Muusikoiden.net
25.04.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: EPIPHONE FUTURA CUSTOM EX BC kokemuksia?
1
Rantaska
09.04.2010 17:58:39 (muokattu 09.04.2010 17:59:11)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Joo, olen aikas aloitelija viellä soittamaan ja tollane vähän kiinostais? Osaisko joku pienen arvostelun kitarasta heittää? vähä kuinka pysyy vireessä? ja jne.
 
http://www.thomann.de/fi/epiphone_futura_custom_ex.htm
siin viel linkki kyseiseen skittaa
 
SkittaBöy
10.04.2010 23:36:03
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Juuri tuosta mallista ei ole kokemuksia, mutta Epiphonen Custom EX Prophecy SG:n omistan ja se on kyllä hintaisekseen suorastaan loistava. Pitää vireen ja on erittäin viimeistellyn oloinen.
 
Kaula ei ole parhaita ja SG:t ovat yleisesti kaulapainoisia, mutta EMG-aktiivimikkien soundi on jotain aivan uskomatonta ja lähinnä niiden ansiosta ko. kitara peseekin soundissa monet kalliimmistakin kepeistäni, joissa on mm. DiMarzion passiivit.
 
Marzi
11.04.2010 03:45:02
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Paikallisessa on yks just tommonen kun linkissäsi ja oon sitä räplännyt sen verran, että laatupelihän se on. Hyvät osat ja hyvin tehty, etenkin hintaisekseen. Haulla löydät m.netistäkin lisää infoa sarjan kepukoista. Tohon hintaan maksaa melkein pelkästään noista osista, eli mikeistä, virittimistä, tallasta ja potikannupeista. :D (vaikka onkin Epin oma talla, mut se on lukittava.) Tais tulla hihnalukotkin mukana. :D
 
Tarpeeksi on liian vähän.
SkittaBöy
11.04.2010 15:57:57
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hihnalukot olivat tosiaan mukana omassa kepissäni ainakin. Yllätyin siitä, kun katsoo näiden kitaroiden hintoja.
 
Murgo
11.04.2010 16:41:53
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

SkittaBöy: Hihnalukot olivat tosiaan mukana omassa kepissäni ainakin. Yllätyin siitä, kun katsoo näiden kitaroiden hintoja.
 
Joo, mutta jos ne ovat ne samat kuin SG EX Prophecyssa jollainen itselläni on, niin ei niille kannata kauheasti hintaa laskea, melko heppoiset ja epäluotettavan oloiset tekeleet, minä ainakin laitoin Schallerit tilalle.
 
Itse kitara on kyllä mainio, ei mitään valittamista.
 
Niin vähän aikaa,niin paljon puuhasteltavaa!
pekurides
11.04.2010 19:49:35 (muokattu 11.04.2010 19:50:38)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

SkittaBöy: Juuri tuosta mallista ei ole kokemuksia, mutta Epiphonen Custom EX Prophecy SG:n omistan ja se on kyllä hintaisekseen suorastaan loistava. Pitää vireen ja on erittäin viimeistellyn oloinen.
 
Kaula ei ole parhaita ja SG:t ovat yleisesti kaulapainoisia, mutta EMG-aktiivimikkien soundi on jotain aivan uskomatonta ja lähinnä niiden ansiosta ko. kitara peseekin soundissa monet kalliimmistakin kepeistäni, joissa on mm. DiMarzion passiivit.

 
Melkein sydäntä lämmittää miten voi toiset löytää onnellisuuden pienemmälläkin rahalla:)
 
Itse totesin saman kepin aika heppoiseksi tekeleeksi ja viimeistelyn surkeaksi ja saundi oli kaikkea muuta kuin loistava...
 
.Mutta, hintaisekseen ihan jees varmaankin .
 
They see me rollin, they hatin.
SkittaBöy
12.04.2010 10:40:53
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Murgo: minä ainakin laitoin Schallerit tilalle.
 
Schallerit on itsellänikin paikoillaan, en ole itse asiassa edes kokeillut niitä Epiphonen mukana tulleita hihnalukkoja.
 
pekurides: Itse totesin saman kepin aika heppoiseksi tekeleeksi ja viimeistelyn surkeaksi ja saundi oli kaikkea muuta kuin loistava... Mutta, hintaisekseen ihan jees varmaankin .
 
Niin, jos ei pidä EMG:n aktiivien soundista, niin silloin ei varmastikaan kannata sellaisia ostaa. :)
 
Heppoiseksi sitä nyt on aika paha väittää. Toki sointi akustisesti kokeiltuna ei ole aivan yhtä "puhdas" kuin kalliimmissa kitaroissani, mutta kyse on kuitenkin EMG:n aktiiveilla varustetusta kepistä - "mättösäröä" vartenhan näitä ostetaan, ei millään cleaneillä soittelua varten.
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «