Muusikoiden.net
27.04.2024
 

Keskustelua raskaammasta musiikista »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Coredust - Without Disguise (Official video)
1
Tazmaniantage
11.04.2010 12:07:48 (muokattu 11.04.2010 12:08:49)
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Moi!
 
Käykää kattomas mun uusin musavideo ja antakaa mielipiteet jos kinnostaa.. Videon löydät alla olevasta linkistä!
 
http://www.youtube.com/watch?v=-JwjFVKGAJo
 
Muista katsoa sitä HD-versiona.. :-)
 
Kiitos!
 
//Tage Rönnqvist
 
The Clairvoyant
12.04.2010 18:47:14
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Katselin tuon videon eilen illalla ja tässä äsken. On kyllä erittäin näyttävän näköistä, pakko sanoa! Itse videon tarina jätti toisaalta meikän aika kylmäksi, olisi saanut olla enemmän METAL, vaikka sitä ei tässä vissiin oltu haettukaan (?). Ihan rehellisesti ottaen musiikkivideo jopa lannisti meikän fiilistä itse biisistä. Mutta siis onhan itse video törkeän hienosti sinäänsä tehty, ja tarinan äänimaailman tuominen esille toimii meikälle lähes poikkeuksetta.
 
Thrash 'Em!
Simo78
12.04.2010 22:22:49
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hyvä video, mukavan omaperäinen idea, eikä sitä ainaista peruskauraa. Mun mielestä nää METAL videot on useasti ihan naurettavia veressä rypeämisiä. Biisistä eos, kun joutui sen verta hiljaisella kuuntelemaan
 
Tazmaniantage
13.04.2010 00:43:40
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kiitokset kommenteista..
Yritettiin tosiaan tehdä jotain uutta metalli-video-meinikiä ja kiva kuulla positiivistä ajattelua itse videosta..
Aika klichée että "yritetään tehdä jotain uutta", mutta nyt se vain oli sillä tavalla, haha.. Musiikki ja video on ehkäkin hieman eri maailmoista mutta se olikin tarkoitus, niinkun arvasitte.. Mut ihanaa että tulee hyvää palautetta!
Kiitos!
 
arppah8
13.04.2010 12:42:37
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Miusta videon idea oli hauska, jännityksellä odotin miten tossa käy :) Ja komeata jälkeähän se oli.
 
Status: Asiallinen mies, puhaltaa 1.37 promillea klo 7.30.
Tazmaniantage
14.04.2010 01:15:15
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ihana kuulla.
Kiitokset!
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «