mikasoi 11.03.2004 23:55:25 | |
---|
Ostin tollasen sunburstina hyväkuntoisena viikko kaks sitten 100eurolla. Mitä lie puuta, mut ei ainakaan vaneria. Soittelen sitä silloin kun muut nukkuu, enkä ole edes vahvistimeen kokeillut. Oli ihan hyvän makuinen kaula ja sain seinälle telineet täyteen. Sen satasen uskon siitä saavani kun sen joskus myyn. Kunhan saan säästettyä johonkin mukavaan kohteeseen.. Yleisestiottaen myyntitarkoituksessa kitaraa ei kyllä kanti maalailla. Useasti hinta laskee mitä kauempana alkuperäisestä ollaan. E A H |
Billsner 12.03.2004 00:03:16 | |
---|
Yleisestiottaen myyntitarkoituksessa kitaraa ei kyllä kanti maalailla. Useasti hinta laskee mitä kauempana alkuperäisestä ollaan. Katsoppa ennen ja jälkeen kuvat tuosta mun stratosta mun kotisivuilta. Ymmärrät sen jälkeen miksi halusin maalata :) Jos kitarassa on joku hieno maalaus/väritys niin ei sitä sitten kannata lähtä maalailemaan. "Go for the eyes Boo, go for the Eyes!"-Minsc |
kulmahiomakone 12.03.2004 00:27:09 (muokattu 12.03.2004 00:27:56) | |
---|
Vielä täytyy ihastella, että oletpa kauniin värin valinnut. Iba samalla maalilla! Catana sum et nihil humanum a me alienum puto. |
Vielä täytyy ihastella, että oletpa kauniin värin valinnut. Iba samalla maalilla! Kiitos ja ei kiitos. Musta väri nyt sattuu olemaan se mun juttu (squierissakin on musta pleksi). "Go for the eyes Boo, go for the Eyes!"-Minsc |