Muusikoiden.net
29.03.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Fuzz+Octavia+Vibe (Captain Coconut) - "Jimi in a box" mistä??
1
MarkoA
09.04.2010 10:12:56
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onko kyseisen Fuzz+Octavia+Vibe yhdistelmän omaavia analoogisen tekniikan purkkeja tarjolla tyyliian Captain Coconut? Tai DIY ohjeita yms?
 
Goodbye T Jane
The Duke
09.04.2010 10:48:55
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Captain Coconutia oli pari kappaletta ainakin Ebayssä myynnissä. Osta sä tollanen, mä ostan tänään Captain Morganin :)
 
http://cgi.ebay.com/Foxrox-Captain- … tar_Accessories?hash=item3cabf35a37
 
http://cgi.ebay.com/FoxRox-Captain- … tar_Accessories?hash=item19bb407ca0
 
*Brian Jones Boozing Society*
MarkoA
09.04.2010 10:55:05
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

The Duke: Captain Coconutia oli pari kappaletta ainakin Ebayssä myynnissä.
 
Kumpikin myy VAIN jenkkilään.
 
Goodbye T Jane
hapan
09.04.2010 11:11:23 (muokattu 09.04.2010 11:12:19)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

MarkoA: Kumpikin myy VAIN jenkkilään.
 
Toi on kyllä perseestä, tuolla olis niin paljon kaikkea, mitä ei tänne saa tilaamallakaan, ni sitten yksityiset ei osaa lähettää mitään ulkomaille. pitää laittaa tonne ilmoitus jostain tavarasta ja laittaa "Finland bidders only!"
 
Numb
09.04.2010 11:12:10
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

MarkoA: Kumpikin myy VAIN jenkkilään.
 
Kyl ne saattavat hyvinkin myydä myös muuvanne, jos asiasta kysäisee.
 
Kun minä kuolen, vaadin, että kuolinilmoitus laitetaan Myydään: Veneet ja Moottorikelkat -osastolle. -Sir Härö
hapan
09.04.2010 11:13:12
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Numb: Kyl ne saattavat hyvinkin myydä myös muuvanne, jos asiasta kysäisee.
 
Ketkähän lie semmosia myyjiä, kun ite oon kysyny ties kuinka perkeleen monelta sitä niin ovat ehdottomia sen suhteen...
 
MarkoA
09.04.2010 11:14:45
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

hapan: Ketkähän lie semmosia myyjiä, kun ite oon kysyny ties kuinka perkeleen monelta sitä niin ovat ehdottomia sen suhteen...
 
Pari kertaa kysynyt ja ee onnistu. Voi kait sitä yrittää.
 
Mutta eikö tosiaan mikään/kukaan/missään ikinä ole tehnyt toista vastaavaa?
Sais siivota lautaa jos tuollaisen kombinaation löytäis.
 
Goodbye T Jane
Numb
09.04.2010 11:16:02
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

MarkoA: Mutta eikö tosiaan mikään/kukaan/missään ikinä ole tehnyt toista vastaavaa?
 
Jäsen Insane Kane on tehnyt kaikkia mainittuja, mutta ei vissiin yksiin kuoriin. Ja taitaa olla tauolla polkusinten teosta hääki nyt.
 
Kun minä kuolen, vaadin, että kuolinilmoitus laitetaan Myydään: Veneet ja Moottorikelkat -osastolle. -Sir Härö
Dr. Muff
09.04.2010 20:13:53
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Captain Coconutin keskeinen ajatushan oli tarjota kolme klassista efektiä samoissa kuorissa ja halvemmalla kuin erikseen ostettuina maksaisivat. Kiva boxi, varsinkin kun kaverina on expression pedaali. Hinta-aspekti vesittyi heti kun mr d lopetti noiden tekemisen. Niiden hinnat olivat ainakin taannoin ihan poskettomia. Halvemmalla saa kyllä vastaavan tasoista soundia, tai jopa parempaa.
 
Maltillisesti kuin odottaa niin varmaan saa Suomestakin, eikä välttämättä edes maksa niin paljoa kuin Ebayssä. Sillä huomiolla etten tiedä mikä niiden nykyinen hintataso ebayssä on. Itse lähtisin kyllä hakemaan erillisboxeina kyseisiä efektejä. Mitään ylivoimaista tossa ei ole, vaikka hyvä onkin.
 
Sokeiden valtakunnassa yksisilmäinen on kuningas
MarkoA
10.04.2010 14:06:42
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Joo, ei mitään ylivertaista muuta kuin se että huomattavasti kompaktimmassa ja vähemmän häiriöherkässä kuosissa.
 
Saa tarjota, jos jollakulla on tuommonen ylimääräisenä tai tietää kuka myy / tekee kyseistä yhdistelmää.
 
Goodbye T Jane
Dr. Muff
10.04.2010 21:13:14
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

MarkoA: Joo, ei mitään ylivertaista muuta kuin se että huomattavasti kompaktimmassa ja vähemmän häiriöherkässä kuosissa.
 
Saa tarjota, jos jollakulla on tuommonen ylimääräisenä tai tietää kuka myy / tekee kyseistä yhdistelmää.

 
Nooh, samaan pinta--alaan saa mahtumaan vaikka microviben/dejaviben, sunfacen ja chicago iron octavian. Häiriöt pysyvät loitolla hyvillä piuhoilla. Mut fiilisjuttujan nää on.
 
Sokeiden valtakunnassa yksisilmäinen on kuningas
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «