bedlam 11.04.2010 01:05:23 | |
---|
Voi perse, lemppari-Siobhan lauloi kaikista surkeiten tänään, harmitti. Isomusta kuulosti tänään harvinaisen hyvälle, Garcia oli mahtava, miksei sitä tuomarit arvosta. |
jassi 11.04.2010 11:00:33 | |
---|
Meikäläiskää harmittaa kun skabasta tipahti se semmonen Mulletjäbä, jolla oli hyvinkin persoonallinen saundi äänessään. Lavalla oli kökkö juu, mutta laulu oli komeeta. Ja sit sillä aasian kaverillakin ois voinu olla jotain persoonallista annettavaa kilpailuun . Nythän tuolla on kovin keskinkertaista jengiä, paitsi Powersocks ja se BigJim. Mitä kummaa se 17-vuotias typsykkä tai sit se Ben Stillerin näkönen nuorimies tuolla enää tekee? Taitaa ainakin jälkimmäisen kohdalla olla tällanen Veltto Virtanen- tyyppinen äänestys jenkeillä käynnissä. Muuten tuota ei voi oikein selittää. Siis, jos sä koko ajan tytsän kanssa jutellessas mietit sitä että "tää on tytsä, mitä mä sanon, tää on tytsä, mitä mä sanon ... jne" niin reisillehän se menee. |
this1sux 11.04.2010 20:37:43 | |
---|
Tykkäsin Didin soundista loppuun asti :(. Aaron ja Tim sen sijaan joutaisi vaikka heti. Miksi tänne ketjuun kommentoidaan niin vähän, mutta x-factor -ketju on ties kuinka pitkä? En mä ainakaan pysty näiden American Idol -lähetysten jälkeen katsomaan - saati sitten kuuntelemaan - suomen x-factoria kovin montaa minuuttia. "All science is either physics or stamp collecting" - E. Rutherford |
totomiettinen 11.04.2010 20:45:38 | |
---|
this1sux: Tykkäsin Didin soundista loppuun asti :(. Aaron ja Tim sen sijaan joutaisi vaikka heti. Miksi tänne ketjuun kommentoidaan niin vähän, mutta x-factor -ketju on ties kuinka pitkä? En mä ainakaan pysty näiden American Idol -lähetysten jälkeen katsomaan - saati sitten kuuntelemaan - suomen x-factoria kovin montaa minuuttia. Hiljaista on niin kuin itse ohjelmassakin. Hyviä laulajia riittää, mutta ei tässä ole mun mielestä vielä yhtään ns. artistia tai kovin hyvää esiintyjää tullut vastaan. Bändi kuitenkin toimii niin kuin aina. -I like my sugar with coffee and cream- |
Hot RedX 11.04.2010 21:55:34 | |
---|
Kuka tippui? Katoin muuten X-factorya, joka tulee samaan aikaan toiselta kanavalta... |
bedlam 12.04.2010 10:21:41 (muokattu 12.04.2010 10:23:47) | |
---|
Hot RedX: Kuka tippui? Katoin muuten X-factorya, joka tulee samaan aikaan toiselta kanavalta... Sen voisi päätellä paria viestiä ylempää... Mä en kyllä sitä Aaronin ylistämistä ymmärrä ollenkaan. Tim ei iske hirveesti kans, mutta eihä sitä raaskis tiputtaa kun se vaan niin hymyilee. |
Sävis 12.04.2010 10:37:26 | |
---|
bedlam: Mä en kyllä sitä Aaronin ylistämistä ymmärrä ollenkaan. Tim ei iske hirveesti kans, mutta eihä sitä raaskis tiputtaa kun se vaan niin hymyilee. Mä kyllä tykkään Aaronista. Sillä on todella hieno ääni ja hyvä lavasäteily. Tietysti on sit eri asia, jos ei ylipäätään pidä ton tyylisistä artisteista. LIP MY STOCKINGS! LIP TEM!!! |
Harmi, että Didi tippui. Herttainen tyttö ja hyvä ääni. Siobhan on niin kiinnostava persoona, että suosikeissa on säilynyt, mutta olin aika lailla yhtä mieltä Simonin kanssa tällä viikolla. Laulu meni huonosti ja kyllä, ne lopun kirkumiset alkaa olla jo aika tylsiä. Toiseksi suosikiksi on noussut Lee. Vaatimaton tyyppi ja hieno ääni, hyvä ettei käytä sitä mihinkään perus-Nickelbackeilyyn. A good song should make you wanna tap your feet and get with your girl. A great song should destroy copcars and set fire to the suburbs. I'm only interested in writing great songs. Tom Morello |
Hot RedX 12.04.2010 12:02:23 | |
---|
Juugeli: Harmi, että Didi tippui. Herttainen tyttö ja hyvä ääni. Kiitos! Mun mielestä Didin oli aika tippua, sillä kaikki ne sieltä tipahtelee vuorotellen, paitsi se joka jää viimeiseksi. Ja ei siitä kai voittajaksi kuitenkaan olisi ollut (?)... |
tsugaru 12.04.2010 12:10:15 (muokattu 12.04.2010 12:12:52) | |
---|
