jykke65 10.04.2010 22:28:31 | |
---|
Kuuntelin ja katselin, lauloi kyllä oikein, mutta siinä se sitten oli. Mieleeni tulvahti sana "karaoketusina" liekö edes oikea sana, vaikka mistä vi***ta mä mitään tiedän =0) Piti pieraista, mut paska olikin jo siellä?!? |
Anonymous-jazz 11.04.2010 00:07:03 | |
---|
2011 vuonna ne ovat varmaan jo KARA ÅKE MARKKINAT. "In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act"
- George Orwell |
JaS 11.04.2010 16:28:09 | |
---|
Jahas... Mauno ykkösenä ja viiden ekan etunimien ensimmäisistä kirjaimista muodostuu, mikäs muu, kuin Mauno. Ja ei tuo kakkosena oleva Annukkakaan ole välttämättä ihan tangoavuillaan kakkoseksi päässyt. Miten niin masinoitua... Vinkeä vinkkaava hymiö Olen ajattelua helpottaakseni päätynyt siihen, että olen ihan yksinkertaisesti vain tyhmä.
-vaimoni sisko |
JCM 11.04.2010 17:32:18 | |
---|
Anonymous-jazz: HOHO http://satumaa.yle.fi/ajankohtaista … toi-nettisuosiotaan-metkalta-tuntuu "Minua suorastaan kyrsii, että lahjattomat eläkeläiset syövät minun ääneni. Minä joka osaan laulaa ja tällaiset lahjattomat eläkeläiset jotka eivät osaa laulaa. Nyt kun sitten todennäköisesti tämä eläkeläinen syö murskaavan äänisaaliinsa myötä myös minunkin jatkoon pääsemismahdollisuudet. Tarkoittaa se sitä, että minusta ei tullut taaskaan tangokuningasta ja joudun edelleen pysymään vanhassa työssäni eli paskapalkkaisena sanomalehdenjakajana. Kun tangokuninkaana käyt laulamassa mummoille ja vaareille 2 X 45 min. tangoja ja ajat mersulla hotellin pääoven eteen tai suoraan hotellin aulasta sisään 2 min. ennen keikkaa kultainen mikrofoni kädessä. Kun tällaisesta työstä sulle maksettais ihan kunnon korvaus, joka on n. 900 EUR/keikka." :-D |
JCM 11.04.2010 17:41:36 | |
---|
JaS: Jahas... Mauno ykkösenä ja viiden ekan etunimien ensimmäisistä kirjaimista muodostuu, mikäs muu, kuin Mauno. Ja ei tuo kakkosena oleva Annukkakaan ole välttämättä ihan tangoavuillaan kakkoseksi päässyt. Miten niin masinoitua... Vinkeä vinkkaava hymiö Pistinpä Annukan esityksen soimaan. Hoho. Netti is best:D:D::D Upeaa! |
baron 11.04.2010 18:25:07 | |
---|
Voi herran jestas kun jotkut erehtyy ottamaan tosissaan tollaisen hupijutun jonka ainoa tarkoitus on saada ihmiset tuijottamaan telkkaria ja jossain puhelinäänestyksessä tuottamaan rahaa järjestäjille. You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine) |
Timi 11.04.2010 19:19:50 | |
---|
Ukko: Kuuntelin ja entä sitten ? Laulaahan tuo oikein ja puhtaasti mutta.....? Karaokeoppi kuultaa liian selvästi. Vaikea.Mutta varma! |
KoskPaavo 11.04.2010 19:43:49 | |
---|
Timi: Karaokeoppi kuultaa liian selvästi. Täh, siiskö Maunon "laulusta"? Vai Annukan? "Arnikka pitää mielen virkeänä ja matkaansaattaa hövelin käytöksen."
