chief 10.03.2004 15:32:57 | |
---|
Mä kans! Tossa ois jo haastetta. What demands an answer,
but newer Ask`s a question? |
Kikka Korea 10.03.2004 20:13:57 | |
---|
Enkai minä nyt koko biisiä oktaaveina soita, vain se iisi rauhallinen kohta, u know? |
pardy 11.03.2004 08:57:34 | |
---|
No, ainaki Kemopetrolin Child is my name -biisissä on oktaaveri bassossa. On muuten perhanan groovaavan kuulonen. Ainaki ku oon ite soitellu kyseistä biisiä. Ja todellista lystiä vehkeellä saa aikaan, kun pistää looppina pyörimään sen bassolinjan (jos vaa löytyy laitteet) ja soittaa ite sooloa päälle normaalisoundilla... Ite oon viettäny monta tuntia parhaimmillaa kyseisen tavan parissa...:) "Mutual forgiveness of each vice, opens the gates of Paradise" -Blake |
Basismi 11.03.2004 13:36:33 | |
---|
Mikä teen townissa on hidas kohta? Se "bridge" ennen sooloa? Child is my namessa on muuten syntsabasso. It's hard to be humble when you're so fucking big! |
pardy 11.03.2004 14:54:47 | |
---|
Child is my namessa on muuten syntsabasso. Damn, olen siis väärässä... Mutta ainaki olen päässy äärimmäisen lähelle tuota kyseistä soundia omalla octaverillani, joten käytönnössä sama asia, vaikkei oikeasti olisikaan siinä octaveria. "Mutual forgiveness of each vice, opens the gates of Paradise" -Blake |
chief 11.03.2004 17:39:58 | |
---|
No, ainaki Kemopetrolin Child is my name -biisissä on oktaaveri bassossa. On muuten perhanan groovaavan kuulonen. Ainaki ku oon ite soitellu kyseistä biisiä. Kyllähän se alkuperäinenkin ihan hyvältä kuulostaa... ;) What demands an answer,
but newer Ask`s a question? |
Hidas kohta on se (en muista oliko se tästä sävellajista mutta ihan sama) missä sävelet ovat: A A C# C# E E F#, D D F# F# A A H. Ei kyllä vaadi suurta taitoa soittaa tuo oktaavinäppäilynä. Hitto, nuotit on hukkunu!!! Kyllä jostain löytyy lisää, opettaja antaa jos eivät nuo löydy. |
käki 12.03.2004 14:45:42 | |
---|
Hidas kohta on se (en muista oliko se tästä sävellajista mutta ihan sama) missä sävelet ovat: A A C# C# E E F#, D D F# F# A A H. Ei kyllä vaadi suurta taitoa soittaa tuo oktaavinäppäilynä. Hitto, nuotit on hukkunu!!! Kyllä jostain löytyy lisää, opettaja antaa jos eivät nuo löydy. Tuolta löytyy: http://www.fretplay.com/tabs/p/pastorius_jaco/teen_town-btab.shtml Mutta, mutta: näissä netistä löydetyissä tabulatuureissa on aina virheitä, niin tässäkin. Oma korva sanoo toista parissakin kohdassa. Free Your Mind And Your Bass Will Follow |
Zuba 23.03.2004 13:17:58 | |
---|
Just tuli mieleen ruotsinkielisten uutisten tunnari. Onkohan siinä vähän säröäkin heitetty joukkoon.. Play that funky bass.. |
käki 23.03.2004 14:02:18 | |
---|
Just tuli mieleen ruotsinkielisten uutisten tunnari. Onkohan siinä vähän säröäkin heitetty joukkoon.. Se on hieno soundi. Sellasen kun saisi. Taitaa olla vähän chorusta myös mukana. Mietin myös, että oliskohan se baritonikitara... Free Your Mind And Your Bass Will Follow |
Teijo K. 23.03.2004 14:06:21 | |
---|
Se on hieno soundi. Sellasen kun saisi. Taitaa olla vähän chorusta myös mukana. Mietin myös, että oliskohan se baritonikitara... Ruotsin YO-kokeen kuullunymmärrykseen valmistautuessa tuo soundi kanssa kolahti. Jotenkin liippaa minusta se perusnasaalius siinä Squirea, mutta jotain muutakin siinä on. Oikeasti jonkun pitäisi aloittaa ihan tästä oma triidi, jossa yritettäisiin selvittää oikea soittaja tuolle kuviolle... Att turista är att under tilltagande melankoli resa från plats till plats och inte höra hemma någonstans.
-Torsten Ehrenmark. |
käki 23.03.2004 14:20:44 | |
---|
Ruotsin YO-kokeen kuullunymmärrykseen valmistautuessa tuo soundi kanssa kolahti. Jotenkin liippaa minusta se perusnasaalius siinä Squirea, mutta jotain muutakin siinä on. Oikeasti jonkun pitäisi aloittaa ihan tästä oma triidi, jossa yritettäisiin selvittää oikea soittaja tuolle kuviolle... No aloitetaan. Kuriositeettina aiheeseen liittymättä: eilisessä A-Piste -ohjelmassa oli tunnarina vanha uutistunnari jostain 80-luvulta. Aika nostalginen pläjäys. Free Your Mind And Your Bass Will Follow |