passe 08.04.2010 22:21:09 (muokattu 08.04.2010 22:21:48) | |
---|
Nthrax: http://drumstick.hu/index_en.html Unkarista halvalla kapuloita ja on muuten tosi hyvä laatusia! Soittelin kolmen biisin demon rankalla kädellä nauhalle tuommosilla ja yks kapula halkes keskeltä pystysuunnassa. (n.2e pari ja niihin saa oman painatuksen) Wau! Toihan on ihan must juttu kokeilla joku kerta! Jos on tosiaan tuo 50 paria minimi erä, niin sitähän voisi viritellä kimppatilaustakin. Kapuloihin tietysti "Ron Jeremy"-leima, tai jotain muuta järkevää... Joskus virta katkeaa tai sitä on liikaa -
mut voi tahto nuorallatanssijan nostaa ilmaan. |
hansakemanelius 08.04.2010 22:23:25 | |
---|
passe: Wau! Kapuloihin tietysti "Ron Jeremy"-leima, tai jotain muuta järkevää... Riippuu tietysti vähän kapulan pituudesta.... Jos maitua haluat, älä orota, jotta lehemä koputtaa ovelle. |
Bobana 08.04.2010 22:38:33 | |
---|
Nthrax: http://drumstick.hu/index_en.html Unkarista halvalla kapuloita ja on muuten tosi hyvä laatusia! Soittelin kolmen biisin demon rankalla kädellä nauhalle tuommosilla ja yks kapula halkes keskeltä pystysuunnassa. (n.2e pari ja niihin saa oman painatuksen) HAlpiskapuloissa on järjestäen paska tatsi. Omat kokemukset rajoittuu noin 4 eri merkkiin mutta se riittää otokseksi koska kaikki olivat huonoja tai otodella huonoja. Viimeisin "kokeilu" oli kun ostin jotain ihme makkaratikkuja 5€ pari mutta kun niissä oli nylon tipit niin päätin kokeilla. No, paiskomaan ja ekan biisin puolivälissä muistaakseni niin tipit oli tiessään ja kalvot kraaterilla. Halvoista kapuloista tulikin kalliit. Pro Mark it is. Illalla hilpeenä kaljaa ja aamulla kalpeena hiljaa. |
passe 08.04.2010 22:54:34 | |
---|
hansakemanelius: Riippuu tietysti vähän kapulan pituudesta.... Totta! Lyhyempiin voisi sitten ottaa vaikkapa "ice swimming" - leiman.. Joskus virta katkeaa tai sitä on liikaa -
passe 08.04.2010 22:59:39 | |
---|
Bobana: HAlpiskapuloissa on järjestäen paska tatsi. Omat kokemukset rajoittuu noin 4 eri merkkiin mutta se riittää otokseksi koska kaikki olivat huonoja tai otodella huonoja. Mulla on kapulapussissa läjä Nova 5A halpiskapuloita. Jossen nyt ihan väärin muista, niin ovat jotakin tyyliin Vic Firthin kakkoslaatua. Varsin ok kapuloita, mutta järkyttävän eri painoisia! Kun nappaa pussista randomina 2 kapulaa, niin aika lottoa on. Lajittelemalla parit valmiiksi toimivat enemmän kuin ok:sti. Joskus virta katkeaa tai sitä on liikaa -
Kailis 08.04.2010 23:30:19 | |
---|
...jos diggailee yleensäkään keskimääräistä painavammista tai kevyemmista kepeistä. Onko noi 2e/pari hikkoria? |
Bobana 08.04.2010 23:48:00 | |
---|
passe: Mulla on kapulapussissa läjä Nova 5A halpiskapuloita. Jossen nyt ihan väärin muista, niin ovat jotakin tyyliin Vic Firthin kakkoslaatua. Varsin ok kapuloita, mutta järkyttävän eri painoisia! Kun nappaa pussista randomina 2 kapulaa, niin aika lottoa on. Lajittelemalla parit valmiiksi toimivat enemmän kuin ok:sti. Nojoo. Ei se noilla "laatu" merkeilläkään niin proota se laatu aina ole. Jostain kumman syystä jotkut ProMarkit saa kädet puutumaan oikeen tiuhaan tikatessa. Siis ride-käsi. Kun lennossa olen vaihtanut niin puutuminen on lakannut melkein heti kohta. Puun syistä tai jotain että ei ole aivan "solid" No, menne kyllä jo hieromiseksi tämä vaikka onkin tosi juttu. Mutta kyllä noi PM:t joutuu kaupassa valitteen yksitellen, varsinkin kun reippaammalla kädellä soittelee. On huomattava ero mm. tippien kestävyydessä, kapulan katkeamisesta nyt puhumattakaan. Mitä tiheemmät ja suoremmat syyt niin sitä parempi. Illalla hilpeenä kaljaa ja aamulla kalpeena hiljaa. |
JanneO 09.04.2010 12:58:45 (muokattu 09.04.2010 13:02:03) | |
---|
luolamies5: Onko noissa joku minimimäärä, mikä pitää tilata? Ei ole minimimäärää, paitsi jos haluat painatuksen, niin sen siihen minimimäärä on 10 paria. Painatuksen logokustannus on 10€. Nuo csibin kepit on halpoja ja hyviä. Ei kovin tasalaatuisia, mutta pesee kyllä muut halpiskepit 5 - 0. Näissä on oikeasti ihan hyvä balanssi vaikka Bobbana muuta väittääkin. Itse olen ostellut noita Unkarin keppejä n 7 vuotta. Kapulat ovat valkopyökkiä, hikkorikapulat maksaa tuolla 4€ pari Ja tämä postaus tosiaan liittyy tuohon nthraxin "innovaatioon" halvoista kapuloista. |
Bobana 09.04.2010 14:57:05 | |
---|
JanneO: Nuo csibin kepit on halpoja ja hyviä. Ei kovin tasalaatuisia, mutta pesee kyllä muut halpiskepit 5 - 0. Näissä on oikeasti ihan hyvä balanssi vaikka Bobbana muuta väittääkin. Itse olen ostellut noita Unkarin keppejä n 7 vuotta. Hei, mä en ole missään kohtaa sanonut tai väittänyt että noi sun csbin kepit on paskoja. Kommentoin vaan omaa kokemusta halpiskepeistä joita mulla on ollut. Ja niiden tuloksena olen päättänyt että en enää niihin koske. Varsinkaan keikoille en suvaitse mitään muuta. Luottamusta pitää olla. Ja mulla on se luottamus omaan valitsemaani merkkiin joilla olen alusta asti soitellut aina välillä jotain muuta kokeillen. Illalla hilpeenä kaljaa ja aamulla kalpeena hiljaa. |
Rockster 09.04.2010 15:07:47 | |
---|
passe: Wau! Toihan on ihan must juttu kokeilla joku kerta! Jos on tosiaan tuo 50 paria minimi erä, niin sitähän voisi viritellä kimppatilaustakin. Kapuloihin tietysti "Ron Jeremy"-leima, tai jotain muuta järkevää... Mä olen mukana jos tilataan Rock-tipillisiä ja 44 cm pitkiä. Eli koodinimi R-4415. Itse voisin sen 10 paria kokeilla. Ketkä on mukana? "Leuka maassa kohti uusia pettymyksiä." |
Kailis 09.04.2010 15:56:12 (muokattu 09.04.2010 16:06:39) | |
---|
Rockster: Mä olen mukana jos tilataan Rock-tipillisiä ja 44 cm pitkiä. Eli koodinimi R-4415. Itse voisin sen 10 paria kokeilla. Ketkä on mukana? 10 paria/20 euroa. Eihän toi nyt kova satsaus olis kokeilla. Olen vaan niin tottunut hikkorisiin että epäilyttää valkopyökkiset. Pitää katsoa koko ajan kanssa. Kyl mä mukaan tulen joo. R-4215. |
aap 09.04.2010 15:58:50 | |
---|
Voisin tulla mukaan jos vielä mahtuu :) Netissä ei ole tilaa totuudelle. |
passe 09.04.2010 16:40:24 | |
---|
Mukana ollaan! Joskus virta katkeaa tai sitä on liikaa -
Rockster 09.04.2010 17:04:00 | |
---|
Kailis: 10 paria/20 euroa. Kyl mä mukaan tulen joo. Eli mukana aap, Kailis, Rockster ja passe. Yksi vielä mahtuu, niin kaikki saa 10 paria. Eli onko malli siis R-4415 vai R-4215? Mennään enemmistön mukaan. R-4415 = 1 ääni R-4215 = 1 ääni "Leuka maassa kohti uusia pettymyksiä." |
R-4415 = 1 äänii Täällä kannatetaan tuota. Mutta muutkin menettelee. Katoan tästä korpeen viikonlopuksi mutta mesissä olisin. Netissä ei ole tilaa totuudelle. |
Speedy 09.04.2010 17:51:09 | |
---|
Rockster: Eli mukana aap, Kailis, Rockster ja passe. Yksi vielä mahtuu, niin kaikki saa 10 paria. Eli onko malli siis R-4415 vai R-4215? Mennään enemmistön mukaan. R-4415 = 1 ääni R-4215 = 1 ääni No perhana, kyllä minä tulen.. jos joku suostuu ne lähettämään sitten tänne itä-suomeen.. MUTTA sillä eholla että ette paa sitten niitä paskimpia mulle, kun te kaikki muut ootte vissiin etelä-suomesta ja pääsette valkkaa parhaat päältä... Mutta niinpähän te teette kuitenkin.. Mutta ihan testi mielellä, että uskaltaako sitten ite tilata.. Tsekkaan ton koon myöhemmin.. "All I think about is time and groove" J. Porcaro |
Rockster 09.04.2010 17:58:05 (muokattu 09.04.2010 17:58:20) | |
---|
Speedy: No perhana, kyllä minä tulen.. jos joku suostuu ne lähettämään sitten tänne itä-suomeen.. MUTTA sillä eholla että ette paa sitten niitä paskimpia mulle, kun te kaikki muut ootte vissiin etelä-suomesta ja pääsette valkkaa parhaat päältä... Mutta niinpähän te teette kuitenkin.. Mutta ihan testi mielellä, että uskaltaako sitten ite tilata.. Tsekkaan ton koon myöhemmin.. Jeba. Porukka kasassa. Mä teen tilauksen kun päätetään koko ja hoidetaan se maksupuoli sitten myöhemmin. Ok? Ja postittelen sitten mihin tarvitsee. "Leuka maassa kohti uusia pettymyksiä." |
Kailis 09.04.2010 18:07:20 (muokattu 09.04.2010 18:09:54) | |
---|
En halua vaikuttaa kenenkään meilipiteeseen (totta v.....a haluan), mutta esim. normi Vic Firth 5A tseba on 40,64 senttiä pitkä. Pisin malli Classic Metal on 43,18 senttiä pitkä. Toi 44 senttinen on ainakin mulle liikaa. |
moderndrummer88 09.04.2010 18:08:57 | |
---|
Kailis: En halua vaikuttaa kenenkään meilipiteeseen (totta v.....a haluan), mutta esim. normi Vic Firth 5A tseba on 40,64 senttiä pitkä. Pisin malli Classic Metal on 43,18 senttiä pitkä. Toi 44 senttinen on ainakin mulle liikaa. Ohoh, onpa aika järkyn kokoisia... Ei itellä tulis mitään soitosta noiden kanssa. "Well I like drummers baby you're not my bag..." |
Kailis 09.04.2010 18:13:10 | |
---|
moderndrummer88: Ohoh, onpa aika järkyn kokoisia... Ei itellä tulis mitään soitosta noiden kanssa. Tässä on nyt Ron Jeremy vastaan Iceswimmingman =D |