Lain.Walttoni |
half 11.04.2010 20:07:50 | |
---|
baron: Voi herran jestas kun jotkut erehtyy ottamaan tosissaan tollaisen hupijutun jonka ainoa tarkoitus on saada ihmiset tuijottamaan telkkaria ja jossain puhelinäänestyksessä tuottamaan rahaa järjestäjille. Ehkä kansa näin myös näyttää mielipiteensä koko tästä tangopaskashoystä. Jo oli aikakin. Kuningas on kuollut eläköön keisari. |
half: Ehkä kansa näin myös näyttää mielipiteensä koko tästä tangopaskashoystä. Jo oli aikakin. Kuningas on kuollut eläköön keisari. Enpä ole ennen plussia jaellut, mutta nyt se pläjähti: se on just näin! ..ei helev...olisko noin?..... |
Musiikkia korville 12.04.2010 08:38:39 | |
---|
baron: Tä, eiks tää muka liity mitenkään tanssimusiikkiin? Ja mitä pahaa siinä on että ääniä kalastellaan? Mä nyt vastaan, vaikka asia on kommentoitu mun mielestä jo riittävän selkeästi ja vaikka toi sun viestis saatto olla vaan provo. Tango liittyy tanssimusiikkiin, sitä kautta myös tangomarkkinat ja voittaja tulee työllistämään palstalaisiakin. Tuossa on kuitenkin jo 1 aihe tätä asiaa varten.. Mun mielestä lisäks tää palsta on väärä mainoksille. Ootko Baron sä sitä mieltä, että on hyvä, jos noista osallistujista väki tulee pistämään omat mainoksensa tänne? Kaiken lisäks, kun niistä vieläpä on valtaosa aivan tavan karaokeväkeä. Ps. Tarmolle tanakkaa komppia By: MK |
okabass 12.04.2010 09:12:15 (muokattu 12.04.2010 09:12:42) | |
---|
half: Ehkä kansa näin myös näyttää mielipiteensä koko tästä tangopaskashoystä. Jo oli aikakin. Kuningas on kuollut eläköön keisari. Varmaankin näin. Tulee mieleen, että ainoa Maunon voittoa parempi asia Tankumarkkinoille minusta olisi niiden lopettaminen, ja ikuinen uudelleen avaamiskielto. In porto perse vitulus est. Käännös: "Satamassa on vasikka". |
KoskPaavo 12.04.2010 09:22:16 | |
---|
okabass: Varmaankin näin. Tulee mieleen, että ainoa Maunon voittoa parempi asia Tankumarkkinoille minusta olisi niiden lopettaminen, ja ikuinen uudelleen avaamiskielto. VIELÄ parempi juttu oliskin Ikaalisten Haitarikisojen nettiäänestys. Siellä ei Relicarion ja Libertangon soittajat juhlis. Säkkijärven polkka voittais 100-0. "Arnikka pitää mielen virkeänä ja matkaansaattaa hövelin käytöksen."
Lain.Walttoni |
EP 12.04.2010 09:53:12 | |
---|
half: Ehkä kansa näin myös näyttää mielipiteensä koko tästä tangopaskashoystä. Jo oli aikakin. Kuningas on kuollut eläköön keisari. Tarkoitatko, että pitäisi valitakin keisari ja keisarinna? : ) ..ei hullumpi ajatus! Ne oikeat kuninkaallisethan muuten on kyllä tiedossa ja ovat jääneet (ja jäävät) elämään. |
baron 12.04.2010 10:00:28 | |
---|
Musiikkia korville: . Ootko Baron sä sitä mieltä, että on hyvä, jos noista osallistujista väki tulee pistämään omat mainoksensa tänne? Kaiken lisäks, kun niistä vieläpä on valtaosa aivan tavan karaokeväkeä. Ps. Tarmolle tanakkaa komppia En mä ainakaan jaksa kuunnella kaikkia 300 esitystä. Vain isotissiset ja ne jotka mainostaa täällä. Jos sen otoksen perusteella äänestän niin se on ihan yhtä hyvä peruste kuin mikä muu tahansa. Vai onko joku saanut armon ja kirkastuksen meidän kansan puolesta päättää mitkä ovat hyväksyttävät äänestysperusteet? You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine) |
Musiikkia korville 12.04.2010 10:07:16 | |
---|
