Aihe: Jalkapallokeskustelu
1 2 3 4 534 35 36 37 38122 123 124 125 126
Siki-Siki
10.04.2010 11:54:02
Tänään klo 23.00 El Clasico Santiago Bernabeulla...

Barcalta uupuu Zlatan, Los Galacticokselta Kaka. Jatkuuko Messi-show? Vai luotaako "vaalea nero" läpisyötöillään Realin voittoon? Kiimaa!

p.s. Blaugrana vie 4-2 ;)
Rattata
10.04.2010 13:20:02
Siki-Siki: Tänään klo 23.00 El Clasico Santiago Bernabeulla...

Mistä tätä voi seurata?
DJKaaos
10.04.2010 13:43:33
odd: Mistä tätä voi seurata?

Canal plussalta, mutta mikäli ei tule kyseeseen, niin tässä erittäin pätevä striimisivusto:

http://www.myp2p.eu/competition.php … part=sports&discipline=football
Minä olen minä.
tillotson
10.04.2010 17:19:49
Veikkaan, että sinipurppurat 5-2
Catch you on the flipside
carlos
11.04.2010 01:18:56
tillotson: Veikkaan, että sinipurppurat 5-2

Ei ny aivan, mutta kyllä tuo 2-0 kelpaa myös.

Tuomarille pokkaa vähän lisää tuleviin peleihin..
by the grace of God
Siki-Siki
11.04.2010 01:40:34
carlos: Ei ny aivan, mutta kyllä tuo 2-0 kelpaa myös.

Tuomarille pokkaa vähän lisää tuleviin peleihin..

Kelpaa oikein hyvin, tuomarille rattoisia eläkepäiviä ja Sergio Ramosille tulikuumaa hiilihankoa sinne... no, elin-tärkeille paikoille.

Xavi. Ei miulla muuta.

Messi ja CR9 olivat vaisuja, Puyol oli mies ja Tarzan paikallaan. Vaisu oli tämänkertainen klassikko kuten edellinenkin. Mutta tänään eläimellisempää menoa odotan Mallorca - Valencia -pelissä.
DJKaaos
11.04.2010 11:56:43
Aika vaisu oli peli eilen. Tempoa ja vauhtia kyllä paikoin riitti, mutta se lopullinen loisto puuttui. On näillä kahdella joukkueella eroa kuin yöllä ja päivällä, ja tuota eroa alleviivaa vielä lisää se, ettei Barcankaan peli toiminut parhaalla mahdollisella tavalla. Sarjataulukossa joukkueiden eroa ei huomaa, koska molemmat hoitelevat tuon liigan jälkijoukkion mennen tullen. Eron huomaa keskinäisissä peleissä ja euro-otteluissa. Saapa nähdä saako Real koskaan ulosmitattua tuosta huikeasta materiaalista kaikkea.

Real ei olisi yhtään alempana sarjataulukossa, vaikka olisivat jättäneet sen pari-kolmesataa miljoonaa käyttämättä menneenä kesänä.
Minä olen minä.
Rattata
12.04.2010 15:00:50
Simo78: Rehellisesti sanottuna, vaikka espanjalaista fudista kannatankin, on toi niiden liiga suhteellisen ala-arvoinen tason laajuuden suhteen. Kaksi jengiä ylitse muiden, ehkä joinain harvoina vuosina käy joku kolmas vähän hätyyttämässä...

Juu, samaa mieltä. Sais se Valencia joku vuosi haastaa Realin ja Barcan niin tulis vähän mielenkiintoa.
Tande
12.04.2010 16:35:28
odd: Juu, samaa mieltä. Sais se Valencia joku vuosi haastaa Realin ja Barcan niin tulis vähän mielenkiintoa.

Minä haluaisin nähdä Atléticon samalla paikalla..
Anteeksi.
texjazz
15.04.2010 06:47:52

Katsaus suomalaisen jalkapallon tilaan ja edellytyksiin: http://www.youtube.com/watch?v=cwHJ2wYVEYw
Älleh ellus allo nodhat. -Elprup Peed, 1634
Akitus
16.04.2010 11:23:52
Se olisi sitten "kaikkien aikojen veikkausliigakauden" avaus tänään. Henkilökohtaisesti odotan HJK:lta uutta mestaruutta, mutta mielenkiintoista on seurata myös miten kovan luokan paluumuuttajat tulevat hallitsemaan/pärjäämään. Ere Jr. vakuutti ainakin Liigacupin Klubi-ottelussa, vaikka se varmasti johtuikin suuresti Klubin hampaattomasta puolustuspelaamisesta. Lisäksi on tarjolla Johanssonia, Littiä, Saarista, Riihilahtea ja kuivastoa - yhteenlaskettujen A-maaotteluiden määrä on melko huikea tällä kaudella.

