Aihe: Gibsonin P-57 Classic Vintagen ja Plusin erot?
1
Stanley.Climbfall
09.04.2010 07:55:33
Huomasin T-kaupassa ilmestyneen myös toiset Classicit mitä muutama kuukausi sitten en edes huomannut/nähnyt.

Onko jollain kokemusta molemmista ja kummat sopisi enemmän "335":een (tarkoitus on vaihtaa Sheraton II:n vakiomikit noihin Classiceihin)? Vahvariksi on tulossa H&K Statesman 6L6:lla ja tyyleinä modernrockista bluesiin.

Ainakin paperilla noi Vintaget kuulostavat paremmilta, mutta pikaisella googletuksella en löytänyt mitään soundclippejä.
"..it's your story.....do you want it back..."
fox
09.04.2010 10:34:33

Stanley.Climbfall: Huomasin T-kaupassa ilmestyneen myös toiset Classicit mitä muutama kuukausi sitten en edes huomannut/nähnyt..

Kyllähän Classiceista on myös tuota -57 Classic Plus -mikkiä on ollut jo pitkään. Siinä on vaan hieman enemmän ulostulotehoa. Vähän sama juttu kuin jos vertaa Burstbucker 2:sta kolmoseen.
Itse oon noita Classic Plussia käyttänyt.
welcome to the twilight zone "A fox is a wolf who sends flowers." relic #1
Stanley.Climbfall
10.04.2010 12:06:27
Jooh, no ehkä mä ostan noi Plussat kun hintaerokin on noin pieni.
fox
10.04.2010 12:17:48

Stanley.Climbfall: Jooh, no ehkä mä ostan noi Plussat kun hintaerokin on noin pieni.

Niin, onhan siin sitte hiukkasen "tehoreserviä".. ;) Tosiaan ite olen kyllä noista Plussista tykännyt, sitä en tiiä miltä ne semissä kuulostaa - ei pahalta kuitenkaan, luulisin.
welcome to the twilight zone "A fox is a wolf who sends flowers." relic #1
Les Fender
10.04.2010 13:45:23
fox: Niin, onhan siin sitte hiukkasen "tehoreserviä".. ;) Tosiaan ite olen kyllä noista Plussista tykännyt, sitä en tiiä miltä ne semissä kuulostaa - ei pahalta kuitenkaan, luulisin.

Ainakin '57 Classikit ilman plussaa toimii hienosti semissä, miksipä ei sitten plussatkin.
"Living is easy with eyes closed!"
Stanley.Climbfall
13.04.2010 08:35:31
Pistin 2kpl:tta Plussia tilaukseen ja samaan hintaan (209€) sain pari settiä Elixirin Nanoweb Light:eja.

Sit oma Sheraton lähtee Kitarapajalle, joka vaihtaa mikit ja teettää uuden satulan. Eiköhän se sit o ihan kelpo kitara. :)
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)