baron: En mä ainakaan jaksa kuunnella kaikkia 300 esitystä. Vain isotissiset ja ne jotka mainostaa täällä. Jos sen otoksen perusteella äänestän niin se on ihan yhtä hyvä peruste kuin mikä muu tahansa. Eli sun mielestä tää on oikea foorumi noille mainoksille ja sille, että jokainen voi tulla oman mainoksensa tänne lätkäsemään ja vieläpä omaamatta sisälukutaitoa siihen, että kyseistä aihetta käsitellään viereisessä topicissa.. Ok, jos se on kerran sun mielipide, niin sitten on. Mulla on vähän eri. Vai onko joku saanut armon ja kirkastuksen meidän kansan puolesta päättää mitkä ovat hyväksyttävät äänestysperusteet? Tuskin.. Mä en kuitenkaan itse näe tuota kilpailua sellaisena, että sinne pitäis jokaisen karaokelaulajan päästä osallistumaan. Ne kilpailut on mun mielestä erikseen. Jos kansa on sitä mieltä, että tosta skabasta täytyy tehdä karaokekisa, niin sillä hyvä, mutta kyllä toi kisa tai titteli menettää viimestään sillä merkityksensä. By: MK |
poppamies 12.04.2010 10:07:24 | |
---|
prinkkala77: Tää palsta taitaa olla vähän aggressiivinen, kun aina tulee räkytystä jos tänne jotakin kirjoittaa. ;) Käykääpä kuitenkin kuuntelemassa tytön laulu. Aivan paska laulusuoritus. Lord Of The Strings |
EP 12.04.2010 10:10:32 | |
---|
Musiikkia korville: .. Tuskin.. Mä en kuitenkaan itse näe tuota kilpailua sellaisena, että sinne pitäis jokaisen karaokelaulajan päästä osallistumaan. Ne kilpailut on mun mielestä erikseen. Jos kansa on sitä mieltä, että tosta skabasta täytyy tehdä karaokekisa, niin sillä hyvä, mutta kyllä toi kisa tai titteli menettää viimestään sillä merkityksensä. Juu, tästä loppuosasta sammaa mieltä! ..kaikesta muusta samaa kun baron :D |
baron 12.04.2010 10:35:32 | |
---|
Musiikkia korville: Tuskin.. Mä en kuitenkaan itse näe tuota kilpailua sellaisena, että sinne pitäis jokaisen karaokelaulajan päästä osallistumaan. Ne kilpailut on mun mielestä erikseen. Jos kansa on sitä mieltä, että tosta skabasta täytyy tehdä karaokekisa, niin sillä hyvä, mutta kyllä toi kisa tai titteli menettää viimestään sillä merkityksensä. Ei kansa päättänyt, kilpailun järjestäjä päätti että kuka tahansa saa osallistua alkukarsintaan. Jos kuka tahansa ei saa osallistua, millä perusteella valittaisiin ne jotka saavat osallistua? Täytyyhän siihenkin sitten karsinta olla. Nyt kansa tekee karsinnan, haluaisitko että tuomarit tekisivät? Mistä tuomarit muka tietäisivät mistä kansa tykkää? You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine) |
Musiikkia korville 12.04.2010 10:45:32 | |
---|
baron: Ei kansa päättänyt, kilpailun järjestäjä päätti että kuka tahansa saa osallistua alkukarsintaan. Jos kuka tahansa ei saa osallistua, millä perusteella valittaisiin ne jotka saavat osallistua? Täytyyhän siihenkin sitten karsinta olla. Mä nyt en aivan tarkoittanut alkukarsintaa, vaan sitä, että mihin johtaa se, kun kansa saa päättää jatkoon menijöistä. Nyt kansa tekee karsinnan, haluaisitko että tuomarit tekisivät? Kyllä, tuomarit sais tehdä karsinnan. Mistä tuomarit muka tietäisivät mistä kansa tykkää? Eihän tässä ole siitä kyse, vaan siitä, kuka osaa oikeasti laulaa (+esiintyminen, etc.) ja kuka ei. Kuten sanoin, niin noille karaokehölmöille on riittävästi muita kisoja. Mitäs ite uskot olevan tangomarkkinoiden tulevaisuuden, jos kansa saa päättää voittajan? Sillä kansahan tietää, mistä kansa tykkää.. By: MK |