Mitenkäs on, kiinnostaako mnetin pallisteja kotimainen vai viekö vehreämmät pelikentät mielenkiinnon?
42. www.myspace.com/sirpenth http://maihinnousu.net/a/1133
reverend
16.04.2010 11:55:28
Akitus:Mitenkäs on, kiinnostaako mnetin pallisteja kotimainen vai viekö vehreämmät pelikentät mielenkiinnon?

Kiinnostaa paljonkin, harkinnassa on Urho TV:n hankinta, sieltä kun ilmeisesti pitäisi näkyä 4 Veikkausliigapeliä viikossa. Ykkösen pelejä pitää käydä paikan päällä katsomassa.
Akitus
16.04.2010 12:02:05
reverend: Kiinnostaa paljonkin, harkinnassa on Urho TV:n hankinta, sieltä kun ilmeisesti pitäisi näkyä 4 Veikkausliigapeliä viikossa. Ykkösen pelejä pitää käydä paikan päällä katsomassa.

Urhollahan on antennissa se 8 tunnin näyttörajoitus, joten sieltä ei kaikkia pelejä toistaiseksi nää. Kaapelissahan ne vissiin sitten näyttääkin ihan kivasti... ja webtv:ssä, jota aion itse tänään kokeilla.
42. www.myspace.com/sirpenth http://maihinnousu.net/a/1133
DJKaaos
16.04.2010 14:36:05
Akitus:

Mitenkäs on, kiinnostaako mnetin pallisteja kotimainen vai viekö vehreämmät pelikentät mielenkiinnon?

Kyllähän tuo kiinnostaa ja varmaan pari peliäkin voisi tällä kaudella taas käydä katsastamassa.

Klubi ja Honka lienevät suurimmat ennakkosuosikit. Jokohan Lehkosuo luotsaisi Hongan näyttävällä pelillä mestaruuteen asti. Aika saattaisi alkaa olemaan sille kypsä.
Minä olen minä.
VR
16.04.2010 17:01:18
Lahtikin sai ihan mukavantasosen jengin, kun vanha Mypa-sankari Hugo Miranda houkuteltiin takas Suomeen, ja Littikin lopetti ämpyilyn viime hetkillä. Toivottavasti noustaisiin taas haastamaan europeleistä. Heti ekana on tiukka peli Jaroa vastaan, joka sai kanssa kovan tason vahvistukset Ukrainalaisjoukkueelta. Harmi vaan että en pääse montaakaan peliä näkemään tälläkään kaudella.
Everything is a OK! YNWA
Lord of the strings
16.04.2010 17:40:59

HIFK syntymästä kuolemaan. Aina paikalla kun vain mahdollisuus.
"Itsehän arvostan niin tiede- kuin panomiehiäkin" -PomppoK
Siki-Siki
16.04.2010 21:01:28
Akitus: Se olisi sitten "kaikkien aikojen veikkausliigakauden" avaus tänään.

Jep, ja millainen avaus: KuPS - HJK 0-5. Enpä ihan hetkeen muista noin huonoa puolustamista mitä olen noissa maalitilanteissa nähnyt. Kieltämättä latisti hivenen kiimaa tuollainen avaus mutta kunhan MYPA avaa kautensa niin jospa se siitä.

UrhoTV:lle siirtyi siis Veikkausliiga mutta ihan hirveästi ei ole meno muuttunut, kamerat edelleen alhaalla ja selostaja ei näe edes kenttää vaan selostaa jossakin vatun parakissa. Sentään maalin taakse on saatu liikkuva kamera menneiden vuosien takatolppa-tripodien tilalle.
"paska! paska! oi paska! oi suloinen sana! paska! maista! kaunis sekin! paska, maista! paska! nuole, o charmante! nuole paskaa! se ilahduttaa minua! maista ja nuole paskaa! maista paskaa ja nuole paskaa!" -W.A. Mozart kirjeessä serkkutytölleen.
Simo78
16.04.2010 23:09:36
Paskinta kuvausta ikinä oon nähnyt espanjan liigassa, kun ne vielä tuli urheilukanavalta--> veikkausliigassa sentään osaavat kuvata palloa:-D

Harmi vaan kun nääkin pelit karkasivat maksukanaville, varsinkin kun ehkä mielenkiintoisin kausi ikinä alkamassa. HJK-Jaro peli vois olla aika kova peli lähteä katsomaan...
Secreterial
17.04.2010 16:41:34
Olipa melkonen Manchesterin derby. Ei kummaltakaan mitenkään häikäisevää peliä, omasta mielestä ManU pelas huonosti. Mutta komea päätös derbylle. Kiitos Scholes!
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)