bedlam: Voi perse, lemppari-Siobhan lauloi kaikista surkeiten tänään, harmitti. Isomusta kuulosti tänään harvinaisen hyvälle, Garcia oli mahtava, miksei sitä tuomarit arvosta. Mikseiväthän. Tosin ei ole tullut seurattua, miten paljon tuomariston tai Simonin arvostelut vaikuttavat äänestystulokseen. Ja mistäpä sen voi edes päätellä. No, olihanne tietysti pikkasen "hyvinsyöneen" näkösiä keskitysleirivangeiks, mut eise ainakaan mua silleen haitannu, ku ei täs oikeestaan ollu pääosissa ne ihmiset, vaan niitten puheet. NHR |
Rhapa 12.04.2010 12:31:58 | |
---|
Hot RedX: Kiitos! Mun mielestä Didin oli aika tippua, sillä kaikki ne sieltä tipahtelee vuorotellen, paitsi se joka jää viimeiseksi. Ja ei siitä kai voittajaksi kuitenkaan olisi ollut (?)... No huhhuh. Mun mielestä kisan ehdoton helmi. Noh, eiköhän tuo laulajan uralle pääse kisan myötä joka tapauksessa. gigity gigity |
Bluesmies 13.04.2010 14:47:44 | |
---|
Perkele, Didi oli mun suosikkeja. Olis nyt pelastanut sen, se sen "pelastuslaulu" oli hemmetin kova veto. |
Pande 13.04.2010 15:31:47 | |
---|
Bluesmies: Perkele, Didi oli mun suosikkeja. Olis nyt pelastanut sen, se sen "pelastuslaulu" oli hemmetin kova veto. Se oli kyllä, muuten on kyllä laulanut aika keskinkertaisesti, että sikäli ymmärtää miksi tippui. Huomas, että tuomaritkin arvosti "pelastuslaulua", harmi ettei tarpeeksi, olis nyt voinu antaa vielä mahiksen. Ja ei tosiaankaan pysty X-factoria katsomaan, laulajien taso on suorastaan hellyyttävän surkea Idolsiin verrattuna. |
carlos 17.04.2010 20:21:58 | |
---|
Mites on Lennon/McCartney-matsku tippunut? Caseyn veto Jealous guysta oli kyllä loistelias! by the grace of God |
Hot RedX 17.04.2010 22:46:33 | |
---|
carlos: Mites on Lennon/McCartney-matsku tippunut? Caseyn veto Jealous guysta oli kyllä loistelias! BigMiken veto oli paras. Ärsytti kun ne veti vaan niitä klassikkoja. Ai niin, mut Beatlesillähän ei ole muuta kuin klassikoita. |
tsugaru 18.04.2010 10:00:34 (muokattu 18.04.2010 10:19:52) | |
---|
Hot RedX: BigMiken veto oli paras. BigMike -ei. En kuulu musikaalien ystäviin. Komeita vetoja monelta! etenkin Boversoxilta. The Long and Winding Road oli raskaanpuoleinen, kuopus toivottavasti tippuu. Tuomariston kanssa samoilla linjoilla ollaan siitä että hyvä ääni ja nuoruus pelkästään eivät riitä loppumetreillä. Ja Simonin kanssa tietty muutenkin samoilla linjoilla. No, olihanne tietysti pikkasen "hyvinsyöneen" näkösiä keskitysleirivangeiks, mut eise ainakaan mua silleen haitannu, ku ei täs oikeestaan ollu pääosissa ne ihmiset, vaan niitten puheet. NHR |
jassi 18.04.2010 10:27:56 | |
---|
Casey kyllä muutteli sen Jealous Guyn melodiaa niin riuskasti, ettei paljon ollu alkuperäisen kans tekemistä. Mun mielestä koko biisin melodiallinen hienous muutettiin ihan jokskin ameriikan kantriksi. Ei toiminu tämän takia mulle, vaikka hyvä ääni kaverilla onkin. Siis, jos sä koko ajan tytsän kanssa jutellessas mietit sitä että "tää on tytsä, mitä mä sanon, tää on tytsä, mitä mä sanon ... jne" niin reisillehän se menee. |
bedlam 18.04.2010 21:04:07 (muokattu 18.04.2010 21:05:25) | |
---|
Hot RedX: BigMiken veto oli paras. En ymmärrä. Miten ne tuomarit ei kuullu sitä alkua tuosta, sehän veti ihan älyttömän pahasti nuotin vierestä. |
Landola59 18.04.2010 21:24:36 (muokattu 18.04.2010 21:24:58) | |
---|
IMO Big Mike sais viedä koko potin, ihan vain sen takia että se on läski ja musta. Toisena finalistina voisi olla kultakutri country-soundeineen. e. Offended someone. Tulivuori laukesi Eyjafjallajökullin jäätiköllä. |
this1sux 18.04.2010 23:38:29 | |
---|
Oli muuten Nuno Bettencourt tiluttamassa Rihannan kanssa. Muuten edelleen sama tilanne kuin aiemmin, noiden tyttöjen ei kuuluisi vielä tippua vaikka ensi kerralla lähteekin kaksi. Aaron mahd pian pois. "All science is either physics or stamp collecting" - E. Rutherford |