. Joten sovitaanko että jokainen huitaisee desin herneitä nenuunsa?

Mutta juuh, sen verta nyt sanon kuiteski että sun Zappa mielipiteesi ainakin ymmärrettiin väärin tai sitten mä tajusin mitä sillä tarkoitit. Kuin vain.
sirdickyj
13.04.2010 20:46:23
BassoSisko: Veli hyvä, en jaksa enään lukea uudestaan näitä tekstejä, vaikka ne niin kiehtovia onkin. Joten sovitaanko että jokainen huitaisee desin herneitä nenuunsa?

Mutta juuh, sen verta nyt sanon kuiteski että sun Zappa mielipiteesi ainakin ymmärrettiin väärin tai sitten mä tajusin mitä sillä tarkoitit. Kuin vain.

Aijaa, must se oli ihan oikein ymmärretty, se on musta huono kitaristi, mikä ei tee siitä huonoa bändiliideriä tai muusikkoa.

Mutta sen jälkeen ku on sanonu jotain tommosta, niin tullaan jo epäilemään vaikka mitä, ja samoin jotkut huutelee mielellään nimimerkin takaa, ilman, että kukaan tietää, kenestä on kyse.

Ja vetää siihen vielä mun oikean nimenkin, mikä on runkkareinta ikinä, mutta tommosen vetäjällä onkin naaman paikalla perse.
Tiukempaa linjaa
Jii
13.04.2010 22:49:21
sirdickyj:
Onko mikään näistä sitten spekuloinnin arvoista, on toinen juttu. Mä diggaan miettiä näitä, ja musta on hassua ajtella, että Monroe edelleen jauhaa tota punk-attitudea, kun selkeästi näyttää arvoisaa kollega Teijoa lainaten, siltä, että Monroen touhuissa tosiaan herralla itsellään on oikeus olla semmoinen kuin on, ja loppujen pitäis enemmän tai vähemmän sujahtaa hänen muottiinsa.

Ei se mitään, niin nää hommat menee, mutta ei siinä ole mitään punk-attitudea. Ei sinne päinkään.

mä olen edelleen ymmärtämätön sielu, mutta mitä on punk nykyään? punkhan on niin kesyä, ettei tosikaan. monroe ei tosin varmaan ikuna mihinkään hc-puolelle yrittänytkään leimautua.

rokkia tuo heppu mun mielestä soittelee. onhan tuo bodomin laihokin usein sanonut, että tämmönen punkbändi tää vaan.
Southbound again. Don't know if I'm going or leaving home.
Stradlin
14.04.2010 00:09:54
BassoSisko: Tässä kohtaa taas minä luulen että osa ei ymmärtänyt että tarkoitit vain FZ:n kitarointia.

Kitaransoitostahan sirdickyj nimenomaan aika selkeästi puhui ja eiköhän suurin osa sen myös tajunnut. Ihan turhaa provoilua sirdickyjn puolelta koko heitto, ei se Zappa mikään ihan turha kepittäjä ollut varmaan millään mittarilla katsottuna. Henkilökohtaiset mielipiteet on asia erikseen, mutta ne voisi mielestäni pitää ihan omana tietonaan, varsinkin jos ei ole mitään järkevää sanottavaa. Täysin naurettavaa artistien haukkumista ja lyttäämistä ilman mitään järkeviä perusteluita on tämä sirdickyjn "keskustelu" suurimmaksi osaksi ollut ja ihmettelenkin, että miten ei äijä ole jäähylle joutunut vielä?

Tietysti myös pari muutakin nimimerkkiä tästä ketjusta sinne jäähylle joutaisi, ei tosiaan toisten nimiä tarvitse täällä mainita, eikä myöskään jokaiseen idioottimaiseen provoheittoon tarttua.
This guy could fuck up a cup of coffee
Hargon
14.04.2010 07:37:00
Voitaisko välillä keskustella vähän Michael Monroestakin? Kitaran runkkaamiselle on tietääkseni oma alueensa mnetissä.

Uusia biisejä livenä:
Motorheaded For A Fall: http://www.youtube.com/watch?v=_c_lCytGkSU
Another Night In The Sun: http://www.youtube.com/watch?v=MSijvu9-Kuw
You're Next: http://www.youtube.com/watch?v=pIUT8ww3X-A
Minä vahingossa koko allekirjoituksen. Onko hauskaa?
BassoSisko
14.04.2010 07:49:53
Stradlin: eikä myöskään jokaiseen idioottimaiseen provoheittoon tarttua.

Totta, täällä vain pyörii keskusteluissa myös hyvä määrä kakaroita tai sellaiseksi luokiteltavia.

Itse asiaan.
En edelleenkään usko että tää Monroen juttu tulee kestämään. Onhan näitä yrityksiä nähty ennenkin ja nää on kaikki sen verta vanhoja patuja ettei niitä enään muokata miellyttämään ketään liideriä.
Dull Finn
14.04.2010 08:30:51 (muokattu 14.04.2010 08:32:19)

itse en ollut kovin otettu noista uusista biiseistä Tavastialla, varsinkin säkeistöt tuntuivat jatkavan uudesta Hanoista tuttua vähemmän kiehtovaa linjaa. Mutta vielä ei ole aika tuomita, ootellaan levyä.
Olen tosi yllättynyt jos kokoonpano säilyy edes vuoden samana kuin nyt. New York Dolls näyttää aktivoitumisen merkkejä ja David Johansen on äskettäin painottanut nimenomaan keikkailun olevan bändin "juttu" (levyjä tehdään että päästään puoleksitoista vuodeksi kiertueelle...). Enpä yhtään ihmettelisi vaikka hän ja Sylvain torppaisivat ihan tahallaan Samin ja Steven osallistumisen MM:n touhuihin asettamalla miehet valintatilanteen eteen. Tokkopa edes Samin jäisi yksinomaan MM:n riveihin.
Ja sanomattakin on selvä että Ginger on aina Wildheart-mies.
Toisaalta bändin pitkäikäisyyttä voisi lisätä se että ilmeisesti ukot pääsevät melko tasapuolisesti tekemään biisejä.
Mutta aikamoista kiirettä pitää kaikilla muilla paitsi Monroella itsellään, eikä nuo mitään nuorukaisia ole. Vaikka olisi kuinka innokas "skulaamaan livenä" niin ihmettelen jos jaksavat painaa käytännössä tauotta eri systeemiensä kanssa kovin pitkään.
Musta Arkipyhä
14.04.2010 09:16:22
Stradlin: Kitaransoitostahan sirdickyj nimenomaan aika selkeästi puhui ja eiköhän suurin osa sen myös tajunnut. Ihan turhaa provoilua sirdickyjn puolelta koko heitto, ei se Zappa mikään ihan turha kepittäjä ollut varmaan millään mittarilla katsottuna. Henkilökohtaiset mielipiteet on asia erikseen, mutta ne voisi mielestäni pitää ihan omana tietonaan, varsinkin jos ei ole mitään järkevää sanottavaa. Täysin naurettavaa artistien haukkumista ja lyttäämistä ilman mitään järkeviä perusteluita on tämä sirdickyjn "keskustelu" suurimmaksi osaksi ollut ja ihmettelenkin, että miten ei äijä ole jäähylle joutunut vielä?

Paukautin plussaa.

Varsinkin kun mitään kunnon perustetta tuolle "huonoudelle" ei ole esitetty.Ja kokoajan esitetään se oma mielipide kuin se olisi sitten kuitenkin se lopullinen totuus.Tähän kun lisätään erittäin kapea näkökulma siihen mitä soittotaito ylipäätään on niin soppa on valmis.

Omien nimien mainitseminen tässä keskustelussa on turhaa eikä ne omat musiikilliset ansiot/ansiottomuudetkaan oikein tähän kuulu.

Paras keino tietty on jättää tollanen provoaminen omaan arvoonsa vaan kun ihminen on inhimillinen otus ja aihe (musa ylipäätään) lähellä sydäntä niin tulee vängättyä.

Omalta osaltani off-topic loppuu tähän.Peace.
"I'm a free spirit baby - olen ilmainen väkevä alkoholijuoma,vauva"
Pieni rumpalipoika
14.04.2010 09:24:22

PsychedelicWarlord: Paukautin plussaa.

Ja kokoajan esitetään se oma mielipide kuin se olisi sitten kuitenkin se lopullinen totuus.

Noin yleisesti ottaen, ainakin mun käsityksen mukaan pitäisi olla kaikille selvää, että täällä jokainen edustaa itseään ja samaten omaa mielipidettään. On aika erikoista, että joku voi kuvitella jonkun sanoman täällä olevan se ainoa totuus, oli esitystyyli mikä hyvänsä.

Vaikka osa tuntuukin olevan tästä eri mieltä, olisi aivan perseestä jos jokaisessa keskustelussa, käytiin se sitten missä ja minkä välityksellä hyvänsä, pitäisi aina muistaa mainita joka lauseen välissä, että "tämähän on vain minun mielipiteeni ja jos olet eri mieltä, olen varmasti silloin väärässä."

Yllä mainitun kaltainen anteeksipyytelevä tyyli on ensinnäkin äärimmäisen rasittavaa ja toisekseen se hidastaa keskustelua tai oikeammin vie keskustelulta kaiken terän, kun kukaan ei uskalla olla mitään mieltä mistään.
Rummut nurin ja nussimaan! - Musanäyte: http://www.youtube.com/watch?v=xNXySiXWU9w
BassoSisko
14.04.2010 09:32:49
Pieni rumpalipoika: Noin yleisesti ottaen, ainakin mun käsityksen mukaan pitäisi olla kaikille selvää, että täällä jokainen edustaa itseään ja samaten omaa mielipidettään. On aika erikoista, että joku voi kuvitella jonkun sanoman täällä olevan se ainoa totuus, oli esitystyyli mikä hyvänsä.

Vaikka osa tuntuukin olevan tästä eri mieltä, olisi aivan perseestä jos jokaisessa keskustelussa, käytiin se sitten missä ja minkä välityksellä hyvänsä, pitäisi aina muistaa mainita joka lauseen välissä, että "tämähän on vain minun mielipiteeni ja jos olet eri mieltä, olen varmasti silloin väärässä."

Yllä mainitun kaltainen anteeksipyytelevä tyyli on ensinnäkin äärimmäisen rasittavaa ja toisekseen se hidastaa keskustelua tai oikeammin vie keskustelulta kaiken terän, kun kukaan ei uskalla olla mitään mieltä mistään.

Hallelujah!
Näinhän sen pitäisi olla, ei meistä kukaan voi puhua kenenkään muun puolesta kuin omastaan.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)